پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
هیالورونیک دریایی ضد چروک (Anti-Aging)
نوشته شده در چهار شنبه 15 دی 1395
بازدید : 56
نویسنده : admin

اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که در همه موجودات زنده یافت می‌شود و غلظت‌های بالایی از آن را می‎توان در بافت همبند و در مایع دور چشم پیدا کرد. در بافت پوستی، اسید هیالورونیک یک ماده ژل مانند است که فضای موجود بین فیبرهای الاستین و کلاژن را پر می‌کند .سه نقش عمده را می‌توان برای این اسیدها در پوست نام برد: ایجاد مکانیسم‌های موثر برای انتقال مواد مغذی از خون به سلول‌های پوستی، رساندن آب به پوست و محافظت در برابر آسیب‌های مکانیکی و شیمیایی به عنوان یک بالشتک. این اسید به مرور زمان و در اثر تماس با عوامل محیطی و همچنین به دلیل فرآیند طبیعی پیرشدن، در بدن تجزیه شده و از بین می‌رود.

حدود 30 سال است که شکل‌های گوناگونی از اسید هیالورونیک مصنوعی تولید می‌شود و در درمان بیماری‌های روماتیسمی، چشم‌پزشکی و ترمیم زخم مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از این محصول جدید برای مصارف آرایشی و زیبایی اخیراً مطرح شده است و معمولاً آن را در مناطق مورد نظر تزریق می‌کنند. تزریق این اسید می‌تواند در بهبود قوام پوست و درمان فرورفتگی‌های پوستی ناشی از زخم یا خطوط عمیق کاربرد داشته باشد. پس این ماده در جلوگیری از پیری زودرس و جوان‌سازی پوست نیز می‌تواند نقش  بسزایی ایفا کند.

 

ماسک هیالورونیک مختص خانم‌هایی است که به دنبال صاف کردن و پر کردن سریع چروک‌های پوست هستند . این ماسک دارای فرمولی حرفه‌ای است که نتایجی فوری را به همراه دارد: این ماسک کل صورت را صاف کرده و چروک‌ها را پر می‌کند. می‌توان این ماسک را هر از گاهی اعمال کرد یا اگر دوره درمان فشرده‌ای پیش رو باشد، می‎توان آن را هفته‌ای دو بار انجام داد. بعد از پاکسازی پوست ، ماسک را باید روی صورت و گردن اعمال کرد و به مدت 20 دقیقه به آن زمان داد و سپس آن را شست. این ماسک حاوی عصاره‌ی جلبک قرمز نیز هست که علاوه بر تقویت غشای هیدرولیپیدیک پوست، از خشک شدن پوست نیز جلوگیری می‌کند.

جهت استفاده از محصولات پوست وزیبایی به وب سایت زیر مراجعه کنید

 

www.thalgoparis.com

 


:: برچسب‌ها: جلوگیری از پیری زودرس , جوان‌سازی پوست , پوست وزیبایی ,