پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
هیالورونیک دریایی ضد چروک (Anti-Aging)
نوشته شده در چهار شنبه 15 دی 1395
بازدید : 56
نویسنده : admin

اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که در همه موجودات زنده یافت می‌شود و غلظت‌های بالایی از آن را می‎توان در بافت همبند و در مایع دور چشم پیدا کرد. در بافت پوستی، اسید هیالورونیک یک ماده ژل مانند است که فضای موجود بین فیبرهای الاستین و کلاژن را پر می‌کند .سه نقش عمده را می‌توان برای این اسیدها در پوست نام برد: ایجاد مکانیسم‌های موثر برای انتقال مواد مغذی از خون به سلول‌های پوستی، رساندن آب به پوست و محافظت در برابر آسیب‌های مکانیکی و شیمیایی به عنوان یک بالشتک. این اسید به مرور زمان و در اثر تماس با عوامل محیطی و همچنین به دلیل فرآیند طبیعی پیرشدن، در بدن تجزیه شده و از بین می‌رود.

حدود 30 سال است که شکل‌های گوناگونی از اسید هیالورونیک مصنوعی تولید می‌شود و در درمان بیماری‌های روماتیسمی، چشم‌پزشکی و ترمیم زخم مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از این محصول جدید برای مصارف آرایشی و زیبایی اخیراً مطرح شده است و معمولاً آن را در مناطق مورد نظر تزریق می‌کنند. تزریق این اسید می‌تواند در بهبود قوام پوست و درمان فرورفتگی‌های پوستی ناشی از زخم یا خطوط عمیق کاربرد داشته باشد. پس این ماده در جلوگیری از پیری زودرس و جوان‌سازی پوست نیز می‌تواند نقش  بسزایی ایفا کند.

 

ماسک هیالورونیک مختص خانم‌هایی است که به دنبال صاف کردن و پر کردن سریع چروک‌های پوست هستند . این ماسک دارای فرمولی حرفه‌ای است که نتایجی فوری را به همراه دارد: این ماسک کل صورت را صاف کرده و چروک‌ها را پر می‌کند. می‌توان این ماسک را هر از گاهی اعمال کرد یا اگر دوره درمان فشرده‌ای پیش رو باشد، می‎توان آن را هفته‌ای دو بار انجام داد. بعد از پاکسازی پوست ، ماسک را باید روی صورت و گردن اعمال کرد و به مدت 20 دقیقه به آن زمان داد و سپس آن را شست. این ماسک حاوی عصاره‌ی جلبک قرمز نیز هست که علاوه بر تقویت غشای هیدرولیپیدیک پوست، از خشک شدن پوست نیز جلوگیری می‌کند.

جهت استفاده از محصولات پوست وزیبایی به وب سایت زیر مراجعه کنید

 

www.thalgoparis.com

 


:: برچسب‌ها: جلوگیری از پیری زودرس , جوان‌سازی پوست , پوست وزیبایی ,



عکاسی انتزاعی چیست ؟
نوشته شده در شنبه 30 آبان 1394
بازدید : 71
نویسنده : admin

عکاسی انتزاعی، شاخه‌ای از عکاسی است که با حذف برخی ویژگی‌های سوژه و پررنگ کردن برخی دیگر، به بیانی انتزاعی دست می‌یابد.در هنر دو نوع انتزاع استفاده می شود: یکی پدید آوردن چیزهایی که در خارج وجود ندارند، یعنی واقعی نیستند، و دیگری بازنمایی واقعیت ها با حذف برخی بخشهای غیر ضروری آن ها. حالت اول در عکاسی ممکن نمی باشد و تنها حالت دوم باقی می ماند. در این حالت عکاس با حذف برخی خصوصیات، تاکید بیشتری بر جنبه های مهمتر سوژه می کند و به بیننده امکان می دهد که سوژه را از همان جنبه ای که او میبیند نشان دهد . به عنوان نمونه اگر شما بتوانید در عکسی خود به نوعی قد و وزن انسانی را حذف کنید و کاری کنید که تنها مفهوم انسانیت او منتقل شود، عکس شما انتزاعی خواهد بود.

