پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
روش ها و روتین های مراقبت از پوست آقایان
نوشته شده در شنبه 29 مرداد 1401
بازدید : 47
نویسنده : admin

همانطور که میدانید بیشتر بانوان به زیبایی پوست خود اهمیت می دهند و همواره از آن مراقبت می کنند. اما نباید این نکته را فراموش کنید که پوست آقایان هم در معرض خطر است و احتیاج به مراقبت دارد. آقایان هم نیاز دارند تا دوره های آموزش پاکسازی صورت را جهت داشتن پوستی سالم و جوان در بهترین آموزشگاه های پاکسازی پوست بگذرانند

پاکسازی پوست امری بسیار پرطرفدار شناخته شده است که در حوزه مراقبت و زیبایی پوست می باشد. در آموزش پاکسازی پوست به انجام کارهایی همچون آلودگی زدایی، حفاظت و بهداشت فردی پوست، آنالیز ساختمان پوست، آماده سازی پوست مشتری، پاکسازی انواع پوست، مراقبت های لازم برای بعد از پاکسازی پوست و به کارگیری ماسک صورت می پردازیم که امروزه بسیار مورد اهمیت واقع شده است.

در این گزارش که توسط کارشناسان ما در موسسه تالگو پاریس تهیه شده است با ما همراه باشید تا شما عزیزان را با روش ها و روتین های مراقبت از پوست آقایان بیشتر آشنا کنیم.

تالگو

 

روش ها و روتین مراقبت از پوست آقایان

چرا رعایت روتین پوست برای آقایان ضروری است؟

همه ی آقایان به داشتن یک روتین پوستی منظم برای خود احتیاج دارند. اگر تا به امروز تنها عملکرد مراقبتی شما فقط انجام دوش روزانه و در نهایت مرطوب کردن پوست با کرم های مشخص بود، ضرورت دارد تا در این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید بهترین عملکرد را برای داشتن پوستی سالم بدست آورید.

 

داشتن یک روش منظم به شما کمک می کند تا جذاب تر بوده و از زیبایی بیشتری بهره مند شوید. زیرا در کنار فاکتورهای مهمی که باید برای خود داشته باشید علاوه بر داشتن استایل مناسب، بهره مندی از لباس و تیپ متناسب با شخصیت شما، داشتن مدل مو و ریش مشخص، ضرورت دارد تا شادابی پوست شما نیز تاثیر گذارترین نقطه عطف همه این مراحل باشد. پس روتین مراقبتی پوست خود را جدی بگیرید.!

نوع پوست شما، فاکتور اصلی در روتین مراقبتی

قبل از آن که بخواهید برای خود یک برنامه منظم را پیاده سازی کنید، اول باید با اصلی ترین فاکتور مراقبتی یعنی نوع پوست خود بیشتر آشنا شوید. به طور کلی 4 گروه پوستی در میان آقایان و بانوان وجود دارد. پوست طبیعی یا معمولی، خشک، چرب و مختلط تشکیل دهنده این چهار گروه هستند.

 

اگر بخواهیم به طور مختصر و مفید برایتان هر کدام را توضیح دهیم باید بدانید که پوست طبیعی ساده ترین و بهترین حالت پوست است. به راحتی خشک یا چرب نشده و کمتر در معرض آکنه قرار می گیرد. افرادی که دارای پوست چرب هستند در اکثر مواقع پوستی روغنی و درخشنده داشته و عمدتا از داشتن آکنه و جوش رنج می برند. دارندگان پوست خشک یک پوست حساس دارا می باشند که به سرعت تحریک شده و سبب بروز مشکلات می شود.

گروه مختلط پوستی در بر دارنده هر دو مورد قبلی گفته شده هستند. به این گونه که در ناحیه T صورت، یا همان نوار افقی و عمودی پیشانی تا نوک بینی به طور مثلثی شکل، پوستی چرب داشته و دیگر قسمت های صورت از جمله گونه حساس و خشک می باشد.

 

با توجه به آن که نوع پوست شما در کدام یک از دسته های گفته شده قرار گرفته است، سبک مواد مصرفی از جمله، کرم های مرطوب کننده، ضدآفتاب، ماسک ها و ... برای شما متفاوت و بر اساس آن می باشد. قبل از خرید هر یک از موارد پوستی خود، نوع آن را حتما در نظر داشته باشید تا تاثیرات بالعکسی برای شما نداشته باشد.

روش ها و روتین های مراقبت از پوست آقایان

با توجه به اطلاعاتی که تا به اینجا برای شما گفته شد، اگر اکنون مشتاق شده اید که از روش ها و مراحل روتین پوستی خود بیشتر بدانید پس به تمام مراحلی که در ادامه به صورت کامل مطرح شده است توجه کنید:

 

تالگو

روش های مراقبت از پوست آقایان

 
  • یک شستشو منظم و حرفه ای

در ابتدا باید یک شستشو مناسب و حرفه ای را برای خود انتخاب کنید. به طور کلی برای شما نیاز است دو بار در روز صورت خود را شسته و این روتین را اجرا نمایید. یک بار در اول صبح و یک بار قبل از خواب شب این مراحل را انجام دهید. ضرورت دارد تا صورت خود را با آب ولرم شسته و در صورتی که در محیط هایی با آلودگی بالاتر قرار دارید تعداد دفعات شستن صورت خود را بیشتر کنید.  اکنون وقت آن است تا خود را دوست داشته باشید و زمانی اندک را صرف بهبودی پوست خود نمایید.

  • بهره مندی از ژل و کرم های مناسب در هنگام شستن صورت

پس از آن که صورت خود را با آب ولرم شستید. در این مرحله از مراقبت از پوست آقایان بهتر است از ژل و کرم های پاک کننده مناسب بهره ببرید. زیرا که این محصولات اگر بر اساس نوع پوست شما انتخاب شده باشند می توانند در پاکسازی پوست شما از آلودگی ها تاثیر ویژه ای داشته باشند. پس از استفاده از این محصول صورت خود را با آب سرد شستشو دهید.

 
  • خشک نمودن اصولی

در این مرحله پس از آن که شستشو به پایان رسید باید با یک حوله نرم صورت خود را به صورت ضربه های آرام خشک کنید. هرگز حوله را به روی صورت خود به صورت محکم نکشید. این کار سبب بروز آکنه، خشک و حساس شدن پوست شما می شود.

  • لایه برداری با ماسک و ژل مناسب

اکنون در روتین مراقبت از پوست آقایان وقت استفاده از لایه بردارها و ژل های متناسب است. این مرحله مهم ترین تاثیر را برای شما داشته و طراوت تازه ای به پوستتان می دهد. پس در انتخاب این محصول از یک برند موفق دقت لازم را به خرج دهید. ماسک هایی که این روز ها در بازار عرضه می شود با داشتن آنزیم ها، ویتامین ها و ... که دارد سبب بروز فعل و انفعالاتی می شود که تغییر عمده ای برای شما خواهد داشت.

 

پبرخی از آن ها لایه بردار بوده، تعدادی دیگر اسکراب است و پوست مرده شما را پاکسازی می کند. تنوع بسیار زیاد هر یک را قبل از خرید با تحقیق از مواد مصرفی می توانید مشاهده کنید. شما می توانید با خواندن مواد تشکیل دهنده هر یک به راز هر کدام پی ببرید. برای مثال اگر در پشت محصول ذکر شده غیر کومدون زا یعنی ابدا باعث بروز جوش و آکنه نخواهد شد و یا اگر بدون الکل قید شده است، مانع از بروز خشکی و حساسیت برای شما خواهد بود.

  • آبرسانی صحیح

استفاده از یک آبرسان خوب پس از یک لایه برداری صحیح، قدم بعدی شماست. آبرسان ها به شما کمک می کنند تا در صورت کمبود آب و مواد معدنی پوست شما تامین شده و روتین مراقبت از پوست را برایتان بهتر پیش ببرد.

تالگو

روتین های مراقبت از پوست آقایان

  • استفاده از ضد آفتاب و کرم مرطوب کننده

در آخرین مرحله شما نیاز به انتخاب یک ضد آفتاب و کرم مرطوب کننده خوب دارید. هرگز بدون مصرف این دو مورد روتین خود را به پایان نرسانید. ابتدا یک مرطوب کننده متناسب با پوست خود را به حالت دورانی شکل بر روی پوست زده و پس از چند لحظه ضد آفتاب را بزنید. این روز ها گفته می شود مصرف ضد آفتاب در منزل نیز ضرورت دارد. زیرا نور های حاضر در خانه از جمله مهتابی، درخشان و ... سبب بروز لک های پوستی می شوند. پس در مصرف این محصول با SPF بالای 30 دقت کنید.

  • نکات ضروری در روتین مراقبتی

اکنون اطلاعات جامع و کاملی از روش های روتین مراقبت از پوست آقایان را بدست آورید. اما ضرورت دارد تا چند نکته مهم را در نظر بگیرید. از جمله:

  • محصولات مراقبتی پوست آقایان دارای ویتامین A،C  و E می توانند در بازسازی پوست شما تاثیرات ویژه ای داشته باشند.
  • محصولات بهداشتی و مراقبتی که معطر هستند را استفاده نکنید. عمدتا سبب بروز خشکی و حساس شدن پوست برای شما می شوند.
  • مرطوب کننده های دارای سدیم pca و هیالورونیک اسید می توانند در عدم بروز خطوط پنجه کلاغی موثر بوده و به رفع چین و چروک های شما نیز کمک کنند.
  • می توانید از ژل های قلمی روی آکنه های پوستتان استفاده کنید. آن ها می توانند جوش های شما را از بین برده و شما را از شر آکنه ها نجات دهند. کافی است بر روی خود جوش بزنید.

موسسه تالگو پاریس، بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست

در این مقاله سعی شد به طور جامع و کاملی به معرفی روش ها و روتین های مراقبت از پوست آقایان پرداخته شود. اکنون شما می دانید که پوست شما گران ترین لباستان است. پس سلامت آن را مهم دانسته و برای داشتن یک روتین مناسب اقدام خواهید نمود.

موسسه تالگو پاریس (www.thalgoparis.com) در ایران مفتخر است تا با برگزاری آموزشگاه مراقبت زیبایی پوست به همراه دیپلم بین المللی تالگو فرانسه شما را در راه آموزش حرفه ای مراقبت های پوستی همراهی نماید. همچنین شما می توانید خدمات زیبایی را در کنار محصولات تالگو از این موسسه دریافت نمایید.

آموزش پاکسازی تخصصی پوست در آموزشگاه تالگو پاریس با مدرک معتبر از تالگو فرانسه و سازمان فنی حرفه ای کشور به شما این امکان را می دهد تا علاوه بر استفاده شخصی، کسب درآمدی از این راه داشته باشید. آموزشگاه تالگو علاوه بر دوره های آموزشی پاکسازی پوست، به مراجعه کنندگان خدمات پاکسازی پوست را ارئه می دهد و علاقمندان می توانند پس از استفاده از خدمات، از محصولات ما نیز تهیه نمایند.

موسسه تالگو پاریس (THALGO PARIS) نمایندگی رسمی تالگو ایران تحت نظر مدرسه عالی تالگو پاریس می باشد و هر یک از خدمات زیر را به مشتریان خود ارائه خواهد داد:

  • ارائه دهنده دوره های آموزشی مراقبت های زیبایی پوست با دیپلم بین المللی تالگو فرانسه
  • ارائه خدمات زیبایی پوست (SKIN CARE)
  • فروش محصولات تالگو
 

:: برچسب‌ها: رپورتاژ آگهی ,



بازدید : 58
نویسنده : admin

تمام افراد به ویژه بانوان برای داشتن پوستی سالم و زیبا دنبال راه ها و روش های متعددی هستند. گاه این روش ها توسط خود افراد و در منزل می تواند انجام شود و گاه با مراجعه به کلینیک های تخصصی پوست و زیبایی روش های مختلفی است که زیبایی و جوانسازی هر چه بیشتر پوست کمک خواهد کرد.

پاکسازی پوست به منظور لایه برداری و تخلیه ی جوش ها و دانه های سرسیاه یا سرسفید بدون التهاب است که به آن تخلیه کومدون ها نیز گفته می شود. پاکسازی می تواند به بهترین روش مکانیکی یا با محصولات تاثیر گذار انجام گیرد که این متد کمک بسیار زیادی در مراقبت های حرفه ای زیبایی پوست می تواند داشته باشد.

اما بسیاری از افراد به دنبال ماسک های دست ساز هستند تا به روش سنتی و سالم تری به زیبایی و جوانسازی پوست خود کمک کنند. همچنین این نکته را هم باید بدانید برای پوست های مختلف، ماسک های مناسب با همان نوع پوست ساخته خواهد شد.

کارشناسان ما در نمایندگی تالگو فرانسه با ارائه این گزارش در نظر دارند تا شما عزیزان را با روش ساخت ماسک مناسب برای پوست های چرب و همینطور نحوه مصرف آن بیشتر آشنا کنند.

  ماسک های مناسب برای پوست های چرب

ماسک های مناسب برای پوست های چرب

انواع ماسک مناسب برای پوست چرب

مراقبت از سلامت و پاکیزگی پوست های چرب و مختلط یکی از موضوعات بسیار مهمی است که عموم افراد جامعه به دنبال کم هزینه و البته موثرترین راهکارهای ممکن برای رهایی و خلاصی از دردسرهای ناشی از آن هستند. استفاده از ماسک مناسب برای پوست چرب از جمله راهکارهای مراقبتی برای پاکسازی پوست در برابر هر نوع آلودگی و پیشگیری از بروز جوش و آکنه بر اثر ترشح اضافی چربی و … بوده تا همواره پوست شخص سالم و درخشان به نظر برسد.

ماسک مناسب برای پوست چرب را هم می توان از بازار تهیه نمود و هم در انواع مختلف خانگی با ترکیب یکسری از مواد اولیه در هر خانه ای قابل تهیه و در دسترس است. استفاده ماسک های خانگی برای درمان طبیعی مشکلات متعدد پوست چرب نظیر آگنه، جوش سرسیاه، خطوط چربی بسیار مفید و کاربردی می باشد و نتایج آن برخلاف دیگر روش های درمانی زیبایی به تدریج خود را نشان می دهد. عدم استفاده از هر گونه مواد شیمیایی از نکات حائز اهمیت در خصوص استفاده از ماسک های طبیعی مناسب برای بهبود سلامتی پوست های چرب است. به طور مثال، در قسمت زیر به نام و روش ساخت ماسک برای پوست چرب از نوع خانگی آن اشاره کلی کرده ایم:

ماسک موز مناسب برای پوست های چرب

ماسک موز به عنوان یکی از بهترین و مناسب ترین ماسک های خانگی برای پوست های چرب به حساب آمده که حاوی خواصی منحصر به فرد و منابع غنی از آهن، پتاسیم، ویتامین A، B،  C و E می باشد. استفاده از این ماسک صورت در مقایسه با اسکراب ها و انواع ماسک های میوه ای برای درمان و بهبود مشکلات پوست های چرب بسیار مفید بوده و روش ساخت آن نیز بسیار ساده و راحت است.

مواد مورد نیاز برای تهیه ماسک موز شامل ۱ عدد موز رسیده، ۱ قاشق چایخوری عسل و یک عدد پرتغال یا لیمو می باشد که در مرحله نخست باید موز را له نموده و سپس آن را با عسل و ۳ تا ۴ قطره آبلیمو یا پرتقال به خوبی ترکیب کرد تا یک خمیر نرم و یکدست به دست آید. نحوه مصرف ماسک مناسب برای پوست چرب نیز بسیار سریع و راحت بوده و تنها کافی است که خمیر به دست آمده را به مدت ۱۵ دقیقه بر روی گردن و صورت خود بمالید و سپس این نواحی را با آب گرم بشویید.

ماسک گلاب یک ماسک مناسب برای پوست چرب

یکی دیگر از ماسک های خانگی بسیار معروف و کاربردی برای پوست های چرب بر اثر مخلوط نمودن سه ماده اولیه نظیر گلاب، گلیسرین و لیمو بدست می آید. نحوه مصرف این نوع ماسک صورت مناسب برای پوست چرب مانند سایر ماسک های خانگی بسیار راحت بوده و تنها کافی است که مخلوط حاصل را تنها به مدت ۲۰ دقیقه بر روی صورت قرار داده و سپس آن را به وسیله آب گرم شست و شو نمایید.

دقت داشته باشید که لیمو بخاطر خاصیت ضد باکتریایی به محکم و خشک شدن پوست کمک کرده و از گلاب به عنوان یک ماده طبیعی ضدعفونی کننده و یا تونر یاد می شود. گلیسرین نیز باعث آب رسانی و حفظ رطوبت پوست شده و در نهایت با ترکیب خواص منحصر به فرد این ۳ ماده با یکدیگر میتوان درمان جوش ها و جای آن در کنار پاکیزگی و طراوت پوست امیدوار بود.

ساخت و مصرف ماسک مناسب برای پوست چرب

ساخت و مصرف ماسک مناسب برای پوست چرب

ماسک مخلوط موز، آب‌لیمو، روغن زیتون

یکی دیگر از انواع ماسک مناسب برای پوست چرب را میتوان بر اثر مخلوط کردن یک عدد موز با ۱۰ قطره آب‌لیمو و همچنین یک قاشق سوپ‌خوری روغن زیتون خالص تهیه کرد. همانطور که مشخص است، روش ساخت ماسک برای پوست چرب بسیار راحت و آسان بوده و هر شخص برای مراقبت از پوست خود به وسیله این نوع ماسک صورت تنها به مواد اولیه آن نیاز خواهد داشت.

نحوه ساخت و مصرف ماسک طبیعی مورد نظر برای پوست های چرب با تهیه خمیری یکدست از ترکیب موزهای له شده با آب لیمو و روغن زیتون آغاز شده و با قرار دادن این خمیر به مدت ۱۵ دقیقه بر روی پوست صورت و سپس شستشوی آن با آب گرم میتوان آلودگی و چربی های اضافی که منجر به انسداد منافذ، بروز آکنه و جوش و همچنین التهاب پوست شده را درمان نمود.

ماسک زردچوبه و عسل مناسب برای پوست های چرب

با ترکیب نصف قاشق چایخوری زردچوبه و یک الی ۲ قاشق سوپ خوری عسل طبیعی میتوان به خمیری جادویی و بسیار موثر برای درمان تیرگی و لک های موجود بر روی پوست صورت (هایپرپیگمنتیشن) دست پیدا کرد. در حقیقت، این نوع ماسک مناسب برای پوست چرب را باید به آرامی بر روی صورت ماساژ داده و سپس بعد از ۱۰ دقیقه آن را با آب گرم از روی پوست خود پاک نمایید. دقت داشته باشید که برخی از مهمترین دلایل به وجود آمدن لک و تیرگی بر روی پوست صورت را میتوان به افزایش سن، جوش و یا در معرض نور مستقیم خورشید بودن و … نسبت داد.

ماسک خانگی آرد برنج و چای سبز برای پوست های چرب

آرد برنج و چای سبز ، سرشار از خواص و فواید برای درمان و بهبود مشکلات متعدد انسان بوده و با  ترکیب آن ها میتوان به یک نوع ماسک مناسب برای پوست چرب دست پیدا کرد. به بیان دیگر، با مخلوط کردن دو قاشق سوپ خوری آرد برنج و یک قاشق برگ چای سبز به همراه مقداری آب لیمو (یک قاشق سوپ خوری) میتوان به ترکیبی برای کنترل نمودن میزان چربی های اضافی پوست و همچنین پاکسازی آن دست پیدا کرد که به مدت ۱۵ دقیقه برای اثرگذاری تدریجی باید بر روی پوست قرار گیرد و بعد از خشک شدن امکان شستن این مخلوط با آب سرد وجود دارد.

آموزش پاکسازی انواع پوست به روش تالگو

جهت جوانسازی و زیبایی پوست صورت خود مناسب ترین راه این است تا به بهترین آموزشگاه مراقبت زیبایی مراجعه کنید. دوره پاکسازی پوست صورت در جهت بهبود اشتغال و توانمند سازی پیوسته و پایدار بانوان با حضور اساتید خبره و بین المللی در حال انجام است.

پاکسازی پوست امری بسیار پرطرفدار شناخته شده است که در حوزه مراقبت و زیبایی پوست می باشد. در آموزش پاکسازی پوست به انجام کارهایی همچون آلودگی زدایی، حفاظت و بهداشت فردی پوست، آنالیز ساختمان پوست، آماده سازی پوست مشتری، پاکسازی انواع پوست، مراقبت های لازم برای بعد از پاکسازی پوست و به کارگیری ماسک صورت می پردازیم که امروزه بسیار مورد اهمیت واقع شده است.

ساخت ماسک برای پوست چرب و نحوه مصرف آن

ساخت ماسک برای پوست چرب و نحوه مصرف آن

آموزش پاکسازی تخصصی پوست در آموزشگاه تالگو پاریس (www.thalgoparis.com) با مدرک معتبر از تالگو فرانسه و سازمان فنی حرفه ای کشور به شما این امکان را می دهد تا علاوه بر استفاده شخصی، کسب درآمدی از این راه داشته باشید. آموزشگاه تالگو علاوه بر دوره های آموزشی پاکسازی پوست، به مراجعه کنندگان خدمات پاکسازی پوست را ارئه می دهد و علاقمندان می توانند پس از استفاده از خدمات، از محصولات ما نیز تهیه نمایند.

دوره های آموزش مراقبت از پوست به روش تالگو فرانسه در نمایندگی رسمی تالگو پاریس، به صورت ویژه تحت عنوان دوره های آموزشی Skin Care برگزار می گردد.

موسسه تالگو فرانسه در تهران تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور و مدرسه عالی تالگو فرانسه می باشد. از آنجایی که مدرک سازمان فنی و حرفه ای کشور بین المللی و قابل ترجمه است و نیاز به اخذ این مدرک برای شروع کار صد درصد الزامی می باشد. لذا موسسه تالگو پاریس این امکان را برای کارآموزان فراهم نموده است.

بعد از گذراندن کل فلسفه تالگو در این مرکز تخصصی موفق به اخذ مدرک بین المللی پاکسازی پوست تالگو فرانسه و مدرک سازمان فنی و حرفه ای کشور می شوید. که در همه کشورهای مطرح دنیا مورد تایید و استفاده می باشد.

موسسه تالگو پاریس (THALGO PARIS)  نمایندگی رسمی تالگو ایران تحت نظر مدرسه عالی تالگو پاریس می باشد و هر یک از خدمات زیر را به مشتریان خود ارائه خواهد داد:

  • ارائه دهنده دوره های آموزشی مراقبت های زیبایی پوست با دیپلم بین المللی تالگو فرانسه
  • ارائه خدمات زیبایی پوست (SKIN CARE)
  • فروش محصولات تالگو
 

:: برچسب‌ها: رپورتاژ آگهی ,



انواع روش های پاکسازی صورت کدام است
نوشته شده در شنبه 29 مرداد 1401
بازدید : 54
نویسنده : admin

روش های پاکسازی صورت امروزه به علت تنوع بسیار زیادی که برای افراد برخوردار است سبب شده تا هر فرد با توجه به علاقه خود به سبک دلخواهی از آن استفاده کند. به طور کلی اتفاقات روزمره سبب بروز مشکلات پیچیده بر روی پوست افراد می شود. در قدم اول ضرورت دارد تا هر فرد با انجام یک روش پاکسازی مناسب پوست خود برای درمان اقدام نموده و برای جلوگیری از پیشروی مشکل بکوشد.

در این مقاله با موسسه تالگو فرانسه (THALGO PARIS) نمایندگی رسمی تالگو ایران همراه باشید تا اطلاعات کامل و مناسبی از انواع روش ها بدست آورید. پس از آن می توانید با انتخاب راه حل دلخواه خود مانع از پیری پوست شده و سبب کاهش چین و چروک های پوستی، درمان آکنه، جوش های سر سیاه و ... شوید. با ما همراه باشید.

روش های پاکسازی پوست

روش های پاکسازی پوست

پاکسازی صورت چیست؟

در حقیقت لازم است بدانید که پاکسازی پوست با سه هدف اصلی؛ از بین بردن سلول های مرده پوستی، پاکسازی چربی ها و آلودگی های پوستی، بهبود خون رسانی پوست به همراه تغذیه و آبرسانی کامل آن انجام می شود. با انجام یک پاکسازی موفق شما از مزایای منحصر به فردی بهره مند خواهید شد.

البته که لازم است هر ماه یک بار برای انجام آن به روش دلخواه خود مراجعه نمایید. اگر امکان استفاده از این درمان موثر پوستی را ندارید از یاد نبرید که در هر سال باید حداقل برنامه پاکسازی پوست را برای خود داشته باشید. در ادامه به معرفی انواع روش های پاکسازی صورت پرداخته شده است.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

تفاوت فشیال صورت با پاکسازی پوست

لایه برداری پوست با لیزر

روش های پاکسازی پوست صورت

جالب است مطلع باشید که عمده مشکلاتی که برای پوست هر فردی به وجود می آید نشات گرفته از عدم تمیزی به موقع و صحیح آن است. به همین منظور بهتر است از تمام روش های پاکسازی پوست مطلع باشید. به طور کلی روش های پاکسازی برای افراد شامل دو دسته کلی پاکسازی پوست در خانه و یا شرایط کلینیکی می باشد. در ادامه به معرفی انواع این روش ها پرداخته شده است.

روش های خانگی پاکسازی پوست

برای آن که پاکسازی پوست صورت خود را به درستی انجام دهید باید بدانید که یک راه حل ساده آن بهره مندی از روش خانگی است. در این روش شما با داشتن یک روتین پوستی درست به انجام پاکسازی صورت می پردازید. در این قسمت از لایه بردار ها، ماسک های مفید، کرم های مناسب با مواد معدنی و محصولات معتبر استفاده خواهید نمود.

مهم ترین نکته در روش خانگی دانستن نوع پوست خود و بهره مندی از محصولات دارای اعتبار کافی می باشد. از یاد نبرد که متقاضیان محترم می توانند با استفاده از کرم لایه بردار ها، ماسک و ... از برند تالگو بهترین اقدامات را برای انجام پاکسازی صورت در خانه برای خود فراهم آورند.

روش های خانگی پاکسازی پوست

روش های خانگی پاکسازی پوست

روش های پاکسازی صورت با دستگاه

زمانی که تصمیم می گیرید برای پاکسازی پوست صورت خود به یک مرکز معتبر مراجعه کنید باید بدانید که شما می توانید از میان روش های حاضر بهترین را با توجه به مشکل خود انتخاب نموده و بهترین نتیجه را دریافت نمایید. در ذیل به معرفی انواع روش های پاکسازی صورت برای آقایان و بانوان پرداخته شده است.

  • لیزر درمانی

استفاده از لیزر فرکشنال به افراد این امکان را می دهد تا با استفاده از طول موج مناسب نور لیزر برای درمان و پاکسازی پوست خود اقدام کنند. در این روش لایه خارجی پوست از بین رفته و با تحریک کلاژن سازی پوست سبب تولید الاستین می شود.

 در نهایت جوانسازی پوست را به همراه دارد. در این روش تعداد جلسات با توجه به مشکل برای فرد متفاوت است. مزیت ویژه این روش رفع خطوط و از بین رفتن برخی مشکلات پوستی به صورت همزمان است. به همین منظور افراد می توانند با انتخاب این روش با یک تیر دو نشان بزنند.

  • نور ال ای دی

استفاده از روش پاکسازی صورت غیر تهاجمی با نور LED به افراد کمک می کند برای داشتن بهترین پوست بکوشند. در این اقدام درمانی نور با طول موج های مختلف سبب درمان های متعدد می شود. مثلا جالب است بدانید که نور آبی می تواند التهابات پوستی را درمان نموده و نور قرمز سبب کلاژن سازی بیشتر و درمان جوش ها می شود. مهم ترین مزیت این روش این است که افراد با انواع تایپ پوستی ( خشک، معمولی، مرطوب، مختلط و حساس) می توانند از این روش استفاده نموده و بهترین نتایج را دریافت کنند.

  • دستگاه بلولایت

برخی از باکتری ها بر روی پوست افراد وجود دارد که سبب بروز آکنه می شود و با روش های ساده و آسان به خوبی از بین نمی روند. به همین منظور استفاده از این روش برای افراد موثر بوده و می تواند یک پاکسازی حرفه ای با از بین بردن باکتری و سموم حاضر بر روی پوست را رقم بزند. به همین منظور استفاده از دستگاه بلولایت یکی از بهترین روش های پاکسازی صورت به حساب می آید.

  • میکرودرم ابریژن

اگر قرار است لایه برداری صورت خود را اصولی و عمیق انجام دهید بدون شک از روش میکرودرم ابریژن برای این کار استفاده نمایید. در این روش لایه بالایی پوست مثل یک کاغذ سمباده شده با کریستال های ریز دستگاه به درستی لایه برداری می شود. سلول های مرده در این روش به خوبی از بین رفته و برای فرد بهترین ها را پدید می آورد. در این روش نیز علاوه بر پاکسازی صورت، کاهش چین و چروک های پوستی، جلوگیری از پیری زودرس، از بین رفتن جای آکنه و جوش نیز رخ می دهد.

  • دستگاه فرکانس بالا

یکی دیگر از روش های پاکسازی صورت بهره مندی از دستگاه فرکانس بالا می باشد. جریان های الکتریکی با یک فرکانس بالا در این دستگاه برای ارسال اکسیژن به پوست بهترین عملکرد را خواهند داشت. زیرا که باکتری ها و سموم به خوبی از روی پوست حذف شده و علاوه بر پاکسازی صورت، کاهش چین و چروک های پوستی را نیز برای فرد به همراه دارد.

  • هیدرافیشال

یکی از موثر ترین روش های پاکسازی صورت استفاده از روش درمانی هیدرافیشیال است. در این اقدام درمانی جوش های سر سیاه به طور کامل از روی پوست شما حذف شده و افتادگی پوست نیز درمان می شود. قدرت مکش بالایی که این دستگاه دارد می تواند تمام آلودگی های حاضر بر پوست شما را از بین برده و درمان موثر با مزایای بالا باشد. در نهایت با انجام این روش یک پوست سالم، تمیز و روشن برای شما مهیا می گردد.

  • دستگاه اکسیژن صورت

اگر به دنبال جوان تر شدن پوست و ایجاد شادابی و نشاط بیشتر برای خود هستید بدون شک از این روش استفاده کنید. همان طور که از نام آن پیداست در این اقدام زیبایی با باز کردن منافذ پوست سبب ورود اکسیژن به زیر آن شده و درمان موثر را برای فرد رقم می زند. این روش نیز از مزایای بسیاری برای فرد همراه با پاکسازی صورت می باشد.

  • میکرونیدلینگ

با ایجاد زخم های مشخص و بسیار ریز بر روی صورت سبب بهبود گردش خون شده و این اتفاق تحریک کلاژن سازی پوست را برای فرد مراجعه کننده به همراه دارد. این اتفاق سبب پاکسازی و لایه برداری کامل پوست شده و فرد می تواند از داشتن یک پوست سالم بهره مند شود.

پاکسازی پوست با میکرونیدلینگ

پاکسازی پوست با میکرونیدلینگ
  • دستگاه گالوانیک صورت

اگر تمایل دارید که عضلات صورت خود را تحریک کنید تا منجر به پاکسازی موثر پوست شما با ماندگاری مناسب شود بهترین انتخاب می تواند برای شما استفاده از دستگاه گالوانیک صورت باشد. این روش غیر جراحی می تواند سبب رفع چین و چروک ها شده و به صورت معجزه ضد پیری عمل کند. این روش معمولا به چند جلسه برای ارائه نتیجه مناسب نیاز دارد.

موسسه تالگو پاریس، نمایندگی رسمی تالگو ایران

در این مقاله سعی شد به طور کامل و جامعی به توضیح انواع روش های پاکسازی صورت پرداخته شود. اکنون شما می دانید که چه روش هایی برای فیشیال صورتتان مناسب است. موسسه تالگو پاریس (THALGO PARIS) نمایندگی رسمی تالگو ایران مفتخر است با ارائه محصولات برند تالگو و برگزاری دوره های آموزشی مراقبت از پوست با ارائه مدرک بین المللی تالگو فرانسه، شما را در دست یافتن به این اقدام زیبایی مهم همراهی نماید.


:: برچسب‌ها: آموزش پاکسازی پوست, پاکسازی به روش تالگو, انواع پاکسازی صورت ,



لوسیون بدن مردانه و کاربردهای آن
نوشته شده در شنبه 29 مرداد 1401
بازدید : 45
نویسنده : admin

لوسیون بدن مردانه به افراد کمک می کند تا از داشتن پوستی سالم بهره مند شده و برای داشتن جذابیت خود گام موثری بردارند. این روزها شنیده می شود که آقایان نیز برای سلامت پوست خود اهمیت بیشتری قائل شده و به دنبال انتخاب بهترین روش مراقبت از پوست هستند. این انتخاب اتفاق صحیح و کارآمدی برای آنها می باشد.

زیرا که مردان به نسبت زنان از پوست مستعد و چرب بیشتری برخوردار هستند و عمدتا میزان فعالیت زیادتری در بیرون از منزل برای خود دارند. به همین منظور لازم است تا از لوسیون و کرم های مناسب برای داشتن سلامت پوست خود استفاده کنند. در این مقاله با موسسه تالگو پاریس (THALGO PARIS) نمایندگی رسمی تالگو ایران همراه باشید تا اطلاعات کامل و جامعی از این موضوع بدست آورده و بهترین مورد را برای خود و عزیزانتان برگزینید.

لوسیون بدنه مردانه

لوسیون بدنه مردانه

 

لوسیون بدن مردانه

معمولا آقایان به علت قرار گیری در برابر شرایط سخت از پوست خشک و یا چرب بهره مند هستند. اگر پوست آن ها خشک باشد معمولا در فصل سرما دچار پوسته پوسته شدن نیز می شود. به همین علت برای آن که مانع از پیری زودرس پوست شده و بتوانند سبب افزایش جوانسازی پوست گردند، استفاده از لوسیون مردانه به آن ها پیشنهاد می شود.

این لوسیون ها معمولا کرم ها و یا تونیک هایی هستند که سبب مرطوب شدن پوست شده و با آبرسانی قوی که انجام می دهد مناسب برای تمام بدن می باشد. این لوسیون ها می توانند هیدراته کردن پوست را در آقایان انجام داده و تا حد بسیار زیادی مانع از سلولیت شوند. در نهایت این محصولات سبب افزایش جوانسازی پوست می شود.

پربازدیدترین مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

مدت زمان استفاده از کرم لایه بردار

اکسفولیشن یا اسکراب چیست

مراقبت از پوست در هوای آلوده

کاربرد لوسیون بدن مردانه

اکنون که از لوسیون آقایان اطلاعات مناسبی کسب کردید وقت آن است تا با کاربرد آن نیز آشنا شوید. این لوسیون ها که عمدتا کرم هایی مملوء از شیر، روغن آبرسان و موس های سبک می باشند با دارا بودن فرمولاسیون تخصصی می توانند در آبرسانی و حفظ رطوبت بالا پوست بهترین عملکرد را از خود برجای بگذارند. همچنین این محصول با هدف افزایش سطح هیدراتاسیون پوست کمک شایانی به رفع پینه و آکنه، افزایش میزان شفافیت و درمان مشکلات پوستی می کنند.

از یاد نبرید که این لوسیون ها در بهبود لک های ایجاد شده پوست نیز موثر واقع شده اند. پس با خیال راحت با یک تیر چند نشان بزنید و برای سلامت خود اقدام نمایید. شما می توانید از برند تالگو نیز این محصول معتبر را تهیه نموده و از مزایای آن بهره مند شوید.

کاربرد لوسیون بدن مردانه

کاربرد لوسیون بدن

 

بهترین لوسیون بدن مردانه

برای آن که بهترین لوسیون بدن مردانه را برای خود انتخاب کنید، لازم است تا با انواع آن آشنا شوید. عمدتا این لوسیون و کرم ها بر اساس پوست افراد دسته بندی می شوند. رعایت این نکته و توجه به آن کمک شایانی به افراد نموده تا بهترین نتیجه را دریافت نمایند. در ذیل بر اساس نوع پوست افراد توضیحات کامل برای انتخاب بهترین لوسیون ارائه شده است.

  • لوسیون بدن مردانه برای پوست چرب

اگر دارای پوست چرب هستید حتما لوسیون انتخابی شما باید از کمترین میزان روغن بهره مند باشد.  این دسته از افراد با انتخاب محصول مناسب می توانند با توجه به عناصر سبک با جذب بالایی که دارد سبب بسته شدن منافذ پوستی گردند.

  • لوسیون بدن مردانه برای پوست معمولی

اگر دارای تایپ پوستی معمولی هستید شما از شانس بزرگی بهره مند شده اید. این دسته از افراد باید از لوسیون هایی که مرطوب کنندگی سبک دارند استفاده نموده و توجه کنند بهترین محصول برای آن ها انتخاب لوسیونی است که دارای ویتامین E و C باشد. زیرا این دو ویتامین به ترتیب نام برده شده سبب مقابله با چین و چروک و رفع آنتی اکسیدان ها می شوند. پس در انتخاب خود کمال دقت را به خرج دهید.

  • لوسیون بدن مردانه برای پوست خشک

افراد دارای سبک پوستی خشک لازم است تا حتما از محصولات مناسب برای لوسیون خود بهره مند شوند. این گروه باید در انتخاب خود توجه داشته باشند زیرا محصولی مناسب آن ها است که دارای مواد آبرسان بوده و فاقد الکل باشد. در این صورت پس از استفاده نرمی و لطافت از دست رفته مجدد برایشان ظاهر می شود.

  • لوسیون بدن مردانه برای پوست مختلط

دارندگان پوست مختلط، به علت آن که تمام موارد گروه های قبلی را شامل می شوند لازم است در خرید لوسیون مردانه دقت بیشتری داشته باشند. بهترین انتخاب برای آن ها استفاده از لوسیون های سبک بر پایه ی آب می باشد.

انواع لوسیون بدن مردانه

انواع لوسیون بدن مردانه

 

  • لوسیون بدن مردانه برای پوست حساس

اگر افراد دارای پوست حساسی می باشند باید از محصولی استفاده کنند که سبب بازسازی مجدد و حفظ سلول های اپیدرم شود. به همین منظور برای این دسته از افراد نیز لوسیون های دارای اسید چرب و ویتامین ب پیشنهاد می شود.

مواد تشکیل دهنده لوسیون بدن مردانه

با توجه به نوع پوست شما همانطور که گفته شد می تواند نوع لوسیون مردانه برایتان متفاوت باشد. بر همین اساس مواد تشکیل دهنده آن هم قابل تغییر است. اما به طور کلی همه آن ها دارای؛ سرامید ها( مولکول های چربی)، اسید های چرب ضروری، امگا 3 و 6، اتیلن گلیکول، گلیسیرین، اسید هیالورونیک، ویتامین E، پپتید ها( آمینو اسید های کلاژن ساز)، آنتی اکسیدان ها و ... می باشند.