ما جهان پیرامون خود را رنگی می بینیم و اگر تصویری سیاه و سفید باشد، انتزاعی و غیر واقعی است. استفاده از زوایای غیر معمول نیز باعث می‌شود که عکس حالت طبیعی نداشته باشد و در کار انتزاعی کردن می‌تواند فاکتور مهمی باشد. در این حالت شما کاری کرده‌اید که بیننده تصویر را از طریق عادت همیشگی خود نبیند و تا حدی از حالت معمول جدا شود و این نوعی انتزاع است. 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آتلیه کودک ,  عکاسی کودک و آتلیه عکاسی کودک به وب سایت زیر مراجعه کنید.

www.photonumber1.com


:: برچسب‌ها: آتلیه کودک , عکاسی کودک , آتلیه عکاسی کودک ,



عکاسی تبلیغاتی چیست
نوشته شده در شنبه 30 آبان 1394
بازدید : 86
نویسنده : admin

عکاسی تبلیغاتی ضمن اینکه تمام خصوصیات یک عکس صنعتی را باید در خود داشته باشد به مولفه های مهم دیگری نیز نیازمند است ٬ هدف عکاسی تبلیغاتی تنها معرفی کالا نیست بلکه تشویق و ترغیب مشتری به خرید و استفاده از آن می باشد ٬ به عبارتی دیگر عکاسی تبلیغاتی می بایستی بیننده را به خرید کالا دعوت بنماید عکاسی تبلیغاتی ، عکاسان معمولا سعی می کنند تا ضمن تاکید بر  جنبه کاربردی کالا  و یا حتی مهمترین جنبه های مثبت کالا و با در نظر گرفتن مخاطب اقدام به تهیه عکس بنماید تا بتواند بطور بسیار مختصر و مفید و جذاب کالا را در دید بیننده به یک نیاز تبدیل نماید و این به وجود آوردن نیاز در مخاطب آن هم تنها با یک عکس نیازمند تجربه بالا و دانستن علوم مختلف می باشد ٬ به همین دلیل است که اکثر عکاسان تبلیغاتی معروف دنیا در حقیقت یک تیم تبلیغاتی هستند

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آتلیه کودک ,  عکاسی کودک و آتلیه عکاسی کودک به وب سایت زیر مراجعه کنید.

 

www.photonumber1.com


:: برچسب‌ها: آتلیه کودک , عکاسی کودک , آتلیه عکاسی کودک ,



آشنایی با کرم های ضد چروک
نوشته شده در سه شنبه 24 شهريور 1394
بازدید : 83
نویسنده : admin

اگر می‌خواهید پوست‌تان دچار پیری زودرس نشود، باید نکات خاصی را رعایت کنید؛ کرم‌ ضد چروک می‌توانند در پیشگیری از چروک‌ها موثر باشند این روزها یکی از محصولاتی که در مارک‌ها و مدل‌های مختلف در داروخانه‌ها وجود دارد،کرم‌های ضد‌چروک است. کافی است سری به یک داروخانه  بزنید تا با حجم وسیعی از این کرم‌ها مواجه شوید. هرکدام از این کرم‌ها دارای خواص ویژه و مخصوص خود هستند. کرم مناسب با نوع و ویژگی‌های پوست خود را شناسایی کرده و بهترین را خریداری کنید، البته پیشنهاد ما این است که برای یک انتخاب بهتر از یک پزشک متخصص پوست و مو کمک بگیرید  تا با راهنمایی او انتخاب بهتری داشته باشید. به‌خصوص که معمولا این نوع کرم‌ها نسبتا گران قیمت هستند و بهتر است کرمی را بخرید که مطمئن باشید برای پوست شما مناسب است.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کرم دور چشم ، کرم کلاژن به وبسایت زیر مراجعه کنید

www.thalgoparis.com


:: برچسب‌ها: کرم دور چشم، کرم کلاژن، کرم‌ ضد چروک ,



با این کرم های دورچشم مدت بیشتری جوان بمانید
نوشته شده در سه شنبه 17 شهريور 1394
بازدید : 76
نویسنده : admin

اولین چیزی که سن شما را نشان می دهد چروک های دور چشم است و چون پوست دور چشم بسیار نازک و حساس است خیلی زود آسیب می بیند،  پس باید حتما مراقب پوست دور چشم باشیم حالا در هر سنی که باشیم !!

 

 


با این کرم های دورچشم مدت بیشتری جوان بمانید


حرف مادرها همیشه درست است ، به نظر می رسد که مراقبت از دورچشم ها حتی در سنین خیلی کم می تواند تاثیر زیادی داشته باشد. استفاده از  یک محصول مناسب حول و حوش 20 سالگی برای محکم و بی چروک ماندن چشمها بسیار مفید است. به گفته دکتر دبرا جالیمن متخصص مشهورپوست  در آمریکا و نویسنده کتاب " قوانین پوست " استفاده از کرم دورچشم بسیار حایز اهمیت می باشد برای اینکه پلک چشم فاقد غدد چربی است و به خاطر  همین بسیار نازک است و دور چشم اولین نقش را در صورت برای نشان دادن سن شما به عهده دارد. حقیقت تلخ این است که بسیاری از افراد در همان ابتدای 20 سالگی متوجه خطوط نازک اطراف چشم خود می شوند. به مرور زمان که پوست شما نازک تر هم می شود کبودی زیر چشم نیز بیشتر نمایان می شود.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کرم دورچشم ،کرم کلاژن و کرم جلبک به وبسایت زیر مراجعه کنید 

www.thalgoparis.com


:: برچسب‌ها: کرم دورچشم , کرم کلاژن , کرم جلبک ,



مراقبت رطوبت رسانی
نوشته شده در سه شنبه 3 شهريور 1394
بازدید : 84
نویسنده : admin
 
چرا پوست آب خود را از دست می دهد؟
 
-فقدان قدرت جذب در ماده شاخی پوست مي تواند باعث از دست دادن آب پوست شود که اين مشکل می تواند هيدراسيون طبيعی پوست را مختل نمايد.
 
- تغيير وضعيت جداره سلول های پوستی بر اثر بيماری يا پيری نيز می تواند باعث خشکی پوست شود.
 
- تغيير حالت دفاعی پوست به خاطر پيری پوست و يا بعضی از بيماری های پوستی
 
چرا پوست آب خود را از دست می دهد؟
 
-فقدان قدرت جذب در ماده شاخی پوست مي تواند باعث از دست دادن آب پوست شود که اين مشکل می تواند هيدراسيون طبيعی پوست را مختل نمايد.
 
- تغيير وضعيت جداره سلول های پوستی بر اثر بيماری يا پيری نيز می تواند باعث خشکی پوست شود.
 
- تغيير حالت دفاعی پوست به خاطر پيری پوست و يا بعضی از بيماری های پوستی

:: برچسب‌ها: مراقبت رطوبت رسان,خشکی پوست,پيری پوست ,



جوان سازی پوست صورت
نوشته شده در سه شنبه 30 تير 1394
بازدید : 94
نویسنده : admin

جوان سازی پوست صورت

پوست بر اثر افزایش سن به تدریج کلاژن آن کاهش پیدا کرده، نازک تر می شود و بافت نگه دارنده آن ضعیف می شود و با گذشت زمان چروک های ریزی که در ابتدا فقط در زمان اخم، خندیدن و یا تحرکات عضلات صورت ایجاد شده به شکل چروکهای عمیق تر نمایان گردیده که در حالت استراحت پوست نیز وجود دارند. به جز چروک تغییرات دیگری شامل لکه های حاصل از آفتاب و بروز عروق برجسته تلانژ کتازی نیز از علائم دیگر پیری پوست است