طرز استفاده از لوسیون بدن مردانه

برای آن که بهترین نتیجه را دریافت کنید لازم است تا به رعایت صحیح شیوه مصرف آن دقت کنید. در ابتدا لازم است حتما پوست خود را شسته و دوش بگیرید. از یاد نبرید که هرگز نباید از لوسیون با پوست خشک استفاده نمود. پس از آن پوست را با ضربات حوله به گونه ای خشک کنید که رطوبت خود را کامل از دست ندهد. در نهایت از لوسیون بدن استفاده کنید.

به طور کلی لازم است حتما روزی یک مرتبه از این محصول استفاده نمایید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید. در صورتی که برای انتخاب لوسیون بدن خود نیاز به مشاوره دارید و یا سوالی برایتان بی پاسخ مانده است می توانید از طریق راه های ارتباطی با مجموعه تماس حاصل نموده و از محصول خریداری شده این برند آگاهی و مشاوره های لازم را دریافت کنید.

مزایای استفاده از لوسیون بدن مردانه

علاوه بر کاربرد ها و درمان های ویژه ای که پس از استفاده از لوسیون بدن بدست می آورید می توان به موارد ویژه دیگری اشاره کرد که مزیت منحصر بفرد بهره مندی از این محصول است. از جمله؛ التیام دهنده بودن، ایجاد احساس آرامش، قیمت خوب، بوی مطبوع بدن، ماندگاری مناسب و ... عواملی هستند که افراد را برای استفاده از آن ترغیب می کنند. همچنین این محصول طبق گزارشات بدست آمده می تواند مقابله میکروب ها مقاوم اثر کرده و حفظ تعادل سلامت پوست را رقم بزند.

قیمت لوسیون بدن مردانه

با توجه به آن که چه سبک محصولی را انتخاب می کنید ممکن است قیمت آن نیز متفاوت باشد. برخی از عوامل بر روند کاهشی یا افزایشی قیمت این محصول تاثیر به سزایی دارد. این لوسیون ها در بازار از چند ده هزار تومان تا صد ها هزار تومان به فروش می رسد.

انتخاب شماست که با توجه به نوع پوست خود کدام یک را برگزینید. علاوه بر آن نام برند محصول نیز تاثیر ویژه ای بر آن دارد. به طور کلی به شما تاکید می کنیم که این محصول را از یک برند معتبر تهیه نموده و به تاریخ مصرف آن دقت نمایید زیرا که پوست شما گران ترین لباس شما می باشد.

موسسه تالگو پاریس، نمایندگی رسمی تالگو ایران

در این مقاله سعی شد به معرفی کامل لوسیون بدن مردانه پرداخته شود. اکنون شما با توجه به اطلاعات گفته شده می توانید مناسب ترین محصول را انتخاب نموده و به سلامت پوست خود توجه کنید. موسسه تالگو پاریس (THALGO PARIS) نمایندگی رسمی تالگو ایران نیز مفتخر است تا شما همراهان گرامی را در انتخاب بهترین لوسیون بدن برای آقایان و بانوان همراهی نماید.

همچنین شما می توانید از خدمات دیگر این مجموعه همچون؛ شرکت در دوره های آموزشی مراقبت های زیبایی پوست با دریافت دیپلم بین المللی تالگو فرانسه، بهره مندی از خدمات زیبایی پوست و خرید دیگر محصولات تالگو نیز به خوبی بهره مند شوید.


:: برچسب‌ها: لوسیون بدن, لوسیون بدن مردانه, کاربردهای لوسیون بدن, لوسیون بدن تالگو ,



درباره کلاژن نارگیل بیشتر بدانید
نوشته شده در شنبه 29 مرداد 1401
بازدید : 52
نویسنده : admin

کلاژن نارگیل به صورت قرص و محصولات بهداشتی این روز ها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. معمولا در جهان فعلی همه افراد با مشغله های پر استرسی مواجه هستند. در چنین شرایطی ممکن است چین و چروک های پوستی به سرعت خود را نشان دهند و جوانسازی پوست از بین برود.

در این میان ریزش مو نیز برای افراد پدید خواهد آمد و مشکلات دیگر نیز که می تواند سلامتی و زیبایی افراد را هدف قرار دهد دامنگیر آنها خواهد شد. به همین منظور مصرف کلاژن های نارگیل بهترین پیشنهاد برای جلوگیری از بروز این اتفاقات است. در این مقاله با موسسه تالگو پاریس (THALGO PARIS) نمایندگی رسمی تالگو ایران همراه باشید تا اطلاعات کامل و مفیدی از این ماده مغذی بدست آورید.

کلاژن نارگیل چیست

کلاژن نارگیل چیست

کلاژن نارگیل چیست؟

محصول پرفروشی که می تواند مانع از ریزش مو، پیری پوست و ... شود امروزه در سراسر جهان به دلیل اهمیت بالایی که دارد مورد توجه قرار گرفته است. در حقیقت کلاژن ها پس از سن 20 سالگی در بدن کمتر ساخته می شوند و به طور میانگین سالانه یک درصد از آن کاهش پیدا می کند.

پس از سی سالگی تولید الاستین نیز در بدن کاهش می یابد. به همین منظور مصرف کلاژن نارگیل با توجه به تشکیلات مفیدی که دارد می تواند اثر گذاری مفیدی داشته باشد. چرا که به طور کلی کلاژن ها دارای؛ هیدروکسی پرولین، پرولین، آرژنین و گلیسین است که در سراسر بدن از جمله تاندون ها، رباط ها و استخوان ها بیشتر یافت می شوند.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

کلاژن برای مو

کلاژن پوست چیست

مزایای کلاژن نارگیل

اکنون که از اهمیت ویژه این ماده جادویی با خبر هستید، بهتر است با دانستن مزایای آن از کاربرد و اهمیت آن هم با خبر شوید. از مزیت های کوکونات کرم کلاژن می توان از مواردی که در ذیل به آن اشاره شده است یاد نمود. همچون:

  • سبب ایجاد کیفیت پوست و قوام آن
  • جلوگیری از پیری زودرس
  • ایجاد شادابی و نشاط
  • بهبود چین و چروک های پوست
  • کمک به رفع ریزش مو
  • رطوبت رسانی و شفافیت پوست
  • رفع سلولیت
  • جلوگیری از بروز جوش و التهابات
  • بهبود خارش و قرمزی پوست آسیب دیده و پوسته پوسته شده
  • التیام سوختگی ها و رفع جای زخم

علاوه بر موارد بالا، اسید لوریک حاضر در این محصول 50 درصد اسید های چرب در روغن نارگیل را تشکیل می دهد و توانایی مبارزه با میکروارگانیسم های مضر برای بدن را دارد. البته که ضرورت دارد از یاد نبرید که هیالورونیک اسید حاضر در آن سبب کلاژن سازی و تحریک ساخت الاستین نیز می شود.

مزایای کلاژن نارگیل

مزایای کلاژن نارگیل

ترکیبات کلاژن نارگیل

این ماده جادویی از ترکیبات فوق العاده خوبی نیز تشکیل شده است. به همین منظور بهتر است با دانستن مواد سازنده آن به مصرف این ماده توجه بیشتری نمایید. به طور کلی این محصول که کلاژنی هیدرولیز شده با تاثیر گذاری بالاست، از ترکیب عصاره روغن نارگیل به همراه ویتامین سی، کلاژن ماهی، اسید اسکوربیک، ژلاتین، منیزیم و سیلیکون دی اکسید یا به اختصار همان سلیکا ساخته شده است. تمام موارد حاضر در این ترکیبات شامل خاصیت های ضروری برای بدن هستند. همچون؛

  • منیزیم حاضر در قرص کلاژن نارگیل سبب رطوبت رسانی و مانع از چین و چروک های پوستی می شود. همچنین خاصیت های ضد التهابی این ماده باعث جلوگیری از بروز آکنه و جوش می شود. همچنین اثر گذاری ویژه ای برای افزایش رشد موها دارد.
  • حضور ماده ژلاتین در این محصول سبب سفت و محکم شدن پوست می شود و با استحکام سازی ویژه خود مانع از افتادگی و شل شدگی پوست می شود. علاوه بر لطافت و نرمی که ایجاد می کند به رفع سلولیت نیز کمک شایانی می کند.
  • ویتامین سی در هر ماده ای که باشد از اهمیت منحصر به فردی برخوردار است. در کپسول کلاژن نارگیل نیز حضور مفید ویتامین سی سبب محافظت از پوست در برابر آلودگی ها و رادیکال های آزاد می شود. به طور کلی مزایای حضور این ویتامین در این محصول غیر قابل شمارش است و شما با مصرف آن از ارزشمندی های بسیاری بهره مند خواهید شد.
  • سلیکا یا همان سیلیکون دی اکسید که تقریبا نام آشنایی برای همگان ندارد یک ماده معدنی کمیاب است که باعث سلامت ناخن، مراقبت از پوست و مو می شود.

دوره مصرف قرص کوکونات کلاژن

اکنون که از همه مزایای این محصول با خبر شدید بهتر است با روش مصرف قرص کلاژن نارگیل نیز بیشتر آشنا شوید و با رعایت اصولی مصرف آن از مزیت های منحصر به فرد آن بهره مند شوید. پس برای آن که از نتایج موثر آن بهره کافی را ببرید لازم است تا روزانه 2 عدد از آن را استفاده کنید.

می توانید هر دو را همزمان میل نموده و یا یکی را شب و دیگری در وعده صبح مصرف گردد. برای آن که مانع از بروز عوارض احتمالی شوید لازم است تا میزان دوز مصرفی را در همین اندازه حفظ کنید. برای آن که از سالم بودن محصول خود نیز مطمئن شوید کافی است در جای خشک و دور از دسترس کودکان از آن نگهداری کنید.

قرص کوکونات کلاژن

قرص کوکونات کلاژن

قیمت کلاژن نارگیل

یکی از مهم ترین مسئله هایی که باید به آن توجه داشت قیمت قرص کوکونات کلاژن است. این که محصول را از چه برندی تهیه می کنید می تواند بر تغییر قیمت آن اثر بگذارد. همچنین از یاد نبرید که بسته های این قرص دارای تعداد متفاوت 60 تایی و 180 تایی است.

عمدتا 180 تایی این محصول برای افراد با قیمت مناسب تر وجود داشته و به صرفه تر است. به طور کلی تاریخ انقضا محصول نیز می تواند سبب کاهش قیمت ناگهانی آن نیز باشد. از یاد نبرید که در هنگام خرید به تمام موارد گفته شده توجه کنید تا بهترین نوع آن را خریداری کنید.

موسسه تالگو پاریس، نمایندگی رسمی تالگو ایران

در این مقاله سعی شد اطلاعات کامل و مفیدی درباره کلاژن نارگیل برای شما فراهم شود. استفاده صحیح این محصول می تواند تمام کاربرد ها و مزایایی که در بالاتر ذکر گردید را برای مراجعه کنندگان محترم و متقاضیان عزیز زیبایی فراهم آورد. موسسه تالگو پاریس، نمایندگی رسمی تالگو ایران مفتخر است تا با ارائه بهترین محصولات این برند شما را در داشتن پوستی سالم و زیبا همراهی نماید.

همچنین از دیگر خدمات این مجموعه می توان به برگزاری دوره های آموزشی مراقبت های زیبایی پوست با ارائه دیپلم بین المللی تالگو فرانسه اشاره نمود. همراهان عزیز نیز می توانند ضمن مشاوره مناسب از کارشناسان مجموعه از ارائه خدمات زیبایی پوست و خرید محصولات تالگو بهره مند شوند.


:: برچسب‌ها: کرم کلاژن, کلاژن نارگیل, سرم کلاژن, کلاژن تالگو ,



چگونه از پوست دور چشم مراقبت کنیم
نوشته شده در شنبه 29 مرداد 1401
بازدید : 53
نویسنده : admin

مراقبت از پوست دور چشم یک امر ضروری و مهم است. افراد بدون در نظر گرفتن این مورد روتین پوستی خود را جدی نگرفته و مراقب سلامت این ناحیه نیستند. همه ما می دانیم که با افزایش سن و قرار گرفتن در برابر محیط های استرس زا، تغییرات متفاوتی برای پوست علی الخصوص ناحیه اطراف چشم رخ می دهد.

برخی از افراد دچار پیری زودرس، بروز چین و چروک های ریز و درشت، لکه ها و ... می شوند. به همین منظور در این مقاله با موسسه تالگو پاریس (THALGO PARIS) نمایندگی رسمی تالگو ایران همراه باشید تا نکات جامع و اطلاعات مهمی از این موضوع بدست آورید. پس از آن شما می توانید با رعایت صحیح و اصولی مانع از بروز مشکلات شوید. با ما همراه باشید.

مراقبت از پوست دور چشم

مراقبت از پوست دور چشم

اهمیت مراقبت از پوست دور چشم

پوست شما گران ترین لباسی است که در اختیار دارید. چرا که روزانه مراجعه کنندگان و متقاضیان زیبایی بسیاری به مراکز پوستی و کلینیک های درمانی مراجعه می کنند که دچار مشکلات متعدد از قبیل؛ چین و چروک ها، سیاهی بیش از حد، گودی اطراف چشم و ... شده اند. چشم ها مهم ترین راه ارتباطی شما با مخاطبانتان است و تاثیر بسیاری در نتیجه کار و اقداماتتان دارد.

به همین منظور اگر به درستی مراقبت از پوست دور چشم را انجام ندهید عدم اعتماد بنفس مانع از رشد شما می شود. البته که لازم است بدانید عوامل پوستی حتما به نقص های زیبایی ختم نمی شوند بلکه ممکن است اتفاقات ناگواری همچون سرطان ها و بیماری های سخت را در پیش داشته باشد. پس با رعایت صحیح مانع از بروز هر اتفاقی شوید.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

ماسک برای چروک دور چشم

سرم جوان کننده دور چشم تالگو آقایان

کرم دور چشم از چه سنی باید استفاده شود

مراقبت از پوست دور چشم

اکنون که از اهمیت این موضوع اطلاعات کاملی در اختیار دارید لازم است به اقداماتی که در ادامه برای مراقبت از پوست دور چشم به شما آموزش داده می شود به خوبی بهره مند شوید.

  • داشتن روتین پوستی منظم

در قدم اول برای این که مراقبت اصولی از پوست دور چشم را انجام دهید لازم است یک روتین پوستی منظم برای خود داشته باشید. این روتین را باید دو دو نوبت صبح و شب تکرار کنید. البته با توجه به نوع پوست و قرار گرفتن در محیط های آلوده ممکن است نیاز به تکرار اقدامات نیز باشد. برای آن که بهترین روتین را برای خود بچینید باید اول نوع پوست خود را شناخته و بهترین محصولات را تهیه کنید.

  • استفاده از کرم مرطوب کننده مناسب

مصرف کرم مرطوب کننده را در طول روز جدی بگیرید. عمده مشکلاتی که برای افراد به وجود می آید به علت عدم استفاده از مرطوب کننده مناسب و خشکی اطراف چشم است که در نهایت سبب پیری و بروز چین و چروک ها می شود. شما می توانید بهترین مرطوب کننده مناسب پوست خود را از کرم تالگو تهیه نموده و به درستی از آن استفاده کنید.

  • بهره مندی از یک ضد آفتاب با SPF بالا

بسیاری از افرادی که به نزد پزشکان مراجعه می کنند یک نظر عدم مصرف از ضد آفتاب را در جلسه مشاوره و معاینه خود مطرح می کنند. لازم است بدانید عدم استفاده از ضد آفتاب با اس پی اف بالا سبب بروز مشکلات پوستی بسیاری از جمله سرطان و ... می شود. با استفاده از یک ضد آفتاب مناسب می توانید مراقبت از پوست دور چشم خود را جدی بگیرید. از یاد نبرید که مشاوران ما همه روزه از طریق راه های ارتباطی، آماده پاسخگویی به جهت انتخاب بهترین ضد آفتاب تالگو برای شما هستند.

  • برخورد صحیح با پوست دور چشم

با پوست خود مهربان باشید. مالش های بیش از حد اطراف چشم سبب بروز مشکلات بسیاری برای افراد می شود. اگر بخواهیم برایتان دقیق تر بگوییم نازک ترین پوست در صورت شما اطراف چشم ها را تشکیل داده است. پس با ملاطفت بیشتری در هنگام آرایش کردن، استفاده از محصولات بهداشتی و درمانی با پوست خود برخورد کنید.

نحوه مراقبت از پوست دور چشم

نحوه مراقبت از پوست دور چشم
  • جلوگیری از بروز عفونت ها

اگر در محیط آلوده ای قرار می گیرید سریعا بعد از آن با یک پد بهداشتی و محصولات مرتبط برای شستشو صورت خود تمام آلودگی ها را از اطراف چشم ها برهانید تا مانع از بروز عفونت ها در اطراف چشم شوید. در این صورت قدم موثری برای مراقبت از پوست دور چشم خود برداشته اید. اقدامات کوچک سبب بزرگ ترین نتایج در سلامت شما می شوند.

  • خوابیدن منظم

داشتن یک برنامه خواب منظم مانع از بروز پیری و سایر مشکلات گفته شده برای پوست شما می شود. خواب کافی سبب عملکرد بهتر ارگان های بدن شده و در نهایت مانع از پیری و بروز چین و چروک ها بر روی صورت شما می شود.

  • تغذیه مناسب و نوشیدن آب کافی

همیشه به شما گفته می شود آب کافی بنوشید تا از امراض بسیاری به دور باشید. در این مورد نیز مصرف آب کافی و داشتن یک رژیم غذایی مناسب که حاوی آنتی اکسیدان ها، کربوهیدرات ها، ویتامین ها و ... هستند به شما کمک می کند تا مهم ترین قدم را برای مراقبت از پوست دور چشم خود بردارید.

  • عدم استعمال سیگار و دخانیات

همه ما می دانیم که دخانیات علاوه بر تاثیر منفی و مخربی که بر سلامت سیستم ایمنی و اعضا بدن دارد بر روی پوست نیز تاثیرات نامناسب خود را می گذارد. برای آن که بخواهید مراقبت پوست دور چشم خود باشید باید استفاده از این موارد را کم و در نهایت کنار بگذارید. در این صورت از پوستی سالم برخوردار خواهید شد.

  • روش صحیح پاک کردن آرایش چشم

یکی از مهم ترین عواملی که مانع از مراقبت از پوست دور چشم می شود، عدم داشتن روش صحیح پاک کردن آرایش است. کشیدن دستمال و پد های بهداشتی به صورت محکم و با حرکت های تند سبب بروز چین و چروک های بسیار برای افراد می شود.

برای آن که از سلامت کافی در این مورد نیز برخوردار شوید کافی است پد آرایشی خود را از جنس پنبه انتخاب نموده و با آغشته نمودن مواد شوینده آن را به آرامی بر روی چشم ها قرار داده و کمی دورانی آهسته بچرخانید. در این صورت فشاری به پوست دور چشم شما وارد نمی شود و بهترین مراقبت را انجام داده اید.

بهترین روش جوانسازی پوست دور چشم

علاوه بر مواردی که در بالا گفته شد زندگی شما سبب مهم ترین تاثیرات بر سلامت پوستتان خواهد بود. می توانید برای آن که آسیب های پوست دور چشم خود را درمان کنید از روش های درمانی و زیبایی همچون؛ تزریق ژل، بوتاکس و تمام راهکار های حاضر در این حوزه به خوبی بهره مند شوید از یاد نبرید که مهم ترین نکته تغییر اصولی در نوع مراقبت از پوست دور چشم است.

بهترین روش جوانسازی پوست دور چشم

بهترین روش جوانسازی پوست دور چشم

موسسه تالگو پاریس، نمایندگی رسمی تالگو ایران

در این مقاله سعی شد به صورت جامع و کامل به روش های مراقبت از پوست دور چشم پرداخته شود. اکنون شما می دانید با رعایت چه نکاتی می توانید سلامت و زیبایی خود را در این زمینه تضمین کنید. موسسه تالگو پاریس (THALGO PARIS) نمایندگی رسمی تالگو ایران نیز مفتخر است همراه مراجعه کنندگان محترم در انتخاب بهترین محصولات برند تالگو برای مراقبت از پوست شما باشد.

همچنین لازم است بدانید که این مجموعه با برگزاری دوره های آموزشی مراقبت های زیبایی پوست با ارائه مدرک بین المللی از آموزشگاه مراقبت زیبایی تالگو در کنار شما حضور دارد. البته از یاد نبرید که این موسسه ارائه خدمات زیبایی پوست را نیز، برای متقاضیان زیبایی فراهم نموده است.


:: برچسب‌ها: مراقبت از پوست دور چشم, محصولات مراقبت از دور چشم, محصولات مراقبت از دور چشم تالگو, مراقبت و جوانسازی دور چشم ,



هر آنچه باید از فواید امگا 3 برای پوست صورت بدانید
نوشته شده در چهار شنبه 12 خرداد 1400
بازدید : 55
نویسنده : admin

پوست صورت از مهمترین قسمتهای بدن یک فرد می باشد به گونه ای که سن هر فرد را می توان از روی پوست صورت آن حدس زد. برای اینکه پوستی زیبا و شاداب داشته باشید از فواید امگا 3 برای پوست صورت خود استفاده کنید. بدن انسان نیاز به اسیدهای چرب ضروری دارد که این اسیدهای چرب را میتوان در امگا 3 بدست آورد. در بسیاری از مواد غذایی مخصوصا غذاهای دریایی می توان مقدار قابل توجهی از امگا 3 را برای بدن تامین کرد. در این مطلب به فواید امگا 3 برای پوست صورت خواهیم پرداخت تا بتوانید از فواید بی نظیر این ویتامین در شادابی پوست خود بهره ببرید.

اهمیت زیبایی پوست صورت در اعتماد به نفس

پوست هر فرد اولین سد دفاعی در برابر ویروس ها و باکتری ها می باشد. هر فردی دوست دارد پوستی زیبا و صاف داشته باشد زیرا پوست زیبا علاوه بر زیبایی در بالا رفتن اعتماد به نفس بسیار تاثیر گذار می باشد. برای داشتن پوست زیبا نیاز است رطوبت پوست صورت حفظ شود که برای حفظ این رطوبت، بدن نیاز به اسیدهای چرب مفید دارد. اسید های چرب مفید بدن را میتوان از طریق ویتامین امگا 3 تامین کرد. برای اینکه پوست زیبا و شاداب داشته باشید باید از مواد غذایی که سرشار از ویتامین امگا 3 هستند مصرف کنید.

رابطه زیبایی پوست و اعتماد به نفس

رابطه زیبایی پوست و اعتماد به نفس

امگا 3 و تاثیر آن بر بدن

یکی از اسیدهای چرب ضروری برای بدن امگا 3 می باشد که بدن قادر به تولید آن نمی باشد به همین دلیل نیاز است از مواد غذایی که سرشار از امگا 3 هستند مصرف شود. وجود امگا 3 در بدن موجب جوانی پوست و مانع از پیری پوست صورت می شود و عدم وجود این ویتامین در بدن موجب خشک شدن و پوسته پوسته شدن پوست خواهد شد. امگا 3 علاوه بر زیبایی پوست در تقویت سیستم ایمنی بدن، سلامت قلب، کاهش التهاب خون و بافتها، درد ورم مفاصل، کاهش وزن، مراقبت از چشم، درمان بیماری آلزایمر، تسکین اضطراب و افسردگی و مراقبت از مو موثر می باشد.

فواید امگا 3 برای پوست صورت

آیا می دانید فواید امگا 3 برای پوست صورت چیست؟ بدن انسان نیاز به اسیدهای چرب مفید و ضروری دارد که این اسیدهای چرب را میتوان از ویتامین امگا 3 بدست آورد. امگا 3 با عمل آبرسانی به پوست، مانع از خشک شدن و پوسته پوسته شدن پوست و بروز چین و چروک می شود و روند پیری را به تعویق خواهد انداخت. از فواید امگا 3 برای پوست صورت می توان به ضد سرطان بودن پوست اشاره کرد که علاوه بر شادابی پوست بر سلامت مو نیز تاثیر دارد. عدم وجود چربی های مفید در بدن موجب خشک شدن پوست خواهد شد، این چربی ها را بدن نمی تواند تامین کند پس نیاز است از خوراکی هایی که سرشار از ویتامین امگا 3 هستند مصرف شود تا نیاز بدن برای شادابی پوست تامین شود.

تاثیر امگا 3 روی بدن

تاثیر امگا 3 روی بدن

تاثیرات شگفت انگیز امگا 3 بر پوست

اگر تا به حال فواید امگا 3 برای پوست صورت را نمی دانستید، در این مقاله به فواید بی نظیر امگا 3 اشاره خواهیم کرد. امگا 3 با فواید بی نظیر در درمان مشکلات پوستی مانند: اگزما، جوش ها، خارش های پوستی بر اثر خشکی پوست، پسوریازیس، رفع قرمزی پوست، زخم های روی پوست و .... تاثیرگذار می باشد.

مطالب زیر را از دست ندهید!

امگا 3 در بروز به وجود آمدن آکنه پیشگیری می کند و باعث روشن شدن پوست و مانع از لک افتادن پوست می شود.برای تامین امگا 3 برای شادابی پوست علاوه بر مواد غذایی می توانید از روغن آن به صورت موضعی بر روی پوست استفاده کنید.

تاثیر امگا 3 روی پوست

تاثیر امگا 3 روی پوست

مواد غذایی که سرشار از امگا 3 هستند

شاید همه بدانند اولین گزینه ای که می تواند امگا 3 بدن را تامین کند، غذاهای دریایی می باشند. بیشترین امگا 3 را می توانید از مصرف ماهی سالمون، ماهی کولی، ساردین، ماهی قزل آلا و .... تامین کنید. علاوه بر ماهی ها می توانید امگا 3 را در دانه های روغنی مثل: گردو، پسته، بادام و .... بدست آورید و گوشت حیواناتی که در هوای آزاد پرورش داده شده اند، سبزیجاتی مثل: کاهو، آووکادو، اسفناج، شاهی و تخم مرغ بدست آورد.

مواد غذایی که دارای امگا 3

مواد غذایی که دارای امگا 3

نحوه استفاده از کپسول روغن امگا 3

روش دیگری که می توانید از فواید امگا 3 استفاده کنید، استفاده از کپسول روغن امگا 3 می باشد. نحوه استفاده از کپسول امگا 3 به این صورت است که یک کپسول روغن امگا 3 را بر روی مقداری پنبه بریزید و به صورت دورانی بر روی پوست خود ماساژ دهید و بگذارید به مدت پنج تا ده دقیقه بر روی پوست بماند و پس از آن صورت خود را شستشو دهید. برای شادابی پوست می توانید شب هنگام خواب یک کپسول ویتامین E را بر روی پوست صورت خود و بر روی خطوط عمیق پوست صورت ماساژ دهید و با خیال راحت بخوابید و صبح صورت خود را بشویید و سپس از کپسول روغن امگا 3 بر روی پوست خود ماساژ دهید. استفاده از این روش به صورت مرتب موجب شادابی پوست و رفع چین و چروک صورت خواهد شد.

استفاده از کپسول روغن امگا 3

استفاده از کپسول روغن امگا 3

خلاصه مطالب از فواید امگا 3 برای پوست صورت

هر چه از فواید امگا 3 برای پوست صورت بگوییم باز هم کم است. امگا 3 موجود در مواد غذایی با تامین اسیدهای چرب ضروری برای بدن موجب آبرسانی پوست و حفظ چربی پوست می شود و از خشکی پوست و پوسته پوسته شدن آن جلوگیری می کند. امگا 3 را می توانید از طریق مصرف مواد غذایی از قبیل: غذاهای دریایی، سبزیجات، حبوبات و دانه های روغنی بدست آورد. زیبایی و شادابی پوست صورت در بالا رفتن اعتماد به نفس بسیار تاثیرگذار می باشد و سن فرد را کمتر از آنچه که هست نشان می دهد. روش دیگر برای بهره بردن از فواید امگا 3 برای پوست صورت استفاده از کپسول روغن امگا 3 می باشد به این صورت که یک عدد از کپسول روغن امگا 3 را با استفاده از یک سوزن سوراخ کنید و سپس آن را بر روی پوست خود به آرامی به صورت دورانی ماساژ دهید. زیبایی و شادابی پوست را اولویت خود قرار دهید و مصرف مواد غذایی حاوی امگا 3 را فراموش نکنید.


:: برچسب‌ها: مراقبت از پوست , ,



جلوگیری از جوش صورت هنگام استفاده از ماسک
نوشته شده در چهار شنبه 12 خرداد 1400
بازدید : 61
نویسنده : admin

طبق تحقیقاتی که صورت گرفته است متوجه شده اند که استفاده مداوم از ماسک و شیلد ممکن است جوش و آکنه هایی بر روی صورت ایجاد کند. برای جلوگیری از جوش صورت هنگام استفاده از ماسک بهتر است برخی نکات را رعایت کنید تا پوست صورت شما آسیب نبیند.

با توجه به وضعیت کنونی جهان و همه گیر شدن بیماری کرونا، برای مبتلا نشدن به این بیماری باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم. یکی از پروتکل های بهداشتی استفاده از ماسک و شیلد است ولی ممکن است به دلیل استفاده مداوم از ماسک ها، در صورت شما جوش و آکنه هایی ظاهر شود و سلامت پوست شما را به خطر اندازد. برای جلوگیری از جوش صورت هنگام استفاده از ماسک بهتر است نکاتی را که در ادامه خواهیم گفت را رعایت کنید تا پوست صورت شما آسیبی نبیند.

علت به وجود آمدن جوش بعد از استفاده از ماسک چیست؟

زدن ماسک در بیرون از منزل به ویژه در اماکن عمومی و محیط کار الزامی است و ممکن است چندین ساعت ماسک بر روی صورت شما بماند. زمانی که شما از ماسک استفاده می کنید، قسمتی از پوست صورت که با ماسک  در ارتباط است تبدیل به محیطی گرم و مرطوب می شود و محیطی مناسب برای رشد باکتری ها و چربی های اضافی است. همین امر سبب می شود که منافذ پوست بسته و جوش هایی بر روی صورت نمایان شوند. اما نگران نباشید برای جلوگیری از جوش صورت هنگام استفاده از ماسک راه حل هایی وجود دارد که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

به وجود آمدن جوش بعد از استفاده از ماسک

به وجود آمدن جوش بعد از استفاده از ماسک

راه های جلوگیری از جوش صورت هنگام استفاده از ماسک چه هستند؟

همانطور که در بالا گفتیم استفاده طولانی مدت از ماسک ها باعث به وجود آمدن جوش و آکنه بر روی صورت می شوند. همچنین ممکن است بر اثر استفاده از ماسک های تنگ صورت شما دچار التهابات پوستی شود. برای جلوگیری از جوش صورت هنگام استفاده از ماسک بهتر است موارد زیر را رعایت کنید:

  • شستشوی صورت

  • لایه برداری پوست

  • استفاده از مرطوب کنند های طبیعی

  • آرایش های سبک

  • خودداری از مصرف غذاهای چرب

  • استفاده از ماسک های تمیز

  • مصرف پروبیوتیک

برای جلوگیری از جوش صورت هنگام استفاده از ماسک موارد بالا را باید رعایت کنید. در ادامه همین مطلب نکاتی را که گفتیم به صورت مختصر و مفید برای شما توضیح خواهیم داد.

جلوگیری از جوش صورت هنگام استفاده از ماسک

جلوگیری از جوش صورت هنگام استفاده از ماسک

شستشوی و لایه برداری پوست صورت

بهتر است برای جلوگیری از جوش صورت هنگام استفاده از ماسک  پوست صورت خود را به صورت مرتب بشوید و یا از پاک کننده هایی که برای صورت حساسیت به وجود نمی آورند استفاده کنید. برای تمیز کردن پوست صورت می توانید از ماسک های خانگی هم استفاده کنید.

بهترین راه برای از بین بردن سلول های مرده و باکتریهای موجود بر سطح پوست، لایه برداری پوست صورت است. بهتر است این کار را هفته ای یک بار انجام دهید. شما می توانید با موادغذایی ساده که در اکثر منازل یافت می شود لایه برداری پوست صورت خود را انجام دهید. برای این کار به مخلوط روغن نارگیل با شکر قهوه ای یا نمک دریایی نیاز دارید. مخلوط این دو ماده با هم را به آرامی بر روی پوست صورت خود ماساژ دهید.

لایه برداری پوست صورت

لایه برداری پوست صورت

استفاده از آرایش های سبک و مرطوب کننده های طبیعی

زمانی که شما آرایش می کنید منافذ پوست شما بسته می شود و محیطی مناسب برای به وجود آمدن جوش بر روی صورت شما ایجاد می شود. اگر نیاز است که به مدت طولانی از ماسک استفاده کنید بهتر است از آرایش کردن خودداری کنید ولی اگر مایل هستید که آرایش کنید بهتر است یک آرایش سبک بر روی صورت خود انجام دهید.

پیش از استفاده از ماسک بهتر است پوست صورت خود را مرطوب کنید تا از خارش و رشد باکتری ها جلوگیری کنید. بهتر است از مرطوب کنند های طبیعی مانند روغن نارگیل استفاده کنید. قبل از استفاده از ماسک، روغن نارگیل را به آرامی بر روی پوست صورت خود ماساژ دهید تا جذب پوست صورت شود. روغن نارگیل خاصیت ضد باکتریایی دارد و برای تغذیه پوست صورت بسیار مناسب است. شما می توانید به مرطوب کننده های خود، روغن های اساسی دیگری مانند اسطوخودوس اضافه کنید.ِ

مطالب زیر را از دست ندهید!

خودداری از مصرف غذاهای چرب و استفاده از ماسک های کثیف

مصرف غذای های چرب شادابی و طراوت پوست را از بین می برند و شما با استفاده از این نوع غذاها، به وجود آمدن جوش را بر اثر استفاده از ماسک را تشدید می کنید. بهتر است برای جلوگیری از جوش صورت هنگام استفاده از ماسک، از مصرف غذاهای چرب خودداری کنید و بیشتر به مصرف غذاهای پروتئینی و فیبردار بپردازید. اگر به فکر سلامت پوست صورت خود هستید بهتر است رژیم غذایی  که غذاهایی با چربی کم و پروتئین زیاد در آن وجود دارد ،انتخاب کنید.

زمانی که شما از یک ماسک استفاده می کنید آن را درون کیف، ماشین و... قرار ندهید. با قرار دادن ماسک ها در همچین محیط هایی باکتری ها رشد می کنند و در صورت استفاده مجدد شما، پوست صورت در معرض این باکتری ها قرار می گیرد و باعث به وجود آمدن جوش و آکنه بر صورت می شوند. اگر از ماسک های یکبار مصرف، استفاده می کنید بهتر است بعد از هربار استفاده آن را دور اندازید و از یک ماسک جدید استفاده کنید. در صورتی که از ماسک های پارچه ای استفاده می کنید بهتر است پس از هربار استفاده آن را بشویید.

عدم استفاده از مصرف غذای چرب و ماسک کثیف

عدم استفاده از مصرف غذای چرب و ماسک کثیف

سایر روش ها برای جلوگیری از جوش صورت هنگام استفاده از ماسک چه هستند؟

بهترین روش ها برای جلوگیری از جوش صورت هنگام استفاده از ماسک مواردی بود که نام بردیم ولی برخی از عوامل دیگر نیز وجود دارد. برخی دیگر از روش ها برای جلوگیری از جوش صورت هنگام استفاده از ماسک  موارد زیر هستند:

  1. استفاده از ماسک مناسب

  2. رعایت کردن بهداشت پوست صورت

  3. تنظیم سفتی بند های ماسک

جلوگیری از جوش صورت هنگام استفاده از ماسک

جلوگیری از جوش صورت هنگام استفاده از ماسک


:: برچسب‌ها: مراقبت از پوست , ,



بازدید : 56
نویسنده : admin

از گذشته تا به امروز باورهای نادرست درباره مراقبت از پوست موجب از بین رفتن پوست افراد زیادی بوده است. با گذشت زمان و با بالا رفتن سطح آگاهی مردم از باورهای غلط در مورد مراقبت از پوست، دیگر مثل قبل قربانی نمی دهد. متخصصان زیبایی پوست و مو برای اینکه دیگر فردی قربانی باورهای نادرست درباره مراقبت از پوست نباشد به چند نکته مهم از باورهای غلط اشاره کرده اند. برای حفظ زیبایی و سلامت پوست، در این مطلب ما را همراهی کنید، تا سطح آگاهی شما از باورهای نادرست درباره مراقبت از پوست بالا برود.

10 نکته مهم از باورهای نادرست درباره مراقبت از پوست

گاهی وقتها پیش می آید که طبق عادت به صورت مرتب و روزانه، به دلیل پایین بودن سطح آگاهی از مراقبت های پوست، به روش های نادرستی از پوست خود مراقبت کرده اید، به مرور زمان شاهد تیره شدن پوست، خشکی پوست و لک شدن پوست خود شده اید. در ادامه به چند نکته مهم از باورهای نادرست در مورد مراقبت های پوست اشاره خواهیم کرد. این باورهای نادرست شامل موارد زیر می باشد:

1- پوست های چرب نیازی به مرطوب کننده ندارند.

2- در روزهای ابری نیازی به استفاده از ضد آفتاب نیست.

3- برای محافظت بیشتر از پوست در روزهای آفتابی از کرمهای ضدآفتاب با اس پی اف بالا استفاده کنید.

4- خطرناک نبودن آفتاب سوختگی برای برنزه شدن

5- با آرایش خوابیدن پوست را خراب نمی کند.

6- مناسب بودن آب داغ برای پوست

7- آکنه فقط در نوجوانان به وجود می آید.

8- پس از مشاهده علائم پیری باید از پوست مراقبت کرد.

9- دلیل خشکی پوست کم آبی بدن است.

10- استفاده بیش از حد از اسکراب برای رفع خشکی پوست

در ادامه به طور کامل به شناخت کامل از باورهای نادرست درباره مراقبت از پوست خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

مطالب زیر را از دست ندهید!

استفاده نکردن از مرطوب کننده در پوست های چرب و استفاده نکردن از ضدآفتاب در روزهای ابری

از باورهای نادرست درباره مراقبت از پوست، استفاده نکردن از مرطوب کننده در پوستهای چرب می باشد. به اشتباه و باور غلط، افرادی که دارای پوست های چرب می باشند از مرطوب کننده برای آبرسانی به پوست استفاده نمی کنند. هر نوع پوستی نیاز به آبرسانی دارد و دلیل بیشتر چرب شدن پوست عدم وجود رطوبت در پوست می باشد. یکی از دلایل به وجود آمدن آکنه بر روی پوستهای چرب عدم وجود آبرسانی به پوست می باشد.

و دیگر باور نادرست استفاده نکردن از ضدآفتاب در روزهای ابری می باشد. متخصصان زیبایی این باور غلط را رد کرده اند و تاکید می کنند که حتما در روزهای ابری یا در فصلهای سرد سال از ضدآفتاب به صورت مرتب و روزانه استفاده کنید زیرا انعکاس نور خورشید در اثر برخورد به ابرها می تواند خطرناک تر از نور مستقیم آن باشد.

استفاده از ضد آفتاب برای مراقبت از پوست

استفاده از ضد آفتاب برای مراقبت از پوست

بالا بودن اس پی اف ضد آفتاب برای محافظت از پوست و آفتاب سوختگی و برنزه شدن

از دیگر باورهای غلط استفاده از کرمهای ضدآفتاب با اس پی اف بالا می باشد. افراد زیادی بر این باورند هرچه اس پی اف کرم ضد آفتاب بالاتر باشد، محافظت بیشتری از پوست آنها در برابر آفتاب خواهد شد. استفاده از کرم ضدآفتاب به این صورت است که هر چند ساعت یکبار باید تمدید شود. بالا بودن اس پی اف ضد آفتاب به معنی این است که فاصله زمانی برای تمدید کرم بیشتر خواهد بود و پایین بودن آن در فاصله زمانی کمتری نیاز به تمدید دارد.

و از دیگر باورهای غلط این است که آفتاب سوختگی را برنزه شدن می دانند. گرفتن حمام آفتاب و سوختن پوست به منظور برنزه شدن می تواند عاملی برای به وجود آمدن سرطان پوست باشد. آفتاب سوختگی زیاد در زمان کودکی عامل مهمی در به وجود آمدن سرطان پوست می باشد. برای جلوگیری از آفتاب سوختگی بهتر است از ضدآفتاب برای صورت و از لباسهای آستین بلند برای پوشش بدن استفاده کرد.

آفتاب سوختگی و برنزه شدن

آفتاب سوختگی و برنزه شدن

با آرایش خوابیدن و استفاده از آب داغ برای پوست

از مهمترین باورهای نادرست درباره مراقبت از پوست این است که، در زمان خوابیدن نیازی به پاک کردن آرایش نیست. تقریبا همه می دانند با آرایش خوابیدن می تواند صدمات جدی به پوست وارد کند، اما باز هم افرادی هستند که فکر می کنند پاک نکردن آرایش در زمان خواب موردی ندارد. وجود آرایش بر روی صورت در زمان خواب موجب بسته شدن منافذ پوست و بوجود آمدن آکنه بر پوست می شود.

گاهی افرادی به منظور رفع خستگی از دوش آب گرم استفاده می کنند. استفاده از آب گرم به مدت طولانی موجب از بین رفتن روغنهای طبیعی و ضروری پوست خواهد شد. از بین رفتن چربیهای ضروری پوست موجب خشک شدن پوست خواهد شد. برای جلوگیری از خشکی پوست بهتر است از دوش آب ولرم استفاده کنید و بلافاصله بعد از حمام از مرطوب کننده برای حفظ رطوبت پوست استفاده نمایید.

استفاده از آب داغ برای پوست

استفاده از آب داغ برای پوست

وجود آکنه مخصوص نوجوانان است و مراقبت از پوست پس از مشاهده علائم پیری

این باور که آکنه فقط مختص نوجوانان است کاملا غلط می باشد. درست است که نوجوانان به دلیل بلوغ بیشتر در معرض آکنه هستند اما عواملی چون استرس، عدم تعادل در هورمونها و استفاده نادرست از محصولات پوستی در بزرگسالان می تواند عاملی در به وجود آمدن آکنه در پوست آنها شود.

دیگر باور غلط مراقبت از پوست پس از بروز علائم پیری می باشد. برای جلوگیری از علائم پیری نیاز است پیش از بالا رفتن سن و بروز علائم پیری، با یک متخصص پوست مشورت کنید تا متناسب با نوع پوست شما محصولات ضد پیری را تجویز کنند.

مراقبت از پوست در برابر پیری زودرس

مراقبت از پوست در برابر پیری زودرس

خشکی پوست بر اثر بی آبی بدن می باشد

به هیچ وجه خشکی پوست نمی تواند به دلیل بی آبی بدن باشد. دلیل اصلی خشکی پوست عدم وجود چربی در پوست می باشد. کم آبی بدن موجب کم شدن رطوبت پوست و ایجاد چین و چروک ریز در سن بالا می شود. برای جلوگیری از خشکی پوست بهتر است از مرطوب کننده ها و سرمها برای مراقبت از پوست استفاده کنید.

خشکی پوست بر اثر بی آبی بدن

خشکی پوست بر اثر بی آبی بدن

استفاده بیش از حد از اسکراب برای رفع خشکی پوست از باورهای نادرست درباره مراقبت از پوست

از دیگر باورهای نادرست درباره مراقبت از پوست، استفاده بیش از حد از اسکراب برای رفع خشکی پوست می باشد. درست است که استفاده از اسکراب برای لایه برداری از پوستهای خشک مفید است اما استفاده بیش از حد می تواند صدمات جدی به پوست وارد کند. بهتر است برای لایه برداری از پوست و از بین بردن سلولهای مرده پوست از یک متخصص پوست مشاوره بگیرید تا در صورت نیاز مراقبتهای مناسب پوست شما را تجویز کنند.


:: برچسب‌ها: مراقبت از پوست , ,



معرفی فواید مصرف شیر برای پوست
نوشته شده در چهار شنبه 12 خرداد 1400
بازدید : 56
نویسنده : admin

معرفی فواید مصرف شیر برای پوست

فواید مصرف شیر برای پوست بسیار زیاد است و با مصرف شیر شادابی و زیبایی را به پوست خود هدیه دهید. امروزه افراد زیادی به دنبال راهی برای زیبایی و طراوت پوست خود هستند از این رو از روش ها و ماسک های زیادی برای زیبایی پوست خود استفاده میکنند. اما بسیاری از این روش ها عوارض جبران ناپذیری به همراه دارند و برای پوست مناسب نیستند. یکی دیگر از راه های زیبایی و طراوت پوست مصرف مواد غذایی مفید برای بدن است. لبنیات یک مواد غذایی بسیار مفید برای پوست است. فواید مصرف شیر برای پوست بسیار است و با مصرف شیر علاوه بر سلامت بدنی، پوستی زیبا خواهید داشت. در ادامه این مطلب به معرفی فواید مصرف شیر برای پوست خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

فواید مصرف شیر برای پوست چه هستند؟

زیبایی پوست با سلامت بدنی رابطه مستقیم دارد و مصرف مواد غذایی مناسب و مقوی برای سلامت بدن و پوست بسیار مهم است. یکی از مواد مغذی برای بدن، شیر است و با مصرف این مواد لبنی سلامت و زیبایی را به بدن و پوست خود هدیه دهید. از فواید مصرف شیر برای پوست موارد زیر هستند:

  1. کاهش چین و چروک های صورت

  2. بهبود رنگ پوست

  3. پاکسازی و تمیز شدن پوست صورت

  4. دارای ویتامین های مفید برای بدن

  5. خاصیت ضد پیری

  6. کوچک کننده منافذ باز صورت

  7. مرطوب کننده پوست صورت

مواردی که نام بردیم از فواید مصرف شیر برای پوست هستند که در ادامه به صورت مختصر و مفید آنها را توضیح خواهیم داد.

فواید مصرف شیر در مراقبت از پوست

فواید مصرف شیر در مراقبت از پوست

فواید مصرف شیر برای پوست و کاهش چین و چروک صورت

یکی از فواید مصرف شیر برای پوست، کم شدن چین و چروک های صورت است. کمبود کلاژن در بدن باعث به وجود آمدن چین و چروک های زیادی در صورت می شود. شیر با دارا بودن ویتامین D باعث کلاژن سازی پوست صورت می شود همین امر سبب می شود که با مصرف شیر چین و چروک های پوست شما از بین بروند.

پاکسازی و بهبود رنگ پوست صورت با مصرف شیر

چربی های اضافه موجود در پوست صورت، باعث به وجود آمدن جوش و آکنه در صورت می شوند از این رو تمیز کردن و پاکسازی پوست صورت بسیار مهم است. شیر یک پاک کننده بسیار قوی برای پوست صورت است و شما می توانید به راحتی به کمک یک پنبه آغشته شده با شیر آن را به صورت خود بمالید، و از آن استفاده کنید. پس از گذشت 5 دقیقه صورت خود را با آب ولرم بشویید.

یکی دیگر از فاکتور های زیبایی داشتن پوستی صاف و شفاف است. شیر با داشتن مواد مغذی و ویتامین هایی که در خود دارد باعث شفاف سازی و زیبایی پوست صورت می شود و بسیاری از افراد در سالن های زیبایی برای شفاف کردن پوست صورت از شیر استفاده می کنند. برای استفاده از شیر برای شفاف شدن پوست فقط کافیست هفته ای، یک مرتبه صورت خود را به شیر آغشته کنید و پس از 5 دقیقه بشوید. با انجام این کار معجزه مصرف شیر برای پوست را متوجه خواهید شد.

پاکسازی پوست با شیر

پاکسازی پوست با شیر

درمان مشکلات پوستی و کوچک کردن منافذ باز صورت

یکی دیگر از فواید مصرف شیر برای پوست درمان مشکلات پوستی است. شیر با دارا بودن ویتامین b12 ویتامین های لازم برای سلامت پوست، ناخن، مو و... را فراهم می کند. شما با مصرف 1 لیوان شیر در روز ،حدود نصف ویتامین b12 مورد نیاز برای بدن، را تامین می کنید. همچنین مصرف شیر باعث درمان بیماری های پوستی مانند اگزما، قرمزی و... نیز می شود.

پس از اصلاح و شیو صورت، منافذ صورت باز میشوند باعث به وجود آمدن جوش بر روی صورت می شوند. با مصرف شیر و مواد لبنی دیگر می توانید این منافذ را کوچک کنید و از ایجاد جوش بر روی پوست خود جلوگیری کنید.

اگر به سلامت پوستتان اهمیت می دهید، توصیه می کنیم مطالب زیر را هم مطالعه کنید

کاهش روند پیری با مصرف شیر

رادیکال های آزاد  باعث آسیب رسیدن به پوست صورت و پیری می شوند. شیر با توجه به پروتئین و کلسیم و سایر مواد مغذی که در خود دارد با رادیکال های آزاد در تضاد است و باعث از بین بردن آنها می شود. از این شیر روند پیری را کاهش می دهد و باعث شادابی و طراوت پوست شما می شود. با مصرف روزی یک لیوان شیر از فواید آن بهره مند شوید.

جلوگیری از پیری پوست با مصرف شیر

جلوگیری از پیری پوست با مصرف شیر

مرطوب کردن پوست صورت با مصرف شیر

یکی دیگر از عوامل داشتن پوستی زیبا، رطوبت کافی است. اگر پوست به میزان لازم مرطوب نباشد، خشک می شود و چین و چروک در صورت به وجود می آید. شیر با توجه به مواد مغذی که دارد رطوبت مورد نیاز پوست را فراهم می کند و همچنین شما می توانید با مصرف روزانه شیر، رطوبت مورد نیاز پوست را فراهم کنید.

رطوبت پوست با شیر

رطوبت پوست با شیر

شادابی و جوانی پوست صورت با مصرف شیر

شیر حاوی موادی به نام اسید لاکتیک است که باعث زیبایی و شادابی پوست صورت می شود. برای جوانسازی پوست بهتر است شیر را با زعفران مصرف کنید زیرا خاصیت آن را چندین برابر می کند.

داشتن خواب مفید و کافی و به دور از استرس برای داشتن پوستی صاف و زیبا بسیار مهم است. شیر با یک نوع اسید آمینه در خود باعث از بین رفتن استرس می شود. خوردن یک لیوان شیر گرم قبل از خواب برای داشتن خوابی مفید و با آرامش بسیار ضروری است و همچنین برای بدن فواید زیادی دارد.

سایر فواید مصرف شیر برای پوست

شیر برای پوست و مو بسیار فواید دارد و بسیاری از آنها را در موارد بالا ذکر کردیم. سایر فواید شیر برای پوست و مو، موارد زیر هستند:

  1. تقویت حجم و درخشندگی مو

  2. افزایش رشد مو

  3. تامین رطوبت مورد نیاز برای پوست

  4. تقویت ناخن ها

  5. پیشگیری از سرطان های پوستی

  6. سلامت پوست و مو ها

شیر یک نوشیدنی کافی برای بدن است و فواید زیادی برای بدن دارد و شما با مصرف شیر می توانید سلامتی را به بدن خود هدیه دهید. 

فواید شیر برای پوست

فواید شیر برای پوست


:: برچسب‌ها: مراقبت از پوست , ,



معرفی فواید مصرف شیر برای پوست
نوشته شده در چهار شنبه 12 خرداد 1400
بازدید : 55
نویسنده : admin

معرفی فواید مصرف شیر برای پوست

فواید مصرف شیر برای پوست بسیار زیاد است و با مصرف شیر شادابی و زیبایی را به پوست خود هدیه دهید. امروزه افراد زیادی به دنبال راهی برای زیبایی و طراوت پوست خود هستند از این رو از روش ها و ماسک های زیادی برای زیبایی پوست خود استفاده میکنند. اما بسیاری از این روش ها عوارض جبران ناپذیری به همراه دارند و برای پوست مناسب نیستند. یکی دیگر از راه های زیبایی و طراوت پوست مصرف مواد غذایی مفید برای بدن است. لبنیات یک مواد غذایی بسیار مفید برای پوست است. فواید مصرف شیر برای پوست بسیار است و با مصرف شیر علاوه بر سلامت بدنی، پوستی زیبا خواهید داشت. در ادامه این مطلب به معرفی فواید مصرف شیر برای پوست خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

فواید مصرف شیر برای پوست چه هستند؟

زیبایی پوست با سلامت بدنی رابطه مستقیم دارد و مصرف مواد غذایی مناسب و مقوی برای سلامت بدن و پوست بسیار مهم است. یکی از مواد مغذی برای بدن، شیر است و با مصرف این مواد لبنی سلامت و زیبایی را به بدن و پوست خود هدیه دهید. از فواید مصرف شیر برای پوست موارد زیر هستند:

  1. کاهش چین و چروک های صورت

  2. بهبود رنگ پوست

  3. پاکسازی و تمیز شدن پوست صورت

  4. دارای ویتامین های مفید برای بدن

  5. خاصیت ضد پیری

  6. کوچک کننده منافذ باز صورت

  7. مرطوب کننده پوست صورت

مواردی که نام بردیم از فواید مصرف شیر برای پوست هستند که در ادامه به صورت مختصر و مفید آنها را توضیح خواهیم داد.

فواید مصرف شیر در مراقبت از پوست

فواید مصرف شیر در مراقبت از پوست

فواید مصرف شیر برای پوست و کاهش چین و چروک صورت

یکی از فواید مصرف شیر برای پوست، کم شدن چین و چروک های صورت است. کمبود کلاژن در بدن باعث به وجود آمدن چین و چروک های زیادی در صورت می شود. شیر با دارا بودن ویتامین D باعث کلاژن سازی پوست صورت می شود همین امر سبب می شود که با مصرف شیر چین و چروک های پوست شما از بین بروند.

پاکسازی و بهبود رنگ پوست صورت با مصرف شیر

چربی های اضافه موجود در پوست صورت، باعث به وجود آمدن جوش و آکنه در صورت می شوند از این رو تمیز کردن و پاکسازی پوست صورت بسیار مهم است. شیر یک پاک کننده بسیار قوی برای پوست صورت است و شما می توانید به راحتی به کمک یک پنبه آغشته شده با شیر آن را به صورت خود بمالید، و از آن استفاده کنید. پس از گذشت 5 دقیقه صورت خود را با آب ولرم بشویید.

یکی دیگر از فاکتور های زیبایی داشتن پوستی صاف و شفاف است. شیر با داشتن مواد مغذی و ویتامین هایی که در خود دارد باعث شفاف سازی و زیبایی پوست صورت می شود و بسیاری از افراد در سالن های زیبایی برای شفاف کردن پوست صورت از شیر استفاده می کنند. برای استفاده از شیر برای شفاف شدن پوست فقط کافیست هفته ای، یک مرتبه صورت خود را به شیر آغشته کنید و پس از 5 دقیقه بشوید. با انجام این کار معجزه مصرف شیر برای پوست را متوجه خواهید شد.

پاکسازی پوست با شیر

پاکسازی پوست با شیر

درمان مشکلات پوستی و کوچک کردن منافذ باز صورت

یکی دیگر از فواید مصرف شیر برای پوست درمان مشکلات پوستی است. شیر با دارا بودن ویتامین b12 ویتامین های لازم برای سلامت پوست، ناخن، مو و... را فراهم می کند. شما با مصرف 1 لیوان شیر در روز ،حدود نصف ویتامین b12 مورد نیاز برای بدن، را تامین می کنید. همچنین مصرف شیر باعث درمان بیماری های پوستی مانند اگزما، قرمزی و... نیز می شود.

پس از اصلاح و شیو صورت، منافذ صورت باز میشوند باعث به وجود آمدن جوش بر روی صورت می شوند. با مصرف شیر و مواد لبنی دیگر می توانید این منافذ را کوچک کنید و از ایجاد جوش بر روی پوست خود جلوگیری کنید.

اگر به سلامت پوستتان اهمیت می دهید، توصیه می کنیم مطالب زیر را هم مطالعه کنید

کاهش روند پیری با مصرف شیر

رادیکال های آزاد  باعث آسیب رسیدن به پوست صورت و پیری می شوند. شیر با توجه به پروتئین و کلسیم و سایر مواد مغذی که در خود دارد با رادیکال های آزاد در تضاد است و باعث از بین بردن آنها می شود. از این شیر روند پیری را کاهش می دهد و باعث شادابی و طراوت پوست شما می شود. با مصرف روزی یک لیوان شیر از فواید آن بهره مند شوید.

جلوگیری از پیری پوست با مصرف شیر

جلوگیری از پیری پوست با مصرف شیر

مرطوب کردن پوست صورت با مصرف شیر

یکی دیگر از عوامل داشتن پوستی زیبا، رطوبت کافی است. اگر پوست به میزان لازم مرطوب نباشد، خشک می شود و چین و چروک در صورت به وجود می آید. شیر با توجه به مواد مغذی که دارد رطوبت مورد نیاز پوست را فراهم می کند و همچنین شما می توانید با مصرف روزانه شیر، رطوبت مورد نیاز پوست را فراهم کنید.

رطوبت پوست با شیر

رطوبت پوست با شیر

شادابی و جوانی پوست صورت با مصرف شیر

شیر حاوی موادی به نام اسید لاکتیک است که باعث زیبایی و شادابی پوست صورت می شود. برای جوانسازی پوست بهتر است شیر را با زعفران مصرف کنید زیرا خاصیت آن را چندین برابر می کند.

داشتن خواب مفید و کافی و به دور از استرس برای داشتن پوستی صاف و زیبا بسیار مهم است. شیر با یک نوع اسید آمینه در خود باعث از بین رفتن استرس می شود. خوردن یک لیوان شیر گرم قبل از خواب برای داشتن خوابی مفید و با آرامش بسیار ضروری است و همچنین برای بدن فواید زیادی دارد.

سایر فواید مصرف شیر برای پوست

شیر برای پوست و مو بسیار فواید دارد و بسیاری از آنها را در موارد بالا ذکر کردیم. سایر فواید شیر برای پوست و مو، موارد زیر هستند:

  1. تقویت حجم و درخشندگی مو

  2. افزایش رشد مو

  3. تامین رطوبت مورد نیاز برای پوست

  4. تقویت ناخن ها

  5. پیشگیری از سرطان های پوستی

  6. سلامت پوست و مو ها

شیر یک نوشیدنی کافی برای بدن است و فواید زیادی برای بدن دارد و شما با مصرف شیر می توانید سلامتی را به بدن خود هدیه دهید. 

فواید شیر برای پوست

فواید شیر برای پوست


:: برچسب‌ها: مراقبت از پوست , ,



بیماری پوستی ویتیلیگو و راه های درمان آن
نوشته شده در چهار شنبه 15 ارديبهشت 1400
بازدید : 62
نویسنده : admin

در این مقاله در خصوص بیماری پوستی ویتیلیگو و راه های درمان آن صحبت می کنیم و به بررسی دلایل ایجاد این بیماری پوستی، علائم و نشانه های بیماری پوستی ویتیلیگو و راه های درمان آن می پردازیم پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. بیماری پوستی ویتیلیگو که بیشتر با نام لک و پیس در میان مردم شناخته می شود، در واقع یک بیماری خود ایمنی می باشد که باعث ایجاد یک سری لکه های پوستی با اندازه متفاوت و رنگ سفید بر روی پوست بیمار می شود.

بیماری پوستی ویتیلیگو و راه های درمان
بیماری پوستی ویتیلیگو و راه های درمان

نشانه های بیماری پوستی ویتیلیگو و راه های درمان آن

قبل از اینکه در خصوص نشانه های بیماری پوستی ویتیلیگو و راه های درمان آن صحبت کنیم باید بگوییم که برخلاف باور های عامیانه ای که در مورد این بیماری وجود دارد این بیماری پوستی خطرناک و کشنده نیست، مسری نیست و واگیر ندارد و ارتباطی با رژیم غذایی فرد بیمار نخواهد داشت بلکه یک بیماری خود ایمنی است که ریشه های ژنتیکی دارد و تنها در پوست صورت و بدن ایجاد یک سری لکه های پوستی سفید رنگی می کند که می تواند در افرادی که رنگ پوست تیره تری دارند خود را بیشتر نشان دهد.

نشانه های ویتیلیگو
علائم ویتیلیگو

همه چیز درباره بیماری پوستی ویتیلیگو و تاثیر این بیماری بر روی اعتماد بنفس بیماران

بیماری پوستی ویتیلیگو می تواند در هر نوع پوست با هر رنگی خود را نشان دهد، گاهی ایجاد این لکه های پوستی می تواند در میزان اعتماد بنفس فرد بیمار تاثیر منفی زیادی داشته باشد و سبب ایجاد اضطراب بسیاری در او شود؛ گاهی افراد ناآگاه ممکن است که از روی ناآگاهی و کمبود اطلاعات تصور کنند که این بیماری پوستی واگیردار است یا شروع به تمسخر فرد بیمار کنند و سبب ایجاد مشکلات اضطرابی فراوانی در او شوند؛ در حالی که این بیماری پوستی غیر مسری و قابل درمان می باشد، از این رو در ادامه به بیماری پوستی ویتیلیگو و راه های درمان آن می پردازیم.

مطالب جذاب تر را بخوانید

بیماری میلیا چیست و چگونه درمان می شود؟
شوره سر چیست و چه عوارضی دارد

تاثیر بیماری پوستی ویتیلیگو بر اعتماد به نفس
تاثیر بیماری پوستی ویتیلیگو بر اعتماد به نفس

دلایل ایجاد بیماری پوستی ویتیلیگو و راه های درمان آن چه می باشد

مطالعات انجام شده در خصوص بیماری ویتیلیگو نشان داده است که در حقیقت فاکتور های ژنتیکی می توانند بر ایجاد این لکه های پوستی تاثیر داشته باشند و عواملی همچون برخورد پوست با مواد شیمیایی خطرناک و آفتاب سوختگی شدید و استرس بیش از اندازه می تواند سبب ایجاد این لکه های پوستی و گسترش آنها در پوست نواحی مختلف بدن بیمار شود که می توان گفت بدون شک در میان این عوامل نقش استرس از همه پر رنگ تر است، همان طور که در خصوص بیماری پوستی ویتیلیگو و راه های درمان آن گفتیم این بیماری تنها مختص به پوست می باشد و بر روی ارگان های داخلی بدن هیچ تاثیری ندارد.

عوامل ایجاد بیماری ویتیلیگو
عوامل ایجاد بیماری ویتیلیگو

برای درمان بیماری ویتیلیگو چه باید کرد

در خصوص بیماری پوستی ویتیلیگو و راه های درمان آن می توان گفت که درمان این بیماری پوستی امکان پذیر است اما ممکن است دوره ی درمانی مربوط به آن طولانی باشد، علاوه بر این هیچ تضمینی وجود ندارد که پس از طی روند درمانی لکه های پوستی مربوط به بیماری ویتیلیگو دیگر هیچوقت بر روی پوست فرد ظاهر نشوند؛ درمان این بیماری پوستی شامل سه مرحله ی اساسی است که شامل تجویز کورتون ها و دارو درمانی، نور درمانی و اشعه ی لیزر، سلول درمانی می شود که به ترتیب برای فرد بیمار اعمال می شوند تا لکه های پوستی مربوط به این بیماری از روی پوست بدن فرد محو شوند.

درمان بیماری ویتیلیگو
درمان بیماری ویتیلیگو

مراحل درمانی بیماری ویتیلیگو

همان طور که در قسمت قبلی در خصوص بیماری ویتیلیگو و راه های درمان آن گفتیم، دوره ی درمانی این بیماری طولانی است و شامل سه مرحله می شود؛ اولین مرحله دارو درمانی می باشد که با توجه به شدت بیماری پزشک انواعی از کورتون ها را برای بیمار تجویز می کند، در مرحله ی دوم با استفاده از اشعه ی لیزر و تاباندن اشعه ی فرابنفش اقدام به محو کردن لکه های پوستی مربوط به بیماری ویتیلیگو می کنند و در آخرین مرحله که همان سلول درمانی می باشد، از سلول های پوستی سالم مناطقی که هنوز درگیر این بیماری نشده است به عنوان جایگزین برای سلول های آسیب دیده و درگیر بیماری استفاده می کنند و با انتقال این سلول ها لکه های پوستی را برطرف می کنند.

روش های درمان بیماری ویتیلیگو
روش های درمان بیماری ویتیلیگو

آیا روش های درمانی بیماری ویتیلیگو جواب می دهد

شاید یکی از پر تکرار ترین و مهم ترین سوالات افراد درگیر این بیماری پوستی این است که آیا با کاربرد روش های درمانی گفته شده ممکن است این لکه های پوستی از روی پوست صورت و بدن بیماران برطرف شود؟ در پاسخ به این سوال مطرح شده باید گفت که هیچ قطعیتی در خصوص پاسخ دهی این روش های درمانی وجود ندارد اما با این حال بیماران بسیاری با به کار بردن همین روش های درمانی توانسته اند لکه های پوستی خود را برطرف کنند، همان طور که گفتیم استرس زیاد هم در ایجاد این بیماری بسیار موثر است و هم سبب گسترش این لکه های پوستی می شود از این رو فرد بیمار می بایست در طول دوره ی درمانی طولانی این بیماری پوستی از استرس بیش از اندازه دوری کند زیرا این استرس ممکن است باعث ایجاد مشکل در روند درمانی فرد شود.

به عبارت دیگر نکته ی مهمی که در خصوص بیماری پوستی ویتیلیگو و راه های درمان آن اهمیت بسیاری برای بیمار و خانواده ی بیمار دارد این است که ممکن است شما در یک روند درمانی زمان بر و طولانی با به کار بردن سه روش درمانی گفته شده در نهایت موفق به محو کردن این لکه های پوستی از روی پوست صورت و بدن خود شوید اما ممکن است با استرس بیش از اندازه ی خود باعث شوید که این لکه های پوستی دوباره ظاهر شوند و گسترش پیدا کنند پس تا حد امکان از استرس دوری کنید.


:: برچسب‌ها: ویلیگیتو ,



بازدید : 46
نویسنده : admin

آیا می دانید راه های مراقبت از پوست و مو در برابر استرس چیست؟یکی از دلایلی که موجب پیری زودرس که آثار آن را می توانید در پوست و مو شاهد باشید استرس و فشارهای عصبی می باشد.همیشه هر چه در درون انسان بگذرد می تواند بر ظاهر انسان تاثیر بگذارد. شاید تا بحال شاهد این بوده باشید که سن فردی بیشتر از سن واقعیش نشان بدهد که وقتی پای صحبت های این افراد بنشینید متوجه خواهید شد که عامل اصلی پیری زودرس در پوست و مو این افراد استرس و فشارهای عصبی بوده است که در این مطلب به راه های مراقبت از پوست و مو در برابر استرس سخن خواهیم گفت با ما همراه باشید.

مراقبت از پوست و مو
مراقبت از پوست و مو

استرس و تاثیر آن بر پوست و مو

آیا می دانید استرس چه تاثیراتی بر پوست و مو می گذارد و راه های مراقبت از پوست و مو در برابر استرس چیست؟استرس علاوه بر اینکه بر روح و روان انسان تاثیر منفی می گذارد تاثیرات منفی آن را بر روی پوست،مو و ناخن شاهد خواهید بود که در برخی مواقع برای درمان مشکلات پوستی چند جلسه روان درمانی توسط یک روانشناس می تواند مشکل شما را حل کند که با کنترل اعصاب و رفع مشکلات استرس زا می توانید آرامش را به خود برگردانید تا از زیبایی پوست و موی خود محافظت کنید که در ادامه به راه های مراقبت از پوست و مو در برابر استرس اشاره خواهیم کرد.

راه های مراقبت از پوست و مو در برابر استرس

برای داشتن پوست و موی شاداب باید به راه های مقابله با استرس آشنا باشید که اولین مرحله برای مراقبت از پوست و مو حفظ آرامش می باشد که برای داشتن حفظ آرامش می توانید از پیاده روی و ورزش کردن استفاده کنید که به میزان قابل توجهی استرس را کاهش می دهد و در مواردی که نمی توانید استرس خود را کنترل کنید برای کنترل التهابات پوستی خود می توانید از محصولاتی برای مراقبت از پوست خود استفاده کنید که در ادامه به راه های مراقبت از پوست و مو در برابر استرس که نام برده شد بیشتر خواهیم پرداخت.

مراقبت از مو در برابر استرس
مراقبت از مو در برابر استرس

راه کنترل استرس با ورزش برای محافظت از پوست و مو

همانطور که گفتیم یکی از راه های مراقبت از پوست و مو در برابر استرس ورزش کردن است که گزینه مناسبی می باشد که پیاده روی در هوای آزاد و ورزش کردن می تواند تا حد زیادی استرس را کاهش دهد و روش دیگر استفاده از یوگا می باشد که با روش دم و بازدم که به آرامی انجام می شود نیز تا حد زیادی استرس را کاهش دهید و در کنار ورزش و یوگا یک مسئله ای که مهم است تغذیه مناسب می باشد به گونه ای که از مصرف غذاهای بی ارزش تا حد زیادی پرهیز کنید زیرا یکی از دلایلی که موجب التهابات پوستی خواهد شد مصرف مواد قندی مضر می باشد.

مطالب جذاب تر را بخوانید

بهترین روش های پاکسازی و فیشیال پوست صورت در خانه
راه های مراقبت از پوست صورت خشک

کنترل استرس و مراقبت از مو
کنترل استرس و مراقبت از مو

مراقبت از التهابات پوستی در زمان استرس

گاهی پیش می آید که نمی توانید استرس خود را کنترل کنید و در این شرایط پوست دچار التهابات شدیدی خواهد شد که در این مواقع استفاده از محصولاتی برای محافظت از پوست پیشنهاد می شود مانند استفاده از پاک کننده ها برای پوست که با استفاده از پاک کننده هایی مثل صابون های گیاهی که بدون آسیب رساندن به پوست می توانید پوست را تمیز کنید و دیگر محصولی که نیاز است استفاده کنید استفاده از مرطوب کننده در شب می باشد زیرا پوست بر اثر استرس دچار خشکی می شود که برای آبرسانی به پوست در هنگام خواب از مرطوب کننده استفاده کنید.یکی از قسمت های چهره که به راحتی توسط استرس پوست آن از بین می رود و دچار چین و چروک می شود پوست دور چشم می باشد که با استفاده از کرم دور چشم و ماسک می تواند پوست دور چشم را در برابر استرس محافظت کند و گاهی پیش می آید که بر اثر استرس پوست لب خود را گاز بگیرید که این خود عاملی برای خشکی و ترک لب می شود که می توانید با استفاده از بالم لب و آبرسانی به آن از خشکی و ترکهای لب در اثر استرس جلوگیری کنید.

مراقبت از مو در برابر استرس

یکی از مهمترین دلایلی که ممکن است باعث ریزش شدید مو شود استرس و فشارهای عصبی می باشد که با کنترل اعصاب توسط یک روانشناس تا حد زیادی می توانید این ریزش را کنترل کنید زیرا ریزش مو بر اثر استرس مقطعی می باشد  که برای پیشگیری از ریزش بیش از اندازه که اگر کنترل نشود موجب کم مویی در فرد می شود میتوان ریزش مو را با استفاده از داروهای تقویتی و تغذیه مناسب که سرشار از ویتامین،آهن و کلسیم می باشد ریزش مو را کنترل کرد و همانطور که بیان کردیم ورزش و یوگا تا حد زیادی استرس را کاهش می دهد که با حفظ آرامش تا حد زیادی می توانید جلوگیری از ریزش و همینطور تقویت مو کنید.

مراقبت از مو در مقابل اضطراب
مراقبت از مو در مقابل اضطراب

جمع بندی مطالب از راه های مراقبت از پوست و مو در برابر استرس

آیا می دانید راه های مراقبت از پوست و مو در برابر استرس چیست؟همانطور که در این مطلب گفته شد یکی از عواملی که تاثیر مستقیمی بر روی پوست و مو می گذارد استرس و فشارهای عصبی می باشد به گونه ای که تاثیر آن موجب خشک شدن پوست و التهابات پوستی خواهد بود و تاثیر آن بر مو موجب ریزش شدید مو خواهد شد که برای پیشگیری از خشکی پوست و ریزش مو باید استرس خود را کنترل کنید که میتوان با مشاوره گرفتن از یک روانشناس و ریشه یابی مشکل تا حد زیادی استرس را کنترل کرد و در صورتی که نتوانید استرس خود را کنترل کنید باید از روشهای دیگر از پوست و موی خود محافظت کنید که یکی از این روش ها استفاده از ورزش،پیاده روی در هوای آزاد و یوگا می باشد و روش دیگر در محافظت از پوست و مو استفاده از محصولات بهداشتی به منظور جلوگیری از خشکی و آبرسانی است و با تغذیه مناسب که سرشار از ویتامین،آهن و کلسیم می باشد از پوست و موی خود محافظت کنید.

مراقبت از پوست و مو
مراقبت از پوست و مو


:: برچسب‌ها: مراقبت از پوست ,



آشنایی با فواید روغن زیتون برای پوست شما و کاربرد های آن
نوشته شده در چهار شنبه 15 ارديبهشت 1400
بازدید : 52
نویسنده : admin

روغن زیتون، نه تنها یک وسیله آشپزخانه است بلکه یک درمان زیبایی برای بسیاری از مشکلات پوستی است. آشنایی با فواید روغن زیتون برای پوست شما لازمه داشتن پوستی سالم و زیبا است .بی شک موارد استفاده از این ماده فقط به کاربردهای پوستی محدود نمی شود.می تواند برای مو ، پوست و بسیاری از بیماری های سیستمیک از جمله بیماری های عصبی ، قلبی عروقی و حتی روانی استفاده شود. پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله) در مورد روغن زیتون فرمود: "آن را بخور و خود را با آن مالش بده. برای آشنایی با فواید روغن زیتون برای پوست شما  با ما همراه باشید.

آیا روغن زیتون و آشنایی با فواید روغن زیتون برای پوست شما  مفید است؟

اگر عاری از خشکی پوست یا مشکلات آکنه هستید ، نامزد اصلی استفاده از روغن زیتون خالص ‏هستید. بهترین راه برای استفاده از مزایای روغن زیتون استفاده کم از این ماده موثر است. بهتر است از این ، ‏یک محصول زیبایی پیدا کنید که روغن زیتون را با سایر مواد طبیعی مانند آلوئه ورا یا روغن انگور ‏مخلوط کند. سایر مواد برخی از اثرات قوی روغن را نرم کرده و محصولات مراقبت از پوست را ‏ایجاد می کنند که به اندازه کافی ملایم حتی برای پوست های حساس نیز هستند. آشنایی با فواید روغن زیتون برای پوست شما  و دانستن خواص آن می تواند پوستی زیبا برای شما به ارمغان بیاورد.

فواید روغن زیتون برای پوست
فواید روغن زیتون برای پوست

خواص روغن زیتون

خواص زیر و آشنایی با فواید روغن زیتون برای پوست شما ، آن را به یک محصول مراقبت از پوست بی عیب تبدیل می کند.

  • این خاصیت بازسازی پوست را افزایش می دهد و آن را برای اهداف ضد چروک یا ضد پیری ایده آل می کند.
  • بافت های ضعیف پوست را تقویت می کند و سلول های جدیدی به محل زخم می دهد تا خواص ضد زخم آن را نشان دهد.
  • خاصیت آبرسانی آن را به یک نرم کننده تبدیل می کند که سطح آن را براق و نرم می کند.
  • بافت سبک و نچسب ، پس از استفاده سطح صافی را ایجاد می کند.
  • خاصیت آبرسانی روغن زیتون باعث می شود که از آن به عنوان مرطوب کننده استفاده شود. پوست را ‏تمیز ، آبرسانی و تغذیه می کند‎.‎
  • بدون ایجاد مسدود شدن در منافذ نفوذ می کند تا پوست از هر زمان دیگری سالم و روشن شود. جالب ‏است که بشنوید که بعضی از مدل ها  از  حمامهای روغن زیتون برای بهبود بافت پوست خود استفاده ‏می کنند‎.‎

خواص روغن زیتون
خواص روغن زیتون

کاربرد و آشنایی با فواید روغن زیتون برای پوست شما

آشنایی با فواید روغن زیتون برای پوست شما و کاربردهایی که می تواند برای شما داشته باشد یکی از مهم ترین مسائل در داشتن پوستی زیبا  و سالم است.

پاک کننده آرایش چشم:

  • همچنین می تواند به عنوان پاک کننده آرایش چشم یا به طور کلی پاک کننده آرایش استفاده شود.

مطالب جذاب تر را بخوانید

بهترین روش های سنتی مراقبت از پوست را بشناسیم
خواص روغن میوه گل رز یا رزهیپ برای پوست صورت
بهترین روغن گیاهی برای پوست صورت

از خواص بازسازی روغن زیتون برای صورت در درمان جای زخم استفاده می شود. بنابراین ، پس از درمان آکنه ، می توانید روی علائم باقی مانده روغن بمالید تا زخم ها مرطوب شده و بهبود یابد.

مولفه ویتامین E این روغن همچنین مکانیسم ترمیم جای زخم و جلوگیری از عفونت های فوقانی روی منافذ باز را افزایش می دهد.

تاثیر روغن زیتون روی پوست
بازسازی پوست صورت با روغن زیتون

آشنایی با فواید روغن زیتون و درمان آلرژی پوست:

این ماده از طریق خواص ذکر شده در درمان اگزما (اختلال حساسیت پوستی) ، بثورات پوشک (بثوراتی که در باسن نوزادان معمولاً به دلیل استفاده از شلوار پوشک ایجاد می شود) و بسیاری موارد دیگر...

بهتر است قبل از شروع استفاده منظم روغن زیتون روی پوست ، تست پچ انجام دهید. شما می توانید برای هر قسمت از بدن که در معرض دید قرار نگرفته است استفاده کنید  به شکل سکه به مدت 24 تا 42 ساعت بمالید تا ببینید به آن حساسیت دارید یا نه. اگر آزمایش عدم حساسیت بودن شما را ثابت کرد ، حتی در حمام روغن استفاده کنید.

درمان پوست با روغن زیتون
درمان آلرژی پوست با روغن زیتون

فواید روغن زیتون برای مو

این ویتامین دارای ویتامین e است که به فولیکول های مو قدرت می بخشد و منجر به کاهش ریزش مو در مصرف کنندگان آن می شود. نه تنها این ، بلکه باعث افزایش طول و حجم کلی مو نیز می شود و بدنی کامل به موهای شما می بخشد.این روغن موهای شما را از نظر مواد مغذی ضروری تغذیه می کند. بنابراین ، دیگر نیازی به جلسات درمان پروتئین برای تغییر موهای آسیب دیده شیمیایی خود به بافت اصلی نیست.