خطر جوان سازی پوست صورت :

کلیه روش های پزشکی یک سری خطر های وابسته به خود را دارند. به طور کلی هر چه روش هجومی تر باشد، خطر وابسته به آن بیشتر است. بیمارانی که جوان سازی پوست را انجام می دهند ممکن است عوارض جانبی موقتی را تجربه کنند مانند قرمزی، تورم، کبودی و ناراحتی اندک. اسکار، قرمزی مداوم، تغییر رنگ پوست در شیوه های هجومی تر بیشتر به وجود می آید


:: برچسب‌ها: جوان سازی پوست صورت,انواع جوانسازی پوست,جوان سازي پوست صورت,راههای جوان سازی پوست صورت,ماسک جوانسازی پوست, ,



جوان سازی پوست صورت
نوشته شده در سه شنبه 23 تير 1394
بازدید : 89
نویسنده : admin

جوان سازی پوست صورت

پوست بر اثر افزایش سن به تدریج کلاژن آن کاهش پیدا کرده، نازک تر می شود و بافت نگه دارنده آن ضعیف می شود و با گذشت زمان چروک های ریزی که در ابتدا فقط در زمان اخم، خندیدن و یا تحرکات عضلات صورت ایجاد شده به شکل چروکهای عمیق تر نمایان گردیده که در حالت استراحت پوست نیز وجود دارند. به جز چروک تغییرات دیگری شامل لکه های حاصل از آفتاب و بروز عروق برجسته تلانژ کتازی نیز از علائم دیگر پیری پوست است .

 
برنامه ضد لک و روشن کنندگی تالگو 
.بخش مهمی از مشکلات پوستی به دلیل عدم توزیع یکنواخت ملانین در سطح پوست می باشد که ایجاد لک می کند
 
 

ماساژ لاغری

شاید هیچکس درباره خواص درمانی این شیوه درمانی در درمان اضافه وزن شنیده باشد. امروزه درمانگران بسیاری در سراسر دنیا اعتقاد دارند که كه استفاده از ماساژدرمانی به تنهایی یا به‌عنوان درمان كمكی در كنار شیوه‌های درمانی می‌تواند نتایج بسیار مناسبی را در روند كاهش وزن داشته باشد. یكی از ساده‌ترین تكنیك‌های این روش كه در خانه قابل ارائه به اعضای خانواده‌است، در این جا با یكدیگر مرور می‌كنیم. در این روش با شیوه ماساژ برای لاغری موضعی پهلو، بازوها و ران‌ها آشنا می‌شوید .

 


:: برچسب‌ها: جوان سازی پوست صورت,پوست,انواع جوانسازی پوست,راههای جوان سازی پوست صورت,ماسک جوانسازی پوست,ماساژ لاغری ,



راز جوانسازی پوست
نوشته شده در سه شنبه 16 تير 1394
بازدید : 93
نویسنده : admin


راز جوانسازی پوست

برنامه استحکام و ضد افتادگی با پروکلاژن دريايی :

.در اين برنامه پوست حالت طبيعي خود را باز مي يابد, خطوط چهره لطيف و ملايم مي شوند و صورت روز به روز جوان تر مي شود

 

برنامه کامل ضد پيری :

عصاره غنی هورمون های طبيعی جلبک ها شماره يک در دنيا: الکسير مراقبت استثنايی جوانی کامل برای همه افرادی که بالاتراز40 سال که در پوستشان علائم کمبود هورمونی مشاهده مي شود.

 

برنامه ضد لک و روشن کنندگی تالگو :

.بخش مهمی از مشکلات پوستی به دليل عدم توزيع يکنواخت ملانين در سطح پوست مي باشد که ايجاد لک می کند


:: برچسب‌ها: جوان سازي پوست صورت,ماسک جوانسازی پوست,انواع جوانسازی پوست,راههای جوان سازی پوست صورت ,



صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 7 صفحه بعد