تاثیر روغن زیتون روی مو
فواید روغن زیتون برای مو

فواید استفاده از روغن زیتون چیست؟

طبق گفته محققان ، روغن زیتون مملو از اسیدهای چرب ، آنتی اکسیدان ها (به ویژه ویتامین E و فنل های آب دوست) و اولئوکانتال ضد التهاب است. این یک ترکیب ترکیبی سالم است. این روزها ، اکثر مردم از طریق غذای خود روغن زیتون دریافت می کنند ، اما وقتی روغن زیتون را مستقیماً روی پوست خود می مالید ، محققان دریافته اند که این اجزای طبیعی فواید عمده ای برای مراقبت از پوست دارند.

مدت هاست که متخصصان پوست ، خواص ضد التهابی ویتامین E را توصیه می کنند. این ویتامین سخت کوش هیچ گونه مشکلی در روغن زیتون ایجاد نمی کند و به محافظت از پوست در برابر عناصر طبیعی کمک می کند و هرگونه التهاب را کاهش می دهد. به همین ترتیب ، فنل های آب دوست و آنتی اکسیدان ها در واقع کمک به ترمیم آسیب های پوستی می کنند ، و این مزیت اضافه کردن رطوبت اضافی به پوست است.با داشتن اطلاعات کافی و آشنایی با فواید روغن زیتون برای پوست شما زیبایی پوست خود را تجربه کنید.

نحوه آشنایی با فواید روغن زیتون برای پوست شما

اطمینان حاصل کنید که برای داشتن حداکثر مزایا ، به جای روغن زیتون معمولی ، به دنبال روغن زیتون ارگانیک فوق العاده هستید. زیرا در نتیجه درمان روغن ارگانیک بسیار موثرتر است.

  • از آن به عنوان مرطوب کننده استفاده کنید.
  • از آن به عنوان پاک کننده آرایش استفاده کنید.
  • ماسک صورت روغن زیتون ایجاد کنید
  • از لوسیون بدن با پایه روغن زیتون استفاده کنید
  • یک محصول مراقبت از پوست با روغن زیتون را امتحان کنید.

:: برچسب‌ها: مراقبت از پوست ,



آشنایی با بهترین ترکیبات ضد آکنه
نوشته شده در چهار شنبه 15 ارديبهشت 1400
بازدید : 55
نویسنده : admin

آکنه پوستی و یا اصطلاحا جوش یکی از تغییرات و عارضه های نامطلوب پوستی به ویژه در جمعیت جوانان است. آشنایی با بهترین ترکیبات ضد آکنه به منظور پیشگیری و درمان انواع مختلف جوش های پوستی اهمیت بسیار زیادی داشته و یکی از دغدغه های همیشگی افراد در سن بلوغ و جوانی به شمار می آید. خوشبختانه امروزه با توجه به گستردگی و تنوع محصولات آرایشی بهداشتی و دارویی، ترکیبات ضد آکنه بسیار زیادی در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت. به منظور آشنایی با بهترین ترکیبات ضد آکنه با ما همراه باشید.

آشنایی با بهترین ترکیبات ضد آکنه و اهمیت آن

آشنایی با بهترین ترکیبات ضد آکنه و خرید یک گزینه مناسب در بین تنوع بسیار زیاد محصولات و ترکیبات موجود در بازار مصرف، کاری نسبتا دشوار بوده و احتیاج به کسب اطلاعات کافی و صحیح در خصوص انواع آکنه، علائم و ترکیبات موثر در بهبود آن ها خواهد داشت. در ادامه معرفی بهترین ترکیبات ضد آکنه با ما همراه باشید.

ترکیبات ضد آکنه
بهترین ترکیبات ضد آکنه

انواع آکنه و یا جوش های پوستی

آکنه های التهابی

این نوع از آکنه های پوستی در مقایسه با انواع دیگر، خطرناک تر بوده و در صورت عدم درمان مناسب منجر به ایجاد زخم و اسکار خواهند شد. پاپول ها، پوستول ها، ندول ها و کیست ها از انواع آکنه های التهابی به شمار می آیند.

مطالب جذاب تر را بخوانید

بهترین روش برای از بین بردن پوست چرب صورت و بینی
چه عواملی باعث پف زیر چشم می شود

آکنه های غیر التهابی

این نوع از آکنه های پوستی دارای خطرات کمتری بوده و به درمان های مختلف بهتر و سریع تر پاسخ خواهند داد. لکه ها، آکنه های پوستی سرسفید، و آکنه های سر سیاه از انواع آکنه های غیر التهابی به شمار می آیند.

ضد آکنه
ضد آکنه

اساس مبارزه با انواع آکنه چیست؟

همانطور که پیشتر نیز گفته شد یکی از مهمترین پارامترهای موثر در تشخیص و انتخاب درمان مناسب آکنه های پوستی، آگاهی و آشنایی با بهترین ترکیبات ضد آکنه و مکانیسم عملکرد آن ها در کاهش و از بین بردن قطعی آکنه های پوستی است. به شکل کلی تمامی ترکیبات ضد آکنه موجود در بازار مصرف از پنج طریق قادر به پیشگیری، کنترل و درمان این عارضه خواهند بود که عبارت اند از:

  • مبارزه و از بین بردن باکتری های مولد آکنه

  • لایه برداری از سلول های مرده پوست

  • کاهش انسداد منافذ پوستی

  • کاهش میزان چربی انباشته شده در سلول ها و منافذ پوستی

  • کاهش و کنترل التهابات پوستی

ترکیبات دارویی ضد آکنه

یکی از مهمترین، اصلی ترین و موثرترین ترکیبات موثر در کنترل و درمان انواع آکنه های پوستی، ترکیبات دارویی هستند. توصیه می شود به منظور آشنایی با بهترین ترکیبات ضد آکنه و استفاده از تمامی آن ها به پزشک مراجعه نموده و به منظور پیشگیری از عوارض جانبی و افزایش سرعت روند بهبودی آن ها از مصرف خودسرانه آن ها اجتناب نمایید.

  • آلفا هیدروکسی اسیدها
  • از بین بردن سلول های مرده و انباشته شده در منافذ پوستی
  • بنزوئیل پراکسید
  • از بین بردن باکتری های مولد آکنه، تنظیم میزان چربی پوست و لایه برداری موثر از سلول های مرده
  • سالیسیلیک اسید
  • از بین بردن التهابات پوستی، کاهش انسداد منافذ پوستی و لایه برداری موثر
  • گوگرد
  • کاهش و کنترل چربی های اضافی و انباشته شده در منافذ پوست و لایه برداری موثر
  • آزلائیک اسید
  • کاهش باکتری های مولد آکنه، لایه برداری موثر و رفع انسداد منافذ پوستی
  • آنتی بیوتیک های خوراکی و موضعی
  • از بین بردن باکتری های مولد آکنه
  • قرص های ضد بارداری
  • کاهش میزان چربی پوست و کنترل نوسانات هورمونی به ویژه در بانوان
  • کورتیکواستروئیدهای خوراکی و موضعی
  • کاهش و کنترل التهابات پوستی
  • رتینوئیدهای خوراکی و موضعی
  • کاهش تولید چربی های اضافه

روش های مبارزه با آکنه ها

روش های مبارزه با آکنه ها

نکته: پیش از هر چیزی باید توجه داشت که رتینوئیدهای خوراکی یکی از قوی ترین داروهای شیمیایی موثر در درمان آکنه های پوستی بوده و دارای عوارض جانبی جدی و در برخی موارد خطرناک است. اختلالات کبدی، نقایص مادرزادی در جنین و افزایش میزان ویتامین A از مهمترین عوارض رتینوئیدهای خوراکی به شمار می آیند.

آشنایی با بهترین ترکیبات ضد آکنه طبیعی و گیاهی

امروزه به دلیل کاهش عوارض جانبی و مشکلات ثانویه ایجاد شده به دنبال مصرف داروهای شیمیایی، آشنایی با بهترین ترکیبات ضد آکنه صورت و استفاده از ترکیبات گیاهی و طبیعی معرفی شده بواسطه طب سنتی در جمعیت متقاضیان طرفداران بسیار زیادی داشته و در بسیاری از موارد جایگزین درمان های دارویی شده است. بهترین و موثرترین ترکیبات گیاهی به منظور کنترل و درمان انواع مختلف آکنه های پوستی عبارت اند از:

روغن درخت چای

این ترکیب به دلیل برخورداری از میزان بسیار زیاد ترکیبات بنزوئیل پراکسید دارای خواص ضد التهابی و ضد میکروبی موثری در کاهش و کنترل آکنه های پوستی بوده و به عنوان یک ترکیب مکمل همراه با داروهای شیمیایی تاثیرات فراوانی خواهد داشت.

گیاه هاماملیس، بابونه و آلوئه ورا

هر سه ترکیب ذکر شده دارای خواص آنتی باکتریایی بسیار قوی بوده و با افزایش لایه برداری موثر، کاهش میزان آلودگی پوست و انسداد منافذ پوستی تاثیرات خود را اعمال خواهند نمود.

خاک رس

این ترکیب معمولا به شکل ماسک صورت مورد استفاده قرار گرفته و به دلیل برخورداری از ترکیبات لایه بردار، تاثیر فراوانی در کنترل، پیشگیری و درمان آکنه های پوستی خواهد داشت.

ترکیبات ضد آکنه طبیعی و گیاهی
ترکیبات ضد آکنه طبیعی و گیاهی

کلام آخر

آشنایی با بهترین ترکیبات ضد آکنه به منظور کنترل و درمان انواع مختلف جوش های پوستی اهمیت بسیار زیادی داشته و نقش به سزایی در تسریع روند بهبودی این عارضه خواهند داشت. یکی از توصیه های مهم به منظور مصرف ترکیبات ضد آکنه، آشنایی کامل با علائم انواع مختلف آکنه و مکانیسم عملکرد این ترکیبات است. داروها و ترکیبات شیمیایی از مهمترین و اصلی ترین ضد آکنه های موجود در بازار مصرف بوده و به دو شکل تجویزی و آزاد از داروخانه ها تهیه خواهند شد. پیشنهاد می شود به منظور پیشگیری از ایجاد عوارض جانبی، تسریع روند بهبودی و کنترل آکنه های پوستی از مصرف خودسرانه این ترکیبات اجتناب نموده و مصرف داروها را با تجویز پزشک متخصص آغاز نمایید.

کنترل و درمان انواع مختلف جوش های پوستی
کنترل و درمان انواع مختلف جوش های پوستی


:: برچسب‌ها: ضد آکنه ,



تاثیر کلاژن بر سلامت پوست و مو
نوشته شده در چهار شنبه 15 ارديبهشت 1400
بازدید : 48
نویسنده : admin

امروزه تاثیر کلاژن بر سلامت پوست و مو بر کسی پوشیده و پنهان نبوده و به خوبی افراد از فواید بیشمار آن آگاه هستند. از همین رو ما در این بخش قصد داریم تا اطلاعاتی را هر چند به صورت مختصر و مفید در خصوص این پروتئین مورد نیاز بدن با شما به اشتراک بگذاریم، تا پایان این متن همراه ما باشید. 

تاثیر کلاژن بر سلامت پوست و مو
رابطه کلاژن و سلامت پوست و مو

منظور از کلاژن چیست؟

اکثر افراد جامعه معمولا بعد از شنیدن واژه کلاژن به یاد پوست و موی خود می افتند. در حقیقت کلاژن یکی از پروتئین های ضروری و مورد نیاز بدن و از جمله ترکیبات اصلی بخش هایی نظیر پوست، مو، غضروف، تاندون ها، استخوان و عضلات به شمار می آید. این ماده پروتئینی از خواص بسیار زیاد و منحصر به فردی برخوردار بوده که از جمله تاثیر کلاژن بر سلامت پوست و مو میتوان به جایگزینی سلول های تازه به جای سلول های مرده پوست و در نتیجه حفظ جوانی و لطافت آن اشاره کرد.

کلاژن

کلاژن

انواع کلاژن 

کلاژن موجود در بدن از انواع مختلفی برخوردار بوده که بر حسب نقش بسزای آن در هر یک از قسمت های داخلی بدن میتوان آن را در قالب دسته های زیر تقسیم بندی نمود : 

کلاژن موجود در بدن
کلاژن بدن

- کلاژن نوع I : این نوع کلاژن یکی از مواد اصلی و سازنده اصلی پوست، مو، اندامها، استخوان، ناخن و رباط ها بوده که نقشی بسیار تاثیرگذار بر روی سلامت و شادابی پوست افراد دارد. 

-  کلاژن نوع II : این نوع کلاژن را میتوان بیشتر در غضروف های بدن مشاهده کرد.

– کلاژن نوع III : سومین نوع کلاژن از ترکیبات اصلی و سازنده عاج دندان، غضروف، تاندون ها، بافت فیبروز استخوانی و دیگر بافت های همبند بدن می باشد.

از مطالب جذاب تر ما جا نمانید!

چه میوه هایی پوست را سفید می کند
بهترین قرص ضد پیری دنیا

فواید و تاثیر کلاژن بر سلامت پوست و مو

یکی از اندام های بسیار مهم و بزرگ بدن را پوست تشکیل می دهد و همانطور که اشاره شد، حدود 90 درصد از ترکیبات اصلی آن را کلاژن تشکیل می دهد. از همان دوران کودکی، بدن انسان به صورت طبیعی و خودکار در حال تولید کلاژن بوده اما به تدریج تحت تاثیر افزایش سن و یا عوامل دیگر نظیر مصرف بیش از اندازه قند، استرس و اضطراب، مصرف دخانیات، تابش نور مستقیم خورشید و ...  تولید این ترکیب توسط بدن تا حد زیادی کاهش پیدا می کند. بنابراین در چنین شرایطی حتما تاثیر کلاژن بر سلامت پوست و مو خود را مشاهده خواهیم کرد؛ در ادامه متن قصد داریم که تاثیر افزایش سطح کلاژن را بر روی پوست و مو به صورت مجزا مورد بررسی قرار دهیم : 

فواید و تاثیر کلاژن بر پوست و مو
فواید و تاثیر کلاژن بر پوست و مو

رفع سلولیت، ترک‌های پوستی و جای آکنه

 تاثیر کلاژن بر سلامت پوست و مو را میتوان در تقویت لایه های بیرونی پوست و افزایش رشد موها به خوبی مشاهده کرد. در حقیقت کلاژن ار طریق جایگزین کردن سلول های مرده پوست با سلول های جدید نقشی بسیار مهم و تاثیر گذار بر رفع ترک های پوستی و ترمیم جای آکنه دارد. همچنین افزایش سطح تولید آن در بدن باعث سفتی پوست و در نتیجه جوان و شاداب به نظر رسیدن آن می گردد.

رفع ترک های پوستی و جای جوش با کلاژن
رفع ترک های پوستی و جای جوش با کلاژن

رفع چین و چروک و آبرسانی پوست

افزایش میزان رطوبت و انعطاف پذیری از دیگر تاثیر کلاژن بر سلامت پوست به شمار می آید. در حقیقت کلاژن وظیفه آبرسانی پوست را نیز بر عهده داشته و از زبری و شل شدگی و در نتیجه ایجاد چین و چروک بر روی پوست تا حد بسیار زیادی جلوگیری خواهد کرد. بنابراین بهتر است که تا حد امکان از مواد مغذی و خوراکی حاوی کلاژن یا کرم های موضعی برای بهبود وضعیت پوست خود استفاده کنیم تا بلافاصله بعد از جذب سریع آن در خون، وارد سلول های پوستی شده و ظاهر آن را بهبود بخشند. 

- تاثیر کلاژن بر سلامت پوست و مو

فولیکول های مو همواره برای روند رشد طبیعی خود به ماتریکس کلاژن در لایه دوم پوست نیاز دارند؛از همین رو رشد و ضخامت موها از دیگر موضوعات مطرح در خصوص تاثیر کلاژن بر سلامت پوست و مو به شمار می آید. همانطور که در قسمت های قبلی نیز اشاره شد،به تدریج با افزایش سن افراد سطح تولید کلاژن مورد نیاز بدن آن ها کاهش یافته و ما شاهد کم پشتی، سفید شدن و ریزش موها خواهیم بود. چرا که این ماده یکی از مهمترین پروتئین های ضروری بدن محسوب می شود که باعث حفظ سلامتی و عدم تغییر رنگدانه های آن می گردد. فلذا افزایش سطح کلاژن مورد نیاز پوست و موی بدن از طریق راهکارهای متعدد می تواند نقشی بسیار موثر در جوان به نظر رسیدن چهره شما داشته باشد. با کمی جستجو در اینترنت و مشورت با یک پزشک تغذیه می توانید از بهترین شیوه های ممکن و کم خطر برای حفظ زیبایی ظاهر خود بهره کافی را ببرید.

منابع مورد نیاز برای تامین کلاژن 

با مصرف قرص ها، پودرها و مایعات حاوی کلاژن و همچنین منابع غذایی نظیر ماهی، گاو و مرغ و ... شما می توانید شاهد تاثیر کلاژن بر سلامت پوست و مو های خود باشید. به عبارت دیگر افرادی که برای زیبایی ظاهر خود اهمیت بسیار قائل هستند با بالا رفتن سن از طریق مکمل های غذایی و دارویی باید ویتامین مورد نیاز بدن خود را تامین کرده و در این بین نقش کلاژن بر روی سلامت پوست و مو بسیار مهم و اساسی می باشد. همچنین افراد گیاهخوار می توانند این ماده را از محصولات حاوی آمینو اسیده و عصاره سبوس گندم به جای محصولات جانبی و گوشتی دریافت کنند. بنابراین یک رژیم غذایی مناسب به همراه ورزش کردن و دوری از استرس و ... می تواند بر روی افزایش تولید سطح کلاژن مورد نیاز پوست موثر بوده و در نتیجه باعث سلامتی پوست و موهای فرد خواهد شد. مصرف هر یک از قرص ها و داروها باید زیر نظر یک پزشک متخصص صورت گیرد.


:: برچسب‌ها: مراقبت از پوست ,



بازدید : 48
نویسنده : admin

 

مراقبت ضد لک و روشن کنندگی با محصولات تالگو

یکی از معضلات شایع که زیبایی را به شدت تحت تاثیر قرار داده و به اشکال مختلف بروز می کند و خصوصا طی سال های اخیر نمود بیشتری پیدا کرده است بروز و پیدایش تیرگی ها و لک های قهوه ای پوست می باشد.
با توجه به موارد یاد شده و تاثیرات منفی هیپرپیگمانتاسیون و لک های ناشی از آن بر زیبایی پوست لابراتوارهای تالگو فرانسه به عنوان واحد پیشرو در تولید فرآورده های مراقبت از پوست، برای اولین بار در دنیا گروه تخصصی و تکمیلی محصولات روشن کننده پوست تالگو clear expert محصولات را با فرمولاسیون نوین، تخصصی و پیشرفته جهت کاهش اختلالات پیگمنتاسیونی و لک های پوستی ناشی از آن ارائه کرده است.
استفاده همزمان از فرآورده های روشن کننده و ضد لک مطابق روش توصیه شده ذیل، علاوه بر رفع لک های قهوه ای و تیره، اختلالات رنگدانه ای ناشی از افزایش سن، تغییرات هورمونی استفاده از برخی داروها و تابش نور خورشید بر پوست، به از بین رفتن لک های ایجاد شده در برخی بیماری های پوستی نظیر ملاسما، لنتیگو، کک و مک و نیز لک های پوستی ناشی از لیزر درمانی، اپیلاسیون و لایه برداری کمک شایانی می نماید. مواد موثر موجود در این فرآورده همچنین با تحریک سنتز، الاستین خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود بخشیده و علاوه بر رفع چین و چروک های سطحی پوست با داشتن ترکیبات مرطوب کننده سبب حفظ و افزایش مورد نیاز پوست می شوند.
اشعه ماوراء بنفش نور خورشید، تغییرات هورمونی، افزایش سن، بارداری، مصرف برخی داروها و قرص ضد بارداری، لیزر، التهابات پوستی، استفاده از مواد آرایشی و فرآورده هایی که نسبت به نور حساس هستند، آلودگی های زیست محیطی و لک های جوش از عوامل اصلی بروز تیرگی پوست و ایجاد لک می باشد.

مراحل مراقبت ضد لک و روشن کنندگی پوست به روش تالگو 

  • گام اول: پاک کنندگی پوست
  • گام دوم: از بین بردن تدریجی و موثر لک های قهوه ای پوست
  • گام سوم: سرعت بخشیدن به اثر روشن کنندگی
  • گام چهارم: دستیابی به پوستی روشن، درخشان و صاف
  • گام پنجم: محافظت کامل در برابر اثرات زیان بار خورشید
از بین بردن همیشگی لک و مک صورت
 

مراقبت ضد لک و روشن کنندگی با تالگو فرانسه

تالگو فرانسه با استفاده از بهترین تکنولوژی روز دنیا و با بهره گیری از دانش و تجربه، از ژرفای اقیانوس ها محصولات بی نظیری برای  بدن به ارمغان آورده است و شما می توانید با خرید محصولات مراقبت ضد لک و روشن کنندگی تالگو شادی و نشاط را به پوست خود هدیه نمایید. شما می توانید برای خرید محصولات مراقبت ضد لک و روشن کنندگی تالگو پاریس با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تا بتوانید بهترین محصولات زیبایی پوست تالگو را برای خود تهیه نمایید. این سری از محصولات یکى از بهترین محصولات تالگو مى باشد که با خاصیت جوانسازی فوق العاده بالاترین تاثیر را از خود نشان مى دهد.


:: برچسب‌ها: مراقبت از ضد لک و روشن کننده, تالگو فرانسه, محصولات روشن کننده تالگو, مراقبت از پوست ,



محصولات مزوتراپی بدون تزریق تالگو پاریس
نوشته شده در پنج شنبه 11 دی 1399
بازدید : 59
نویسنده : admin

 

خدمات مزوتراپی بدون تزریق تالگو

مزوتراپی را بخواهیم به زبان ساده توضیح بدهیم تزریق مکرر دارو با مقدار معین در انواع لایه های پوست می باشد. مزوتراپی بدون تزریق یک فناوری جدید به شمار می آید که به جای استفاده از سوراخ کردن پوست با سوزن از امواج الکتریکی استفاده می شود. مزوتراپی بدون تزریق که به عنوان الکتروپوریشن نیز شناخته می شود. این روش محبوب ترین گزینه ی غیر تهاجمی زیبایی پوست به شما می رود. 
از دست دادن درخشندگی و شفافیت، ناصافی پوست، زبری قسمت هایی از پوست و... تمام این عوامل منفی باعث تغییر ظاهر پوست می شوند. کیفیت پایین پوست که توسط عوامل مختلفی ایجاد شده و همه ی انواع پوست را تحت تاثیر قرار می دهد، یک اختلال محسوب می شود. به همین دلیل مرکز تحقیقاتی تالگو پاریس با استفاده از مزولیفت دریایی یک برنامه جدید و مبتکرانه ی آرایشی- درمانی را ارائه داده است.
بازسازی پوست اولین راه حل درمانی که برای مقابله با عوامل ایجاد کننده ی جوش، اختلالات و عیوب پوست طراحی شده است و باعث می شود پوست شما ظاهری جوان، نرم، لطیف و شفاف داشته باشد.

عوارض مزوتراپی صورت

مزوتراپی با تالگو پاریس

مزوتراپی بدون تزریق با محصولات تالگو پاریس

تالگو فرانسه با استفاده از بهترین تکنولوژی روز دنیا و با بهره گیری از دانش و تجربه، از ژرفای اقیانوس ها محصولات بی نظیری برای  بدن به ارمغان آورده است و شما می توانید با خرید محصولات مزوتراپی بدون تزریق تالگو شادی و نشاط را به پوست خود هدیه نمایید
شما می توانید برای خرید محصولات مزوتراپی بدون تزریق تالگو پاریس با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تا بتوانید بهترین محصولات زیبایی پوست تالگو را برای خود تهیه نمایید. این سری از محصولات یکى از بهترین محصولات تالگو مى باشد که با خاصیت جوانسازی فوق العاده بالاترین تاثیر را از خود نشان مى دهد.


:: برچسب‌ها: محصولات مزوتراپی بدون تزریق, مزوتراپی بدون تزریق, تالگو پاریس, مزوتراپی تالگو, مراقبت از پوست ,



مراقبت از دور چشم با محصولات تالگو پاریس
نوشته شده در پنج شنبه 11 دی 1399
بازدید : 53
نویسنده : admin

 

محصولات مراقبت دور چشم تالگو پاریس

مراقبت دور چشم با استفاده از تکنیک ها و درمان های مخصوص با محصولات هیالورونیک و کلاژن می تواند به رفع تیرگی، پف، چین و چروک، افزایش خون رسانی به دور چشم کمک ویژه ای نماید و در جوانسازی زیباترین و حساس ترین عضو صورت تاثیر بسیاری بگذارد.
اگر زمان خندیدن در اطراف چشم ها چروک یا خطوط ریز مشاهده کردید وقت آن رسیده که از کرم های مراقبتی دور چشم استفاده نمایید. کرم های مراقبتی دور چشم تالگو یک پک مراقبتی عالی است که با عملکرد فوق العاده از پوست دور چشم شما محافظت می کند. کرم های مراقبتی تالگو پاریس با ترکیباتی گیاهی، طبیعی و جلبک های دریایی به طرز غیر قابل باوری حلقه های دور چشم و خطوط و چروک ها را از بین می برد. البته تالگو برای هر نوع پوستی محصولات متنوعی را در نظر گرفته است و شما می توانید متناسب با پوستتان این محصولات را خریداری نمایید.

مزایای استفاده از محصولات مراقبت از دور چشم تالگو پاریس

  • آرامش بخشی
  • رفع ناراحتی های پوستی
  • احیای جوانی و تاخیر در روند پیری
  • رفع خطوط و چین و چروک های دور چشم
  • سرشار از مواد مغذی جلبک های دریایی
  • جوانسازی پوست
  • آبرسانی پوست
  • ضد پف دور چشم
  • رفع تیرگی و هاله های دور چشم
  • لطافت و نرمی پوست
  • درخشان شدن هرچه بیشتر
  • روشن تر شدن دور چشم ها
عوامل تاثیر گذار در پف زیر چشم
مراقبت از دور چشم تالگو پاریس

مراقبت دور چشم با تالگو فرانسه 

چشم همان طور که گفتیم از مهم ترین اجزای صورت ما می باشد که احساسات ما را ابزار می کند و بخش مهمی از شخصیت ما می باشد. همچنین معیار مهمی برای تشخیص سن افراد و سلامت است. مراقبت از نواحی دور چشم بسیار مهم می باشد و در روند پیری هم تاخیر می اندازد. چشم نقطه ی کانونی صورت است و هر گونه تیرگی، چین و چروک تاثیر زیادی در دیگر نقاط و زیبایی ما  دارد. تالگو پاریس یکی از محبوب ترین برند های زیبایی و آرایشی محصولات و خدمات مراقبتی بی نظیری را ارائه می دهد که شما می توانید با استفاده از این محصولات کمک شایانی به حفظ جوانی و نشاط پوست خود نمایید.
تالگو فرانسه با استفاده از بهترین تکنولوژی روز دنیا و با بهره گیری از دانش و تجربه، از ژرفای اقیانوس ها محصولات بی نظیری برای  بدن به ارمغان آورده است و شما می توانید با خرید محصولات مراقبت دور چشم تالگو شادی و نشاط را به پوست خود هدیه نمایید.
شما می توانید برای خرید محصولات مراقبت دور چشم تالگو پاریس با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تا بتوانید بهترین محصولات زیبایی پوست تالگو را برای خود تهیه نمایید. این سری از محصولات یکى از بهترین محصولات تالگو مى باشد که با خاصیت جوانسازی فوق العاده بالاترین تاثیر را از خود نشان مى دهد.  


:: برچسب‌ها: مراقبت دور چشم, محصولات مراقبت از دور چشم, محصولات مراقبت از دور چشم تالگو, تالگو پاریس ,



محصولات مراقبت ضد چروک پوست تالگو پاریس
نوشته شده در پنج شنبه 11 دی 1399
بازدید : 53
نویسنده : admin

 

مراقبت ضد چروک پوست با محصولات تالگو پاریس 

با توجه به تحقیقا اولین چین چروک ها در سن 25 تا 35 سالگی در پوست ایجاد می شوند و اکثرا این چین ها ناشی از بیان احساسات هستند که در اطراف چشم یا دور دهان دیده می شوند. محققان زمان خاصی برای بروز چین و چروک ها در نظر نگرفته اند و همه چیز به نوع پوست و نحوه مراقبت از پوست شما بستگی دارد. این چین و چروک ها در برخی افراد قبل از سن 30 سالگی و برخی حتی تا 50 سالگی هم چین و چروکی ظاهر نمی شود. این چین چروک ها دو دسته اند برخی روی پوست ثابت هستند و برخی به علت کم آبی یا نور خورشید ایجاد شده اند و با مراقبت و آبرسانی برطرف می شود. مراقبت از پوست در سنین مختلف، متفاوت می باشد و شما باید در هر دوره زمانی یک جور خاص مراقب پوست خود باشید. پوست مهم ترین و بزرگترین ارگان بدن است و ما باید بسیار مراقبت پوست خود باشیم. 

انواع محصولات مراقبت از ضد چروک تالگو پاریس

روش های نوین جوان سازی پوست
محصولات مراقبت ضد چروک تالگو

تغییرات پوست در دوره ها مختلف 

با گذشت زمان، پوست به تدریج متحمل تغییراتی می شود که علائم آن به شرح زیر است:

  • کم آب شدن یا خشک شدن پوست که باعث فقدان انعطاف پوست می شود.
  • کاهش تراکم سلول های پوستی و از دست رفتن شادابی آن
  • ظهور چروک
  • از بین رفتن درخشندگی پوست
  • کاهش ضخامت پوست
  • پیدا شدن لکه های قهوه ای روی صورت و دست ها
  • شل شدن پوست

حفظ و بازسازی سرمایه جوانی یکی از فعالیت های اصلی لابراتورهای تالگو پاریس است. برنامه های تالگو تلفیقی از بیوتکنولوژی و شیمی است تا بتواند از عمق اقیانوس ها و از دل گیاهان مواد فعالی را استخراج کند که می تواند جوانی پوست را به آن بازگرداند. تنها استراتژی تالگو این است:

  • یافتن فرمول مواد فعال ابتکاری که قادر باشند در تمام مراحل پیری پوست موثر باشند.
  • صاف کردن سلول های ریز با برقرار نمودن ارتباطات سلولی
  • نابود کردن چروک ها با تجدید ماده بنیادی
  • سفت شدن مجدد پوست با ترمیم پوست داخلی و پوست خارجی

محصولات مراقبتی ضد چروک تالگو

تالگو فرانسه با استفاده از بهترین تکنولوژی روز دنیا و با بهره گیری از دانش و تجربه، از ژرفای اقیانوس ها محصولات بی نظیری برای  بدن به ارمغان آورده است و شما می توانید با خرید محصولات مراقبت ضد چروک تالگو شادی و نشاط را به پوست خود هدیه نمایید
شما می توانید برای خرید محصولات ضد پیری و درمان پین و چروک تالگو پاریس با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تا بتوانید بهترین محصولات ضد چروک تالگو را برای خود تهیه نمایید. این سری از محصولات یکى از بهترین محصولات تالگو مى باشد که با خاصیت جوانسازی فوق العاده بالاترین تاثیر را از خود نشان مى دهد.


:: برچسب‌ها: محصولات مراقبت ضد چروک پوست, درمان های ویژه تالگو, مراقبت ضد چروک تالگو, تالگو پاریس ,



مراقبت از پوست صورت با محصولات تالگو پاریس
نوشته شده در پنج شنبه 11 دی 1399
بازدید : 37
نویسنده : admin

 

لیست محصولات صورت تالگو پاریس

از گذشته های دور زیبای پوست برای بشر مهم بوده است و برای داشتن پوستی با نشاط و زیبایی از مواد گوناگون و متنوعی استفاده کرده است. محققان و پژوهشگران زیادی درباره ی زیبایی پوست تحقیق و جستجو کرده اند و با توجه به انواع پوست، مواد متنوعی را برای داشتن پوست سالم و زیبا کشف کرده اند که مواد طبیعی و ارگانیک تضمین کننده موثر بر سلامت پوست و مو شما می باشد. تالگو پاریس با استفاده از طبیعی ترین و بهترین مواد معدنی از ژرفای اقیانوس ها و طبیعت بیکران محصولاتی را گردآوری کرده است که می توانید به شما برای داشتن پوستی زیبا و با نشاط کمک شایانی نماید.

محصولات صورت تالگو فرانسه

محصولات صورت تالگو با توجه به نوع پوست افراد طراحی و تولید شده است. شما باید با توجه به نوع پوست خود و متناسب با درصد چربی، خشکی، حساسیت و نوع آب و هوا از این محصولات استفاده کنید. شما با مشاوره و مطالعه در استفاده از محصولات پوستی می توانید به نتیجه ی دلخواه و داشتن پوستی زیبا و با نشاط دست یابید. محصولات صورت تالگو فرانسه از مواد معدنی، جلبک دریای، عصاره ی گیاهان، میوه ها گرفته شده است و فاقد هرگونه مواد شیمیایی و مضر برای پوست است. دریای نشانه ی زندگی است و تمامی محصولات تالگو از عصاره زندگی بخش اقیانوس ها می باشد که مملو از مواد معدنی برای بازسازی و احیای مجدد و لطافت پوست می باشد. شما با استفاده از محصولات صورت تالگو می توانید باعث لیفتینگ صورت، کشیدگی پوست، جوانسازی پوست، رفع چین و چروک ها شوید. محصولات صورت تالگو به شرح زیر است:

تاثیر محصولات صورت تالگو بر زیبایی و سلامت پوست

ما انسان ها چه پیر باشیم و چه جوان نیازمند این هستیم که پوست و موی سالم و سلامت داشته باشیم. همه ما هر روز با آلودگی ها و عوامل آسیب زای زیادی روبه رو هستیم که تهدیدی برای سلامت پوست ما می باشد. ولی جای نگرانی نیست تالگو پاریس با ارائه بهترین محصولات پوستی و زیبایی به زیبایی و سلامت شما کمک می شایانی می کند تا پوستی زیبا و شاداب و سلامت داشته باشید. تاثیر محصولات صورت تالگو به شرح زیر است:

  • پاکسازی عمیق
  • آبرسانی پوست
  • رفع آلودگی های محیطی
  • زیبایی
  • درخشش و شفافیت پوست
  • رفع لک و تیرگی
  • ضد پیری و چین و چروک
  • تضمین سلامت پوست

خرید محصولات صورت تالگو 

تالگو فرانسه با استفاده از بهترین تکنولوژی روز دنیا و با بهره گیری از دانش و تجربه، از ژرفای اقیانوس ها محصولات بی نظیری برای  صورت به ارمغان آورده است و شما می توانید با خرید محصولات صورت تالگو شادی و نشاط را به پوست صورت خود هدیه نمایید. شما می توانید برای خرید محصولات صورت تالگو پاریس با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تا بتوانید بهترین محصولات زیبایی پوست صورت تالگو را برای خود تهیه نمایید. این سری از محصولات یکى از بهترین محصولات تالگو مى باشد که با خاصیت جوانسازی فوق العاده بالاترین تاثیر را از خود نشان مى دهد.


:: برچسب‌ها: محصولات صورت تالگو, لایه بردار, پاک کننده, محصولات آبرسان, مراقبت از انواع پوست, تالگو پاریس ,



بازدید : 40
نویسنده : admin

 

هیالورونیک دریایی ضد چروک (Anti Aging) 

اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که در همه موجودات زنده یافت می‌ شود و غلظت‌های بالایی از آن را می توان در بافت همبند و در مایع دور چشم پیدا کرد. در بافت پوستی، اسید هیالورونیک یک ماده ژل مانند است که فضای موجود بین فیبرهای الاستین و کلاژن را پر می‌کند. سه نقش عمده را می ‌توان برای این اسیدها در پوست نام برد: ایجاد مکانیسم ‌های موثر برای انتقال مواد مغذی از خون به سلول ‌های پوستی، رساندن آب به پوست و محافظت در برابر آسیب‌ های مکانیکی و شیمیایی به عنوان یک بالشتک. این اسید به مرور زمان و در اثر تماس با عوامل محیطی و همچنین به دلیل فرآیند طبیعی پیرشدن، در بدن تجزیه شده و از بین می ‌رود. 
حدود 30 سال است که شکل‌ های گوناگونی از اسید هیالورونیک مصنوعی تولید می ‌شود و در درمان بیماری ‌های روماتیسمی، چشم ‌پزشکی و ترمیم زخم مورد استفاده قرار می ‌گیرد. استفاده از این محصول جدید برای مصارف آرایشی و زیبایی اخیرا مطرح شده است و معمولا آن را در مناطق مورد نظر تزریق می‌ کنند. تزریق این اسید می ‌تواند در بهبود قوام پوست و درمان فرورفتگی ‌های پوستی ناشی از زخم یا خطوط عمیق کاربرد داشته باشد. پس این ماده در رفع چین و چروک پوست و جوانسازی پوست نیز می ‌تواند نقش بسزایی ایفا کند. 

بهترین کرم ضد چروک صورت، هیالورونیک اسید طبیعی تالگو
بهترین کرم ضد چروک صورت، هیالورونیک اسید طبیعی تالگو 

محصولات هیالورونیک اسید دریایی تالگو فرانسه

کرم ضد چروک هیالورونیک تالگو

شرکت تالگو پاریس فرانسه کرم حاوی اسید هیالورونیک و محصولات حاوی این اسید را تولید و معرفی کرده است که با برچسب ضد پیری (Anti-Ageing) و تحت عنوان برنامه هیالورونیک برای افراد بالای 35 سال (Hyaluronic Programme 35+) شناخته می ‌شوند.

بهترین کرم ضد چروک هیالورونیک دریایی تالگو 

 اولین محصول در این دسته، کرم ضد چروک هیالورونیک اسید تالگو است. این محصول مناسب خانم‌ هایی است که به دنبال یک کرم مراقبتی روزانه هستند و کل صورت را صاف کرده و چروک ‌ها را پر سازد. این کرم دارای قدرت جوان سازی فوق ‌العاده ‌ای است و کمک می ‌کند تا خطوط ریز و چروک‌ها محو شوند. غلظت بالای کرم هیالورونیک تالگو در آن باعث شده که ترکیبی ضدچروک پیدا کند و با استفاده از ماساژ مخصوص خود و ماسک حرفه ‌ای، چروک ‌ها را برطرف سازد. حتی بعد از اولین جلسه هم می ‌توان پوست جوان ‌تر و صاف ‌تر شده را احساس کرد. هیالورونیک دریایی موجود در این کرم باعث می ‌شود تا ترکیب کلاژن و هیالورونیک اسید سرعت گیرد و قوام پوست بازیابی شده و جزو بهترین کرم ضد چروک 2017 شناخته شود. 

بهترین کرم آبرسان حاوی هیالورونیک اسید تالگو
بهترین کرم آبرسان حاوی هیالورونیک اسید تالگو 

ماسک هیالورونیک (hyaluronic acid mask) تالگو

ماسک هیالورونیک هم مختص خانم ‌هایی است که به دنبال آن هستند تا یک فرمول برای صاف کردن و پر کردن سریع چروک ‌های پوست را در اختیار داشته باشند. این ماسک دارای فرمولی حرفه ‌ای با نام ماسک صورت هیالورونیک اسید (hyaluronic acid face mask )است که نتایجی فوری را به همراه دارد: این ماسک کل صورت را صاف کرده و چروک‌ها را پر می‌کند. ماسک صورت هیالورونیک (hyaluronic face mask ) را هر از گاهی اعمال کرد یا اگر دوره درمان فشرده ‌ای پیش رو باشد، می‎توان آن را هفته‌ ای دو بار انجام داد. بعد از پاکسازی پوست، ماسک هیالورونیک (hyaluronic mask) را باید روی صورت و گردن اعمال کرد و به مدت 20 دقیقه به آن زمان داد و سپس آن را شست. این ماسک حاوی عصاره‌ ی جلبک قرمز نیز هست که علاوه بر تقویت غشای هیدرولیپیدیک پوست، از خشک شدن پوست نیز جلوگیری می ‌کند. برای خرید و استعلام از قیمت کرم هیالورونیک اسید تالگو می توانید از سایت بازدید نمایید یا با مشاوران ما تماس بگیرید.

بهترین کرم دور چشم ضد چروک اسید هیالورونیک دریایی تالگو

یکی از بهترین کرم دور چشم خارجی، کرم دور چشم تالگو می باشد، ماسک ‌ها و کرم های چشمی هیالورونیک برای همه افرادی مناسب است که دنبال راهی هستند تا نشانه‌ های خستگی را از اطراف چشم خود پاک کنند. ماسک چشمی تالگو در عرض 10 دقیقه منطقه دور چشم را صاف و تازه می‌کند و چشم ‌هایی جوان ‌تر را به ارمغان می ‌آورد. هر زمان که لازم باشد می ‌توان از این ماسک استفاده کرد و برای افزایش اثربخشی توصیه می ‌شود که پارچه ‌های مخصوص آن در یخچال نگهداری شوند. بعد از اعمال این ماسک، خطوط ریز و چروک ‌ها پر شده، تیرگی ‌های دور چشم کاهش یافته و پوست آن ناحیه قوام بیشتری به خود می ‌گیرد. بهترین کرم ضد چروک خارجی را می توانید از وب سایت تالگو، نماینده رسمی تالگو فرانسه در تهران تهیه کرده و در صورت تمایل در دوره های آموزشی مراقبت پوست تالگو شرکت نمایید.


بهترین کرم جوانسازی پوست، کرم حاوی هیالورونیک اسید تالگو
​​​​​​​بهترین کرم جوانسازی پوست، کرم حاوی هیالورونیک اسید تالگو 


:: برچسب‌ها: هیالورونیک دریایی ضد چروک, مراقبت ضد چروک تالگو, محصولات مراقبت از ضد چروک, هیالورونیک دریایی ضد چروک تالگو, تالگو پاریس ,



مراقبت و جوانسازی دور چشم با تالگو پاریس
نوشته شده در پنج شنبه 11 دی 1399
بازدید : 40
نویسنده : admin

 

خدمات مراقبت و جوانسازی دور چشم تالگو

پوست دور چشم بسیار نازک ‌تر از پوست صورت است و با بالا رفتن سن، کلاژن ‌ها از بین رفته و پوست این ناحیه با از دست دادن قابلیت ارتجاعی خود نازک ‌تر هم می ‌شود. قرار گرفتن در معرض نور آفتاب، استعمال دخانیات و سایر عوامل محیطی می ‌تواند باعث تشدید این موضوع می گردد. پوست دور چشم همواره در حال حرکت است؛ پلک زدن ما در هر روز 10000 حرکت را در این ناحیه ایجاد می ‌کند. 
پوست دور چشم منطقه ‌ای است که احساساتی را به دیگران منتقل می ‌کند و پف‌ کردگی، برآمدگی و چین‌ چروک نه‌ تنها در بینایی تاثیر می ‌گذارند بلکه می ‌توانند ظاهری خسته و ناراحت را القا کنند. پس ایجاد تغییر در پوست دور چشم می ‌تواند تاثیرهای عملکردی، آرایشی و روانی به همراه داشته باشد. مراقبت و جوانسازی دور چشم یکی از مهم ترین خدمات شرکت تالگو می باشد.

ماسک ضد چروک دور چشم تالگو
ماسک ضد چروک دور چشم تالگو

محصولات مراقبت از دور چشم تالگو

استفاده از محصولات دور چشم تالگو که برای دور چشم تولید شده ‌اند، سلامت این ناحیه حساس از صورت شما را تضمین خواهد کرد. یکی از محصولات شرکت تالگو در این زمینه، Collagen Eye Roll-On است. کرم دور چشم تالگو برای افراد بالای 25 سال تعبیه شده، کسانی که قصد دارند پف‌ کردگی، خطوط ریز و تیرگی ‌های دور چشم خود را از بین ببرند. 
این کرم در واقع یک اسلحه نهایی برای مبارزه با پف‌ کردگی چشم است. در نوک این کرم سه گوی فلزی تعبیه شده که مواد ضد پف و ضد تیرگی را با حالتی ماساژ گونه دور چشم اعمال می‌ کنند و اثری فوق ‌العاده از خود به جای می ‌گذارند. 
کرم دور چشم کلاژن تالگو یک محصول حرفه‌ ای و منحصر به ‌فرد، پوست را با کلاژن دریایی تغذیه می ‌کند و بدین ترتیب به مبارزه با علائم پیری بر می ‌خیزد. پس از اعمال آن، چین و چروک‌ ها و خطوط ریز محو شده و پوست بسیار مرطوب و نرم می‌ شود. می‌توان این کرم را صبح یا شب در اطراف چشم استفاده کرد؛ و بهتر است مصرف کرم از گوشه‌ی داخلی چشم شروع شود و به گوشه بیرونی ختم شود. با نگهداری محصول در یخچال می ‌توان میزان تاثیر گذاری آن را بالاتر برد. نکته جالب اینجاست که حتی روی آرایش هم می ‌توان آن را اعمال کرد؛ در حقیقت، هر زمان که بخواهید آثار خستگی را از بین ببرید، این محصول اولین گزینه شماست. 
کافئین کنترل ‌شده موجود در این کرم، تا 24 ساعت به کاهش پف ‌کردگی چشم حاصل از مایعات و چربی ‌ها کمک می‌کند. این محصول همچنین دارای عصاره ‌های گیاهی است که تیرگی ‌های دور چشم را با بهبود ساختار و تقویت مویرگ ‌های دور چشم برطرف می‌ سازد و در نهایت، کلاژن دریایی موجود در آن، چروک‌ ها و خطوط ریز سطحی را نرم کرده و مرطوب می ‌سازد و باز تولید سلول در آن ناحیه را تسریع می ‌کند. نتیجه استفاده از کرم Collagen Eye Roll-On (کرم ضد پف بالای چشم) این است که پف کردگی چشم‌ ها از بین می ‌رود، تیرگی ‌های دور چشم به طور قابل ملاحظه ‌ای کاهش می‌ یابد و خطوط ریز و چین و چروک‌ ها صاف می ‌شوند. شما برای خرید محصولات مراقبت دور چشم و استعلام از قیمت کرم دور چشم تالگو می توانید از سایت بازدید نمایید یا با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. 
​​​​​​​


جوانسازی دور چشم با کرم و ماسک دو چشم تالگو

ماسک آبرسان دور چشم تالگو

محصول دیگر شرکت تالگو پاریس در این زمینه ماسک Hyaluronic Eye-Patch  نام دارد که برای افراد بالای 35 سال تعبیه شده است. این محصول ماسکی برای صورت است و مختص کسانی است که به دنبال آن هستند تا ظاهر خستگی را بلافاصله از منطقه دور چشم خود برطرف کنند. ماسک جوانسازی دور چشم و ماسک کلاژن ساز دور چشم فقط در عرض 10 دقیقه منطقه دور چشم را صاف و تازه می ‌کند و چشم‌ هایی جوان ‌تر را به شما هدیه می‌ دهد. 
محصول دیگری که برای افراد بالای 45 سال تولید شده، کرم چشم Silicium است. این کرم مخصوص کسانی است که در پی آن هستند تا راه‌حلی تاثیرگذار و بلندمدت برای پف، تیرگی، چین و چروک و شل شدن پوست دور چشم پیدا کنند. این کرم کمک می ‌کند تا پوست دور چشم دوباره شکل بگیرد و چین و چروک ‌ها، شل شدن پوست دور چشم، تیرگی و پف را برطرف ساخته و چشم ‌هایی را به شما هدیه می‌ کند که زیبایی جوانی را دارند. 
آخرین محصول در این زمینه، کرم The Ultimate Time Solution Eyes and Lips نام دارد که کرم دور چشم بالای 50 سال است. این کرم مختص افرادی است که می‌خواهند آثار خستگی را برطرف ساخته و منطقه دور لب و چشم را بازسازی کنند تا ظاهری جوان‌ تر داشته باشند. این کرم به طور ویژه برای منطقه حساس دور لب و چشم ساخته شده است. کافئین موجود در این کرم، پف و چربی ‌های دور چشم را کاهش می ‌دهد و Peptilift موجود در آن از بروز تغییرات در رگ ‌های میکروسکوپی جلوگیری کرده و استحکام و کشسانی پوست را بهبود می ‌بخشد.

پد کلاژن زیر چشم و ماسک کلاژن دور چشم تالگو

پد کلاژن زیر چشم و ماسک کلاژن دور چشم تالگو


:: برچسب‌ها: مراقبت و جوانسازی دور چشم, تالگو پاریس, جوانسازی دور چشم, محصولات مراقبت از دور چشم ,



مراقبت از پوستهای چرب و مشکل دار با تالگو
نوشته شده در پنج شنبه 11 دی 1399
بازدید : 33
نویسنده : admin

 

خدمات مراقبت از پوست چرب و مشکل دار

پوست به عنوان یک دستگاه پوششی بدن وظیفه مهم محافظت از بدن انسان را در اختیار دارد و باعث یک سد دفاعی در برابر مواد مضر و میکروارگانیسم ها می شود و بنا به شیوه زندگی ما در مکان ها مختلف واکنش نشان می دهد و اگر این روند با مشکلی مانند پیری، سیگار کشیدن و تماس بیش از حد با نور خورشید قرار گیرد خاصیت ارتجاعی آن کمتر می شود و در برابر میکرو ارگانیسم ها واکنش چندانی نمی تواند انجام دهد. پوست از دو لایه اصلی تشکیل شده است که به عنوان: ایپدرم (رو پوست) که لایه نازک خارجی است و درم که لایه ضخیم تر داخلی می باشد و مراقبت ویژه و متعددی را طلب می کند تا یک فرد پوست شاداب و منحصر به فردی داشته باشد.
غدد چربی موجود در پوست با ترشحات خود پوست را چرب نگه می‌ دارند؛ این چربی سلامت پوست را حفظ کرده و از آن در برابر عوامل محیطی بیرونی محافظت می‌ کند اما مشکل زمانی پیش می ‌آید که این ترشحات بیش از حدِ مورد نیاز باشد. یکی از دلایلی که آقایان و بانوان بر روی صورت خود شاهد حالت روغنی، جوش و آکنه می باشند و زیبایی صورتشان دستخوش تغییراتی کوچک می شود وجود بیش از حد مقدار چربی در پوست است.
در افرادی که دارای پوست چرب هستند مشکلات خاصی مشاهده می ‌شود از جمله ایجاد ظاهری چرب و براق که پوست زبر و لک‌دار می‌شود و منافذ پوست به وضوح قابل مشاهده می‌شوند. پوست‌های چرب مستعد ظهور جوش‌های قرمز، سرسیاه، سرسفید و چرکی است زیرا چربی‌ ها منافذ پوست را مسدود کرده و محیط را برای رشد میکروب‌ها فراهم می‌کنند. بروز جوش یا آکنه در پوست چرب نه تنها در ناحیه صورت بلکه در شانه، بازو، پشت و قفسه سینه نیز مشاهده می ‌شود.
درمان پوست چرب و جوش دار و درمان صورت چرب، مراقبت از پوست چرب و از بین بردن چربی زیر پوست با داروی گیاهی، ماسک خانگی برای پوست چرب، صابون برای پوست چرب تاثیر گذار خواهد اما مراقبت از پوست چرب و حساس بسیار مهم است و نمی توان از هر دارو و موادی برای پاکسازی چربی صورت و مراقبت استفاده کرد.

ماسک برای پوست حساس و جوش دار
ماسک برای پوست حساس و جوش دار 

پوست چرب چیست و ساختار آن چگونه است؟

به طور کلی دو نوع غده در داخل پوست وجود دارند: ۱- غدد مترشحه چربی ۲- غدد مترشحه عرق معمولا دهانه هر کدام از غدد چربی به یک فولیکول مو باز می شود، اما در بعضی از موارد در پای هر فولیکول مو چند غده چربی وجود دارد که سبب تجمع چربی (sebum) بر روی پوست می گردد. غدد عرق عمیقا “ در داخل لایه های زیرین پوست (درم) به صورت پایانه های فنری شکل ریشه دوانده اند که توسط یک لوله تو خالی جهت دفع عرق از لایه های بالاتر (اپیدرم) عبور کرده و دهانه کوچک آن در سطح پوست باز می شود. اگر غدد چربی پوست بیش از حد چربی ترشح کنند، باعث ایجاد پوست چرب می ‌گردد. چربی زیاد روی پوست می‌آید و شکل براق روغنی به آن می ‌دهد.
به دلیل این که منافذ پوستی درشت هستند، پوست زمخت به نظر می‌رسد. علل ایجاد پوست چرب - وراثت - مقدار هورمون‌های بدن - بارداری - قرص‌های ضد بارداری - مواد آرایشی صورت - آب و هوای گرم و مرطوب به دلیل تغییرات هورمونی در دوران بلوغ، پوست چرب در نوجوانان زیاد دیده می‌شود، اما در هر سن دیگری هم می ‌توان رخ دهد.
به طور کلی با افزایش سن، پوست خشک ‌تر می ‌شود. ترشح چربی پوست در طی دوران نوجوانی زیاد می ‌شود و با افزایش سن کاهش می ‌یابد. پوست چرب با فعالیت بیش از حدی که برای تولید چربی دارد، می تواند برای افراد دردسر درست کند. کسانی که دارای پوست چرب هستند، بیشتر جوش میزنند و صورتشان بیشتر اوقات براق است. کمی آلودگی و گرد و غبار می تواند به راحتی به پوست آنها آسیب برساند.

مراقبت از پوست چرب و مشکل دار

مراقبت برای کسانی که پوست چرب دارند:

  1. از یک شوینده غیر صابونی استفاده کنید.
  2. هفته ای یک تا دو بار از ماسک اسکراب استفاده کنید (پیشنهاد ما بهترین اسکراب برای پوست چرب تالگو می باشد)
  3. مرطوب کننده پوست را فراموش نکنید!
  4. همیشه کرم ضد آفتاب بزنید
  5. پوست را با محصولات متناسب متعادل کنید.

شرکت تالگو فرانسه با ارائه محصولاتی تحت عنوان Purete Marine راه را برای مقابله با پوست ‌های چرب و مشکل‌دار هموار کرده است. در این دسته از محصولات چند محصول مجزا قرار گرفته‌ است که به تفکیک به آنها خواهیم پرداخت.

بهترین محصولات مراقبت از پوست چرب و مشکل دار

محصولات مراقبتی و آبرسان پوست چرب تالگو
آبرسان پوست چرب تالگو 

فلویید مات کننده

اولین محصول در این دسته مایع مات کننده Purete Marine نام دارد که هم برای آقایان و هم برای خانم‌ هایی مناسب است که دارای منافذ قابل رویت روی پوست خود هستند. مواد ضد سبوم موجود در آن باعث می‌شود که براق بودن سبوم را با اصلاح غلظت آن برطرف سازد.

ماسک ضد آلودگی

این محصول ماسک ضد آلودگی Purete Marine است که برای مردان و زنانی که دارای منافذ قابل رویت هستند مناسب است. این ماسک تنها پس از ده دقیقه، سبوم‌ ها و ناخالصی ‌ها را از روی پوست پاک می ‌کند و پوست بلافاصله تمیزتر به نظر رسیده و سطح پوست صاف و یک ‌دست می‌‌ شود. توصیه می ‌شود که هفته ‌ای دو بار این ماسک روی کل صورت (به غیر از دور چشم) به طور یکدست اعمال شود و بعد از 10 دقیقه به طور کامل شسته شود.

تصحیح کننده ناصافی پوست

این محصول امولسیونی است که برای مردان و زنانی تولید شده که دارای منافذ قابل رویت یا عیب ‌هایی در سطح پوست هستند. این ژل که با هیالورونیک اسید برای بازسازی پوست غنی شده است، باعث می شود بخش های باکتریایی پوست کاملا پاکسازی شده و عیوب پوست فورا از بین بروند. درمانی فوری را ارائه داده و کمک می‌ کند تا مراکز باکتری از سطح پوست پاکسازی شوند. این ژل قادر است عیوب را از روی پوست در عرض چند روز برطرف نماید. توصیه می‌شود که این ژل هر روز و هر شب روی مناطق مورد نظر اعمال شود.

کنستانتره تنظیم چربی

محصول بعدی در این دسته، کنسانتره تنظیم چربی Purete Marine است. این کنستانتره برای افرادی است که پوستی براق و منافذی قابل رویت دارند. این روش درمانی بسیار قوی است و ترشحات چربی زیر پوستی را تعدیل می ‌کند، کیفیت سبوم‌ ها را بازیابی کرده و و ضخامت پوست و منافذ را کاهش می‌دهد. بعد از 7 روز از مصرف این محصول، پوست خالص ‌سازی شده و ترشحات چربی به حالت عادی باز می‌گردند. توصیه می‌ شود که هر یک شیشه از محصول در دو نوبت صبح و شب، بعد پاکسازی پوست چرب روی صورت اعمال شود.

در نهایت، ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که شرکت تالگو پاک ‌کننده ‌های آرایشی را نیز ارائه می‌کند که استفاده از آنها می ‌تواند در نگهداری و مراقبت از پوست ‌های چرب بسیار مفید باشد.

محصولات مراقبت از پوست چرب و جوش دار تالگو

محصولات مراقبت از پوست چرب و جوش دار تالگو


:: برچسب‌ها: مراقبت از پوست چرب, مراقبت از پوست چرب با تالگو, تالگو فرانسه, محصولات پوست چرب تالگو ,



مراقبت از پوست های حساس و واکنش دار با تالگو
نوشته شده در پنج شنبه 11 دی 1399
بازدید : 40
نویسنده : admin

 

خدمات پوست حساس (واکنشی)

کم نیستند افرادی که پوست حساس دارند. بر اساس آماری که از سوی آکادمی پوست آمریکا منتشر شده، تقریبا نیمی از بیمارانی که به متخصصان پوست و مو مراجعه می‌کنند، دارای پوستی حساس هستند. پوست حساس باعث می‌شود که فرد دچار خارش، خشکی پوست، جوش ‌های قرمز، آکنه و امراض پوستی واگیردار شود.
حساس شدن پوست می ‌تواند ناشی از دلایل مختلفی باشد. استفاده از محصولات پاک‌ کننده حاوی لوریل سدیم، استفاده بیش از حد از صابون ‌های قوی، وجود ترکیبات محرک در محصولات مراقبت از پوست مانند اسید سالیسیلیک، تمیز نکردن پوست از آلودگی‌ها و باکتری ‌ها یا سلول ‌های مرده، استفاده از محصولاتی نظیر موم عسل، پترولاتیوم، لانولین و روغن ‌های اسنشیال از جمله این دلایل هستند. در صورت بی توجهی به این موارد و استفاده دراز مدت از اینگونه محصولات محرک، پوست فرد دچار اگزما، پسوریازیس، خشک ‌شدگی و پیری زودرس شده و همچنین دیگر علائم مربوط به حساسیت‌ های پوستی بروز پیدا می ‌کنند. همچنین باید به این نکته نیز اشاره کرد که استفاده طولانی ‌مدت از بعضی مواد آرایشی که دارای محرک‌ هایی قوی هستند، آسیب‌ هایی را به سلول‌ های پوستی خواهد رساند و هر چقدر این روند مصرف طولانی‌تر شود، جبران آسیب‌های وارده نیز دشوارتر خواهد شد. پوست ‌های حساس نیاز به مراقبت‌های ویژه‌ای دارند و فرآیند درمان پوست حساس به میزان مراقبت و محصولاتی که استفاده می ‌شود وابسته است. در ادامه محصولاتی را خدمت شما معرفی خواهیم کرد که با هدف پوست ‌های حساس توسط شرکت تالگو پاریس تولید شده‌ اند. این دسته از محصولات با برچسب Cold Cream Marine شناخته می شوند.

ماسک صورت برای پوست حساس
ماسک صورت برای پوست حساس 

مشکلات پوست های حساس و واکنش دار

مشخصات پوست حساس می توان به سرخی و سوزش های خفیف، کشیدگی پوست مشکلات روزمره پوست حساس می باشد پوست حساس و واکنش دار را نمی توان یک نوع و گونه پوستی دانست بلکه حساس بودن بیشتر به منزله یک وضعیت موقتی یا دائم برای پوست دانست که مشخصات آن واکنش های قابل مشاهده و متمرکز از نوع واکنش های التهابی است.
دلایل: وضعیت و درجه حساسیت برای هر فرد متفات است همه انواع پوست ممکن است به پوست حساس تبدیل شود. پوست های حساس امروزه موضوع تحقیقات بسیار گسترده هستند و معلوم شده است که این مشکل دلیل بسیار متفاوتی دارد. به نظر می رسد که این مسأله نتیجه مواج شدن پوست با صدمات و لطمات خارجی گوناگون می باشد.
جلسات درمانی: 12-6 جلسه یکبار در هفته 
جلسات نگهدارنده: ماهی یک بار
آفتاب: تابش های ماوراءبنفش، باد، سرما ... و محصولات نامناسب برای مراقبت از پوست از عواملی هستند که می توانند مقاوم ترین پوست را نیز آسیب پذیر نمایند.
هر چه پوست حساس تر باشند، آستانه تحمل آن پایین تر می آید.

مراقبت و مداوا از پوست حساس و واکنس دار

چگونه باید پوست های حساس را مراقبت و مداوا کرد باید در دو محور اقدام کرد:

1. پیشگیری

  • حفاظت از پوست در برابر صدمات خارجی
  • محدود کردن نفوذ عوامل التهاب آوردن سطح پوست
  • حفاظت از پوست در برابر تابش ماورا بنفش
  • استفاده از محصولات فاقد انرژی زا

2. تصحیح 

  • بازسازی کارکرد لایه شاخی پوست
  • تقویت سلول ها
  • بالا بردن آستانه تحمل پوست

معرفی محصولات مراقبت از پوست حساس و واکنش دار 

محصولات مراقبت پوستی تالگو برای حل این مشکل ابتدا یک کرم ماسک غنی مانند کرم ماسک مغذی برای محافظت و ترمیم و آرامش بخشی به پوست های آسیب پذیر پیشنهاد می دهد که سرشار از اسید های چرب اساسی مانند امگا 3، امگا 6 و روغن ها و موم ها و کره های گیاهی مغذی می باشد. بنابراین این محصول باعث آبرسانی و تغذیه رسانی عمیق پوست می شود.

کرم Cold Cream Marine برای پوست حساس
کرم Cold Cream Marine برای پوست حساس 

 

عصاره Multi-Soothing نیز مختص افرادی است که دارای پوستی حساس هستند. این عصاره حاوی غلظت بالایی از لیپوپتید های (lipopetides) نرم‌ کننده و ابداعات جدید عصبی-آرایشی است که آزاد سازی بیش از حد پیام‌ رسان ‌های استرس را تعدیل می ‌کنند و آستانه تحمل پوست را بالا می ‌برند. توصیه می شود که به مدت 7 روز، نیم دوز از این عصاره، هر صبح و شب روی صورت و گردن اعمال شود.

سرم مغذی پوست حساس تالگو
سرم مغذی پوست حساس تالگو 

آخرین و مهم ترین محصولی که تالگو برای مقابله با سرما و خشکی هوا در این فصل پیشنهاد می دهد کرم آرامش بخش و مغذی می باشد. استفاده از این محصولات مغذی که دوست و همراه شما در برابر سرما و خشکی هوای زمستان هستند، باعث تقویت روند مراقبت پوست شما و مبارزه با تاثیرات منفی هوای ماه های سرد سال بر پوست می شوند. شی باتر، امگا 3، امگا 6، برای پوست شما عناصر اساسی را فراهم می کنند. در نتیجه به شما این اطمینان را می دهیم که با استفاده از این محصولات، پوستی نرم، انعطاف پذیر و بدون خشکی و کشیدگی خواهید داشت

کرم آرامش بخش و مغذی تالگو
کرم Nutri-Soothing rich تالگو

کرم Nutri-Soothing برای پوست ‌های خشکی تولید شده که احساس سوزش، دمای بالا و قرمزی در خود دارند. این اولین محصولی است که غنی از کرم خنک دریایی (Cold Cream Marine) شده تا برای 24 ساعت پوست‌ های خشک و حساس را نرم کرده و به حالت طبیعی باز گرداند. این کرم نوع دیگری نیز دارد که با نام Nutri-Soothing rich شناخته می ‌شود و نسبت به مورد قبلی کمی قوی ‌تر است و معمولا برای پوست ‌های خیلی خشک تجویز می‌ شود. توصیه می‌ شود که این محصول در کل سال هر صبح و شب، بعد از پاکسازی پوست، روی صورت و گردن اعمال شود. البته برای پوست ‌های معمولی نیز می ‌توان آن را توصیه کرد اما فقط در شرایطی که وضعیت آب ‌و هوایی بسیار نامساعد و شدید باشد.


:: برچسب‌ها: مراقبت از پوست حساس, مراقبت از پوست واکنشی, محصولات مراقبت پوست حساس تالگو, تالگو فرانسه ,



خدمات پوست خشک و خیلی خشک (تغذیه)
نوشته شده در پنج شنبه 11 دی 1399
بازدید : 39
نویسنده : admin

 خدمات پوست خشک و خیلی خشک (تغذیه)

برای تمام افراد با پوست خشک تا خیلی خشک که در جستجوی درمانی مغذی و ترمیم کننده بوده خواهان آرامش، لطافت، نرمی و شفافیت در پوست خود هستند.

نتیجه:

از همان اولین جلسه درمانی پوست به طور عمیق تغذیه و آبرسانی شده، نرمی و لطافت قوی و ماندگاری در آن به وجود می آید.
مکانیسم خودکار دفاعی پوست به حال طبیعی باز می گردد. 
جلسات درمانی: 12-6 جلسه یکبار در هفته 
جلسات نگهدارنده: ماهی یک بار
ما باید به دنبال مواد فعالی برای تغذیه و پوست در هر فصلی به خصوص فصل زمستان باشیم.
ما باید به دنبال مواد فعالی که غنی از اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 هستند باشیم.

امگا 3 و امگا 6

امگا 3 و امگا 6 اسیدهای چربی هستند که نقش اساسی در بدن ایفا می کنند. بدن انسان برای انجام فعالیت های حیاتی خود به آنها نیاز دارد و خود قادر به ساختن آنها نمی باشد. 

تغذیه پوست صورت با تالگو
تغذیه پوست صورت با تالگو 

آزمایشات بالینی به خوبی مضرات کمبود اسیدهای چرب پایه (EFA) را در بدن نشان می دهد:

  • پوست خاصیت کشسانی، نرمی و لطافت خود را از دست می دهد.
  • پوسته پوسته شدن پوست شدیدتر می شود.
  • سیستم سد دفاعی پوست دستخوش تغییر می گردد.
  • زخم های ایجاد شده در مدت زمان طولانی ترمیم می شوند.

امگا 3 

این ماده نقش اساسی در غشای سلولی، فرآیند های شیمیایی بدن مانند حفظ خاصیت الاستینه رگ ها، ایمنی بدن، واکنش های ضد التهابی و بهبود رطوبت رسانی در سطح پوست به عنوان عامل کاهنده روند پیری پوست دارد.

امگا 6

کمبود این اسید چرب در بدن منجر به اختلال در سیستم سد دفاعی پوست شده، انتقال رطوبت در لایه های اپیدرم کاهش یافته ساختار مولکول های سرامیدی (چربی) پوست دستخوش تغییر می شود.
مسئله ای که در زمستان بسیار بیشتر از تابستان باید مورد توجه قرار بگیرد محافظت پوست می باشد. شرایط نامساعد آب و هوایی و در کنار آن از بین رفتن لایه ی سطحی محافظ پوست (از بین رفتن مقاومت پوست) و همچنین از بین رفتن میزان پیوستگی سلول ها به هم باعث ایجاد احساس ناراحتی، کشیدگی، خشکی و حساسیت در پوست می شود. در نتیجه تقویت عملکرد محافظتی پوست (استحکام بخشی به پوست) به کمک محصولات مراقبت پوست مغذی و غنی که شامل مواد التیام بخش و ترمیم کننده نیز می باشند، در طول زمستان بسیار مهم و حیاتی است.

محصولات مرتبط با پوست خشک و خیلی خشک (مغذی)

تالگو برای حل این مشکل ابتدا یک کرم ماسک غنی مانند کرم ماسک مغذی برای محافظت و ترمیم و آرامش بخشی به پوست های آسیب پذیر پیشنهاد می دهد که سرشار از اسیدهای چرب اساسی مانند امگا 3، امگا 6 و روغن ها و موم ها و کره های گیاهی مغذی می باشد. بنابراین این محصول باعث آبرسانی و تغذیه رسانی عمیق پوست می شود.

کرم ماسک مغذی برای محافظت و ترمیم پوست
کرم ماسک مغذی برای محافظت و ترمیم پوست 

محصول دوم پیشنهادی تالگو پاریس کنسانتره آرامش بخش می باشد. این کنستانتره که با رشته های ترکیبی چربی و آمینو اسید غنی شده است به متعادل سازی حساسیت های پوستی کمک کرده و باعث استحکام و التیام پوست می شود.

کنسانتره آبرسان دریایی تالگو
کنسانتره آبرسان دریایی تالگو 

آخرین و مهم ترین محصولی که تالگو برای مقابله با سرما و خشکی هوا در این فصل پیشنهاد می دهد کرم آرامش بخش و مغذی می باشد. استفاده از این محصولات مغذی که دوست و همراه شما در برابر سرما و خشکی هوای زمستان هستند، باعث تقویت روند مراقبت پوست شما و مبارزه با تاثیرات منفی هوای ماه های سرد سال بر پوست می شوند. شی باتر، امگا 3، امگا 6، برای پوست شما عناصر اساسی را فراهم می کنند. در نتیجه به شما این اطمینان را می دهیم که با استفاده از این محصولات، پوستی نرم، انعطاف پذیر و بدون خشکی و کشیدگی خواهید داشت.

کرم آرامش بخش و مغذی تالگو
کرم آرامش بخش و مغذی تالگو 

ماساژ دست ها با کرم مغذی دست 

یکی از نواحی ای که روزانه در معرض استرس و فشار هستند دست ها می باشند که نیاز به آرامش و راحتی دارند. شما می توانید تاثیر تمام ماساژهای حرفه ای تالگو (مانند حرکات کششی، ضربه ای و جذبی) را به کمک ماده مغذی موجود در این کرم به نام Cold Cream Marine برای دست های خود افزایش داده و حفاظتی فوق العاده که باعث تغذیه و ترمیم آن ها می شود و برای پوست دستتان فراهم کنید.

کرم Cold Cream Marine دست تالگو
​​​​​​​کرم Cold Cream Marine دست تالگو 

ماساژ پاها با کرم مغذی پا

پاها محل اتصال اصلی جسم به زمین بوده و در جذب و گردش انرژی نقش دارند. ماساژ پاها باعث ایجاد سلامتی و تسکین، آرامش و رهاسازی از تنش های سیستم عصبی می شود. ماساژ پاها با کرم نرم و بسیار مغذی پای تالگو بهترین راه برای ترمیم و آرامش بخشیدن به پاهاست.

کرم Cold Cream Marine پا تالگو
کرم Cold Cream Marine پا تالگو 

کرم مغذی بدن

این محصول با بافت کرمی، تولید چربی های اساسی و مورد نیاز پوست را تحریک و تقویت کرده، پوست های خشک و آسیب دیده را بازسازی میکند، لایه محافظ سطح پوست را ترمیم کرده و به پوست آرامش و لطافت می بخشد. این کرم را به تعداد دفعات مورد نیاز در روز استفاده کنید. استفاده از این کرم به خصوص برای نواحی خشک پوست مثل زانوها و آرنج و در فصل زمستان توصیه می شود.

کرم مغذی بدن Cold Cream Marine تالگو
کرم مغذی بدن Cold Cream Marine تالگو 

اسکراب بدن

برای تمام انواع پوست ها، حتی پوست های حساس این اسکراب با بافت کرمی و آرامش بخش خود، پوست را به آرامی لایه برداری می کند. پوست شما متعادل شده، نرم و صاف می گردد. هفته ای یک الی دو بار استفاده کنید. بیشتر روی قسمت هایی که پوستی زبر و خشن دارند. (آرنج، زانوها و پاشنه ی پا)

اسکراب بدن Cold Cream Marine تالگو
اسکراب بدن Cold Cream Marine تالگو


:: برچسب‌ها: مراقبت از پوست خشک, خدمات پوست خشک تالگو, محصولات پوست خشک تالگو, تالگو پاریس ,



آبرسانی پوست تالگو پاریس
نوشته شده در پنج شنبه 11 دی 1399
بازدید : 34
نویسنده : admin

 آبرسانی پوست چیست؟

نقش آبرسانی در زیبایی و طراوت پوست

آبرسانی پوست نقش بسزایی در زیبایی و طراوت پوست ایفا می کند. خشکی و کم آبی پوست مقوله ای است که بسیاری از افراد را مبتلا می کند مخصوصا کسانی که در کلان شهرها زندگی می کنند. مواردی چون استرس، بی خوابی، نور خورشید، تغذیه نامناسب، نخوردن آب کافی سهم بسزایی در ابتلا افراد دارد که در نهایت پوست خسته، کدرو بی حال می شود.
یکی از راه های پیشگیری از کم آبی پوست استفاده از کرم ها و ماسک های مخصوص آب رسانی است چون این کرم ها می توانند 3 یا 4 برابر وزن خود آب ذخیره کنند و پوست را در حد کفایت آبرسانی کنند.
استفاده از ماسک های آبرسانی مخصوصا برای افرادی که در مناطق گرم و خشک هستند حداقل هفته ای یکبار لازم و ضروری است.
نکته ای که باید درباره ماسک ها دقت داشت این است که از ماسک استانداردی که توسط کارشناس معتبر تجویز می شود استفاده کنید چون شخصی که پوست چرب دارد نمی تواند هر نوع ماسکی را استفاده کند.
از موارد رایجی که در مراکز درمانی با آنها مواجه می شویم پوست های تشنه و کم آب هستند که غالبا با مشخصه های زیر همراه می باشند.

  • احساس ناراحتی و کشیدگی روی پوست
  • نازک شدن پوست روی گونه ها
  • شکنندگی و زبر شدن اپیدرم
  • ایجاد خطوط ظریف بر روی اپیدرم

کرم آبرسانی تالگو
کرم آبرسانی تالگو 

عوامل تشدید کننده خشکی پوست

  • عوامل خارجی: سرما، نور خورشید، طوفان، آلودگی و استفاده نامناسب از محصولات
  • عوامل داخلی: یائسگی، مشکلات هورمونی، ضعیف شدن متابولیسم بدن و عوامل وراثتی

در نتیجه کمبود رطوبت در پوست، پوست دچار پیری زودرس گردیده و حتی تداوم کم آبی در بدن شخص را دچار مشکلات قلبی و عروقی می کند.

بهترین محصول آبرسانی برای پوست چیست؟

یکی از راه های پیشگیری از کم آبی پوست استفاده از کرم ها و کرم ماسک ها می باشد. چون محصولات پوستی تالگو می تواندد 3 یا 4 برابر وزن خود آب ذخیره کنند و پوست را در حد کفایت آبرسانی کنند.

آبرسانی عمیق پوست صورت در خانه

استفاده از ماسک های آبرسان خانگی یا کرم تالگو فرانسه و کرم ماسک های آبرسانی پوست که کارشناس معتبر تجویز و توصیه می کنند برای همه افراد لازم و ضروری می باشد. مخصوصا افرادی که در مناطق گرم و خشک هستند، حداقل هفته ای یک بار لازم می باشد. در رابطه با فرق بین کرم آبرسان فرانسوی و مرطوب کننده هم باید بگوییم که مرطوب کننده ها موقتی هستند ولی آبرسان ها جنبه درمانی دارند.

آبرسانی به پوست چرب

برای آبرسانی به پوست چرب باید توجه ویژه ای به کرم ها و آبرسان ها داشته باشید چون شخصی که پوست چرب دارد نمی تواند هر نوع ماسکی را استفاده کند و حتما باید از ماسک آبرسان پوست چرب استفاده کنید.

آبرسانی به پوست خشک

آبرسانی به پوست خشک بیش از پیش مورد توجه تولید کنندگان کرم ها و ماسک های آبرسان قرار گرفته است زیرا این نوع از پوست ها بیشتر از سایرین نیازمند یک کرم یا ماسک آبرسان قوی پوست هستند. توجه داشته باشید به دلیل حساسیت بالای این نوع از پوست بهتر است از راه های درمان خانگی خشکی پوست صورت استفاده نکنید. از موارد رایجی که این افراد با آنها مواجه هستند پوست های تشنه و کم آب است که برای درمان پوست خشک و حساس باید با شناخت مشخصه های زیر بهترین کرم آبرسان پوست خشک صورت را انتخاب نمایید.

  • احساس ناراحتی و کشیدگی روی پوست 
  • نازک شدن پوست روی گونه ها 
  • شکنندگی و زبر شدن اپیدرم 
  • ایجاد خطوط ظریف بر روی اپیدرم

هیدرودرمی پوست چیست؟

آبرسانی به پوست با دستگاه توسط پزشک و در مراکز درمانی انجام می گیرد که به آن هیدرودرمی نیز می گویند با آبرسانی یا هیدرودرمی پوست، از راه بیرونی رطوبت پوست افزایش یافته و پوست شاداب ‌تر می‌شود اما اثر آبرسانی موقت است. البته آبرسانی به روش تالگو فرانسه بسیار با کیفیت تر و عمیق تر انجام می پذیرد. 

هزینه آبرسانی پوست

آبرسانی پوست صورت بسیار مفید و اثر گذار خواهد بود اگر به صورت منظم انجام گیرد، در رابطه با هزینه آبرسانی پوست باید بگوییم کنسانتره آبرسان، پودر ماسک و یا کرم ماسکی که برای این خدمات حرفه ای صورت استفاده می شود تعیین کننده ی میزان هزینه آن خواهد بود.

عوارض هیدرودرمی (دستگاه)

در رابطه با عوارض هیدرودرمی باید بگوییم اگر پوست شما دچار التهاب، زخم یا عارضه خاصی باشد انجام هیدرودرمی برای پوست شما مضر خواهد بود.

فرق میکرودرم با هیدرودرم

هیدرودرم شامل آبرسانی پوست برای شادابی و بازسازی پوست است ولی میکرودرم برای لایه برداری و از بین بردم لایه های مرده و شاخی پوست انجام می گیرد. برای استعلام از هزینه هیدرودرم می توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

محصولات آبرسانی پوست
محصولات آبرسانی پوست  

کرم آبرسان پوست صورت

آبرسانی مطلق Skin solution) ) توسط متخصصین تالگو پاریس با بهره گیری از عصاره جلبکی به نام blindigia minima به عنوان بهترین مارک ژل کرم آبرسان تالگو و ماسک مرطوب کننده صورت اقدام به رفع مشکل خشکی پوست کرده اند. عصاره source marine برگرفته از جلبک سبز و کوچکی به نام blindigia minima می باشد که پایه اصلی محصولات آبرسان تالگو را تشکیل می دهد.

اجزای فعال محصولات آبرسان پوست

علت انتخاب این جلبک توانایی بالای آن در نگهداری آب است. این جلبک سبز رنگ به محض غوطه ور شدن در آب رطوبت را طوری در خود نگه می دارد که قادر به ادامه حیات به مدت 14 روز بدون وجود آب می باشد. جلبک موجود در محصولات آبرسان با نفوذ به لایه درم سلولها را پر آب کرده، درخشندگی و شفافیت را به پوست باز می گرداند. مواد فعال آبرسان از یکسری چشمه ها در شمال غرب فرانسه (20 متر زیر آب) گرفته می شود.
خاصیت هیدراته کننده پوست: آبرسانی 24 ساعته که هر سه لایه پوست را آبرسانی می کند و هم باعث باقی ماندن آب در سطح پوست می شود blindigia minima)) برگرفته از جلبک source marine به دلیل وجود باکتری به نام Lumis source باعث روشن شدن و شفاف شدن پوست می شود. این باکتری ها باعث می شوند مواد شاخی و مرده از روی پوست پاک شود و کمک به تحریک بازسازی پوست می کند. درشت مولکول هیالورونیک که باعث از بین رفتن خطوط ریز پوست و یکدست شدن و پرآب شدن پوست می گردد.

قیمت محصولات تالگو فرانسه

بهترین قیمت محصولات تالگو فرانسه در سایت نمایندگی تالگو ایران قرار داده شده تا همه کسانی که به شادابی و سلامتی پوست خود اهمیت می دهند بتوانند از آن استفاده کنند.

دوره های آموزشی تالگو

شما با شرکت در دوره های آموزشی مراقبت های زیبایی پوست skincare می توانید ضمن آشنایی با محصولات تالگو برای پوست و نحوه استفاده از آنها دیپلم های بین المللی مورد تایید مدرسه زیبایی تالگوی فرانسه را دریافت نمایید. محصولات آبرسان تالگو طیف کاملی از مشکلات پوستی را پوشش داده و متخصصین تالگو با بهره گیری از برترین تکنولوژی روز دنیا محصولاتی با کیفیت بی نظیر را در لابراتوارهای پیشرفته تولید می کنند که زیبایی و سلامتی پوست شما را تضمین می نماید.


:: برچسب‌ها: آبرسانی پوست, آبرسانی پوست تالگو, محصولات آبرسانی, تالگو پاریس, محصولات آبرسانی تالگو ,



بازدید : 41
نویسنده : admin

اگر قصد دارید تا از پیر شدن پوستتان جلوگیری کنید و با داشتن پوستی شاداب و جوان روند پیری در پوست خود را کندتر کنید. ما به شما کرم های پیری و هورمون رسان را توصیه می کنیم زیرا این محصولات می توانند با تحریک غدد سباسه و ایجاد هورمون استروژن، پوست را وادار به کلاژن سازی کرده و در سنین بالا پوستی سفت، شاداب و جوان داشته باشید. البته در هنگام خرید این کرم ها به ترکیباتی نظیر آنتی اکسیدان ها، رتینوئیدها و همچنین لایه بردار بودن کرم حتما توجه داشته باشید و کرمی مطابق با نوع پوست خود تهیه کنید تا در کوتاهترین زمان به نتیجه مطلوبی دست یابید.

کرم های ضد پیری

داشتن یک پوست شاداب، سفت و فاقد هر گونه چین و چروک یکی از مهمترین دغدغه هایی است که معمولا افراد میانسال خصوصا افراد بالای 45 سال به دنبال آن هستند، زیرا مکانیزم پیر شدن و بروز اولین چین و چروک های پیری بر روی پوست از سن 45 سالگی رخ می دهد. بنابراین باید از محصولات روشن کننده و ضد لک در این سنین استفاده شود. اصولا ساختار پوست از زمانی تحلیل رفتن و پیر شدن را شروع می کند که برخی هورمون ها مانند هورمون استروژن در لایه های پوست کم شده و یا از بین می روند و سبب شده تا کلاژن سازی در سطح پوست به سختی صورت بگیرد. در نتیجه پوست رطوبت خود را از دست داده و رو به نازک شدن می رود و همچنین غیر انعطاف شده و در پوست چین و چروک های عمیقی ایجاد می شود.

 

چگونه از پیری پوست جلوگیری کنیم؟

هر فرد میانسالی با انجام مراقبت های لازم برای سلامتی پوست و استفاده از کرم های پیری و هورمون رسان این فرصت را در اختیار دارد تا طی یک دوره  مصرف مداوم از این کرم ها دوباره پوست را وادار به کلاژن سازی کرده و پوستی شاداب و عاری از چین و چروک داشته باشند. البته خوب است بدانید افرادی که زیاد مواد قندی مصرف می کنند و یا علاقه بسیاری به مصرف غذاهای چرب، نوشیدن شیر بیش از حد و  نوشیدن الکل و مایعات الکل دار دارند و همچنین خواب آنها کافی نبوده، زندگی پر استرسی دارند و فعالیت جسمی و البته ورزش کردن را به ندرت انجام می دهند نباید در استفاده از کرم های پیری و هورمون رسان انتظار دست یافتن به نتیجه مطلوبی را داشته باشند.

 

بهترین کرم های پیری و هورمون رسان به پوست

امروزه کرم هایی تولید شده اند که حاوی اسید های آمینه و ویتامین C  هستند و به راحتی می توانند در سطح پوست هورمون رسانی کرده و با تولید کلاژن به ترمیم پوست بپردازند. در واقع کرم های پیری و هورمون رسان، مقدار بالایی در پوست رطوبت ایجاد کرده و در اولین مرحله سعی می کند به پوست شادابی و لطافت دهد. البته توجه داشته باشید اینکه کرم های پیری و هورمون رسان تا چه میزان رطوبت و چربی داشته و با پوست شما چقدر سازگار باشند همگی بسته به نوع پوست شما دارد پس با توجه به نیاز پوست خود نمونه ای از این کرم های پیری را مورد استفاده قرار دهید. معمولا بسیاری از افراد این سوال را دارند که چگونه کرم های پیری و هورمون رسان باید مصرف شود؟ در جواب باید گفت برخی از کرم های ضد پیری لایه بردار و مالشی هستند و اصولا باید در شب استفاده شوند زیرا باعث می شود تا لایه های مرده سطح پوست به صورت پوسته پوسته درآمده و لایه های زیرین پوست مجبور به بازسازی شوند. در واقع این نوع کرم های ضد پیری و هورمون رسان هر گونه پوسته های سر سیاه، روغن اضافی و سفیدک در پوست را از بین برده و سبب شده تا جوانسازی پوست صورت بگیرد. البته توجه کنید پس از مصرف کردن کرم های لایه بردار حتما از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید.

 

انواع کرم های پیری و هورمون رسان

توجه داشته باشید شرکت های تولید کننده کرم های پیری و هورمون رسان مطابق با سن مصرف کنندگان و میزان آسیب دیدگی پوست نمونه های مختلفی از این نوع کرم های ضد چین و چروک را ارائه می دهند. این شرکت ها برای افراد 25_30 سال و افراد 30_40 سال و همچنین افراد 40_50 سال و افرادی با سن های بالاتر، نمونه های مختلفی از کرم های ضد پیری را تولید می کنند، از آنجایی که با بالا رفتن سن، سطح پوست ،چربی خود را از دست داده و خشک می شود پس لازم است تا در این نوع کرم های ضد چین و چروک مواد مغذی بیشتری وجود داشته باشد تا سلول های پوست بتوانند به مرور با تولید کلاژن و  پروتئین های لازم در سطح پوست روح تازه ای به پوست ببخشند. از بهترین روش ها می توان به استفاده از محصولات ضد چروک دریایی هیالورونیک اشاره کرد. 

 

فواید کرم های ضد پیری و هورمون رسانی به پوست

مهمترین مزایایی که کرم های پیری و هورمون رسانی برای پوست به وجود می آورند پاکسازی و از بین بردن سلول های مرده می باشد. این نوع کرم های ضد پیری با هومورن سازی خصوصا هورمون استروژن که بسیار هورمون موثری در زیباسازی پوست به شمار می رود این فرصت را به مصرف کنندگان داده تا از بیشتر شدن چین و چروک پوست خود جلوگیری کنند و با متوقف کردن سطح چین و چروک، جلوه آنها را از نظر دیگران کمتر کرده و ظاهر جوانتری داشته باشند. البته برخی از کرم های ضد پیری با پر رنگ کردن سطح  پوست سبب شده تا چین و چروک کمتر دیده شوند، اما کرم های ضد پیری و هورمون رسانی پوست با افزایش دادن برخی هورمون ها و تحریک کردن غدد سباسه باعث می شوند تا پوست بازسازی شده و تا حد زیادی شیارهای چین و چروک پوست با تولید کلاژن های جدید پر شوند.

 

ترکیبات کرم های ضد پیری

اغلب کرم های ضد پیری که باعث هورمون رسانی در سطح پوست می شوند حاوی مقداری اسیدهای هیدروکسی، ویتامین A، ترتینوئین، آلفا لیپوئیک اسید، کوآنزیم، پپتیدهای مس، کینتین، ایزوفلاون، ویتامین C و بسیاری عصاره مواد طبیعی مانند عصاره چای سبز و عصاره گیاه آلوئه ورا هستند.


:: برچسب‌ها: جوانسازی پوست, کرم های پیری, کرم های جوانسازی, کرم های ضد پیری, کرم های هورمون رسانی, ,



بازدید : 36
نویسنده : admin

با توجه به اینکه استفاده از کرم های مراقبت از دور چشم می تواند اهمیت زیادی داشته باشد شاید یکی از بزرگترین سوالات که برای افراد در این خصوص پیش‌ می آید این باشد که استفاده از این کرم ها در چه سنی مناسب است و باید چگونه انجام شود؟ جهت جواب دادن به این سوال بهتر است در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

کرم های مراقبت از دور چشم

زیبایی و داشتن پوستی بی نقص یکی از مهمترین مواردی است که می‌تواند در بالا بردن اعتماد به نفس تاثیر زیادی داشته باشد. از این رو مشاهده می‌شود که امروزه بسیاری از افراد به خصوص خانم ها به دنبال روشهایی هستند تا بتوانند طراوت پوست شان را در همه سنین حفظ کنند که در اینجا یکی از مهم ترین لوازم آرایشی بهداشتی که می تواند به زیبایی شما کمک کند کرم های مراقبت از دور چشم می باشد زیرا این کرم ها به گونه ای بوده که به شما کمک می کند تا پوست دور چشم را در همیشه مرطوب نگه دارد. با وجود این که پوست دور چشم نازک است و تقریبا ۱۰ برابر نازکتر از تمامی قسمتهای دیگر بدن میباشد و غدد چربی کمی در آن وجود دارد، پس به راحتی خشک شده این خشک شدن پوست می تواند خیلی زود منجر به چروک شدن پوست اطراف چشم می شود. بنابراین استفاده از کرم‌های مخصوص دور چشم میتواند کمک کند تا اطراف چشم برای همیشه مرطوب نگه داشته شود.

 

مزایای کرم دور چشم

با وجود حساسیت بیش از حد اطراف چشم طبیعتا مراقبت از این ناحیه از دیگر بخشهای پوست حساسیت بیشتری دارد. علاوه بر اینکه مراقبت نکردن از پوست دور چشم منجر به چین و چروک می شود، گاهی نیز مشاهده می‌شود که مایع بین بافتی زیر پوست جمع شده و منجر به پف دار شدن نواحی اطراف چشم می‌شود. همچنین تیرگی در اطراف چشم نیز امری است که بسیار به چشم می خورد. باید توجه داشته باشید یکی از مهمترین مزایای استفاده از کرم های مراقبت از دور چشم روشن کردن این نواحی بوده که می تواند در زیبایی صورت شما تاثیر زیادی داشته باشد و همچنین با وجود اینکه این کرم ها مواد مغذی را به دور چشم می رساند منجر به از بین رفتن چروک دور چشم خواهد شد. مرم مراقبت از دور چشم با دیگر کرم های مرطوب کننده تفاوت ‌های زیادی داشته زیرا به دلیل حساس بودن پوست در این ناحیه از مواد مغذی با دوز ضعیف تر استفاده شده است. همچنین این کرم ها جذب بهتری داشته و به صورت اختصاصی برای رطوبت دهی به این ناحیه فرموله شده اند. یکی از بهترین این کرم ها، کرم های بدون بو و ضد حساسیت هستند زیرا کرم هایی که عطر زیادی دارند می توانند مشکلاتی برای پوست اطراف چشم شما به وجود آورند.

 

نحوه استفاده از کرم دور چشم

با وجود اینکه گفته شد پوست دور چشم از حساسیت زیادی برخوردار است طبیعتاً برای استفاده از کرم های مراقبت دور چشم نیز باید دقت کافی به عمل آید. در ابتدا بهتر است از یک تونر آبرسان در اطراف چشم استفاده کرده که این مرحله آماده پوست را آماده می کند تا کرم دور چشم بهتر جذب شود. سپس مقدار کمی از کرم را به اندازه یک دانه برنج روی انگشت قرار داده و بین دو انگشت خود بمالید و هنگامی که گرم و شل شد آن را راحت روی پوست قرار دهید. ضربه های ریز و ملایم در اطراف چشم موجب می شود تا کرم به همه قسمت ها رسیده و به خوبی جذب شود.

 

زمان مناسب برای استفاده از کرم دور چشم

یکی از مهمترین موارد که در خصوص کرم های مراقبت از دور چشم باید به آن توجه داشته باشید زمان استفاده از این کرم ها است. به طوری که باید بدانید به دلیل نازک بودن پوست چشم و چشمک زدن در طول روز و نگاه کردن به اطراف به صورت مداوم، بهتر است که از کرم های مراقبت از دور چشم در طول روز استفاده کرده و همچنین لازم است که در طول شب نیز هنگامی که قرار است استراحت کنید از این کرم ها استفاده نمایید تا پوست اطراف چشم شما به خوبی تغذیه شود. هنگامی که شبها پس از استفاده از محصولات پاک کننده، از این کرم استفاده می کنیم صبح که از خواب بیدار می شوید لازم است صورت خود را شسته و با یک پاک کننده تمیز کنید و مجدد برای طول روز از کرم های دور چشم استفاده نمایید.

 

سن مناسب برای استفاده از کرم های مراقبت از دور چشم

در خصوص بهترین سن برای استفاده از کرم های دور چشم لازم است بدانید از هر زمانی که شما امکان تهیه این کرم ها را دارید باید اقدام به خرید آن کرده و چشم هایتان را تقویت کنید. در واقع استفاده از این کرم ها در دوران جوانی و نوجوانی نیز مناسب بوده و مشکلی ایجاد نمی کند. البته در سنین نوجوانی بهتر است از کرم های دور چشمی که تنها خاصیت مرطوب کنندگی دارند استفاده نموده زیرا در این زمان استفاده از کرم های دور چشم ضد چروک، رفع تیرگی، روشن کنندگی و ضد لک چندان مناسب به نظر نمی رسد.

 

 

نکات مهم در خصوص کرم دور چشم

علاوه بر آنچه بیان شد لازم است بدانید نکته بسیار مهم دیگری که در خصوص کرم های مراقبت از دور چشم وجود دارد این است که لازم است در ابتدای کار از بهترین برندها این محصول را خریداری کرده که برای این می‌توانید از مشاورین پوست و مو در این زمینه کمک بگیرید. همچنین باید بدانید استفاده از مقدار زیاد این کرم در ناحیه دور چشم منجر به پف چشم در روز بعد خواهد شد از طرفی نباید از این کرم ها در کنار زخم استفاده کرده زیرا باعث آسیب دیدن به چشم می شود.


:: برچسب‌ها: جوانسازی پوست, دور چشم, کرم مراقبت از دور چشم, کرم های چشم, ,



بازدید : 30
نویسنده : admin

لایه برداری پوست روشی مناسب است که برای جوانسازی پوست، شفاف شدن آن و همچنین رفع چین و چروک پوست مورد استفاده قرار می گیرد. اما از آنجایی که استفاده از لایه بردار پوست باید طبق اصول صحیح خود صورت گرفته و در زمان مناسب باشد در این مقاله قصد داریم درباره بهترین سن استفاده از لایه بردار پوست و همچنین بهترین  زمان لایه برداری صحبت کنیم. پس با ما همراه شوید.

معرفی انواع روش های لایه برداری پوست

لایه برداری پوست می تواند در انواع گوناگون و در قسمت های مختلف بدن صورت گیرد. بنابراین می توان گفت لایه برداری پوست به چند نوع لایه برداری شیمیایی، مکانیکی و لیزری تقسیم بندی می شود، نکته قابل ذکر این است که به هر روشی که بخواهید لایه برداری را انجام دهید، ابتدا می بایست پاکسازی پوست انجام دهید، البته نباید پاکسازی عمقی باشد چرا که برخی از لایه بردارها مقداری مواد پاکسازی دارند و ممکن است به پوست شما آسیب وارد کند. که در این میان نیز استفاده از انواع لایه بردار پوست نیز متفاوت بوده و در هر یک از این لایه برداری ها باید نوعی لایه بردار را با روش خاصی مورد استفاده قرار داد. به طور مثال در لایه برداری سطحی پوست از آلفا هیدروکسی اسید و بتا هیدروکسی اسید استفاده می کنند، این در صورتی است که برای لایه برداری عمیق پوست ترکیبات فنل کاربرد دارد و فرد باید بیهوش یا بی حس شود. استفاده از انواع کرم و اسکراب دیگر روش های لایه برداری پوست هستند و لیزر درمانی نیز روشی مدرن برای لایه برداری و جوانسازی پوست بشمار می رود. امروزه استفاده از روش میکرودرم ابریژن نیز برای لایه برداری پوست کاربرد بسیاری دارد.

 

کاربرد انواع لایه بردارها در پوست

همانطور که گفته شد استفاده از مواد لایه بردار پوست با توجه به نوع لایه برداری متفاوت است. اما در این میان نیز لازم است بدانید هر یک از این مواد لایه بردار پوست نیز برای کاربرد ویژه ای مورد استفاده قرار می گیرند. به طور مثال ترکیبات فنیل را برای از بین بردن چین و چروک های خشن و عمیق پوستی، درمان اسکار پوستی و همچنین ضایعات عمیقی که در اثر بالا رفتن سن و نور آفتاب به وجود آمده اند، استفاده می کنند. این نوع لایه بردار برای از بین بردن ضایعات ایجاد شده سرطانی نیز کاربرد دارد. در صورتی که از لایه بردار تری كلرو استواستیک با غلظت متوسط برای از بین بردن خطوط پوستی، اسکار آکنه و همچنین شفاف شدن پوست استفاده می کنند. برای رفع جای جوش های قدیمی، تیرگی های پوست و همچنین چروک های زودرس نیز می توان از هیدروکسی اسیدها استفاده کرد.

 

نحوه عملکرد لایه بردارهای پوست چگونه است؟

محلول های شیمیایی که امروزه تحت عنوان لایه بردار پوست در بازار وجود دارند، تحت یک سری فعل و انفعالات شیمیایی موجب تخریب سلول های مرده پوست شده و با توجه به میزان غلظت آنها، معمولا پس از 1 تا 14 روز مصرف مداوم، سلول های مرده را از روی پوست برداشته و سلول های جدید پوستی را جایگزین می کنند. بهتر است از لایه بردار پوست در نقاط حساس صورت مانند دور چشم ها و دور دهان استفاده نشود چرا که این عمل منجر به ایجاد التهابات پوستی می شود.

 

تعداد دفعات لایه برداری در انواع  پوست

از مهمترین مزایای لایه برداری پوست می توان به جوانسازی آن و شفاف شدن اشاره نمود. اما لازم است بدانید استفاده از مواد لایه بردار پوست برای انواع پوست متفاوت بوده و بسته به نوع و جنس پوست استفاده از این مواد و رسیدن به نتیجه دلخواه متفاوت است. پس بهتر است در ابتدای امر از مواد ضعیف تر استفاده کرده و پس از مشاهده واکنش پوست، تعداد دفعات استفاده از لایه بردار پوست و میزان غلظت آن مشخص شود. اما نکته قابل توجهی که در لایه برداری برای همه پوست ها وجود دارد این است که نباید عمل لایه برداری بیشتر از 2 تا 3 بار انجام داد. لایه برداری پوست های خشک باید با مراقبت بیشتری صورت گیرد و 1 تا 2 بار در هفته کفایت می کند چرا که این نوع پوست سلول مرده کمتری را تولید می کند، این در صورتی است که پوست های چرب میزان بیشتری سلول مرده را روی خود جمع می کنند و عمل لایه برداری می تواند تا 3 بار در هفته نیز صورت گیرد. استفاده از مواد لایه بردار پوست برای پوست های حساس باید با دقت بیشتری صورت گیرد و از نوع ضعیف آن استفاده شود.

 

استفاده از لایه بردار برای پوست های پیر

در لایه برداری پوست های پیر نیز لازم است ابتدا به جنس پوست و میزان حساسیت آن و همچنین میزان چین و چروک های موجود روی پوست توجه کنید، در این صورت با انتخاب مواد لایه بردار ضعیف تر میزان واکنش پوست را سنجیده و سپس می توانید کار لایه برداری را در هفته 2 تا 3 بار انجام بدهید.

 

بهترین سن برای استفاده از لایه بردارهای پوست

هر چند مراقبت از پوست از همان سنین نوجوانی و 20 سالگی توصیه می شود اما لایه برداری پوست را معمولا بعد از 30 سالگی و حتی در سنین بالاتر انجام می دهند. چرا که در این صورت پوست در بازه زمانی طولانی تر مجدد ساخته و جایگزین می شود از این رو می توان با استفاده از مواد لایه بردار پوست به روند رشد و جایگزینی آن سرعت ببخشیم. بنابراین پس از یک دوره لایه برداری کامل، روش لایه برداری میکرودرم را می توان هر ماه یکبار مناسب دانست. در واقع تکرار لایه برداری پوست با توجه به نوع آن در دوره های 1، 3، و 6 ماهه بهترین روش مراقبت در این زمینه خواهد بود.

بهترین زمان استفاده از مواد لایه بردار پوست

بهترین زمان لایه برداری را نیز می توان فصل های سرد سال مثل پاییز و زمستان دانست که شدت نور آفتاب کم است البته باید حتما با کرم های ضد آفتاب از سلول های پوستی جدید مراقبت کرد. از آنجایی که پوست در هنگام شب و زمانی که شما خواب هستید به ساخت سلول های جدید می پردازد بنابراین بهترین زمان مصرف مواد لایه بردار پوست را می توان صبح زود و پس از بیدار شدن دانست. در این زمان سلول های مرده بسیاری روی پوست شما قرار دارند که می توانید آنها را با کمک اسکراب ها و شوینده های لایه بردار از بین ببرید.

 

 

عوارض مصرف بیش از حد لایه بردار پوست

کار لایه برداری پوست اگر با روش اصولی و به مراتب صورت بگیرد قطعا نتایج بسیار خوبی را به دنبال دارد و می تواند شادابی و نشاط بسیاری را به پوست ببخشد. اما در صورت استفاده از اسکراب های قوی و همچنین مالش های بیش از اندازه پوست صورت، امکان آسیب رساندن به اپیدرم پوست وجود دارد و این امر عواقبی از قبیل خشکی پوست، تحریک شدن و حساسیت آن، منقبض شدن پوست و در برخی موارد ایجاد عفونت را در پی خواهد داشت. فراموش نکنید که در صورت داشتن جوش های فعال، زخم، آفتاب سوختگی و همچنین خراش روی پوست خود از لایه برداری خودداری نمایید. محصولات پوست را با توجه به نوع پوستتان باید انتخاب کرده و در زمان مناسب استفاده نمایید.


:: برچسب‌ها: استفاده از لایه بردار پوست, پاکسازی, پاکسازی پوست, لایه برداری, لایه برداری پوست, ,



بهترین محصولات پاکسازی تالگو
نوشته شده در چهار شنبه 11 دی 1398
بازدید : 39
نویسنده : admin
پوست یک ارگان حیاتی است که بدون آن هیچ موجودی قادر به ادامه حیات نیست. پوست به عنوان وسیع ترین عضو زنده بدن، در حقیقت یکی از پیچیده ترین، جالبترین و پرکارترین اعضاء نیز به شمار می آید.
 
محصولات مراقبت از پوست تالگو
 
وظایف پوست: 
 
- بدن را در مقابل آسیبهای مکانیکی، حرارت و تابش شدید نور محافظت می کند. )سیستم دفاع مکانیکی( 
- از نفوذ مواد شیمیایی و ورود میکروبها و میکرو ارگانیسمها به بدن جلوگیری می نماید. )سیستم دفاع ایمونولوژیکی(
- برخی از مواد مضر حاصل از فعالیتهای متابولیسمی در سیستم گوارشی و کبد را دفع می کند. هورمون ها و آنزیمها را در داخل بدن حفظ می کند. 
- به عنوان یک عضو لامسه خارجی، پیامهای حسی را از طریق اعصاب به مغز و مراکز عصبی منتقل می کند. 
- به کمک سلولهای لانگرهانس، نقش مهمی را در سیستم ایمنی بدن ایفا می نماید. 
- سیاه پوست-سفید پوست )نشان دادن نژاد هر فرد )
- مرد و زن )نشان دادن جنسیت هر فرد ) 
- مانع از تبخیر شدن آب بدن، تنظیم حرارت بدن و سدی در برابر از دست دادن دمای داخلی بدن. 
 
انواع پوست: 
 
- پوست خشک: پوستهایی نازک، گاهی اوقات فلس مانند، ترک دار و زبر می باشند. درخشندگی نداشته و به سختی روزنه ای را روی سطح پوست می توان دید. 
- پوست چرب: پوستی صاف، صیقلی و جلا داده شده علی الخصوص در قسمت پیشانی، بینی و چانه می باشد .
- مقدار چربی روی پوست از حد معمول بیشتر و هنگام لمس کردن اکثر منافذ آن آشکار است. 
- پوست نرمال: پوستی میان خشک و چرب است که نرمی و رطوبت آن مطلوب بوده و منافذ روی پوست بزرگ نیستند. 
- پوست ترکیبی یا مختلط : تقریبا مانند پوستهای نرمال بوده و در مناطق پیشانی، بینی و چانه 
 
محصولات مراقبت و زیبایی پوست THALGO
 
اقیانوس ها سر شار از ویتامین ها و مواد معدنی ارزشمندی هستند که در گیاهان دریایی و مخصوصا انواع جلبکها تجلی پیدا می کنند. تلاش های علمی و تحقیقات متخصصین کمپانی تالگو فرانسه در طول 50 سال گذشته، منجر به کشف و استفاده از خواص بی نظیر جلبک ها به منظور مراقبت، درمان و زیبایی پوست انسانها گردیده است. ثمره موفقیت آمیز مطالعات دانشمندان فرانسوی در لابراتورهای مجهز و فوق پیشرفته گروه تالگو ،این اسم را در صدر تولیدکنندگان این نوع محصولات جهت مراقبت و زیبایی پوست از جلبک ها و سایرگیاهان دریایی درسطح جهانی قرار داده است. 
ماده فعال اولیه تمام محصولات تالگو جلبک دریایی خرد شده است که با توجه به خاصیتهای هر یک از این جلبکها، در گروه های مختلف قرار گرفته اند. شرکت تالگو از سال 1464 فعالیت خود را در زمینه محصولات بهداشتی و آرایشی آغاز کرده است و قدمت بیش از پنجاه سال دارد. 
 
ویژگی محصولات مراقبتی تالگو
 
1- هزار برابر ید بیشتری دارند. 
2- دارای مس، منیزیم و کلسیم بیشتری هستند. 
3- دارای ویتامین های بیشتری هستند.
4- با کمترین آسیب و حساسیت در پوست کارایی دارند.لازم به ذکر است که شرکت تالگو فرانسه در بیش از 104 کشور دنیا فعال است. 
 
منشور مراقبت و درمان تالگو 
 
- آماده سازی
آشنا ساختن مشتری با فضا و حال و هوای دریایی و سپس پاک کردن پوست برای آسان کردن اجرای مراحل بعدی . 
- تحریک و تقویت 
تحریک کردن پوست با استفاده از مواد دریایی احیا کننده که خاصیت آماده کردن پوست برای جذب مواد معدنی و همچنین خاصیت ضد سمی دارند. 
 
اجرای ماسک مخصوص با توجه به نیاز مشتری
 
مرحله آماده سازی با تماس بسیار ملایم و لطیف با مشتری از طریق ماساژ ریلکسیشن و پاک کردن آرایش و آلودگیها شروع می شود. تنفس و فشار ریتمیک به مشتری این حس را می دهد که در دنیای دریایی غوطه ور شود و در عرض چند دقیقه احساس آرامش او را فرا گرفته و تنفس آن تنظیم می شود. 
به دنبال آرامش و سکون ایجاد شده، مشتری به طور نرمال آمادگی بیشتری برای دریافت درمان های بعدی پیدا میکند. 
متعاقب مرحله آماده سازی، آداب پاکیزگی دریایی می باشد. 
پاک کردن، شاداب کردن پوست و رها کردن از تمام آلودگی ها، آمادگی پوست را برای دریافت محصولات مراقبتی بیشتر می کند. 
 
مواد فعال مورد استفاده
 
جلیدیوم سسکویی پدال، عصاره میوه ها 3 ماده فعال، عصاره خرما، عصاره انبه 
 
تالگو پاریس نمایندگی انحصاری آموزش و فروش محصولات تالگو فرانسه 
 
مدارک و گواهینامه های این شرکت مورد تایید فنی و حرفه ای اروپا و ایران و اتاق بازرگانی فرانسه می باشد و کشور عضو تالگو مورد تایید بوده و افرادی که موفق به دریافت این گواهینامه می شوند می توانند در این کشورها فعالیت کنند. بخصوص افرادی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند می توانند برای دریافت این گواهینامه ها اقدام نمایند.
برای اطلاع دقیق از نوع محصولات، نحوه استفاده و شرکت در دوره های آموزش تخصصی بین المللی پاکسازی پوست با مشاوران تالگو تماس حاصل فرمایید.
 

:: برچسب‌ها: تالگو فرانسه, تالگو پاریس, پاکسازی پوست, زیبایی پوست, درمان پوست, مراقبت و زیبایی پوست ,



بازدید : 41
نویسنده : admin

همانطور که می دانید، نیمی از هدف هر سفری را تفریح تشکیل می دهد و نیمه دیگر آن به خرید مربوط می شود. البته بعضی افراد سفر را تنها برای خرید کردنش دوست دارند. در اینجا مراکز خرید و بازار هایی را معرفی کرده ایم که در سراسر دنیا معروف بوده و بهترین خرید عمرتان را برایتان رقم خواهند زد.

استانبول، شهری به شدت آشنا برای عاشقان خرید

برای خرید کردن در استانبول بازارهای سر باز و سربسته قدیمی زیادی وجود دارد. خود را در بازار ادویه استانبول که در آن عطر میوه، چای و ادویه از هر گوشه و کناری به مشام میرسد تصور کنید یا در بازار عتیقه فریکوی که اشیای قدیمی به فروش می رسد گشت بزنید. پیشنهاد ما این است ابتدا از قیمت تور استانبول با خبر شده و اولین صرفه جویی در هزینه را با خرید این تور ارزان انجام دهید.

بازار آراستا استانبول: بازار آرستا (Arasta Bazaar) در پشت مسجد آبی قرار دارد و با حدود 70 فروشگاه، تجربه خرید در این محل در مقایسه با بازار بزرگ بسیار ناچیز است.شما می توانید انواع قالیچه، دستمال کاغذی، کالاهای نخی دستباف، جواهرات، نقاشیهای تزئینی، کوسن های مختلف را با قیمت های کمی بالاتر از بازار بزرگ در این بازار پیدا کنید. البته ممکن است احساس کنید که مغازه داران در مقایسه با بازار بزرگ به شما تخفیف نمی دهند. از فروشگاه مشهور ایزنیک کلاسیک بازدید کنید که سرامیکهای به سبک سنتی را به طراحهای جدید و معاصر که هنر منطقه آناتولی میباشد را به فروش می رساند. همه مردم محلی و گردشگران از این فروشگاه که در قلب بازار آرستا قرار دارد دیدن و خرید میکنند. تعدادی از افراد نیز به حمام جنیفر علاقه مند میشوند و منسوجات تولید شده که از مواد طبیعی تهیه شده را می خرند.

بازار ادویه استانبول: بازار ادویه یک چهارم بازار بزرگ است و برای خرید کردن گشت زدن انتخاب خوبی است و به راحتی میتوانید جنس مورد نظر خود را در آن پیدا کنید. این بازار در نزدیکی مسجد جدید قرار دارد. در بازار قدم گشتی زده و بسته های های ادویه جات، چای ها، روغن ها، گیاهی و دانه ها را مشاهده کنید. سعی کنید خیابان پشتی بازار را هم کشف کنید. در امتداد خیابان Hasicilar راه بروید و خلیج شاخ طلایی را ببینید. از مغازه های گلدان و کاسه های سفالی، لوازم التحریر، لوازم کودک، لباس و پارچه، لوازم الکترونیک، محصولات زیبایی و اسباب بازی این محل میتوانید دیدن کنید.

بازار عتیقه فروشی فریکوی استانبول: بازار عتیقه فروشی فریکوی (Feriköy Antique Market) که در روزهای یکشنبه برپا میشود در آن بیش از 200 دستفروش اجناس قدیمی و عتیقه از دوران عثمانی تا جواهرات اروپایی قدیمی را به فروش میرسانند. شما می توانید کالاهای مانند سکه های قدیمی، ظروف چینی، رادیوها و دوربین های قدیمی را در این محل پیدا کنید. همچنین میتوانید نگاهی به اقلام نوستالژیک در این محل بیندازید از جمله فیلم های ویدوئی، پوسترها، کتاب ها و حتی اشیایی از دوران جنگ. بررسی این بازار یک راه واقعا سرگرم کننده برای وقت گذرانی در یک بعدازظهر یکشنبه در محله شیشلی است. با 20 دقیقه پیاده روی از ایستگاه متروOsmanbey به این  بازار که در منطقه بومونتی قرار دارد میرسید.

بازار ارگانیک فریکوی : این بازار در روزهای شنبه در محل بازار عتیقه فروشی فریکوی برپا میشود. تازه ترین محصولات ارگانیک از جمله عدس، آرد، نوشیدنی، تخم مرغ و پنیر را در این بازار میتوانید خریداری کنید. شما همچنین می توانید محصولات شوینده ارگانیک را که در سوپر مارکتهای استانبول پیدا نمی شود را نیز  در این مکان تهیه کنید. قیمت های این بازار کمی پایین تر از سایر فروشگاهها و سوپر مارکت های عمده فروش هستند. برای خرید محصول سالم و طبیعی و به صرفه این بازار بهترین انتخاب است.

سالی بازار کادیکوی استانبول: شنبه بازار سالی که در منطقه کادیکوی (Kadıköy Salı Bazaar) قرار دارد و یک بازار بزرگ در سمت آسیایی در استانبول است برپا میشود. این بازار به عنوان یک نسخه بزرگتر از بازارهای محله هفتگی است که در اطراف شهر برگزار می شود،  در این بازار همه چی از جمله تخم مرغ های تازه را میتوانید بخرید. در این بازار محلی میتوانید غذاهای خیابانی مانند کباب ترکی یا ساندویچ ماهی را بخورید. این بازار اخیرا به محل جدیدی انتقال پیدا کرده و در مقابل ایستگاه مترو Göztepe برپا می شود. در داخل ایستگاه علامت هایی وجود دارد که شما را به سمت بازار سالی هدایت میکنند.

بازار Sahaflar Çarşısı استانبول: عاشقان کتاب حتما باید برای خرید کردن زمانی را به کشف کردن این بازار قدیمی اختصاص دهند. این بازار کتاب بین مسجد بایزید و بازار بزرگ قرار دارد.بازار کتاب Sahaflar Çarşısı برای خرید انواع کتابها و مجله های قدیمی دوران عثمانی و دست نوشته های ترکی نسخه های قرآنی و کتاب های طرز تهیه قهوه ترکی انتخاب بسیار مناسبی است. با اینکه متاسفانه تعداد افراد کتابخوان زیاد نیست ولی همچنان در این بازار کتاب و نقاشی و قلم های خوش نویسی و نقشه میتوانید پیدا کنید.

 

آنتالیا، شهری مخصوص تفریح با خرید

آنتالیا علاوه بر جاذبه های گردشگری زیادی که دارد، مراکز خریدی را برای رفع بسیاری از نیاز ها در خود جای داده است. در این شهر علاوه بر تفریحات هیجان انگیز، خرید های شگفت انگیزی نیز خواهید داشت.

مرکز خرید مارک آنتالیا-MarkAntalyaدر ماه آگوست سال 2013 مرکز خرید مارک آنتالیا به منظور دسترسی بهتر و راحت تر اهالی و گردشگران در فضای 51 هزار متر مربع ساخته شد. این مرکز دارای 155 فروشگاه می باشد و شما می توانید اجناس و برندهای متفاوت را به قیمتی اقتصادی بیابید همچنین می توانید با اطلاع از قیمت تور آتتالیا و سپس خرید یا رزرو آن، در رستوران های این مرکز غذای مورد علاقه خود را میل کنید. گفتنی است که این مرکز دارای پارکینگی با گنجایش سه هزار خودرو می باشد.

مرکز خرید میگروس آنتالیا مرکز خرید میگروس (Migros Shopping Center) در منطقه کنیالتی و نزدیکی لونا پارک، آکواریوم، مینی سیتی و آکوالند قرار گرفته و بزرگترین مرکز خرید آنتالیا محسوب میشود. این مرکز تجاری در سال 2001 در مساحتی به وسعت 50000 مترمربع افتتاح شد و با 130 فروشگاه محصولات مختلف از برندهای داخلی و بین‌المللی از جمله تامی، زارا، مودو، ال‌سی، وایکیکی و لاکوست را در خود جای داده است که بنابر سلیقه خود میتوانید در میان همه این فرشگاه ها بگردید و کالای مورد نظر خود را خریداری کنید. در 23 رستوران، فست فود و کافی شاپ این پاساژ میتوانید انواع غذاهای خوشمزه بین الملی و ترکی را امتحان کنید. سرگرمی و تفریحات مختلفی از جمله برگزاری رویدادها و جشنواره های مختلف، پردیس سینمایی بزرگ به نام ماکسیموم با اکران فیلم های جدید ترکی در مرکز خرید ام میگروس وجود دارد که برای هر گردشگری جذاب خواهد بود. محوطه پارکینگ این مرکز خرید آنتالیا دارای 1300 ظرفیت  خودرو است. همچنین به غیر از ورودی اصلی، یک ورودی به طبقه همکف و یک ورودی جانبی نیز در این محل به چشم می خورد. طبقات این مرکز تجاری نیز توسط 12 پله برقی و دو آسانسور پانورامیک به هم متصل می شود. هایپر مارکت میگروس واقع در طبقه همکف و سینما نیز با هشت سالن نمایش فیلم و رستوران‌های آن در طبقه اول قرار گرفته اند. چشم‌انداز رستوران‌های مرکز خرید میگروس مشرف به دریا و کوه های بیداقی می باشند. این مرکز تجاری از 10 صبح تا 10 شب یکسره باز است.

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا-TerraCity: مرکز خرید تراسیتی یکی از بهترین، مشهور ترین مراکز تجاری آنتالیا است که در مساحتی به وسعت ۴۸٫۰۰۰ متر در سال ۲۰۱۱ افتتاح شد. مرکز خرید تراسیتی متشکل از ۴ طبقه و 150 فروشگاه در منطقه مرادپاشا و در محله فنر قرار گرفته است.در میان فروشگاه های آن برندهای مطرح و به روز ترک و بین الملی از جمله نایک، پیر کاردین، هوگو باس، گانت، ماسیمو دوتی، ماکس مارا، تامی هیلفیگر مارکس اند اسپنسر و.. نیز قرار دارد. این مرکز تجاری دارای مغازه های فروش لوازم خانگی و دیجیتال، لوازم آرایشی، کیف و کفش ، جواهر، ساعت و لوازم ورزشی است که تمامی گردشگران میتوانند مطابق سلیقه و بودجه خود اجناس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند، همچنین فروشگاهای مخصوص کودکان از جمله لباس و اسباب بازی نیز در این محل به چشم می خورد. علاوه بر فروشگاه های متنوعی که در مرکز خرید تراسیتی (TerraCity) آنتالیا قرار دارد، طبقه چهارم آن دارای 30 رستوران و کافه است که غذاهای ترکی و بین الملی را برای مشتریان خود سرو میکند که پس از گشت زنی و رفع خستگی میتوانید در این رستورانها غذای خوشمزه میل کنید. همچنین زمین های بازی کودکان و خردسالان نیز از امکانات تفریحی و سرگرم کننده است تراسیتی آنتالیا که میتوانید از آنها بهره مند شوید.اتاق تعویض پوشک، اطلاعات، مسجد، پارکینگ، تاکسی، ویلچیر،  اینترنت وایفای، اشیا گمشده، دستگاه های خودپرداز، رخت کن و بخشی از امکانات مرکز خرید تراسیتی میباشد. این مرکز خرید از ده صبح تا ده شب باز است.

 

مسکو، خریدهایی که شما را با تزارهای روس در می آمیزد

تماشای آثار به جای مانده از دوران شوروی، صنایع دستی و غذای خیابانی لذیذ فقط چند مورد از چیزهایی است که در بازارهای مسکو میتوانید پیدا کنید. بازارهایی که تاریخ گذشته روسیه را میتوانید در آن جستجو کنید.

بازار Izmailovsky مسکو: بازاری با اشیاء شگفت انگیز و عتیقه مانند سماورها، گرامافون، کلاه های خز دار، سکه های باستانی و حتی مجسمه های استالین.بازار (Izmailovsky) مسکو مانند گنجینه ای است که هیچ مرزی ندارد. محصولات دست بافت و صنایع دستی که با مهارت زیبایی طراحی شده در این بازار به چشم میخورند که بسیار جذاب و دیدنی هستند. برای اینکه سوغات را با قیمت زیاد نخرید پس بهتر است که برای خرید به سراغ فروشگاه های سوغات مسکو در بازار (Izmailovsky) بروید. در بالکن طبقه دوم این محل می توانید هنرهای دستی محلی و فرش دستباف این شهر را پیدا کنید. این بازار در نزدیکی میدان کرملین قرار دارد که در تور مسکو سنت پتربورگ میتوانید خریدهای مقرون به صرفه ایی در این محل داشته باشید.

بازار Danilovsky مسکو: این بازار، بازار کشاورزان و محل یافتن مواد غذایی ارگانیک در مسکو است. بازار (Danilovsky) بهترین محصولات تولیدی کشاورزان روسیه را در این محل عرضه میکند. گوشت، پنیر و مربای محلی را در این بازار میتوانید تهیه کنید و همچنین و عطر و بوی تازه نان در گوشه و کنار این محل به مشام میرسد. میوه و سبزیجات تازه، آجیل و خشکبار و میوه خشک بسته بندی شده در این بازار به فروش میرسد. بازار (Danilovsky) از ساعت 8 صبح تا 8 شب دایر است و در خیابان 74Muytnaya قرار دارد.

بازار Novopodrezkovo مسکو: در یک روز شلوغ این بازار میزبان حدود 4 تا 6 هزار فروشنده است. بازار (Novopodrezkovo) نسبت به سایر بازارهای دیگر کمتر شناخته شده است که بسیار مورد علاقه مردم محلی است. در این بازار محصولات دارای افزایش قیمت زیادی نیستند و به راحتی میتوانید با قیمت مقرون به صرفه در این محل سوغات تهیه کنید.

بازار Novopodrezkovoبرای گردشگران یک محل کمتر شناخته شده و ایده آل برای خرید کردن است. لباسهای مختلف، وسایل طراحی لباس و اجناس عتیقه را در این محل میتوانید پیدا کنید. برخی از اشیای قدیمی که گنجینه های دوران شوری سابق هستند در این بازار به چشم میخورند. محل برگزاری این بازار قبلا جای دیگری بوده که در حال حاضر به محلی دیگر منتقل شده و در آخر هفته ها دایر است.

بازار Bloshiny Rynok مسکو: برای کسانی که عاشق اجناس عتیقه هستند رفتن به بازار (Bloshiny Rynok) از واجبات است.اجناس قدیمی و عتیقه که متعلق به دوران شوری سابق هستند در این محل برای فروش گرداوری شده اند.انواع کفش و لباس که برخی از آنها به قرن 20 تعلق دارد را در بازار (Bloshiny Rynok) می توانید جستجو کنید. موسیقیهای که از گرامافون های قدیمی این بازار پخش میشود فضایی از حال و هوای دوران شوری را به وجود می آورد. برای خرید در این بازار قدیمی از قیمت تور روسیه مطلع شده و با خرید آن خود را به این بازار ها برسانید.

بازار Gorbushka Electronics: انبوهی از کالاهای الکترونیکی مقرون به صرفه با قیمت کارخانه را در این محل میتوانید خریداری کنید. همچنین محل عالی برای خرید دی وی دی و وی سی دی و بازیهای کامپیوتری است. بازار (Gorbushka) نیز کالاهای الکترونیکی و لوازم خانگی و فیلم و آلبوم عکس را با قیمت های ارزان به فروش میرساند.این بازار در نزدیکی مرکز فرهنگی Gorbunov قرار دارد. بازار (Gorbushka Electronics) همچنین عنوان یک محل ملاقات برای علاقه مندان فیلم و موسیقی که در این محل یکدیگر را ملاقات میکنند.

بازار Sevastopol Hotel مسکو: بازاری جالب و عجیب و غریب که اجناس هندی، پاکستانی و افغانستانی در گوشه و کنار آن به چشم می خورند. انواع اجناس پرزرق و برق این بازار شما را مجذوب میکند. انواع طلا و جواهر خاورمیانه تا ابریشم دست بافت و اسبای بازی های مختلف را در بازار Sevastopol Hotel میتوانید پیدا کنید.قیمت اجناس این بازار بسیار ارزان است و در روزهای آخر هفته دایر میشود.

 


:: برچسب‌ها: رپورتاژ آگهی ,



بازدید : 47
نویسنده : admin

هر نقطه مهم از دنیا پیشینه شگفت آور و جاذبه های تاریخی مذهبی خود را دارد، اما در این بین سه شهر وجود دارند که در طول تاریخ کهن و پر فراز و نشیبی که داشته اند، اماکن و جاذبه های تاریخی مذهبی شگفت انگیزی را در خود جای داده اند که پس از گذشت قرن ها هنوز هم راز هایی کشف نشده در سینه خود دارند. برای آشنایی با این جاذبه ها تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

استانبول، مرکز امپراتوری عثمانی

استانبول متصل کننده اروپا و آسیا و در کناره پر رفت و آمد ترین راه آبی یعنی دریای سیاه واقع شده است. قرار گرفتن این شهر در مسیر جاده ابریشم باعث شده تا در کل دنیا شناخته شده و جاذبه های زیادی از جمله خارق العاده ترین جاذبه های مذهبی تاریخی را در خود جای دهد. برای کشف این جاذبه های خارق العاده، از تور استانبول  و مطالعه ادامه این مطلب بهرمند شوید.

مسجد سلطان احمد استانبول (Sultan Ahmed Mosque): این مسجد در قرن شانزدهم به دستور سلطان احمد اول ساخته شد.این مسجد در چند قدمی کاخی که محل اقامت پادشاهان عثمانی بوده است قرار دارد.این مسجد در مقابل کلیسای ایاصوفیه توسط معماران عثمانی و مسلمان ساخته شده است.این مسجد یکی از شاهکارهای معماری اسلامی است و به دلیل استفاده زیاد از رنگ آبی در نقاشی های داخلی و کاشی های آبی، در غرب این مسجد به نام مسجد کبود شناخته می شود. قبر سلطان احمد در این مسجد واقع است.

مسجد ایاصوفیه استانبول (Hagia Sophia): کلیسای ایاصوفیه در سال 532 میلادی به دستور ژوستنین اول ساخته شده است و پس از فتح استانبول محمد دوم دستور داد این کلیسا را به مسجد تبدیل کنند. در زمان مراد سوم بود که مناره، منبر ومحراب به ایاصوفیه اضافه شد. در دوره مراد چهارم، آیاتی از قرآن برروی دیوارها و سقف ایاصوفیه نگاشته شد؛ علاوه بر این لوحه‌هایی به دور سقف ایاصوفیه نصب کردند که در آن نام الله، محمد، ابوبکر، عمر، عثمان، علی، حسن و حسین نوشته شده بود. معماری ایا صوفیه یکی از برجسته ترین معماری های اسلامی است. با به قدرت رسیدن آتاترک مسجد ایاصوفیه به موزه تبدیل شد.

 

آنتالیا، شهری به جا مانده از دو امپراتوری

آنتالیا شهر بزرگی در سواحل مدیترانه و کشور ترکیه است و یک مقصد محبوب گردشگری و شهری پر رفت و آمد می باشد. دو قرن پیش از میلاد مسیح آنتالیا و مناطق اطراف آن گنجینه ای از محصوالات فرهنگی مصنوعی یا صنایع دستی و همچنین جاذبه های گردشگری تاریخی مذهبی را به وجود آوردند. امپراتوری های فراوانی در نقاط مختلف بر آنتالیا حکمرانی می کردند و میراث بزرگ این شهر را حفظ کرده اند. در اینجا برخی از بهترین جاذبه های گردشگری تاریخی مذهبی آنتالیا را به شما معرفی خواهیم کرد.

مسجد مراد پاشا آنتالیا: در سال 1507 به دستور صدراعظم مراد پاشا عثمانی یا مراد پادشاه عثمانی این مسجد به صورت یک گنبد بر روی یک ده ضلعی بزرگ بیرون از محوطه کاخ در خیابان کاظم اوز آلپ ساخته شده است. با خرید یا رزرو تور آنتالیا، بر روی دیوارهای داخلی مسجد مراد پاشا کتیبه های زیبایی از خوشنویسی را می بینید که زیبایی خاصی به این مسجد بخشیده و به دستور سلطان مراد ساخته شده اند. محراب مسجد در کنار ممبر مرمری آن قرار دارد. ستونهای قسمت انتهایی مسجد که باریک و سه گنبدی هستند با سنگهای رنگین تزئین شده اند.

مسجد یولی یا ییولی آنتالیا (Yivliminare Mosque): مسجد یولی یا ییولی منار در سال 1320 به دست علاالدین کیقباد سلجوقی ساخته شده است.این مناره 38 متر ارتفاع و 90 پله به سمت بالا دارد. این مسجد به دلیل داشتن شش گنبد از قدیمی ترین نمونه های مسجدهای چند گنبدی می باشد. در حال حاضر از این مسجد به عنوان مکان آموزشی فرهنگی استفاده می شود.

 

گرجستان، کشوری قرون وسطایی

کشور تاریخی گرجستان با تمامی زیباییها و جذابیتهای خود در میان عاشقان جاذبه های تاریخی مذهبی، یک مقصد سفر پرطرفدار است، کشوری که دیدنی های زیادی برای کشف کردن دارد. گرجستان دارای اماکن و جاذبه های گردشگری تاریخی مذهبی بسیاری می باشد که بهترین آن ها را به گردشگران عزیز معرفی می کنیم. حتما بعد از آگاهی از تور گرجستان و خرید آن، این مطلب را مطالعه و برای دیدن بهترین اماکن تاریخی مذهبی گرجستان، ابتدا آن ها را بشناسید.

کلیسای جامع سوتیتسخولی (Svetitskhoveli): کلیسای جامع سوتیتسخولی در متسختا (Svetitskhoveli) یک کلیسای ارتدوکس شرقی با معماری شاهکار قرون وسطی که در شهر تاریخی متسختا در شمال غربی تفلیس قرار دارد. این کلیسا در اوایل عصر طلایی معماری گرجستان ساخته شد و جزو فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گرفته و در حال حاضر دومین ساختمان بزرگ کلیسا در گرجستان به شمار می رود.کلیسای سوتیتسخولی به عنوان محل دفن حضرت مسیح بوده که مدتهاست یکی از کلیساهای ارتدوکس اصلی گرجستان به شمار رفته و یکی از مقدس ترین مکانهای مذهبی محسوب می شود. قدمت اصلی این بنای تاریخی باشکوه به قرن 4 میلادی می رسد ولی ساختار اصلی آن توسط معمار قرون وسطی گرجستان در سال ۱۰۲۹ تکمیل شد. دور تا دور این کلیسای جامع دیوار دفاعی قرار دارد و در طبقه بالای آن جایی برای نگهداری اسلحه وجود دارد. این دیوار متشکل از 8 برج بوده که 6 تای آن استوانه ای و 2 تا مربعی شکل هستند. بر روی دیوارهای داخلی کلیسای جامع متسختا، انواع نقاشی های قرون وسطایی بی نظیری به چشم می خورد که نمایانگر هنر و خلاقیت قرون وسطی است که در میان آن تصویر عیسی مسیح در محراب اثر یک هنرمند روسی در قرن نوزدهم دیده می شود.

کلیسای جامع سامبا (Sameba Cathedral): کلیسای سامبا (Sameba Cathedral) واقع در تفلیس، یکی از جاذبه های دیدنی گرجستان و نماد این شهر محسوب می شود. کلیسای جامع با ارتفاع ۵۰ متر بلند ترین کلیسای گرجستان است. این کلیسا بخشی از مجموعه اقامتی خاندان سلطنتی بزرگ تفلیس می باشد؛ مجموعه ای شامل یک صومعه، مدرسه الهیات، هتل و ۹ کلسیای کوچک که ۵ تا از آن ها در زیر زمین قرار دارند. گنبد طلایی آن از تمام نقاط شهر قابل مشاهده است . کلیسای جامع تفلیس معمولا با نام (Sameba) شناخته می شود و در محله تاریخی (Mtkvari) و بالای ساحل قرار دارد .ساخت این بنا هم زمان با دوهزارمین سالگرد مسیحیت و هزارو پانصدمین سالگرد استقلال کلیسای گرجستان بود. طراحی این کلیسا به سبک مدرنیسم است و با طراحی کلیسا های سنتی متفاوت است. طراحی این کلیسا با قوس ها و گچ بری ها بسیار زیبا است. نقاش معروف امیران گجلیدزه نیز نقاشی های دیواری زیبایی را بر روی دیوارهای این کلیسا کشیده است.همچنین از (Catholicos Patriarch) نقاشی های دیگری بر روی دیوارها کشیده شده که بسیار خیره کننده است که بزرگترین آن ها نقاشی مریم مقدس در میانه کلیسا است.

 


:: برچسب‌ها: رپورتاژ آگهی ,



بازدید : 47
نویسنده : admin

همه انسان ها خرید کردن را دوست دارند و از حس خوب خرید کردن در شهرها و مراکز خرید فوق العاده در سرتاسر دنیا صحبت می کنند. اما برای ایرانی هایی که اهل سفر هستند این مبحث کمی متفاوت می باشد. چرا که آنها می توانند در کشورهای دیگر تجربه خرید فوق العاده ای را تجربه نمایند. امروز باهم به بررسی چند مکانی که می توانید بهترین خرید را داشته باشید می پردازیم.

استانبول، شهر محبوب و معروف برای خرید

اگر شما به دنبال فروشگاهای بزرگ بین المللی مد مانند گوجی و لویی ویتون در استانبول هستید در محله های Nişantaşı استانبول و پارک ایستینیه و مرکز خرید زورلو میتوانید به دنبال آنها باشید. با این حال بوتیکهای مختلفی دیگری در شهر هستند که این نوع لباسهای را به فروش می رسانند. الفبای سفر آنها را به شما معرفی میکند.

بوتیک Atelier 55 استانبول : خیابان Serdar-ı Ekrem واقع در گالاتا یکی از جالب ترین خیابان های استانبول است که خیابانهای سنگ فرش و ساختمان های نئو کلاسیک در آن به چشم می خورد. در انتهای این خیابان شما به این بوتیک میرسید. بوتیک Atelier 55 دارای مجموعه ای از لباسهای به روز برند های محلی و بین المللی و لوازم جانبی شیک و امروزی می باشد.

شما می توانید نام هایی مانند بورا آکسو و Ümit Benan را در این محل پیدا کنید و همچنین Charlotte Olympia ، R & Y Augousti و دیگر برندهای مطرح را در بوتیکAtelier 55 در تور ارزان استانبول میتوانید تهیه کنید.

بوتیک Midnight Express استانبول: این بوتیک توسط یک معمار و طراح مطرح مد تاسیس شده است که در محله زیبای ببک قرار گرفته است. مجموعه ایی از بهترین لباسهای و لوازم جانی مردانه و زنانه از برندهای ترکی و بین المللی را در این محل می توانید تهیه کنید.

 بوتیک میدنایت اکسپر به محلی برای نمایش لباسهای مد و به روز در استانبول بسیار شناخته شده است. این بوتیک طرحهای محلی مانند کیفهای شیک از برند Mehry Mu، مجموعه از لباسهای به روز Burçe Bekrek را به فروش می رساند. علاوه بر لباسهای برند انواع جواهرات و لوازم جانبی، دکوراسیون منزل را در تور استانبول میتوانید از این بوتیک تهیه کنید.

بوتیک V2K Designers استانبول: بوتیک وی تو کی دیزاینر  به عنوان اولین برند مشهور ترک، واکو تعلق دارد که در یک بوتیک جداگانه به نام V2K Designers محصولات به روز و برند خود را ارائه می نماید. در اینجا شما میتوانید پوشاک شیک و به روز طراحان خلاق جهان از جمله الکساندر وانگ، پیتر سام و همچنین بهترین طراحان ترکیه مانند حسین چلایان را مشاهده کنید. همچنین مجموعه کفش و کیف و لوازم جانبی بسیار شیک و امروزی در این بوتیک در معرض فروش قرار دارند. بوتیک وی تو کی دیزاینر V2K Designers استانبول در محله عبدی ابیکسی قرار دارد.

بوتیک Beymen Blender استانبول: از ارائه برند Acne Studios گرفته تا زدیگ و ولتیر در این بوتیک، بیمن را به یکی از مشهورترین بوتیکهای استانبول تبدیل کرده است. علاوه بر این، این بوتیک بهترین مجموعه های بین الملی از برندهای مشهور را نیز عرضه میکند. این بوتیک همچنین علاوه بر فروش برندهای مطرح  و محبوب به زیبایی شناسی نیز تاکید زیادی دارد. در بوتیک بیمن که در محله عبدی ابیکسی قرار گرفته شما می توانید انواع لباسهای شنا، کیف و کفش و لوازم جانبی مد را خریداری کنید.

بوتیک Acquaverde استانبول: بوتیک Acquaverde در محله گالاتا قرار گرفته است و برای افرادی که به دنبال لباسهای برند و به روز هستند بهترین انتخاب است. در این بوتیک انواع تی شرت، کفش های ورزشی و لوازم جانبی از برندهای معروف دنیا مانند آمریکن وینتیج، Majestic Fiatures و Otto d’Ame را در میتوانید خریداری کنید.

 

آنتالیا، شهر ساحلی بی نظیر برای خرید

آنتالیا علاوه بر تفریحات عالی برای گردشگران، مکان های شگفت انگیزی نیز برای خرید دارد که در آنها می توانید تمام وسایل مورد نیاز خود را به همراه بهترین سوغاتی ها و اجناس دیگر با قیمت مناسب خریداری نمایید.

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا-TerraCityمرکز خرید تراسیتی یکی از بهترین و مشهور ترین مراکز تجاری آنتالیا است که در مساحتی به وسعت ۴۸٫۰۰۰ متر در سال ۲۰۱۱افتتاح شد.

مرکز خرید تراسیتی متشکل از ۴ طبقه و 150 فروشگاه در منطقه مرادپاشا و در محله فنر قرار گرفته است. در میان فروشگاه های آن برندهای مطرح و به روز ترک و بین الملی از جمله نایک، پیر کاردین، هوگو باس، گانت، ماسیمو دوتی، ماکس مارا، تامی هیلفیگر مارکس اند اسپنسر و.. نیز قرار دارد. این مرکز تجاری دارای مغازه های فروش لوازم خانگی و دیجیتال، لوازم آرایشی، کیف و کفش ، جواهر، ساعت و لوازم ورزشی است که تمامی گردشگران میتوانند مطابق سلیقه و بودجه خود اجناس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند، همچنین فروشگاهای مخصوص کودکان از جمله لباس و اسباب بازی نیز در این محل به چشم می خورد.

علاوه بر فروشگاه های متنوعی که در مرکز خرید تراسیتی TerraCity آنتالیا قرار دارد، طبقه چهارم آن دارای 30 رستوران و کافه است که غذاهای ترکی و بین الملی را برای مشتریان خود سرو میکند که پس از گشت زنی و رفع خستگی میتوانید در این رستورانها غذای خوشمزه میل کنید.

همچنین زمین های بازی کودکان و خردسالان نیز از امکانات تفریحی و سرگرم کننده است تراسیتی آنتالیا که میتوانید از آنها بهره مند شوید.اتاق تعویض پوشک، اطلاعات، مسجد، پارکینگ، تاکسی، ویلچیر،  اینترنت وایفای، اشیا گمشده، دستگاه های خودپرداز، رخت کن و .. بخشی از امکانات مرکز خرید تراسیتی میباشد. این مرکز خرید برای مسافران تور لحظه آخری آنتالیا از ده صبح تا ده شب باز است.

مرکز خرید میگروس آنتالیا: مرکز خرید میگروس Migros Shopping Center در منطقه کنیالتی و نزدیکی لونا پارک، آکواریوم، مینی سیتی و آکوالند قرار گرفته و بزرگترین مرکز خرید آنتالیا محسوب میشود.

این مرکز تجاری در سال 2001 در مساحتی به وسعت 50000 مترمربع افتتاح شد و با 130 فروشگاه محصولات مختلف از برندهای داخلی و بین‌المللی از جمله تامی، زارا، مودو، ال‌سی، وایکیکی و لاکوست را در خود جای داده است که بنابر سلیقه خود میتوانید در میان همه این فرشگاه ها بگردید و کالای مورد نظر خود را خریداری کنید. در 23 رستوران، فست فود و کافی شاپ این پاساژ میتوانید انواع غذاهای خوشمزه بین الملی و ترکی را امتحان کنید. سرگرمی و تفریحات مختلفی از جمله برگزاری رویدادها و جشنواره های مختلف، پردیس سینمایی بزرگ به نام ماکسیموم با اکران فیلم های جدید ترکی در مرکز خرید ام میگروس وجود دارد که برای هر گردشگری جذاب خواهد بود.

محوطه پارکینگ این مرکز خرید آنتالیا دارای 1300 ظرفیت  خودرو است. همچنین به غیر از ورودی اصلی، یک ورودی به طبقه همکف و یک ورودی جانبی نیز در این محل به چشم می خورد. طبقات این مرکز تجاری نیز توسط 12 پله برقی و دو آسانسور پانورامیک به هم متصل می شود. هایپر مارکت میگروس واقع در طبقه همکف و سینما نیز با هشت سالن نمایش فیلم و رستوران‌های آن در طبقه اول قرار گرفته اند. چشم‌انداز رستوران‌های مرکز خرید میگروس مشرف به دریا و کوه‌های بیداقی می باشند. این مرکز تجاری از 10 صبح تا 10 شب یکسره باز است.

مرکز خرید مارک آنتالیا-MarkAntalyaدر ماه آگوست سال 2013 مرکز خرید مارک آنتالیا به منظور دسترسی بهتر و راحت تر اهالی و گردشگران در فضای 51 هزار متر مربع ساخته شد. این مرکز دارای 155 فروشگاه می باشد و شما می توانید اجناس و برندهای متفاوت را به قیمتی اقتصادی بیابید همچنین می توانید در رستوران های این مرکز غذای مورد علاقه خود را میل کنید. گفتنی است که این مرکز دارای پارکینگی با گنجایش سه هزار خودرو می باشد. اطلاعات مرکز: این مرکز همه روزه از ساعت 10 صبح الی 22 باز می باشد.

 

دبی، یکی از بهترین شهرها برای خرید

دبی برای داشتن مغازههای مد و فشن شهرت جهانی دارد. از برندهای محلی گرفته تا برندهای لوکس این شهر برای علاقه مندان به مد فروشگاههای زیادی برای خرید کردن دارد. الفبای سفر بهترین فروشگاها را به شما معرفی میکند.

مرکز خرید سوق مدینه جمیرا دبی: فروشگاه سوق مدینه جمیرا Souk Madinat Jumeirah برای کسانی است که دنبال اجناس خاص محلی هستند و بازدید از این مرکز خرید مدرن را نباید از دست بدهند.این مرکز خرید با تقلید از سبک و معماری یک بازار عربی سنتی، بهترین مغازه های مد و فشن را در یک محیط سنتی و قدیمی در خود جای داده است.

سوق که در زبان محلی به معنی بازار است دارای فروشگاه های مختلف طلا و جواهر و کفش از کشورهای اطراف منطقه است. این محل همچنین یک مکان عالی برای تماشای برج العرب در عین خرید کردن در تور ارزان دبی لحظه آخری است.

فروشگاه والت فشن دبی: فروشگاه فشن والت Fashion Vault سبک هایی از بهترین طراحان محلی را جمع آوری کرده و جایی است که همه طراحان منطقه اجناس خود را در مدلهای مختلف به فروش میرسانند. این فروشگاه بهترین جا برای نمایش هنر افراد پر استعداد  است و فرصتی برای حمایت از طراحان خلاق محلی برای نمایش مد و فشن را فراهم کرده است. گردشگران تور دبی ارزان میتوانند مدلهای برند و خاص را در این محل خریداری کنند.

فروشگاه فشن اونیو دبی: فروشگاه فشن اونیو Fashion Avenue دبی در دبی مال یکی از بزرگترین مراکز تجاری جهان با بیش از 1200 فروشگاه قرار دارد. این فروشگاه برای طراحان مد و لباس یک محل رویایی محسوب میشود.تمام برندهای لاکچری مطرح و شناخته شده دنیا از جمله گوچی، شنل، کارتیر و.. در گوشه و کنار این مرکز خرید قرار دارند که امکان خرید را برای همه خریدارن با هر نوع سلیقه فراهم میکند.

فروشگاه فشن اونیو تجربه خرید منحصر به فردی را برای خریداران خود به جای میگذارد. از جمله شامل طراحی شخصی، خدمات سرویس دهی و حمل و نقل، تا خریدارن تجربه خرید منحصر به فردی را داشته باشند. این سرویس را میتوانید حتی به صورت آنلاین رزرو کنید. برای تهیه ارزان ترین بلیط هواپیما دبی با ما همراه باشید.

منطقه طراحی دبی: از فروشگاه های پاپ آپ گرفته تا برگزاری رویدادهای مهم در منطقه طراحی دبی Dubai Design District یا به عبارتی D3، جایی است که تا بخواهید میتوانید ببینید و غرق در مدلها و طراحهای متنوع شوید. علاوه بر خرید کردن میتوانید یک فنجان قهوه در کافه One Life Kitchen و یا Lighthouse بنوشید. اینجا محلی است که میتوانید استایل لباسهای شیک و روزانه شهروندان دبی را مشاهده کنید.

بعضی از بزرگترین رویدادهای بزرگ مد و فشن در منطقه طراحی دبی برگزار میشود. جایی که طراحان مد خاورمیانه، استعداد های خود را در تار و پود لباسهایی که طراحی کرده اند به نمایش گذاشته اند. رویداد سالانه مد در این منطقه برگزار میشود از جمله رویداد Sole DXB که تعدادی از شناخته شده ترین مدل های کفش و برخی مارک های ورزشی بین المللی در آن دیده می شود. در چنین جشنواره هایی کنسرتها و مراسمای سخنرانی برگزار میشود که یک فضای بزرگ و عالی برای گرداوری طراحان مد و لباس را ایجاد میکند.

طراحان مد در مسابقات اسب سواری دبی: مسابقات اسب سواری دبی یکی از جالبترین و بزرگترین رویدادهایی است که در دبی برگزار میشود. این مسابقه از سال 1996 در تقویم دبی قرار داشته و جز رویدادهایی است که هرساله برگزار میشود و علاقه مندان از سراسر جهان برای تماشای مسابقات لوکس اسب سواری به دبی میروند.

این مسابقه هر سال در ماه مارچ در Meydan برگزار میشود. اسبها تنها جذابیت این رویداد نیستند بلکه این مسابقه جام جهانی دبی بهترین مکان است که عاشقان مد، علاوه بر تماشای مسابقه میتوانند تعدادی از سبکهای مختلف و جالب لباس را در این محل مشاهده کنند.

جام جهانی دبی حتی مسابقه ایی برای زیباترین کلاه نیز برگزار میکند که تعدادی از خانمها نیز در آن شرکت دارند. تمام افراد مشهور دبی در صنعت مد از شرکت کنندگان این مراسم هستند که این فرصت برای طرفدارن مد است تا لباسهای و هنر دست این افراد هنرمند را مشاهده کنند.  برای اطلاع از لیست هتل های خوب دبی الفبای سفر را دنبال کنید.

 


:: برچسب‌ها: رپورتاژ آگهی ,



گنجینه هایی از تاریخ در شهر های مدرن ترکیه
نوشته شده در چهار شنبه 30 مرداد 1398
بازدید : 63
نویسنده : admin

 

 
برخی افراد در سفر هایشان به دنبال مکان های تفریحی و بعضی در مسافرت در پی مراکز خرید و خرید کردن هستند، در این بین افرادی هستند که در سفرشان به دنبال مکان ها و بناهای تاریخی می باشند و حتی هدف سفر خود را بازدید از این مکان ها قرار می دهند. در کشور ترکیه بناهای تاریخی رمز آلودی وجود دارد که به بررسی برخی از آن ها می پردازیم. 
 
آنتالیا، شهری متعلق به دو امپراتوری 
 
قبل از اینکه آنتالیا به مقصد محبوبی تبدیل شود، یک شهر باستانی بود که در دوران هلنیستی تاسیس شده بوده و بعدها بخشی از امپراطوری رم شد. به همین دلیل شهر قدیم آنتالیا دارای گذشته پرباری است. 
 
دروازه هادریان یا هادرین آنتالیا – Hadrian’s Gate: : دروازه هادریان یا هادرین یکی از زیباترین بناهای تاریخی شهر آنتالیا می باشد. این دروازه ای به شیوه معماری کلاسیک یونانی از جنس مرمر سفید ساخته شد و دارای 8 ستون از جنس گرانیت می باشد که در دو طرف چهار پایه نگهدارنده طاق‌های سه‌گانه دروازه واقع شده‌اند. این دروازه که بخشی از دیواری باستانی است که به گرداگرد شهر قدیمی کشیده شده بود، تنها دروازه ورودی باقی‌مانده به شهر باستانی به شمار می‌رود. 
 
مسجد یولی یا ییولی آنتالیا -Yivliminare Mosque : مسجد یولی یا ییولی منار در سال 1320 به دست علاالدین کیقباد سلجوقی ساخته شده است و به همین دلیل به مسجد علاءالدین نیز معروف می باشد. این مناره 38 متر ارتفاع، 12 ستون و 90 پله به سمت بالا دارد و به دلیل داشتن شش گنبد از قدیمی ترین نمونه های مسجدهای چند گنبدی می باشد. در حال حاضر از این مسجد به عنوان مکان آموزشی فرهنگی استفاده می شود. 
 
کسیک مناره آنتالیا-ksyk minarets : کسیک مناره در زمان رومی ها، قرن دوم به عنوان یک معبد مقدس ساخته شد. در قرن هفتم به یک کلیسای مسیحی تبدیل شد و در همان قرن به علت حمله اعراب تخریب شد. در اوایل قرن سیزدهم که سلجوقیان حکومت می کردند به مسجد تبدیل شد و به ساختمان مناره اصلی اضافه شد. در سال 1362 میلادی با پایان یافتن حکومت سلجوقی این مسجد به کلیسا تغییر یافت ولی در زمان شاهزاده کورکوت دوباره به مسجد تغییر پیدا کرد. در قرن نوزدهم در آتش سوزی از بین رفت و فقط مناره اصلی تا به امروز باقی مانده است و به همین دلیل این مناره را کسیک مناره یا مناره شکسته می نامند.کسیک مناره در خیابان همساپچی سوکاک با فاصله ی کمی از دروازه تاریخی هادریان و برج هیدیریلیک قرار دارد و پذیرای مسافران تور لحظه آخری آنتالیا می باشد. 
 

 
 
 
استانبول، شهری باستانی و مدرن 
 
استانبول محبوب ترین و پر گردشگرترین شهر ترکیه است که دیدنی ها و سرگرمیها در آن تمامی ندارد. علاوه بر مکان های دیدنی و تفریحی، بناهای تاریخی استانبول است که چشم هر گردشگری را به خود خیره می کند. با برخی از بهترین آن ها آشنا شوید. 
 
کلیسا چورا استانبول – Chora Church : کلیسای چورا در قرن شانزدهم و در دوره ی عثمانی ساخته شده است. در داخل کلیسا نقاشی های دوره ی بیزانس و دکوراسیون داخلی نظر بازدید کنندگان تور لحظه آخری استانبول را به خود جلب می کند. کلیسای چورا دارای سه قسمت اصلی درگاه ورودی، بدنه اصلی کلیسا و عبادتگاه است. چوره در سال های اولیه آن یک صومعه بود. چند قرن بعد به یک مسجد و از سال ۱۹۴۸ به موزه تبدیل شده است. کلیسای چورا حدودا در 3 مایلی شمال غربی سلطان احمد قرار دارد. 
 
مسجد سلطان احمد استانبول – Sultan Ahmed Mosque : این مسجد در قرن شانزدهم به دستور سلطان احمد اول ساخته شد و چند قدمی کاخی که محل اقامت پادشاهان عثمانی بوده است قرار دارد. این مسجد یکی از شاهکارهای معماری اسلامی است و به دلیل استفاده زیاد از رنگ آبی در نقاشی های داخلی و کاشی های آبی، در غرب این مسجد به نام مسجد کبود شناخته می شود. این مسجد در نزدیکی هیپودروم قسطنطنیه واقع شده است و تا کلیسای بزرگ مسیحیان با نام ایا صوفیا فاصله اندکی دارد. 
 
موزه سنت ایرنه استانبول – Saint Irene Museum : در قرن چهارم کلیسای سنت ایرنه به دستور کنستانتی ها ساخته شد و بعدها این کلیسا تبدیل به موزه شد. به دلیل اینکه ساختمان این کلیسا در بخش معبد اولیه مسیحیان قرار دارد برای بازدید از این موزه نیاز به اخذ مجوز مخصوص است. این موزه نیز همانند موزه ایا صوفیا در اصل یک کلیسا بوده و در عین حال جزو اولین کلیساهای ساخته شده در استانبول نیز می باشد. 
 
 

 
 
همانطور که می دانید، تاریخ ترکیه مانند سینما در هر دوره‌ای، هنرپیشه های خودش را دارد. این هنرپیشه ها آثار تاریخی شهر زیبای ترکیه هستند. از هر اثر تاریخی که به تماشای اثری دیگر می‌روید مانند این است که از یک پرده سینما و فیلمی زیبا به تماشای پرده ای دیگر می‌روید. برای سفر به این کشور کهن و سینمایی، تورهای دقیقه آخری را خرید و یا رزرو کرده و سفر به عمق ترکیه را آغاز کنید.

:: برچسب‌ها: رپورتاژ آگهی ,



بازدید : 46
نویسنده : admin

در سراسر دنیا جاذبه های گردشگری زیادی وجود دارد که برای توریست ها بسیار شگفت انگیز اند. در این میان مکان های مذهبی نیز هستند که علاوه بر محل عبادن بودن، در معرض نمایش گردشگران و توریست ها می باشند. برای آشنایی با برخی از این مکان ها با ما همراه باشید.

آنتالیا، شهری با تاریخ و مذهب کهن

آنتالیا مقصد محبوب تعطیلات است، پس از خرید تور آنتالیا ارزان، شهر قدیمی آنتالیا را کشف کنید، دروازه هادریان و مناره شکسته را ببینید. با رفتن به غار کارائین یا بالا رفتن به بالای کوه تحتالی، از گرما فرار کنید. از دیدن ویرانه های شهرهای یونان باستان و شعله های آتش سوزی Chimaera شگفت زده شوید و در آخر مساجد باستانی و با شکوه آنتالیا را از دست ندهید! برای تفریحات بیشتر در شهر با الفبای سفر همراه باشید.

مسجد مراد پاشا آنتالیا: در سال 1507 به دستور صدراعظم مراد پاشا عثمانی یا مراد پادشاه عثمانی این مسجد به صورت یک گنبد بر روی یک ده ضلعی بزرگ بیرون از محوطه کاخ در خیابان کاظم اوز آلپ ساخته شده است. به دستور سلطان مراد بر روی دیوارهای داخلی آن کتیبه های زیبایی از خوشنویسی وجود دارد که زیبایی خاصی به این مسجد بخشیده است. محراب مسجد در کنار ممبر مرمری آن قرار دارد. ستونهای قسمت انتهایی مسجد که باریک و سه گنبدی هستند با سنگهای رنگین تزئین شده اند.

مسجد یولی یا ییولی آنتالیا Yivliminare Mosque : مسجد یولی یا ییولی منار در سال 1320 به دست علاالدین کیقباد سلجوقی ساخته شده است.این مناره 38 متر ارتفاع و 90 پله به سمت بالا دارد.این مسجد به دلیل داشتن شش گنبد از قدیمی ترین نمونه های مسجدهای چند گنبدی می باشد. در حال حاضر از این مسجد به عنوان مکان آموزشی فرهنگی استفاده می شود.

استانبول، جایگاه معروف ترین بناهای تاریخی و مذهبی ترکیه

استانبول مانند جواهری در تنگه بسفر و ترکیه می درخشد. این شهر را می توان در تصویر ذهنی به سه قسمت، سمت شمال و اروپایی، امتداد تنگه بسفر و آسیایی و شبه جزیره تاریخی تقسیم کرد. معروف ترین مکان ها و جاذبه های استانبول در بخش تاریخی آن قرار دارند. نقطه شروع سفر را خرید تور ارزان استانبول و آغاز گردش در استانبول را مرکز تاریخی قستنطنیه، مسجد آبی که مسجد سلطان احمد نیز نامیده می شود، قرار دهید.

مسجد سلطان احمد استانبول Sultan Ahmed Mosque این مسجد در قرن شانزدهم به دستور سلطان احمد اول ساخته شد.این مسجد در چند قدمی کاخی که محل اقامت پادشاهان عثمانی بوده است قرار دارد.این مسجد در مقابل کلیسای ایاصوفیه توسط معماران عثمانی و مسلمان ساخته شده است.این مسجد یکی از شاهکارهای معماری اسلامی است و به دلیل استفاده زیاد از رنگ آبی در نقاشی های داخلی و کاشی های آبی، در غرب این مسجد به نام مسجد کبود شناخته می شود. قبر سلطان احمد در این مسجد واقع است.

مسجد ایاصوفیه استانبول Hagia Sophia : کلیسای ایاصوفیه در سال 532 میلادی به دستور ژوستنین اول ساخته شده است و پس از فتح استانبول محمد دوم دستور داد این کلیسا را به مسجد تبدیل کنند. در زمان مراد سوم بود که مناره، منبر ومحراب به ایاصوفیه اضافه شد. در دوره مراد چهارم، آیاتی از قرآن برروی دیوارها و سقف ایاصوفیه نگاشته شد؛ علاوه بر این لوحه‌هایی به دور سقف ایاصوفیه نصب کردند که در آن نام الله، محمد، ابوبکر، عمر، عثمان، علی، حسن و حسین نوشته شده بود. معماری ایا صوفیه یکی از برجسته ترین معماری های اسلامی است. با به قدرت رسیدن آتاترک مسجد ایاصوفیه به موزه تبدیل شد.

روسیه، سه قاره در یک کشور با وفور اماکن مذهبی

سفر به روسیه به معنی مقیاسی از گردش در منطقه است. هر چیزی که سلیقه تان است را مثل اروپای روسیه، خاور دور و اورال را در اینجا پیدا می کنید. ما یک راهنمای هدف برای کسانی که اولین بار قصد سفر به روسیه را دارند و از تور مسکو سنت پترزبورگ ارزان استفاده می کنند،آماده و ارائه می کنیم و شما می توانید از آن به عنوان یک پلت فرم برای ماجراجویی های بیشتر در اماکن مذهبی و گردشگری استفاده کنید.

کلیسای خون مقدس سن پترزبورگ: کلیسای منجی یکی از دیدنیهای سن پترزبورگ و جاذبه های روسیه شبیه کلیسای سنت باسیل در مسکو است. معماری کلیسای منجی به عهده معمار پارلاند بوده است که از فرم  کلیسای سن باسیل مقدس که در مسکو واقع شده است و در آن زمان به عنوان سمبل معماری سنتی در روسیه شناخته شده است الهام گرفته است. یکی از ویژگیهای معماری این کلیسا، به جای یک وروردی اصلی دو ورودی در دو جهت کلیسا وجود دارد.کلیسا، به طور برجسته‌ای ای در کنار کانال گریبویدوف ساخته شده و جاده‌های آسفالت شده در دو سوی کانال اجرا شده است. در مارس 1881، زمانی که کالسکه الکساندر در کنار کانال حرکت می‌کرد، نارنجکی توسط یک فرد آشوب‌طلب به سمت کالسکه وی پرتاب شده و منفجر شد. تزار که از این حمله غافلگیر شده بود، از کالسکه خارج شده و شروع به تعرض به مجرم فرضی کرد. در این هنگام فرد آشوب طلب دیگری از فرصت استفاده کرده و بمبی دیگر را منفجر کرد که به کشته شدن خود و زخمی شدن سزار انجامید. تزار که به شدت خونریزی می‌کرد، به قصر زمستانی منتقل شده و پس از چند ساعت در گذشت. معماران موظف شدند تا محل ترور اتزار را که بر روی پول بودهاست را درون کلیسا جای بدهند که در نیمه غربی کلیسا قرار دارد و در سال 1907 میلادی توسط پوشش گرانبهایی پوشانده شد.در مکانی پایین تر از سطح کلیسا که با چند پله از سطح کلیسا جدا می شود می توان نرده ها و پل آغشته به خون تزار را مشاهده نمود. این کلیسا بین سالهای 1883-1907 ساخته شده است و یکی از بهترین جاذبه های گردشگری سن پترزبورگ به شمار میرود. این کلیسا به اسمامی دیگری نظیر کلیسای خون مقدس، کلیسای خون ریخته شده و .. نیز مشور است.

کلیسای Anne Kirche : یکی از زیباترین کلیساهای سن پترزبورگ می باشد. بهترین نمونه معماری قدیمی در شهر است. کلیسای چوبی به دستور پتر کبیر در سال 1714 برای برپایی جشن تولد دخترش آنا ساخته شد. بعدها نمای کلیسا از چوبی به سنگی تبدیل شد. در ابتدا کلیسا برای اعضای دادگاه رزرو می شد اما بعدا به کلیساهای عمومی معروف برای ساکنان اشرافی سن پترزبورگ تبدیل شد. در سال 1930 کلیسا بسته شد و ابتدا به انبار و سپس موزه تبدیل شد. درسال 1990 دوباره به کلیسای ارتودکس تبدیل گردید.


:: برچسب‌ها: رپورتاژ آگهی ,



تفریحات جذاب و رایگان در سفر های خارجی را بشناسید
نوشته شده در چهار شنبه 30 مرداد 1398
بازدید : 45
نویسنده : admin

وقتی به فکر سفر به خارج از کشور می افتیم، نیمی از دغدغه هایمان را هزینه های بالای تفریح در آن کشور ها تشکیل می دهند. اما آیا می دانستید برخی کشور ها دارای تفریحات رایگان هستند؟ پس برای آشنا شدن با این تفریحات در نقاط مختلف جهان تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. 

استانبول، شهری برای سلیقه های مختلف

با وجود ساختمان و بناهای قدیمی و تاریخی و موزهای مختلف و صدها  اماکن توریستی گوناگون، اما در استانبول تفریحاتی نیز وجود دارد که به کیف پول شما نیازی ندارند.

موزه هنرهای مدرن استانبول: موزه هنرهای مدرن استانبول Istanbul Modern یکی از مهمترین مراکز دیدنی استانبول است که هنر معاصر هنرمندان محلی و بین الملی را در خود جای داده و بازدید از آن یک تجربه اساسی و متفاوت برای هنرمندان و طرفداران هنر است. برای تماشای این مجموعه هنری جذاب می توانید 5 شنبه ها به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ پولی، از تماشای این موزه در تور استانبول لذت ببرید. 

آدرس: استانبول، کاراکوی، Caddesi Antrepo No.۴ 

موزه نقاشی و مجسمه سازی: یکی از اولین موزه های هنری زیبا در ترکیه، موزه نقاشی و مجسمه سازی The Museum of Painting and Sculpture است که توسط آتاتورک در سال 1937 تأسیس شد که آثار هنرمندان قرن 19 و 20 مانند عثمان حمدی بیگ Osman Hamdi Bey و بدری رحمی Bedri Rahmi را در معرض نمایش گذاشته است. در تور ارزان استانبول می توانید از این موزه که بین 10 صبح تا 4:30 بعد از ظهر (به جز یکشنبه و دوشنبه) رایگان است بازدید کنید. 

آدرس:استانبول، بشیکتاش، آکاتلار دُرای 

موزه پرا Pera Museum : موزه خصوصی پرا Pera Museum در یک ساختمان زیبای قرن نوزدهمی قرار دارد که به عنوان هتل بریست Bristol Hotel از آن استفاده می شود. در موزه پرا، نقاشیهای شرق شناسی،هنر آناتولی و کاشی و سرامیک Kütahya وجود دارد و همچنین نمایشگاه های موقت نیز در آن برگزار می شود. برخی از نمایشگاهای موقتی که برگزار شده بود شامل آثار هنرمندانی مانند اندی وارهول Andy Warhol، جوآن میرو Joan Miro، فریده کوهلو Frida Kahlo و پابلو پیکاسوPablo Picasso بوده است. از این موزه که جزو جاذبه های دیدنی استانبول است، هر جمعه بین ساعت 6 بعد از ظهر تا 10 شب  که ورودی آن به شکل رایگان و بدون پرداخت هزینه است می توانید بازدید کنید.

آدرس: استانبول، تپه باشی، Meşrutiyet Caddesi No.۶۵

مرکز فرهنگی و هنری سالت گالاتا: مرکز هنری و فرهنگی سالت گالاتا Salt Galata علاوه بر داشتن معماری خاص و منحصر به فردش، دارای کتابخانه و نمایشگاه است که در یک ساختمان قدیمی بانک عثمانی قرار دارد. در داخل این ساختمان این مرکز هنری، یک کتابخانه تحقیقاتی زیبا؛ رستوان،کافه، کتاب فروشی، گالری هنری و موزه عثمانی قرار دارد که رایگان بوده و به راحتی می توانید یک روز خود را در تور استانبول تعطیلات خرداد به بازدید از این مکان اختصاص دهید.

آدرس: استانبول، کاراکوی، Arap Cami Mahallesi, Bankalar Caddesi No.۱۱

گالری هنری در خیابان استقلال: گالریهای هنری استانبول همیشه رایگان هستند، بنابراین برای کسانی که به دنبال تور ارزان استانبول و سفر اقتصادی هستند از گزینه های مناسب برای تماشا کردن محسوب می شوند.در استانبول تعداد زیادی از بهترین گالریهای هنری در خیابان استقلال قرار دارند که از مشهورترین آنها می توان به گالری آپارتمانی اشاره کرده که در هر طبقه از آن گالریهای هنری متفاوت مانند Galeri Zilberman, Galerist, and Galeri Nev وجود دارد. در فاصله کمی دورتر از خیابان استقلال، گالری هنرهای معاصری به نام Arter وجود دارد که در آن نمایشگاهای مهم و ارزشمند برگزار می شود.

گردش و تفریح با تور بالات: یکی از محله های رنگارنگ و تاریخی که در نزدیکی استانبول قرار دارد و شما می توانید یک روز کامل بدون پرداخت پول در آنجا بگذارید و لذت ببرید محله بالات Balat است. می توانید ساختمان کالج ارتودکس فانار یونانی Phanar Greek Orthodox College building را تماشا کنید و یا شمعی در کلیسای سنت جورج St. George Church روشن کنید. از زیباییهای کلیسای بلغاری سنت استفان Stephen Bulgarian Church  و خانه های دیدنی که به  شهر بورژوازی ، خانواده یونانی ارتدکس، تعلق دارد در تور استانبول لذت ببرید.

مسجد زیرکZeyrek Mosque  : مسجد زیرک Zeyrek Mosque با چشم انداز زیبا، یکی از زیباترین مکانهای دیدنی استانبول است. این مسجد ابتدا یک صومعه پانتئون بود که شامل دو کلیسای سنتی ارتدکس شرقی و یک کلیسای کوچک بود. مسجد زیرک، دومین ساختمان باستانی مذهبی باقی مانده توسط بیزانس، پس از مسجد ایا صوفیه ساخته شد، اما این مسجد بعد از سقوط قسطنطنیه (نام کهن استانبول) تبدیل به مسجد شد.

آدرس: استانبول، خیابان عبدالله، فاطه

 

مسکو، سفری رایگان به قرن پانزدهم میلادی

اگرچه مسکو یکی از گران ترین شهرهای جهان است، اما هنوز چیزهایی وجود دارد که می توانید به صورت رایگان از آن لذت ببرید، فقط باید بدانید که چه کارهایی انجام دهید. ما لیستی از چیزهایی که به شما کمک می کند از تعطیلات خود در مسکو بدون پرداخت هزینه زیاد لذت ببرید تهیه کرده ایم. با الفبای سفر همراه باشید.

گشت و گذر در پارکها: مسکو بیش از 60 پارک دارد که بیشتر آنها برای بازدید رایگان هستند. اما بعضی از این پارکها به قدری سرسبز و زیبا هستند که عملا ممکن است شما چند روز وقت خود را صرف تماشا و قدم زدن در آنها کنید. از کاخ سلطنتی تساریتسنو که متعلق به قرن 18 میلادی است بازدید کنید و در هنگام غروب از آبنمای موزیکال لذت ببرید. در کولومنسکویه و اطرافش قدم بزنید. بر اساس سلیقه خود می توانید در تور روسیه، پارک کوسکووو در جایی که داستان عاشقانه جذاب بین کنت شرمتف و برده او پراسکوفیا کووالیووا اتفاق افتاده پیاده روی کنید، دوچرخه سواریدر پارک جنگل ایزمایلووو را امتحان کنید، یا اینکه عظمت شوروی سابق را در پارک VDNKh لمس کنید.

به تماشای اجرای موسیقی رایگان بپردازید: مسکو خیلی بیشتر از چیزی که تصورش را کنید کلاب و کافه دارد که در برخی از آن ها کنسرت های رایگان اجرا می شود. می توانید موسیقی ایندی را در کلاب Dama گوش دهید، از گوش دادن به موسیقی ریتم اند بلوز در کلاب Roadhouse لذت ببرید و یا اینکه در کافه های Punch & Judy وImagine  به تماشای کنسرت رایگان بنشینید. فقط به این مورد توجه کنید که وب سایت آن ها را از قبل باید چک کنید.

زیبایهای مترو مسکو را ببینید: خیلی ها معتقد هستند که متروی مسکو یکی از زیباترین متروهای دنیا است، به شکلی که از 206 ایستگاه آن، 44 ایستگاه آن مکان های میراث فرهنگی و جزو جاذبه های گردشگری روسیه به شمار می روند. هر ایستگاه نیز داری تاریخ خاص خود است. پس اگر تمایل ندارید که برای تورهای راهنما هزینه کنید، با کمی تحقیق و فقط با خرید بلیط ورودی مترو، ایستگاه های پر زرق و برق و زیبا را کشف کنید. فقط به ساعتهای شلوغ و پر تردد توجه داشته باشید.

کلیساهای باشکوه ارتدودکس را ببینید: کلیساهای رنگاروانگ و گنبد پیازی مسکو به غیر از اینکه برای عکس گرفتن مکانهای فوق العاده ای  هستند، ورود به همه آن ها نیز رایگان است، اما قوانینی برای وارد شدن وجود دارد که باید رعایت شود: خانمها باید لباس پوشیده به تن داشته باشند و روسری به سر داشته باشند و آقایان نیز اجازه ندارند شلوارک بپوشند و سرشان را بپوشانند. به غیر از این موارد، چیزی دیگری مانع ورود و بازدید از این عبادتگاهای پر جلال و شکوه که مربوط به قرن 15 است وجود ندارد. علاوه بر کلیسای جامع سنت باسیل و کلیساهای کاخ کرملین، کلیساهای زیبا دیگری مانند کلیسای جامع مسیح منجی، صومعه نووودویچی، کلیسای الیاس پیامبر و کلیسای جامع یلوخووو نیز را می توانید مشاهد کنید. در مسکو بیش از هزار کلیسای کوچک و بزرگ وجود دارد که می توانید انتخاب کرده و در تور مسکو سن پترزبورگ بازدید کنید.

محو تماشای معماری بناها شوید: مسکو با تاریخ 870 ساله، بناها و آثار تاریخی زیادی را در خود جای داده که  تا هفته ها می توانید مشغول دیدن آنها در تور ترکیبی روسیه باشید. با توجه به سلیقه شخصی خود می توانید از آنها بازدید کنید و از معماری آنها شگفت زده شوید: بناهای قرن هفدهمی، کلیساهای جامع دوره باروک مسکو، آسمان خراش های سبک استالینی، ساختمان های مدرن و برج های شیشه ای و بتنی.

بازدید از موزه های رایگان: بیشتر از هزار موزه در مسکو وجود دارد که ورود به بسیاری از آن ها در سومین یکشنبه هر ماه رایگان است، همچنین از برخی از موزه ها در تمام اوقات بدون پرداخت هزینه می توانید بازدید کنید . تور ادبی برای خود در مسکو ایجاد کنید. به اکتشاف خانه گورکی که در عمارتی لوکس به سبک هنر نو قرار دارد بپردازید، پس از آن از خانه بولگاکوف که خانه سابق میخائیل بولگاکوف نویسنده روسی است و صحنه های مختلفی از رمان او به نام مرشد و مارگاریتا در آنجا به چشم می خورد بازدید کنید. اگر علاقه مند هستید که در مورد تاریخ متروی مسکو اطلاعات بیشتری کسب کنید، موزه ملی متروی مسکو را انتخاب کنید و کلکسیون منحصر به فرد قطارهای قدیمی مترو را ببینید. برای بازدید از یکی مقبره لنین جنجالی ترین جاذبه مسکو، لازم نیست هزینه بپردازید در آنجا می توانید پیکر حفظ شده این انقلابی معروف را مشاهده کنید.

 

آنتالیا، تفریحات جذاب رایگان در کنار گران ترین تفریحات

برای سفر خود به دنبال پیدا کردن راه هایی برای صرفه جویی هستید؟ اینکه در هتل ارزان قیمت اقامت کنید و یا وعده های غذایی سبک بخورید؟ اما در طول سفر از بازدید برخی از اماکن توریستی نمی توان گذشت. اگر مقصد سفر شما آنتالیا است، الفبای سفر تفریحات رایگان آنتالیا را به شما معرفی می کند.

بازدید از مسجد Yivli Minaret : یکی از جاهایی که از آن باید بازدید کنید شهر قدیم آنتالیا است که جاذبه های دیدنی در آنجا می توانید مشاهده کنید. یکی از این مکان های گردشگری آنتالیا، مسجد Yivli Minaret است. این مسجد آجری قرمز رنگ با قدمتی از قرن 13، بسیار بلند بوده است و یکی از نمادهای شهر آنتالیا می باشد. این مسجد که در دوره سلجوقیان بنا شده، مناره ای به طول 38 متر دارد که اگر از 90 پله آن بالا بروید با چشم انداز بی نظیری مواجه خواهید شد. معماری بی عیب و نقص این مسجد نیز بسیار تحسین بر انگیز است.

قدم زدن در پارک Karaalioglu : محلی پر از آرامش در میان این شهر پر جنب و جوش و مکانی جالب و زیبا برای لذت بردن از سفر تور آنتالیا قدم زدن در پارکKaraalioglu است. پارک تماشایی و سرسبزی که دارای مناظر کم نظیری از ساحل بندر باستانی و دریای بی کران می باشد. در این پارک قدم بزنید و از چشم انداز دل پذیر درختان سوزنی برگ مانند سرو، نخل و کاج لذت ببرید. در این پارک می توانید فرصت را غنیمت بشمارید و از برخی از  مکان های دیدنی آنتالیا مانند ساختمان شهرداری، تئاتر شهر و  برج هیدریلیک نیز دیدن کنید.

گشت و گذار در بازار آنتالیا: سفر به آنتالیا بدون دیدن بازارهای مختلف و به خصوص مشهور شهر کامل نخواهد بود. حتی اگر شما هیچ خریدی هم نکنید می توانید با فرهنگ محلی مردم کشور ترکیه و شیوه زندگی آنها آشنا شوید و تجارب جدید بیاموزید. در بازار علاوه بر اجناس گوناگون و مغازه های مختلف، کافه های قدیمی نیز وجود دارد که سنتی هستند. در میان قدم زدن و تماشای مغازه ها شاید بعدا هم جنسی خریداری کنید و یا حتی سوغات نیز تهیه کنید چرا که اجناس ارزان قیمتی در تور آخری می توانید در این مکان پیدا کنید.

تماشای ساحل کنیالتی Konyaaltı Beach : یکی دیگر از تفریحات رایگانی که در آنتالیا می توانید انجام دهید، رفتن به سواحل است. ما به شما ساحل کنیالتی را پیشنهاد می کنیم که شاید مایل باشید حتی چندین بار به آنجا بروید. ساحل زیبای کنیالتی در غرب آنتالیا قرار دارد.این ساحل محل ایده آلی برای عکاسی در تور ارزان آنتالیا است چرا که پست زمینه آن کوهستان است که زیبایی این ساحل را دوچندان کرده است. رستوران ها و کافه ها، مراکز تفریحی و درختان زیبا در این ساحل وجود دارد که می تواند چندین ساعت شما سرگرم کند. حتی میتوانید شنا کنید، آفتاب بگیرید و در ساحل شنی ماسه ای در تور آنتالیا تعطیلات خرداد قدم بزنید.

پیاده روی در مسیر Lycian : جاده Lycian یک مسیر پیاده روی محبوب و خیره کننده است که از امتداد ساحل الی دنیز Ölü Deniz در فتحیه از بنادر زیبای ترکیه) آغاز می شود که دارای چشم انداز فوق العاده ای به دریای مدیترانه است. طول این جاده 540 کیلومتر است و یک فرصت عالی برای اکتشاف زیباییهای تور آنتالیا در این منطقه است. پیاده روی یا دوچرخه سواری و موتور سواری در این جاده چیزی است که به آن نیاز دارید. البته مسلما مجبور نیستید کل این مسیر را طی کنید.

تفریح در ساحل لارا Lara Beach همان طور که گفتیم یکی از تفریحات رایگان آنتالیا تفریح و سرگرمی در سواحل این شهر است. یکی دیگر از سواحل جذاب و دیدنی که می توانید ساعاتی در آن خوش بگذرانید ساحل لارا است که در شرق آنتالیا قرار دارد، ساحلی شن و ماسه ای که لحظات خوشی را می توانید برای خود بسازید. در این ساحل علاوه بر رستوران و کافه های مختلف، تفریحات جذاب دیگری در تور گردشگری آنتالیا برای شما محیا است از جمله زمین فوتبال، پارک عجایب، محلی برای والیبال ساحلی، انواع ورزش های آبی مانند جت اسکی و موج سواری.

 

 

 

دیدن برج ساعت Clock Tower : یکی از مکان های توریستی آنتالیا و نقاط اصلی شهر که نمی توانید از آن چشم پوشی کنید برج ساعت است. تعدادی از مردم ترکیه این محل را به عنوان مکانی برای ملاقات و یا نقطه شروع برای تماشای شهر قدیم آنتالیا (کلایچی) می باشد برجی که آخرین بازمانده از برج های هشتادگانه آنتالیای قدیم می باشد. این برج 14 متری، محل عالیی برای گرفتن عکس های زیبا و به یاد ماندنی است. این برج با نمای شگفت انگیز اطرافش با کافه ها و رستورانهای مختلف احاطه شده که توریستهای زیادی را مجذوب خود کرده است.

 


:: برچسب‌ها: رپورتاژ آگهی ,



معرفی خوشمزه ترین غذا های جنوب کشور
نوشته شده در شنبه 26 مرداد 1398
بازدید : 62
نویسنده : admin

 غذا های جنوب کشور

 

 

 

در این مطلب می‌خواهیم خوشمزه‌ترین غذاهای موجود در جنوب کشورمان را به شما معرفی نماییم .قبل از هر چیزی باید گفت که لقب خوشمزه ترین غذا در هر منطقه به غذای محلی آنجا می رسد. به دلیل این که مناطق جنوبی کشورمان دارای غذاهای  دریایی بسیار خوشمزه ای می باشند توانسته اند تا در طول سال افراد (به خصوص گردشگران) زیادی را به خود جذب کنند.

 

قلیه ماهی

اول از همه از خوشمزه ترین غذای خوزستان یعنی قلیه ماهی شروع می کنیم. ماهی از پرمصرف‌ترین و معروف‌ترین غذا های جنوب کشورمان می باشد. در تهیه این خورشت بسیار خوشمزه از مواد غذایی بسیار مفید برای بدن استفاده می شود که دارای ویتامین های بسیاری می باشند و ما به صورتی مختصر آن را برای شما شرح می دهیم. مواد مورد استفاده در تهیه قلیه ماهی عبارتند از ادویه های مخصوص ، سیر ، رب انار ، ماهی و سبزی مخصوص البته نا گفته نماند که یکی از مشهور ترین رستوران های این شهر که قدمتش به حدود هفتاد سال پیش می رسد رستوران پاکستان است که قلیه ماهی یکی از غذای اصلی در منوی این رستوران می باشد. چرا که نه تنها این غذا توانسته است تمامی ضایقه های مسافرین را به خوبی تامین نماید بلکه مردم اهواز علاقه بخصوصی نسبت به قلیه ماهی دارند. این غذا یکی از غذاهای مورد علاقه تمامی مردم کشورمان میباشد و افرادی که از پایتخت کشور بلیط هواپیما تهران اهواز را تهیه میکنند حتما خوردن قلیه ماهی را جزو برنامه هایشان قرار میدهند.

 

 

 

کراهی میگو

غذای خوشمزی دوم مربوط به کراهی میگو در استان سیستان و بلوچستان می باشد از جمله مواد اولیه ی مورد استفاده در پخت این غذا عبارتند از پیاز ، میگو ، سبزی ( به ویژه گشنیز ) و انواع ادویه که خوشمزگی این غذا را افزایش میدهند. این غذا در جزایر کیش و قشم هم طرفداران زیادی دارد و مردم زیادی از تهران برای صرف غذاهای جنوبی بلیط هواپیما تهران کیش و یا بلیط هواپیما تهران قشم را رزرو میکنند تا از خوردن این غذاها لذت ببرند. در تهیه این غذا شخص آشپز از افراد این منطقه است و بسیار چیره دست بوده و غذا را به بهترین نحو ممکن درست می کنند و همین دلیل برای جذب افراد به این غذا در این منطقه کافیست.

 

 

 

دوغ پا

غذای بعدی که توانسته است بیشترین طرفداران را داشته باشد غذایی به نام دوغ پا است که مخصوص چابهار ، یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان می باشد. این غذا به حدی خوشمزه بوده که افراد در بسیاری در مراسم های بزرگ به ویژه در عروسی ها از آن استفاده می کنند این غذا ترکیبی از گوشت و دوغ می باشد که غذای سنتی این منطقه است.

 

 

 

هواری

غذای بعدی که ما برای معرفی آن به شما آماده نموده ایم غذای خوشمزه ای در قشم است که هواری نام دارد نام دیگر این غذا ماهی پلو است. بسیاری از مردمی که از پایتخت بلیط هواپیما تهران قشم را تهیه میکنند و به این جزیره زیبا میروند عاشق این غذا میشوند. مواد اصلی مورد استفاده در تهیه این غذا ماهی هوور بوده و باقی مواد عبارتند از پیاز ، انواع سبزی (گشنیز ، شوید و شنبلیله) ، سیر ، فلفل و برنج که توانسته در قشم افراد زیادی را جذب خود کند.

 

 

 

موفلک

موفلک یکی از غذا های محلی استان هرمزگان است که از شهرت بسیار زیادی در بین عموم مردم دارد. بیشتر طرفداران این غذا در بندر عباس هستند تا حدی که شخص می تواند این غذا را در بیشتر رستوران های بندر عباس یافت افرادی که می خواهند با طرز تهیه ی این غذا آشنا شوند می توانند متون نوشته شده در زیر را مطالعه نمایند.

 

 

 

سفر به این شهرها و آشنایی با سبک غذاهای جنوبی میتواند بسیار جذاب باشد. در فصل تابستان بلیط ارزان هواپیما به دلیل گرمای آن مناطق راحت تر یافت میشود و مردم میتوانند با کمترین هزینه به این شهرهای دیدنی سفر کنند و از غذاهای خوشمزه آن لذت ببرند. یکی از وب سایت های معتبر برای خرید بلیط هواپیما وب سایت تریپ میباشد که بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه میدهد.

 


:: برچسب‌ها: رپورتاژ آگهی ,



دیدنی ترین قلعه های ایران
نوشته شده در شنبه 26 مرداد 1398
بازدید : 57
نویسنده : admin

دیدنی ترین قلعه های ایران از زبان تریپ

 

ممکن است بسیاری از مردم اطلاعات کافی در مورد قلعه نداشته باشند به همین خاطر تیم تریپ سعی کرده تا جای ممکن در رابطه با قلعه به صورت مختصر و مفید برای کابران توضیح دهد و آنها را با چند نمونه از قلعه های باستانی و زیبای ایران آشنا کند.

 

دژ نام دیگر قلعه می باشد که به معنی حصار سنگی با استحام بالا است تا از آن منطقه (شهر یا روستا) محافظت نماید. شاید این سوال در ذهن بسیاری از کاربران نقش بسته باشد که اولین قلعه ها توسط چه اشخاصی در کجا و به چه منظوری ساخته شده اند در پاسخ به این سوال آنها باید اظهار نمود که قلعه ها با سازماندهی و مدیریت نجیب زادگان در اروپا و خاورمیانه در سده های میانه برای دفاع از خود در جنگ ساخته شد. این قلعه ها به منظور حفاظت از شهر ها و دهکده ها در زمان های قدیم در اطراف مکان های نام برده ساخته شده اند که توسط دژبان ها (افرادی استخدام شده برای حفاظت از قلعه و مانع عبور بیگانگان و دشمن) حفاظت می‌شوند که در صورت بروز مشکل به اهالی آن مکان خبر می دهند. این قلعه ها در اروپا ، آسیا و خاور میانه مرسوم بوده اند. ایران دارای قلعه ها ی دیدنی و زیبایی است که توانسته نظر بسیاری از افراد (گردشگران و توریست ها) را به خود جلب نماید. البته می توان گفت که لقب دیدنی ترین قلعه های کشورمان به قلعه های مجاور تبریز و زاهدان و قلعه های نام برده در زیر تعلق می گیرد.

 

قلعه نارین

نارین قلعه یکی از دیدنی ترین قلعه ها در مجاورت تبریز است که ارتفاع قلعه به حدود 14/5 متر می رسد. احتمال می رود که قلوه سنگ های موجود در قسمت مرکزی قلعه مربوط به تاسیسات درون آن است که در طول گذر زمان از بین رفته است. ابعاد این قلعه‌‌‌‌‌ی گردشگری که توانسته است تا نظر بسیاری از گردشگران و توریست ها را به خود جلب نماید به حدود 500 متر در 700 متر می رسد. مردم تهران با بلیط هواپیما تهران تبریز به این شهر زیاد سفر میکنند اما بسیاری از آن ها این قلعه را نمیشناسند و آن را تا به حال ندیده اند.

مسافرانی که به این شهر سفر کرده اند، می توانند بلیط هواپیما تبریز تهران را با بهترین قیمت در سایت تریپ خریداری کنند و به تهران بازگردند.

 

قلعه لادیز زاهدان

قلعه لادیز یک بنای تاریخی معروف در شهر زاهدان میباشد مردم زیادی از سراسر کشور به زاهدان میروند و از این آثر ملی دیدن میکنند که بخش زیادی از این افراد مردم پایتخت نشین میباشند و با توجه به قیمت بلیط هواپیما تهران زاهدان بلیط خود را به صورت آنلاین از سایت های معتبر تهیه میکنند. این قلعه در کنار سفلی قرار گرفته و با میر جاوه 17 کیلومتر فاصله دارد. از سنگ های درشت برای ساخت این قلعه استفاده شده است. دیوارهای این بنا خشتی است. قلعه تپه لادیز در دوره ساسانیان در روستای لادیز سفلی ساخته شده است. این بنا به عنوان آثار ملی ایران در سال 1381 ثبت شده است.

 

 

قلعه حسامی گیلان

قلعه حسامی یا دژ رودخان واقع شده در روستای رودخان در بالای ارتفاعات جنگلی شهرستان فومن یکی از شهرستان های استان گیلان در شمال کشور است. ساخت قلعه حسامی مربوط به دوره سلجوقیان است. ناگفته نماند که بسیاری از محققان بر این باورند که ساخت قلعه ی حسامی به دوره ی سلجوقیان مربوط نیست و ساخت آن به دوره ساسانیان جهت مقاومت در برابر حمله ی عرب ها به ایران باز می گردد.

 

 

قلعه الموت

قلعه ی الموت قلعه ای است واقع در منطقه الموت قزوین است. این قلعه بر بلندی یک صخره به ارتفاع دو هزار و صد و شست و سه متر قرار گرفته است. موضوع جالب و مهم در رابطه با این قلعه آن است که دژ مقر حسن صباح بنیان گذار دولت اسماعیلیان بوده است.

 

 

قلعه مارکوه

قلعه مارکوه واقع در بین رامسر و تنکابن است این قلعه 600 متر مربع وسعت دارد. نام این قلعه برگرفته از از روسایی که در آن قرار دارد گرفته است اما مسئله ی مهم این است که بعضی افراد معتقند که این نام گذاری به دلیل مار های زیاد موجود در آن منطقه است. به دلیل اینکه این قلعه ی مستحکم در دوره های گوناگون اسلامی وجود داشته و در جنگ بسیار مورد حمله و هجوم قرار گرفته است به همین دلیل هم از آن عظمت بسیار زیبا و باشکوه فقط چهار برج و بارو باقی مانده است.

 

 

بسیاری از مردم ایران قلعه های مهم کشورمان را نمیشناسند. اما با دیدن این قلعه های نام برده شده میتوان یکی از بهترین سفرها را در ذهن خود ثبت کرد. با مشاهده قیمت بلیط هواپیما چارتر از وب سایت های معتبر مانند تریپ میتوانید بلیط خود را به صورت آنلاین رزرو کرده و به این شهرهای دیدنی سفر کنید.

 


:: برچسب‌ها: رپورتاژ آگهی ,



بهشت و جهنم چینی ها در کوالالامپور !
نوشته شده در شنبه 26 مرداد 1398
بازدید : 52
نویسنده : admin

بهشت و جهنم چینی ها در کوالالامپور !

 

 

 

 

معابد بهشت و جهنم یا همان معبد چین سویی یکی از جاذبه های گردشگری موجود در مالزی است که طرفداران به خصوص خود را دارد. کوالالامپور بزرگ ترین شهر و پایتخت رسمی کشور مالزی است اما  پایتخت حکومتی و اداری این کشور شهر پوتراجایا میباشد. معبد چین سویی یا بهشت و جهنم یکی از جاذبه های مهم گردشگری در کوالالامپور مالزی است. این معبد در ارتفاع 1400 متری دریایی با وسعت زیاد قرار گرفته است. افراد می توانند برای رفتن به این قلعه از تله کابین نیز استفاده نمایند این تله کابین طویل ترین تله کابین در جنوب شرق آسیا محصوب می شود. رفتن بیشتر چینی ها به معبد چین سویی جهت تحکیم کردن عقاید مذهبی و دینیشان صورت می پذیرد. در معبد چین سویی افراد می توانند در دو موقعیت با بهشت و جهنم آشنا شوند.

 

بهشت در معبد چین سویی کوالالامپور

در این بخش مجسمه های موجود در معبد همگی در حال استفاده از نعمت های الهی و خدادادی هستند. مناظر بسیار زیبا و دیدنی دور و اطراف این معبد بخش بزرگی از گردشگری را احاطه نموده اند که بسیار زیبایی بخش و آرامش بخش است. داخل معبد میتوانید شاهد پیشکش کردن گل ، پول ، میوه ، شمع و عود به خدایان و بودا باشید. برای تماشای این معبد که یکی از پر طرفدار ترین معابد گردشگی کوالالامپور به شمار میرود، افراد زیادی با توجه به قیمت بلیط هواپیما کوالالامپور در فصل مناسب اقدام به خرید بلیط هواپیما میکنند.

 

 

 

 

جهنم در معبد چین سویی کوالالامپور

در جهنم چینی ها بر خلاف قسمت بهشت، مجسمه های موجود در معبد در حال شکنجه و عذاب هستند. مسئله بسیار جالب و جذاب این است که نام گناهان مخصوص هر عذاب در کنار آن نوشته شده است تا اشخاص بتوانند نوع گناهان را از هم تشخیص دهند. این مسئله بیشتر به این منظور انجام می پذیرد که اشخاص تا حد امکان از انجام اعمال زشت و ناشایست پرهیز نمایند. دلیل مشهور شدن این مکان به بهشت و جهنم چینی ها وجود نقاشی ها و مجسمه های خلاقانه و خاص در معبد است که مردم زیادی از کشور ایران با توجه به قیمت بلیط هواپیما خارجی اقدام به خرید بلیط کوالالامپور میکنند. معبد چین سویی کوالالامپور مالزی یکی از مشهور ترین عبادتگاه های مهم چینی ها محسوب می شود که همین امر موجب شده تا اشخاص زیادی از جمله چینی ها و دیگر کشورها جدای از مسئله ی اعتقادی و زیارتی برای آشنایی بیشتر و رفع کنجکاوی های شخصی به این منطقه روی می آورند. داخل معبد چین سویی مجسمه ی کینگ شوی بزرگ (پارسایی بودایی که مردمان چین وی را به خاطر قدرت های ماوراطبیعه اش جهت باریاندن باران و دور کردن ارواح شیطانی خوف انگیز به عنوان خدا پرستش می نمودند) نصب شده است.

 

 

 

 

در رابطه با دعای باران و شکرگذاری برای آن موجب شده بوده تا اشخاصی از جمله کینگ شوی مسئولیت برگزاری این مراسمات را بر عهده بگیرد این شخص در آن زمان در میان مردم بسیار قابل احترام بوده و این احترام تا به امروز نسل به نسل ادامه داشته است. این قلعه توسط گروه موسس گنتینگ لیم تو تانگ بنیان گذاری شد که ساخت آن 18 سال به طول انجامید. زوج های زواج برای آغاز زندگی مشترکشان به این معبد می آیند زیرا معتقدند که ورود به چنین مکان مقدسی برای آن ها شگون و خوش یومنی به ارمغان آورده و زندگی مشترک طولانی و سعادتمندی در کنار یکدیگر خواهند داشت. بسیاری از افراد در مقابل مجسمه های خاص موجود در معبد سجده می کنند و این بدان معناست که آن مجسمه ها به اندازه‌ی خدا برای آن ها ارزشمند بوده و حتی بسیاری از افراد مجسمه ها را به عنوان خدا پرستش می نمایند ناگفته نماند حتی توریست های زیادی که از این معابد دیدن می نمایند به اعتقادات مردم بومی این مناطق احترام گذاشته و بر طبق رسم و رسومات حاکم بر آن منطقه رفتار می کنند. با رزرو هتل خارجی به صورت اینترنتی از وب سایت های معتبر مانند تریپ میتوانید از این معابد زیبا در شهر کوالالامپور دیدن نمایید. کوالالامپور بزرگترین این شهر یکی از پربازدید ترین شهرهای دنیا میباشد که بازدید از مناطق گردگشگری آن بسیار ارزشمند است.

 


:: برچسب‌ها: رپورتاژ آگهی ,



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد