پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 45
نویسنده : admin

 بلیط هواپیماهای داخلی در تابستان

 

شاید این سوال در ذهن بسیاری از افراد نقش بسته باشد که چرا اکثرا بلیط های داخلی در فصل تابستان از قیمت پایین تری به نسبت دیگر فواصل به فروش می رسند. با مراجعه به سایت های داخلی و یا مراکز معتبر فروش بلیط های هواپیمایی می توان شاهد ارزان بودن قیمت آنها بود که عوامل بسیار زیادی بر این امر دخیل می باشند که از بین آنها می توان به تمایل اشخاص به سفرهای خارجی در تعطیلات تابستان اشاره نمود. مردم کشورمان علاقه زیادی به سفر و گردش دارند و سعی میکنند نهایت استفاده را از تعطیلات خود برده و به مسافرت های داخلی و خارجی کوتاه مدت و طولانی مدت بپردازند. به دلیل تعطیلی مدارس و برخی از مشاغل در فصل تابستان فرصت مناسبی برای اشخاصی که به استراحت نیاز دارند بوده تا بتوانند به دور از مشغله و کار های روزمره مدتی را به خوش گذرانی و لذت بردن از دنیای اطراف اختصاص بدهند. برای مسافرت روش های گوناگونی وجود دارد که اشخاص مطابق خواسته و تمایل خود یکی از آنها را بر می گزینند. از جمله این روش ها میتوان به مسافرت هوایی، مسافرت زمینی، مسافرت دریایی و مسافرت های داخلی که با روش های نام برده انجام میپذیرد اشاره نمود. کمی با این شهر ها و نرخ آنها آشنا شویم:

 

 

جزیره بزرگ و زیبای قشم

قشم یکی دیگر از شهر های زیبای  کشورمان می باشد که افراد زیادی تمایل دارند تا مسافرت های کوتاه و چند روزه خود را به همچین شهری اختصاص بدهند قشم سالانه پذیرای مهمانان خارجی زیادی از اقسا نقاط کشور می باشد اما در تابستان به دلیل گرمای سر سام آور و طاقت فرسای این مناطق تا حدودی از مسافران کاسته که همین امر خود عامل تاثیر گذار و مهمی بر کاهش رزرو بلیط هواپیما قشم در این فصل بوده است. دمای هوای این جزیره در فصل تابستان به 46 درجه سانتی گراد هم خواهد رسید. گرم ترین دمای هوای قشم در تیر ماه الی شهریور ماه میباشد که تعداد مسافران در این ماه ها بسیار کم میباشد.

 

  

شهر زیارتی مشهد و حرم امام هشتم

اشخاص زیادی سالانه در داخل و خارج از کشورمان به این شهر پربازدید و زیارتی سفر میکنند. اغلب مسافرینی که به این شهر زیبا و مقدس سفر میکنند برای زیارت حرم امام رضا بوده که همین امر موجب شده تا همچنان مسافرین زیادی در فصل تابستان به این شهر روی بیاورند و با توجه به این امر که سریع ترین روش برای مسافرت امروزه از طریق هواپیما ها صورت می پذیرد به بازار فروش بلیط های هواپیمایی با قیمت های مناسب رونق فراوانی بخشیده است. بیشتر مسافرینی که به مشهد سفر میکنند از پایتخت کشورمان بوده و بلیط هواپیما تهران مشهد فروش بیشتری نسبت به سایر نقاط کشور دارد. از شهر مشهد بر خلاف جزیره قشم، به دلیل پربازدید بودن و به خصوص تعطیل بودن مدارس در فصل تابستان نمیتوان انتظار فروش بلیط هواپیما ارزان را داشت. اما با این وجود از تعداد مسافرین و زائران حرم امام رضا (ع) کاسته نمیشود و همیشه در جایگاه پربازدیدترین شهر ایران قرار دارد.

 

 

 

جزیره زیبا و دیدنی کیش

این جزیره همانند قشم طرفداران زیادی دارد اما همانند قشم دارای آب و هوای بسیار گرمی در فصل تابستان بوده که موجب کاهش مسافرین شده و همانطور که در متن بالا بازگو نمودیم این امر تاثیر مستقیمی بر نرخ بلیط های هواپیمایی داشته، البته ناگفته نماند که در فصل تابستان به دلیل طولانی بودن زمان تعطیلات و داشتن فرصت بیشتر برای تفریح افراد زیادی ترجیح می دهند تا با خودرو شخصی خود به مسافرت رفته که دلیل دیگری بر کاهش قیمت بلیط هواپیما داخلی به خصوص این مناطق می باشد. بازدید کم جزیره کیش در اواسط تابستان موجب ارزان تر شدن اجناس و مراکز گردشگری و تفریحی شده است.

 

 

اصفهان نصف جهان

اصفهان که به نصف جهان لقب گرفته است جدای از مسافرین خارجی سالانه پذیرای تعداد بیشماری از توریست های خارجی بوده که از نظر گردشگری از رونق بسیار خوبی برخوردار می باشد بخصوص در فصل تابستان زیرا فرصت بیشتری را به اشخاص داده تا بتوانند بیشتر با فرهنگ و ماطق دیدنی آن آشنا شوند.اصفهان دارای مناطق دیدنی بسیار زیبایی است که از میان آنها می توان به میدان نقش جهان، چهل ستون، کلیسای وانک و پل خاجوو... نیز اشاره نمود. قیمت بلیط هواپیما اصفهان متغیر است و تفاوت چندانی با فصل های دیگر ندارد.

 

 

 

 

قطعا یکی از دلایلی که موجب نوسان قیمت های بلیط هواپیما میشود تعطیلی مدارس است. اما نمیتوان گرم بودن برخی نقاط کشور مانند کیش و قشم را نادیده گرفت. بهترین فصل برای رفتن به این مناطق گرمسیری تعطیلات نوروز میباشد و این نوع مناطق در تابستان گرمای طاقت فرسا و غیرقابل تحملی دارند.

 


:: برچسب‌ها: رپورتاژ آگهی ,



برای سفر به ترکیه خرید دلار بهتر است یا لیر
نوشته شده در شنبه 26 مرداد 1398
بازدید : 49
نویسنده : admin

 سفر به ترکیه 

با توجه به سفر های بی شماری که طی چندین سال اخیر از طرف مردم کشورمان به ترکیه انجام پذیرفته لازم است بررسی مختصری در باره پول آن کشور انجام دهیم امکان دارد که سوال های متعددی برای اشخاصی که قصد سفر به ترکیه را دارند مطرح شود که آیا لیر بهتر است و یا دلار که از آن به عنوان پول نقد استفاده کنند.

 

 

قبل از هر چیزی باید یادآوری کنیم که دلار یک ارز بین المللی بوده که در تمامی کشور ها قابل استفاده می باشد اما برای سفر به هر کشوری پول همان کشور انتخاب مناسب تری خواهد بود زیرا امکان دارد در بعضی از شرایط به پول همان کشور نیاز پیدا کنیم، پس می توان گفت برای سفر به ترکیه خرید لیر انتخاب بهتری خواهد بود. ترکیه سالانه پذیرای گردشگران و توریست های زیادی از سوی کشور های اروپایی و آسیایی می باشد که برای دیدن شهر های زیبای آن اقدام به خرید بلیط هواپیما میکنند. این از جمله شهر های معروف این کشور می توان به استانبول و آنتالیا  که دارای مناظر گردشگری و دیدنی بسیار زیبا هستند اشاره نمود.

 

مناظر گردشگری تفریحی استانبول

 

 

 

کاخ توپکاپی

یکی از جاذبه های معروف استانبول که هر شخصی باید از ان دیدن نماید کاخ توپکاپی بوده که توسط پنج کیلومتر دیوار سنگی با بیست و هفت برج دیدبانی احاطه شده که بیانگر شکوه و عظمت امپراطوری عثمانی است کاخ توپکاپی که در قرن پانزهم ساخته شده به شاخ طلایی استانبول مشهور است. بسیاری از افراد برای دیدن این کاخ زیبا اقدام به خرید بلیط هواپیما استانبول میکنند و از این کاخ زیبا خاطره خوبی در ذهن خود ثبت میکنند.

 

بازار بزرگ استانبول

مسافران زیادی برای خرید به استانبول سفر می کنند که بدون تردید بازار بزرگ این شهر می تواند بهترین انتخاب برای این اشخاص باشد که دارای پنج هزار مغازه که هر کدام دارای  اجناس متنوع و گوناگون  مطابق با  همه نوع سلیقه ای بوده می باشد.

 

کاخ دلمه باغچه

یکی دیگر از کاخ ها ی با شکوه و زیبای بنا شده در شهر استانبول که می توان به ان اشاره نمود کاخ دلمه باغچه می باشد این کاخ با شکوه که دارای چهارده تن روکش طلا است در قرن نوزدهم با تلفیقی از معماری سنتی عثمانی و معماری اروپایی نئوکلاسیک بنا شده است

 

میدان هیپودروم

این میدان که به میدان سلطان احمد نیز مشهور می باشدکه در زمان امپراطوری روم مکانی برای برگزاری مسابقات اسب سواری بوده امروزه تنها بخش اندکی از ان بجای مانده میدان هیپو دروم سالانه نظر گردشگران زیادی را به خود جلب می کند آب انبار باسیلیکا سیسترن و مسجد سلطان احمد در مجاورت این میدان قرار دارند

 

 

مناظر گردشگری و تفریحی آنتالیا

 

 

 

برج ساعت

برج ساعت یکی دیگر از مناظر گردشگری شهر آنتالیا بوده که در میدان کاله کاپیسی قرار گرفته و نماد صلابت و پایداری این شهر کهن و قدیمی می باشد که افراد زیادی تمایل به بازدید از آن را دارند. برج ساعت یکی از دیدنی ترین بناهای شهر آنتالیا میباشد و مردم این شهر علاقه زیادی به آن دارند.

 

کسیک مناره

کسیک مناره که در گذشته از آن به عنوان کلیسا استفاده شده است به معنی مناره های بریده شده می باشد این مناره نشانگر قدمت تاریخ عثمانی ها ، سلجوقیان و چندین امپراطوری بزرگ دیگر می باشد. مردم از سراسر جهان برای دیدن این مناره اقدام به خرید بلیط هواپیما آنتالیا میکنند. این مناره یکی از پربازدیدترین بناهای گردشگری این شهر است.

 

بندر قلعه کاله ایچی

این بندر یکی از زیبا ترین و جالب ترین بندرها در کشور ترکیه می باشد که در اطراف آن فروشگاه ها ، کافه ها و رستوران ها ی زیادی جهت ارائه خدمات به عموم  مردم دایر شده اند افراد زیادی در بندر قلعه کاله ایچی به قایق سواری و استراحت می پردازند

 

پارک ملی آنتالیا

پارک ملی آنتالیا دارای دره ای بسیار زیبا که شامل گونه ها ی متنوع جانوری و گیاهی بوده در نود و دو کیلومتری شهر آنتالیا قرار گرفته است اشخاص می توانند با رفتن به این پارک به طور همزمان از مکان های  گردشگری دیگر از جمله  شهر باستانی سلگه و کوه های ددگل دیدن نمایند.


:: برچسب‌ها: رپورتاژ آگهی ,



خواص و ویژگی های گوشت و فرآورده های گوسفندی
نوشته شده در شنبه 26 مرداد 1398
بازدید : 49
نویسنده : admin

ویژگی های فرآورده های گوسفندی

گوشت قرمز در کشور ایران جزو گوشت های پر مصرف می باشد. این گوشت طبق نوع دام، دارای انواع مختلفی مثل گوشت گاو، گوشت گوسفند، گوشت گاو و گوساله و گوشت شتر است. اما چون گوشت گوسفند دارای ویژگی موافق ترین مزاج است و دارای هضم بسیار خوبی نسبت به دیگر گوشت های دامی است، از محبوبیت بیشتری در میان مردم ایران برخوردار است. گوشت گوسفند دارای طعم دلچسب و بافت بسیار نرمی می باشد. تعداد زیادی از خانواده ها عقیده دارند که ارزش تغذیه ای و مزایای گوشت گوسفند در مقایسه با گوشت گاو و گوساله بیشتر است. بسیاری از خورشت های سنتی ایرانی با استفاده از گوشت گوسفند پخته می شوند. پرورش گوسفند در مناطق مختلف ایران صورت می گیرد و معمولا در هر منطقه ای یک نژاد پرورش می دهند.

استان کرمانشاه و توسعه دامپروری

از جمله مناطق ایران که دارای موقعیت جغرافیایی بسیار خوب برای دامپروری و پرورش گوشت است، استان کرمانشاه می باشد. عشایر این استان دارای مراتع بسیار خوبی هستند که این مراتع سبب توسعه دامپروری شده اند. طبق آماری که به دست آمده است، دام این استان دارای جمعیتی حدود 4.100.000 واحد می باشد. در میان این جمعیت دامی گوسفند و بره دارای بیشترین سهم است و تعداد آنها 2.169.000 راس است. استان کرمانشاه با داشتن آب و خاک مستعد و وجود شرایط اقلیمی بسیار خوب در زمینه دامپروری و توسعه دامپروری شرایط بسیار خوبی دارد و این استان با داشتن کارخانه هایی که خوراک دام تولید می کنند، برای صادرات در زمینه دامپروری می تواند بسیار موفق عمل کند. ۳۵ درصد از دام سبکی که به خارج از کشور صادرات می شود، مربوط به استان کرمانشاه است. این صادرات از طریق پرورش گوسفند نژاد سنجابی انجام می شود. از جمله بهترین گوشت هایی که در ایران تولید می شود، مربوط به گوسفند نژاد سنجابی است.

برای اطلاع از قیمت روز گوسفنده زنده 98 و انواع نژاد های ایرانی می توانید به وب سایت ما نیز سربزنید.

 

 

خواص بی نظیر گوشت گوسفند در طب سنتی و طب نوین

در نهایت باید بدانید که گوشت گوسفند سالم خواص زیادی دارد، آسان هضم می شود و از نظر غذایی بسیار ارزشمند است. گوشت گوسفند تازه و با کیفیت خون ساز و تقویت کننده است و برای افراد دارای کمبود وزن و لاغر بسیار عالی است. کسانی که کمبود ویتامین دارند، با مصرف گوشت گوسفند می توانند نیاز خود به تمامی انواع ویتامین ها را تامین و برطرف سازند.

 

گوشت گوسفند آهن بسیار زیادی دارد و همچنین این گوشت حاوی موادی مانند منگنز، مس و سلنیم می باشد. گوشت گوسفند دارای مقادیر زیادی روی و ویتامین B12 است. اما باید بدانید بسیار چرب و افزاینده کلسترول و همچنین افزایش دهنده تری‌گلیسیرید خون است، بنابراین بیماران دیابتی و دارای ناراحتی های قلبی و همین طور افرادی دارای چربی خون بالا، سعی کنند این نوع گوشت را از رژیم غذایی‌ خود حذف یا کم کنند. گوشت گوسفند دارای مقدار زیادی امگا 3 است. به گفته دانشمندان امگا 3 برای بیماران مبتلا به میگرن مفید است و از فشارهای روانی، افسردگی و اضطراب جلوگیری می کند.

 

امروزه با توجه به مزایای فروش آنلاین  بره  زنده می توانید از مراکز معتبر و بهداشتی به صورت اینترنتی نسبت به خرید گوسفند اقدام کنید و گوشت مصرفی خودتان را تهیه کنید.

 

 

فواید مصرف مغز گوسفندی

در کشورهای مختلف با توجه به ادیان متفاوت، نوع کشتار دام متفاوت می باشد برای مثال در برخی از کشورها با زدن تیر بر سر دام، آن را می کشند که در این صورت به دلیل تخریب بافت های مغزی، به عنوان خوراک قابل استفاده نخواهد بود. اما در کشور ما به دلیل نوع ذبحی که مرسوم است، می توان از مغز گوسفندی خوراک های متفاوتی از جمله ساندویچ مغز و یا خوراک تهیه نمود. همیشه زمانی که صحبت از فواید و مضرات مصرف مغز گوسفندی می شود، افراد بسیاری معتقدند که عوارض آن بیشتر خواهد بود. مغز، سرشار از پروتئین و چربی می باشد که برای رشد و تغذیه نوجوانان و کودکان می تواند بسیار مفید باشد. البته فراموش نکنید که در بازه زمانی های کوتاه مدت آن را مصرف نکنید.

مزایای مصرف روغن زرد گوسفندی

روغن زرد گوسفندی نیز یکی از انواع روغن حیوانی است که از شیر گوسفند تهیه می گردد. در ادامه به خواص آن اشاره خواهیم کرد. مضرات روغن حیوانی گوسفندی نسبت به فواید آن کمتر می باشد.

طعم بی نظیر و عطر فوق العاده یکی از ویژگی های اصلی این روغن است که باعث خوش طعم شدن غذای شما خواهد شد و می توانید از آن برای سرخ کردن استفاده کنید. روغن زرد گوسفندی به آسانی فاسد نخواهد شد و نیازی به قرار دادن در یخچال نیست.

وجود ویتامین های A و E از ویژگی های منحصر به فرد این روغن می باشد، برای پاکسازی روده ها مفید است و به سوزندان چربی ها کمک می نماید. روغن زرد گوسفندی همچنین سبب کاهش کلسترول بد و افزایش کلسترول خوب می گردد. گوارش و هضم غذا را آسان می کند. کاهش غلظت خون و استخوانسازی نیز از دیگر خواص روغن حیوانی گوسفندی است.

مقابله با کم خونی از فواید زبان گوسفند و گوساله

 

مقابله با کم خونی یکی دیگر از فواید زبان گوسفند و گوساله می باشد. درصد بالایی از بانوان ایرانی در سنین جوانی و حتی در سنین بالاتر مبتلا به کم خونی هستند که می توان ریشه آن را در عدم مصرف غذاهای مقوی دانست. مقابله با کم خونی با خوردن زبان گوسفند و گوساله امکان پذیر است و لازم نیست برای درمان آن سراغ مکمل هایی بروید که ممکن است در آینده عوارض جانبی بر روی بدن شما داشته باشند. وجود آهن و ویتامین های گروه ب سبب شده است که با خوردن آن سطح هموگلوبین در خون افزایش پیدا کند. افزایش سطح هموگلوبین خون، باعث افزایش اکسیژن رسانی مغز به سایر نقاط بدن می شود و بدن توان کافی برای انجام کارها را خواهد داشت. علاوه بر درمان کم خونی، ویتامین ب 12 موجود در زبان گوسفند و گوساله باعث بهبود عملکرد دستگاه عصبی می شود. هیچ موارد منعی برای مصرف زبان گوسفند و گوساله برای زنان باردار گزارش نشده است. بنابراین زنان باردار که در خطر ابتلا به کم خونی هستند می توانند با مصرف این ماده غذایی خوشمزه به سلامت خود و جنین کمک کنند.با خرید آنلاین دام  زنده همراه با قصاب  می توانید از تمام قسمت های خوراکی گوسفند بهره ببرید و همچنین غذایی لذیذ را با استفاده از زبان گوسفندی داشته باشید.

 

 

 

 


:: برچسب‌ها: رپورتاژ آگهی ,



همه چیز درباره پاکسازی پوست
نوشته شده در چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 77
نویسنده : admin

برای داشتن پوستی زیبا و شفاف چه کارهایی باید انجام داد؟

چرا باید به پوست صورت خود اهمیت داد؟

آیا از پاکسازی پوست به روش تالگو اطلاعاتی دارید؟

این موارد و یا شاید بسیار سوال دیگر به ذهن شما رسیده باشد که برای داشتن پوست و صورتی شفاف و زیبا چه مراحل و یا کارهایی وجود دارد که می توان انجام داد. تالگو  با ارائه این مقاله در نظر دارد تا بهترین روش های پاکسازی پوست به همراه استفاده از بهترین مواد آرایشی و بهداشتی را برای اینکه پوستی زیبا و شفاف داشته باشید با شما به اشتراک بگذارد.

پاکسازی پوست چیست؟

قبل از اینکه به شناخت انواع و مراحل پاکسازی پوست بپردازیم می خواهیم ابتدا بدانیم که پاکسازی پوست به چه معناست؟

در بسیاری از موارد پیش آمده که برای تخلیه جوش و یا دانه های سر سیاه و یا سر سفید، پوست شما دچار التهاب و یا حتی لک شده است؛ اما باید بگوییم که دیگر جای نگرانی نیست و امروزه با به وجود آمدن روش های جدید مثل استفاده از محصولات بهداشتی جدید و یا حتی روش های مکانیکی می توانید تمام این جوش ها و دانه های سر سیاه و یا سر سفید را لایه برداری و همینطور تخلیه کنید.

خلاص شدن از انواع جوش ها با محصولات تالگو

در تعریفی بهتر و کلی می توان گفت پاکسازی پوست و یا پاکسازی صورت یعنی تخلیه جوش ها و یا دانه های سر سیاه و یا سر سفید بدون به وجود آمدن التهاب و یا حتی لک؛ نام دیگر این تخلیه را نیز کومودون می نامند.

همانطور که گفتیم برای پاکسازی پوست و یا پاکسازی صورت روش های جدید و متداولی به وجود آمده که این روش ها را شرکت تالگو فرانسه با استفاده از دوره های آموزشی تخصصصی بین المللی ارائه می دهد. در ابتدا باید بدانید که پاکسازی پوست از هر نوع که باشد باید ماهی یکبار انجام شود؛ حال شاید برایتان این سوال پیش آید که چرا ماهی یکبار؟ در پاسخ باید بگوییم تا علاوه بر اینکه منافذ پوست را تمیز می کند باعث می شود آلودگی های به وجود آمده در لایه های شاخی و مرده را از بین ببرد و پوست در شادابی و سلامت کامل به سر ببرد.

تا مدت ها قبل برای پاکسازی پوست و صورت خود مجبور بودید وقت خود در آرایشگاه ها بگذرانید؛ اما شرکت تالگو با تولید ماسک های آبرسان، اکسیژن رسان و بسیاری از وسایل بهداشتی دیگر در وقت شما صرفه جویی کرده تا به راحتی بتوانید در منزل شفاف سازی پوست و صورت خود را در منزل انجام دهید.

پاکسازی پوست در منزل و بهترین روش برای صرفه جویی در زمان

 

کرم پودر (BB Cream-Gold) آبرسانی مناسب برای پوست

شناخت پوست

یکی از ارزشمندترین اعضای بدن و همینطور وسیع ترین عضو زنده بدن، پوست می باشد. پس این عضو از بدن هر خصوصیتی که داشته باشد (چرب، خشک یا معمولی) باید در زمان های مختلف و همینطور مناسب پاکسازی آن انجام شود.

خصوصیات پوست:

  • عضو زنده بدن که از پیچیده ترین، جالبترین و همینطور پرکاربردترین اعضای بدن به شمار می رود.
  • از سیستم دفاع مکانیکی برخوردار است؛ به این معنا که بدن را در برابر آسیب های مکانیکی، حرارت و تابش شدید نور محافظت می کند.
  • دارای سیستم دفاع ایمونولوژیکی است؛ یعنی از نفوذ مواد شیمیایی و ورود میکروبها و همینطور میکروارگانیسمها به بدن جلوگیری می کند.
  • دمای داخلی بدن را کنترل می کند؛ مانع تبخیر شدن آب، حرارت بدن را تنظیم کرده
  • و در آخر باید بگوییم پوست هر فرد نژاد آن شخص را نیز مشخص میکند.

نکته ای که در این قسمت باید به آن اشاره کنیم این است که قبل از پاکسازی انواع پوست چرب، خشک و یا نرمال باید اطلاعات و آگاهی زیادی داشته باشید؛ باید به پوست های خشک و همینطور پوست های چرب به خاطر حساسیتی که دارند باید توجه و دقت بیشتری نسبت ب پوست های نرمال داشت. چون از حساسیت بیشتری نسبت به پوست نرمال برخوردار هستند.

انواع پوست

بعد از معرفی پاکسازی پوست نوبت به معرفی انواع پوست می گردد؛ پوست هر انسانی متفاوت می باشد و ممکن است هر فردی از هریک از پوست خشک، پوست چرب، پوست نرمال و یا از پوستی ترکیبی و یا مختلط برخودار باشد که با توجه به این خصوصیات پاکسازی پوست خشک، پاکسازی پوست چرب، پاکسازی پوست نرمال و یا همینطور پاکسازی پوست ترکیبی یا مختط متفاوت خواهد بود. در ادامه به معرفی هر یک از انواع پوست ها خواهیم پرداخت:

پوست خشک 

  • پوست نازک
  • در بعضی مواقع فلس مانند
  • زبر و ترک دار
  • بدون داشتن درخشندگی
  • روزنه بر روی پوست به سختی دیده می شود.

پوست خشک از ویژگی های خاص خود و همینطور پاکسازی خاصی برخوردار است

 

پوست چرب

  • پوستی صاف
  • صیقلی و جلا داده شده به خصوص در قسمت پیشانی، بینی و چانه
  • مقدار چربی بیش از حد معمول
  • آشکار بودن منافذ آن

پوست چرب از ویژگی های خاص خود و همینطور پاکسازی خاصی برخوردار است

 

پوست نرمال

  • پوستی که بین پوست چرب و خشک است
  • رطوبت و نرمی آن در حد معمولی می باشد
  • منافذ روی پوست بزرگ نیستند.

 

پوست ترکیبی و یا مختلط

  • از نظر خصوصیات تقریبا همانند پوست های نرمال بوده و بیشتر در مناطق پیشانی، بینی و همینطور چانه وجود دارد.

 

چه مواردی را باید در خصوص پوست های خشک رعایت کرد؟

برای پوست های خشک مواردی هستند که باید به آنها توجه کرده و رعایت کنید؛ این موارد شامل نکته های زیر می باشد:

  • نشستن مکرر با مواد پاک کننده مثل صابون
  • قرار نگرفتن در معرض عوامل محیطی مثل باد سر و هوای خشک
  • استفاده از کرم ها و همینطور مرطوب کننده هایی که برای پوست خشک مناسب می باشند استفاده باید کرد.

پاکسازی پوست با جلبک دریایی تالگو

استفاده از جلبک دریایی تالگو از مزایای بسیاری برای پوست برخوردار است که هر یک را به اختصار در ادامه توضیح خواهیم داد:

  • جلبک دریایی تالگو محصولی طبیعی و دریایی می باشد
  • علاوه بر پاکسازی عمقی باعث رسیدن املاح معدنی و همینطور ویتامین ها به اعماق پوست می شود.
  • چربی اضافی پوست را از بین برده و از عمق پوست تمام آلودگی ها را تمیز خواهد کرد.

جلبک دریایی خرد شده که از محصولات تالگو بوده و برای پاکسازی پوست مناسب می باشد

 

فواید استفاده از جلبک دریایی برای پوست

بر خلاف برخی از افراد که جلبک دریایی برای آنها از ظاهری نامناسب و منزجر کننده برخودار است، برای مردم آسیای شرقی بعنوان غذای لذیذ و مفید محسوب می شود. اما باید این نکته را بدانید که جلبک دریایی بر خلاف ظاهر زننده ای که دارد منبعی از مواد غنی مثل ویتامین ها، مواد معدنی و اسید آمینه های مفید می باشد که هم در مان و تسکینی  برای بسیاری از بیماری ها و هم بعنوان ماسک پوستی از آن استفاده می شود.

جلبک دریایی منبعی از مواد مغذی و همینطور ماسکی مناسب برای صورت

 

از ویژگی های بسیار خوب استفاده از جلبک دریایی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تاثیر بسیار مثبت در از بین بردن و التیام بخش آکنه پوست.
  • جلبک دریایی عمیقا پوست افراد را پاکسازی می کند.
  •  بین چربی پوست تعادل برقرار می کند
  • بسیار مناسب برای از بین بردن زائده های پوستی می باشد.
  • پاک کننده ای قوی برای سلول های مرده و همینطور ناخالصی های دیگر موجود بر روی پوست می باشد.
  • استفاده از جلبک دریایی باعث حفظ تعادل هورمونی پوست می شود
  • جریان خون را در سطح پوست افزایش می دهد که این امر باعث جوانتر شدن، صاف تر، درخشنده تر و همینطور انعطاف پذیر تر شدن پوست می شود.

صابون جلبک لطافت و تعادل را در پوست ایجاد می کند

 

فواید پاکسازی عمیق:

جلبک دریایی برای افرادی که می خواهند پوستی بسیار شفاف و فوق العاده داشته باشند و به پاکسازی عمیق پوست خود اهمیت می دهند بسیار مناسب می باشد. این مورد را باید اضافه کنیم که جلبک دریایی برای افرادی که می خواهند پوست چرب خود را تنظیم و ترشح سبوم پوست خود را متعادل کنند بسیار مناسب می باشد.

عوارضی که در اثر پاکسازی نادرست پوست به وجود می آید:

پاکسازی پوست علاوه بر اینکه می تواند از فواید و ویژگی های مثبتی برخوردار است، اگر از اطلاعات درست برخوردار نباشید می تواند عوارض جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

تنها کافیست تا بدون هیچ اطلاعاتی و همینطور مراجعه نکردن به کارشناسان و متخصصان این حوزه به پاکسازی پوست خود بپردازید. برای مثال این حوادث برای افرادی که پوستی خشک دارند بیشتر دیده می شود؛ چون پوست های خشک بسیار حساس تر بوده و از مراقبت بیشتری برخوردار است.

معرفی مواد پاکسازی پوست

برای اینکه بهترین مراقبت را برای پوست خود انجام دهیم، مواردی چون مواد معدنی بازسازی کننده، اجزای فعال محصولات پاکسازی پوست و نتیجه پاکسازی پوست توسط جلبک دریایی را به اختصار برایتان توضیح خواهیم داد:

مواد معدنی بازسازی کننده پوست

این مواد معدنی برای دو راه حل بسیار مناسب است:

  1. برای همه افرادی که در جستجوی انرژی رسانی و تحریک و تقویت پوست خود برای آماده کردن و دریافت درمان های مراقبتی خاص هستند.
  2. افراد با ویژگی پوست چرب که می خواهند پوست خود را تنظیم و متعادل سازی کنند؛ در واقع به دنبال چربی طبیعی برای پوست خود می باشند.

اجزای فعال محصولات پاکسازی پوست

و با هم در اینجا به معرفی جلبک دریایی می پردازیم؛ اما جلبک دریایی خرد شده ای که کاملا طبیعی باشد و از محتویاتی چون سه جلبک فوکوس و سیکولوس، لامیناریا دیجیتاتا، لیتوتامنیوم کالکارم برخوردار می باشد. این جلبک ها به خاطر خواص معدنی که دارند تعادل و نرمی را در پوست برقرار می کند.

نتیجه پاکسازی پوست توسط جلبک دریایی

جلبک دریایی که به عنوان ماسک برای پاکسازی پوست انجام می شود دارای خواص بسیاری می باشد که طریقه مصرف از این ماده بسیار مغذی به شرح زیر است:

باید این ماسک را باید مستقیما و در حین اینکه کاملا گرم است بر روی صورت خود قرار دهید و مواد و معدنی و ویتامین های طبیعی که از آن آزاد می شود آلودگی های موجود را از پوست برداشته و به پوست و صورت طراوت و شادابی می بخشد.

مراحل پاکسازی پوست چیست؟

پاکسازی پوست و صورت از مراحلی برخودار بوده که هر یک به شرح زیر می باشند:

  • آماده سازی
  • ماساژ
  • رعایت کردن پاکیزگی
  • استفاده از پاک کننده چشم و لب
  • استفاده از شیر پاک کن مخصوص پوست
  • برای پوست چرب باید از فوم چرب شستشو استفاده شود. (استفاده از لوسیون مخصوص پوست)
  • لایه بردار متناسب با نوع پوست

بهترین روش پاکسازی پوست چیست؟

برای داشتن پوستی شفاف و زیبا مراحلی وجود دارد که با انجام هریک از آن می توانید زیباترین پوست ممکن را داشته باشید. با انجام هر یک از مراحل چون:

  • حذف سلول های مرده سطح پوست
  • از بین بردن گرد و غبار، مواد آرایشی و چربی اضافی
  • باز کردن منافذ جهت داشتن تنفس

می توانید به راحتی بهترین و اساسی ترین مراقبت را از پوست خود داشته باشید.

برای پاکسازی پوست خود می توانید هر یک از مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  1. پوست خود را بوخور دهید
  2. بعد از بوخور باید پوست خود را ماساژ دهید
  3. از انواع ماسک ها مخصوص به پوست با ویژگی خاص خود استفاده کنید

در ادامه نکته ای که وجود دارد برای اینکه به صورت تخصصی تر به درمان و پاکسازی پوست خود بپردازید، به توصیه های تالگو توجه کرده و از محصولات پاکسازی عمیق تالگو استفاده کنید.

ژل آبرسان دریایی 24 ساعته تالگو

 

کرم پاک کننده جوان کننده تالگو

کرم ترمیم کننده شب تالگو

اصطلاحات مشابه جهانی پاکسازی پوست

rejuvenation-skin

Peeling-skin cleansing

skin cleansing products  محصولات پاکسازی پوست

شرکت تالگو با ارائه این مقاله آموزشی امیدوار است تا همانند سایر مقالات خود بهترین و کامل ترین راهنمایی لازم را در خصوص داشتن پوستی سالم و زیبا در اختیار شما عزیزان قرار داده باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر از خدمات تالگو شما می توانید به سایت تاگو مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های نمایندگی آن تماس برقرار کنید.


:: برچسب‌ها: پاکسازی پوست , پاکسازی صورت , فواید پاکسازی پوست , بهترین روش پاکسازی پوست ,



بهترین روش پاکسازی پوست
نوشته شده در شنبه 28 ارديبهشت 1398
بازدید : 75
نویسنده : admin

پاکسازی پوست چیست ؟

پاکسازی پوست به منظور لایه برداری و تخلیه ی جوش ها و دانه های سرسیاه یا سرسفید بدون التهاب است که به آن تخلیه کومودون ها نیز گفته می شود.

پاکسازی می تواند به بهترین روش مکانیکی یا با محصولات تاثیر گذار انجام گیرد که این متد کمک بسیار زیادی در مراقبت های حرفه ای زیبایی پوست می تواند داشته باشد.

البته امروزه با وجود محصولات پاکسازی پوست شرکت تالگو فرانسه و استفاده از دوره های آموزشی تخصصی بین المللی پاکسازی پوست به روش تالگو نیاز به استفاده از روش های مکانیکی و دستگاه کمتر شده است ، چون این کار بدون تهاجم و حداقل آسیب به بهترین روش کار پاکسازی عمیق روی پوست انجام میگیرد.

با توجه به اینکه پوست شما از چه نوعی باشد در هر صورت پاکسازی پوست باید حداقل ماهی یکبار روی صورت انجام پذیرد. تا علاوه بر تمیز کردن منافذ پوست، لایه ی شاخی و مرده که بر اثر نشستن آلودگی ها روی صورت قرار گرفته را بزداید و شادابی و سلامت طبیعی پوست بازیابی شود. پاکسازی پوست در آرایشگاهها یا پاکسازی پوست عروس خانمها قبل از مراسم در لایه برداری و رفع لایه شاخی پوست خلاصه می شود. اما در پاکسازی به روش تالگو میتواند به همراه کرم ماسک های آبرسان ، اکسیژن رسان و مغذی همراه باشد که کمک بسیار زیادی در زیبا جلوه دادن پوست میتواند داشته باشد.

پاکسازی صورت در منزل نیز میتواند به وسیله ی محصولات مربوطه آن مانند جلبک دریایی تالگو به راحتی انجام گیرد تا پوست آمادگی لازم برای دریافت محصولات تخصصی تر همانند محصولات ضدپیری (کلاژن، هیالورونیک ، سیلیسیوم و اکسپشنال ) را داشته باشد.

شناخت پوست

پوست به عنوان وسیع ترین عضو زنده بدن ، در حقیقت یکی از پیچیده ترین، جالبترین و پرکارترین اعضا نیز به شمار می آید :

  • بدن را در مقابل آسیبهای مکانیکی ، حرارت و تابش شدید نور محافظت می کند(سیستم دفاع مکانیکی)
  • جلوگیری از نفوذ مواد شیمیایی و ورود میکروبها و میکرو ارگانیسمها به بدن ( سیستم دفاع ایمونولوژیکی )
  • نشان دادن نژاد هر فرد ( سیاه پوست، سفید پوست و ...)
  • مانع از تبخیر شدن آب ، تنظیم حرارت بدن و سدی در برابر از دست دادن دمای داخلی بدن می شود

برای مراقبت از این عضو ارزشمند با توجه به نوع پوست که از چه نوعی باشد چرب ، خشک یا معمولی باید در زمان های مختلف پاکسازی به صورت مرتب انجام شود.

پاکسازی پوست خشک و پاکسازی پوست چرب باید با دقت و توجه بیشتری نسبت به پاکسازی پوست نرمال صورت گیرد زیرا از حساسیت بیشتری برخوردارند، پس توجه داشته باشید زمانی که قصد پاکسازی پوست صورت در منزل را داشتید حتما آگاهی لازم را در رابطه با موادی که استفاده می کنید داشته باشید.

انواع پوست

1- پوست خشک: پوستهایی نازک، گاهی اوقات فلس مانند، ترک دار و زبر می باشند. درخشندگی نداشته و به سختی روزنه ای را روی سطح پوست می توان دید.

2- پوست چرب: پوستی صاف، صیقلی و جلا داده شده علی الخصوص در قسمت پیشانی، بینی و چانه می باشد. مقدار چربی روی پوست از حد معمول بیشتر و هنگام لمس کردن اکثر منافذ آن آشکار است.

3- پوست نرمال: پوستی میان خشک و چرب است که نرمی و رطوبت آن مطلوب بوده و منافذ روی پوست بزرگ نیستند .

4- پوست ترکیبی یا مختلط : تقریبا مانند پوستهای نرمال بوده و در مناطق پیشانی، بینی و چانه

 (اصطلاحا T-Zone) فعالیت غده های چربی افزایش یافته و پوست در این منطقه، پوستی چرب می باشد.

نکته: برای تشخیص نوع پوست باید پوست تمیز باشد.

دلایل خشک شدن پوست:

1- قرارگیری در محیط و هوای خشک

2- در معرض جریان باد قرار گرفتن

3- هوای سرد

4- اقامت به مدت طولانی در اتاقی که مجهز به دستگاه تهویه هواست.

5- شستنهای پیاپی، موجب از بین رفتن لایه چربی محافظ پوست می گردد.

6- استفاده از فرآورده های شوینده بدون دستکش نظیر مایع ظرفشویی، فرآورده های لباسشویی.

مواردی که باید در خصوص پوستهای خشک رعایت کرد:

1- از شستن مکرر با مواد پاک کننده نظیر صابون باید اجتناب کرد.

2- در معرض عوامل محیطی نظیر باد سرد و هوای خشک نباید قرار گرفت.

3- از مرطوب کننده ها و سایر کرمهایی که مناسب برای پوستهای خشک میباشند استفاده نمود.

توجه: باید توجه داشت پوستهای خشک مستعد ابتلا به عفونتهای پوستی می باشند.

نکات:

1- استفاده صحیح از فرآورده های مراقبت از پوست موجب ایجاد پوستی نرم با سطحی صاف و انعطاف پذیر می گردد.

2- با استفاده صحیح از فرآورده های محافظت از پوست می توان پوست را در مقابل عوامل خارجی نظیر نور خورشید، باد، سرما، خشکی و ... محافظت نمود.

فرآورده های محافظت و مراقبت از پوست در اشکال مختلف نظیر پماد، پودر، خمیر، امولوسیون، لوسیون، ژل و کرم تهیه می گردند که باید با توجه به نوع پوست و مورد مصرف آن از شکل مناسب استفاده نمود.

روش های پاکسازی انواع مختلف پوست :

  • پاکسازی پوستهای خشک و حساس
  • پاکسازی پوستهای نرمال ء مختلطء چرب
  • پاکسازی پوستهای بالغ 

پاکسازی پوست توسط جلبک دریایی تالگو:

پاکسازی پوست توسط جلبک باعث می شود که این ارگان حیاتی از لایه های شاخی و مرده پوست خلاص شده و کلاژن سازی را تحریک میکند.

جلبك دریایی تالگو تنها محصول طبیعی و دریایی میباشد كه هم باعث پاكسازی عمقی میشود و هم باعث رسیدن املاح معدنی و ویتامینها به عمق پوست میشود .

جلبك دریایی چربی اضافی پوست را هم از بین میبرد و آلودگیهارا از عمق پوست تمیز میكند .

پاكسازی پوست را فراموش نكنید .

فوائد جلبک دریایی برای پوست:

برای برخی از مردم ، جلبک دریایی ظاهری نامناسب و منزجز کننده دارد که در سواحل و دریاچه ها رشد میکند و برای برخی دیگر از جمله مردم آسیای شرق جزء غذاهای لذیذ و مفید محسوب می شود.

در حقیقت جلبک دریایی منبعی غنی از ویتامین ها ، مواد معدنی و اسید آمینه های مفید است که علاوه بر درمان و تسکین بسیاری از بیماری ها به عنوان ماسک پوستی هم استفاده می شود.

التهابی جلبک دریایی تاثیر بسیار مثبتی در از بین بردن و التیام آکنه پوست دارد.

طبق تحقیقات آکادمی درماتولوژی امریکا، آکنه در اثر انتشار بیش از حد نرمال چربی پوست ایجاد می شود. جوش نوعی التهاب منافذ پوست در اثر گرفتار شدن چربی پوست در آنهاست و به دو حالت دانه های سر سیاه و سر سفید بروز میکند.

جلبک دریایی به صورت کاملا اثر بخش ، این التهابات را کاهش داده و از وقوع مجدد آن ها جلوگیری می کند.

پاکسازی عمیق توسط جلبک دریایی ، تعادل چربی پوست را حفظ کرده و مواد زائد پوست را از بین می برد .

در واقع جلبک دریایی به عنوان یک پاک کننده قوی برای سلول های مرده پوست و ناخالصی های دیگر بروی سطح پوست استفاده می شود.

همچنین جلبک دریایی ، منبعی غنی از ید بوده که می تواند عملکرد غده تیروئید را بهبود بخشد.

روند بهبود و عملکرد سالم غده تیروئید در بدن ، منجر به داشتن پوستی جوان و شاداب خواهد شد.

جلبک دریایی به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان قوی ، اثر ضد پیری و بازسازی کننده پوست دارد

همچنین ماسک جلبک دریایی ، باعث حفظ تعادل هورمونی پوست و افزایش جریان خون در سطح پوست می شود که پوست را جوانتر، صافتر ، درخشنده تر و انعطاف پذیرتر میکند.

فواید پاکسازی عمیق :

برای همه افرادی که در جستجوی یک درمان فوق العاده و بینظیر دریایی برای پوست خود به منظور پاکسازی عمیق و متعادل ساختن و تقویت پوستشان هستند. این مراقبت حرفه ای پوست را برای مراقبتهای خاص زیبایی مانند آبرسانی یا ضد چروک آماده می کند. و برای همه افرادی که پوست چرب دارند و خواهان تنظیم و متعادل سازی ترشح سبوم پوست خود می باشند مناسب است.مواد معدنی موجود در این جلبک ها پوست را بازسازی کرده نرمی و تعادل را در پوست برقرار می کند. اجزای فعال: جلبک دریایی خرد شده 100% طبیعی

عوارض پاکسازی پوست:

اگر پاکسازی پوست بدون مراجعه به کارشناسان متخصص و مشاوره انجام شود عوارض جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت.

بروز این عارضه به خصوص در افراد دارای پوستهای خشک و حساس بیشتر است. این نوع از پوستها حتما باید از بهترین روش پاکسازی پوست خشک ،شستشوی دهنده ی های مخصوص مانند شیر پاک کن و لوسیون برای پوست خشک و اسکراب پوست خشک با مشاوره متخصصین استفاده کنند.

پاکسازی پوست

 

 

مواد پاکسازی پوست چیست؟

مواد معدنی بازسازی کننده 

راه حل زیبایی، شماره یک: برای همه افرادی که در جستجوی انرژی رسانی و تحریک و تقویت پوست خود برای آماده کردن و دریافت درمان های مراقبتی خاص هستند

راه حل زیبایی، شماره دو: برای همه افرادی که پوست چرب دارند و خواهان تنظیم و متعادل سازی ترشح سبوم پوست(چربی طبیعی پوست) خود می باشند

اجزای فعال محصولات پاکسازی پوست

جلبک دریایی خرد شده 100% طبیعی (محتوی سه جلبک فوکوس و سیکولوس، لامیناریا دیجیتاتا، لیتوتامنیوم کالکارم)

خاصیت مواد معدنی موجود در این جلبک ها پوست را بازسازی کرده نرمی و تعادل را در پوست برقرار می کند.

نتیجه پاکسازی پوست توسط جلبک دریایی

  این محصول به صورت ماسک روی پوست استفاده می شود.پاکسازی پوست با جلبک دریایی خرد شده یک درمان بی نظیر و فوق العاده برای پوست صورت می باشد. این ماسک را مستقیما و در دمای گرم روی صورت بگذارید، مواد معدنی و ویتامین های طبیعی آزاد شده از این محصول با گرمی و خاصیت پاک کنندگی ملایم خود آلودگی ها را از پوست برداشته و پوست طراوت و شفافیت خود را باز می یابد فواید پاکسازی پوست با تالگو بسیار گسترده است که باید با آنها آشنا شوید.

مراحل پاکسازی پوست چیست؟

  • آماده سازی
  • ماساژ
  • آداب پاگیزگی
  • پاک کننده چشم و لب
  • شیر پاک کن مخصوص پوست
  • (لوسیون مخصوص پوست) اگر پوستی چرب بود باید با فوم چرب شستشو شود
  • لایه بردار متناسب با نوع پوست

با ارزش ترین مواد استخراج شده از این گنجینه های دریایی عصاره های بی نظیر مواد معدنی و عناصر کمیاب می باشد. احیای واکنش های بیولوژیکی پوست، افزایش اکسیژن رسانی، تغذیه سلولی و دفع سموم سلولی پوست توسط این عصاره ها مشاهده شده و به اثبات رسیده است

 آموزش پاکسازی پوست با مدرک

برگزاری دوره های آموزش تخصصی بین المللی پاکسازی پوست- تحت نظر مدرس دوره های آموزش پاکسازی پوست تخصصی بین المللی تالگو فرانسه فرزانه غیایی

پاکسازی پوست در راستای توانمندسازی و اشتغال پایدار بانوان با حضور اساتید بین المللی در حال برگزاری می باشد.

پاکسازی پوست صورت زنانه شایستگی است در حوزه مراقبت و زیبایی که کارآموز قادر به انجام کارهایی همچون آلودگی زدایی، حفاظت و بهداشت فردی، آنالیز کردن ساختمان پوست، آماده سازی پوست مشتری، پاکسازی انواع پوست، مراقبت های بعد از پاکسازی پوست و به کارگیری ماسک صورت می باشد و با مشاغلی از قبیل متعادل ساز چهره زنانه در ارتباط است.

پاکسازی پوست در جهت بهبود اشتغال و توانمند سازی پیوسته و پایدار بانوان با حضور اساتید خبره و بین المللی در حال انجام است. پاکسازی پوست امری بسیار پرطرفدار شناخته شده است که در حوزه مراقبت و زیبایی پوست می باشد. در آموزش پاکسازی پوست به انجام کارهایی همچون آلودگی زدایی، حفاظت و بهداشت فردی پوست، آنالیز ساختمان پوست، آماده سازی پوست مشتری، پاکسازی انواع پوست، مراقبت های لازم برای بعد از پاکسازی پوست و به کارگیری ماسک صورت می پردازیم که امروزه بسیار مورد اهمیت واقع شده است. 
ورکشاپ آموزش پاکسازی پوست در دوره های 4 روزه و به صورت هفتگی برگزارمی شود. این دوره های آموزش پاکسازی پوست که زیر نظر تالگو فرانسه برگزار می شوند، با ارائه مدرک سازمان فنی و حرفه ای کشور (مجوز کار) و همچنین مدرک پاکسازی تالگو فرانسه که مورد قبول در بیش از 100 کشور دنیا نیز می باشد.

 

بهترین روش پاکسازی پوست چیست؟

 یکی از مراقبت های اساسی پوست با حذف سلول های مرده سطح پوست، برداشتن گرد و غبار، مواد آرایشی و چربی اضافی در سطح اپیدرم و باز کردن منافذ جهت تنفس، جذب مواد تقویتی آبرسان و احیاکننده پوست پاکسازی است که بهترین روش پاکسازی پوست در مرحله اول بخور دادن، ماساژ و استفاده از انواع ماسک ها است و در مرحله تخصصی تر توجه به توصیه های تالگو و استفاده از محصولات پاکسازی عمیق تالگو فرانسه است

اصطلاح انگلیسی استاندارد (اصطلاحات مشابه جهانی) پاکسازی پوست:

  • rejuvenation-skin
  • Peeling-skin cleansing
  • skin cleansing products محصولات پاکسازی پوست

مهم ترین استانداردها و رشته های مرتبط با این استاندارد:

استاندارد متعادل ساز چهره زنانه

برای اطلاع از هزینه آموزش تالگو و شرکت در دوره های آموزشی مراقبت های زیبایی پوست skincare و آموزش پاکسازی پوست با مدرک می توانید به سایت نمایندگی تالگو رفته یا با شماره تلفن های نمایندگی تالگو در تهران تماس حاصل فرمایید


:: برچسب‌ها: پاکسازی پوست, آموزش پاکسازی پوست, بهترین روش پاکسازی پوست, روش پاکسازی پوست ,



بهترین محصولات پاکسازی پوست
نوشته شده در شنبه 18 اسفند 1397
بازدید : 50
نویسنده : admin

پوست یک ارگان حیاتی است که بدون آن هیچ موجودی قادر به ادامه حیات نیست. پوست به عنوان وسیع ترین عضو زنده بدن، در حقیقت یکی از پیچیده ترین، جالبترین و پرکارترین اعضاء نیز به شمار می آید .

محصولات مراقبت از پوست تالگو

 

وظایف پوست: 

- بدن را در مقابل آسیبهای مکانیکی، حرارت و تابش شدید نور محافظت می کند. )سیستم دفاع مکانیکی( 

- از نفوذ مواد شیمیایی و ورود میکروبها و میکرو ارگانیسمها به بدن جلوگیری می نماید. )سیستم دفاع ایمونولوژیکی(

- برخی از مواد مضر حاصل از فعالیتهای متابولیسمی در سیستم گوارشی و کبد را دفع می کند. هورمون ها و آنزیمها را در داخل بدن حفظ می کند. 

- به عنوان یک عضو لامسه خارجی، پیامهای حسی را از طریق اعصاب به مغز و مراکز عصبی منتقل می کند. 

- به کمک سلولهای لانگرهانس، نقش مهمی را در سیستم ایمنی بدن ایفا می نماید. 

- سیاه پوست-سفید پوست  )نشان دادن نژاد هر فرد )

- مرد و زن )نشان دادن جنسیت هر فرد ) 

- مانع از تبخیر شدن آب بدن، تنظیم حرارت بدن و سدی در برابر از دست دادن دمای داخلی بدن

انواع پوست: 

-         پوست خشک: پوستهایی نازک، گاهی اوقات فلس مانند، ترک دار و زبر می باشند. درخشندگی نداشته و به سختی روزنه ای را روی سطح پوست می توان دید. 

-         پوست چرب: پوستی صاف، صیقلی و جلا داده شده علی الخصوص در قسمت پیشانی، بینی و چانه می باشد .

-         مقدار چربی روی پوست از حد معمول بیشتر و هنگام لمس کردن اکثر منافذ آن آشکار است. 

-         پوست نرمال: پوستی میان خشک و چرب است که نرمی و رطوبت آن مطلوب بوده و منافذ روی پوست بزرگ نیستند.  

-         پوست ترکیبی یا مختلط : تقریبا مانند پوستهای نرمال بوده و در مناطق پیشانی، بینی و چانه 

محصولات مراقبت و زیبایی پوست THALGO

اقیانوس ها سر شار از ویتامین ها و مواد معدنی ارزشمندی هستند که در گیاهان دریایی و مخصوصا انواع جلبکها تجلی پیدا می کنند. تلاش های علمی و تحقیقات متخصصین کمپانی تالگو فرانسه در طول 50 سال گذشته، منجر به کشف و استفاده از خواص بی نظیر جلبک ها به منظور مراقبت، درمان و زیبایی پوست انسانها گردیده است. ثمره موفقیت آمیز مطالعات دانشمندان فرانسوی در لابراتورهای مجهز و فوق پیشرفته گروه تالگو ،این اسم را در صدر تولیدکنندگان این نوع محصولات جهت مراقبت و زیبایی پوست از جلبک ها و سایرگیاهان دریایی درسطح جهانی قرار داده است. 

ماده فعال اولیه تمام محصولات تالگو جلبک دریایی خرد شده است که با توجه به خاصیتهای هر یک از این جلبکها، در گروه های مختلف قرار گرفته اند. شرکت تالگو از سال 1464 فعالیت خود را در زمینه محصولات بهداشتی و آرایشی آغاز کرده است و قدمت بیش از پنجاه سال دارد. 

محصولات مراقبت از پوست و زیبایی تالگو

ویژگی محصولات مراقبتی تالگو

1-      هزار برابر ید بیشتری دارند. 

2-      دارای مس، منیزیم و کلسیم بیشتری هستند. 

3-      دارای ویتامین های بیشتری هستند. 

4-      با کمترین آسیب و حساسیت در پوست کارایی دارند.لازم به ذکر است که شرکت تالگو فرانسه در بیش از  104 کشور دنیا فعال است.  

منشور مراقبت و درمان تالگو 

-  آماده سازی

آشنا ساختن مشتری با فضا و حال و هوای دریایی و سپس پاک کردن پوست برای آسان کردن اجرای مراحل بعدی . 

- تحریک و تقویت 

تحریک کردن پوست با استفاده از مواد دریایی احیا کننده که خاصیت آماده کردن پوست برای جذب مواد معدنی و همچنین خاصیت ضد سمی دارند. 

- مراقبت و درمان 

اجرای ماسک مخصوص با توجه به نیاز مشتری. 

مرحله آماده سازی با تماس بسیار ملایم و لطیف با مشتری از طریق ماساژ ریلکسیشن و پاک کردن آرایش و آلودگیها شروع می شود. تنفس و فشار ریتمیک به مشتری این حس را می دهد که در دنیای دریایی غوطه ور شود و در عرض چند دقیقه احساس آرامش او را فرا گرفته و تنفس آن تنظیم می شود. 

به دنبال آرامش و سکون ایجاد شده، مشتری به طور نرمال آمادگی بیشتری برای دریافت درمان های بعدی پیدا میکند. 

متعاقب مرحله آماده سازی، آداب پاکیزگی دریایی می باشد. 

پاک کردن، شاداب کردن و رها کردن از تمام آلودگی ها، آمادگی پوست را برای دریافت محصولات مراقبتی بیشتر می کند. 

مواد فعال مورد استفاده

جلیدیوم سسکویی پدال، عصاره میوه ها 3 ماده فعال، عصاره خرما، عصاره انبه 

تالگو پاريس نمايندگی انحصاری آموزش و فروش محصولات تالگو فرانسه 
مدارک و گواهینامه های این شرکت مورد تایید فنی و حرفه ای اروپا و ایران و اتاق بازرگانی فرانسه می باشد و  کشور عضو تالگو مورد تایید بوده و افرادی که موفق به دریافت این گواهینامه می شوند می توانند در این کشورها  فعالیت کنند. بخصوص افرادی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند می توانند برای دریافت این گواهینامه ها اقدام نمایند
برای اطلاع دقیق از نوع محصولات، نحوه استفاده و شرکت در دوره های آموزش تخصصی بین المللی پاکسازی پوست با مشاوران تالگو تماس حاصل فرمایید


:: برچسب‌ها: محصولات پاکسازی پوست, بهترین محصولات پاکسازی پوست, مراقبت از پوست, زیبایی پوست, دوره های آموزشی پاکسازی پوست ,



نقش آبرسانی در زیبایی و طراوت پوست
نوشته شده در شنبه 18 اسفند 1397
بازدید : 56
نویسنده : admin

یکی از راههای پیشگیری از کم آبی پوست استفاده از کرم ها و ماسک های مخصوص آبرسانی است  این کرم ها آبرسان قوی پوست هستند چون  می توانند 3 یا 4 برابر وزن خود آب ذخیره کنند و پوست را در حد کفایت آبرسانی کنند. استفاده از ماسک های آبرسانی مخصوصا برای افرادی که در مناطق گرم و خشک هستند حداقل هفته ای یکبار لازم و ضروری است

نکته ای که باید درباره ماسک ها دقت داشت این است که از ماسک آبرسان استانداردی که توسط کارشناس معتبر تجویز می شود استفاده کنید چون شخصی که پوست چرب دارد نمی تواند هر نوع ماسکی را استفاده کند.

از موارد رایجی که در مراکز درمانی با آنها مواجه می شویم پوست های تشنه و کم آب هستند که غالبا با مشخصه های زیر همراه می باشند:

-   احساس ناراحتی و کشیدگی روی پوست

-   نازک شدن پوست روی گونه ها

-   شکنندگی و زبر شدن اپیدرم

-   ایجاد خطوط ظریف بر روی اپیدرم عوامل تشدید کننده خشکی پوست:

-   عوامل خارجی) سرما، نور خورشید، طوفان، آلودگی و استفاده نامناسب از محصولات)

-   عوامل داخلی) یائسگی  ، مشکلات هورمونی، ضعیف شدن متابولیسم بدن و عوامل وراثتی)

در نتیجه کمبود رطوبت در پوست، پوست دچار پیری زودرس گردیده و حتی تداوم کم آبی در بدن شخص را دچار مشکلات قلبی و عروقی می کند. 

Skin solution  آبرسانی مطلق

متخصصین تالگو با بهره گیری از عصاره جلبکی به نام blindigia minima   اقدام به رفع این مشکل نموده اند.

عصاره source marine  برگرفته از جلبک سبز وکوچکی به نام blindigia minima می باشد که پایه اصلی محصولات آبرسان تالگو را تشکیل می دهد.

علت انتخاب این جلبک توانایی بسیار آن در نگهداری آب است. این جلبک سبز رنگ به محض غوطه ور شدن در آب رطوبت را طوری در خود نگه می دارد که قادر به ادامه حیات به مدت 14 روز بدون وجود آب می باشد.

جلبک موجود در محصولات آبرسان با نفوذ به لایه درم سلولها را پر آب کرده، درخشندگی و شفافیت را به پوست باز می گرداند. مواد فعال آبرسان از یکسری چشمه ها در شمال غرب فرانسه) 20 متر زیر آب( گرفته می شود.

اجزای فعال 

-    )blindigia minima برگرفته از جلبک( source marine  خاصیت

- هیدراته کننده پوست: آبرسانی 24 ساعته که هر سه لایه پوست را آبرسانی می کند و هم باعث باقی ماندن آب در سطح پوست می شود.

به دلیل وجود باکتری به نام Lumis source باعث روشن شدن و شفاف شدن پوست می شود. این باکتری ها باعث می شوند مواد شاخی و مرده از روی پوست پاک شود و کمک به تحریک بازسازی پوست می کند.

- درشت مولکول هیالورونیک که باعث از بین رفتن خطوط ریز پوست و یکدست شدن و پرآب شدن پوست می گردد. 

محصولات آبرسانی تالگو 

 سرم آبرسان مطلق تالگو

 

  Hydra-Marine 24H Cream  کرم آبرسان دریایی 24ساعته

ژل کرم آبرسان دریایی 24 ساعته تالگو

 Hydra-Marine 24H Gel-Creamژل کرم آبرسان دریایی 24ساعته

کنستانتره آبرسان دریایی تالگو                  کنستانتره آبرسان دریایی Absolute Hydra-Marine concentrate 

 

سایر محصولات پوستی تالگو که به آبرسانی پوست کمک می کنند شامل موارد زیر می باشد

 Perfect Glow Primer کرم پایه زیر آرایش

کرم رطوبت رسان رنگی  BB Cream-Natural

کرم رطوبت رسان رنگی  BB Cream-Gold

کرم رطوبت رسان رنگی  BB Cream-Ivory

 Absolute Radiance Concentrate کنستانتره روشن کننده

 Absolute Radiance Mask ماسک روشن کننده

درمان آبرسان با منبع آب  Source mask

درمانی مناسب قبل از مناسبت های خاص و برای کسانی که روی پوست خود احساس کشش و ناراحتی دارند

آبرسانی یا هیدرودرمی پوست صورت می تواند در خانه یا در مطب پزشک با دستگاه انجام شود اما بهترین راه میتواند استفاده از انواع کرم های آبرسان تالگو (THALGO)فرانسه باشد که با در نظر گرفتن نوع پوست به کمک مشاورین تالگو می توانید کرم مناسب پوست خود را تهیه کنید.


:: برچسب‌ها: آبرسان پوست, زیبایی و طراوت پوست, کرم آبرسان پوست, ماسک آبرسان پوست, محصولات آبرسان ,



نوشیدنی زیستی گوارشی چیست؟
نوشته شده در شنبه 18 اسفند 1397
بازدید : 62
نویسنده : admin

دمنوش ها هدیه ای از جانب طبیعت هستند. نوشیدن یک فنجان دمنوش گیاهی گرم با کلی خواص طبیعی می تواند سلامت شما را تضمین کند. امروزه استفاده از دمنوش های گیاهی در بین مردم علاقمندان بسیاری پیدا کرده است و بسیار رایج است. بسیاری از مردم برای درمان مشکلات جسمی و بعضی از بیماری های ساده به استفاده از دمنوش ها روی می آورند. دمنوش های گیاهی به دلیل خواص درمانی  بالا و سلامت، از جانب پزشکان و متخصصین امر نیز توصیه می شوند. 

مشکلات گوارشی یکی از معضلاتی است که  به دلیل داشتن زندگی کم تحرک و سبک زندگی و غذایی ناسالم در بین مردم شایع است. برای رفع دردها و عوارض ناشی از مشکلات هاضمه ای، بشر از دیرباز تاکنون به دنبال درمان ها و راه حل های سریع بوده است. یکی از گیاهانی که انسان برای رفع معده درد و مشکلات گوارشی از آن بهره می برد گیاه نعناع است. نعناع یکی از مواد مهم سازنده دمنوش های گیاهی به شمار می آید. این گیاه کاهنده دردهای معده و گازهای تولید شده در دستگاه گوارش است و  تسهیل کننده مشکلات گوارشی می باشد و موجب پاکسازی دستگاه گوارش از میکروب ها و مواد مضر می شود و همچنین خواص بسیار دیگر دارد و بنابراین می توان گفت برای پاکسازی پوست نیز استفاده می شود. نعناع همچنین رفع کننده مشکلات ناشی از نفخ در معده است. روغن های زیادی از این گیاه استخراج می شود که همه آن ها خواص دارویی خاصی دارند. نعناع یک داروی گیاهی اقتصادی برای جایگزینی با داروهای شیمیایی با خواص درمانی مشابه است. شرکت تالگو با سابقه طولانی در تولید مواد بهداشتی از گیاهان و مواد طبیعی، مبادرت به ساخت نوشیدنی های زیستی ارگانیک با استفاده از این گیاه پرخاصیت به منظور رفع مشکلات گوارشی کرده است. در ترکیب این نوشیدنی، تالگو با استفاده از مواد هربال دیگر از جمله رازیانه و جلبک قهوه ای، در بهبود کارایی نوشیدنی زیستی خود قدم هایی را برداشته است.

رازیانه از جمله گیاهانی است که خاصیت درمانی زیادی دارد، یکی از خواص این گیاه بهبود دردها و مشکلات گوارشی است. تالگو در ترکیب نوشیدنی زیستی گوارشی از خواص این گیاه به همراه نعناع بهره گرفته است.

خواص نوشیدنی زیستی گوارشی چیست؟

مهم ترین خواص این نوع از نوشیدنی کمک به تسهیل هضم غذا و گوارش ساده تر است. این نوشیدنی گیاهی ارگانیک با ترکیبات نعناع که در خود دارد در بهبود این عمل موثر است. جلبک قهوه ای که در مواد سازنده این نوع از نوشیدنی  وجود دارد، حرکت مواد غذایی در دستگاه گوارش را بهبود می بخشد و کار گوارش و هضم را برای مصرف کننده نوشیدنی ساده تر می کند. نعناع موجود در این نوع نوشیدنی گازهای تولیدی در دستگاه گوارش را کاهش داده و مشکلات مربوط به نفح را تا حدود زیادی کاهش می دهد.


:: برچسب‌ها: پاکسازی پوست, دمنوش های گیاهی, نوشیدنی زیستی گوارشی, مشکلات گوارشی ,



کرم جوان کننده آقایان تالگو
نوشته شده در شنبه 18 اسفند 1397
بازدید : 56
نویسنده : admin

زیبایی یکی  از نیازهای همیشگی بشر بوده است. انسان ها همیشه به دنبال راه هایی بوده اند تا از طریق آن بتوانند زیبا شوند و زیبا بمانند. یکی از مسائلی که برای انسان ها همیشه با زیبا بودن همراه بوده است، جوانی و شادابی است. مردم سراسر دنیا سالیانه میلیون ها دلار صرف داشتن اندام و پوستی جوان و شاداب هزینه می کنند. تمایل روزافزون مردم به انواع اعمال جراحی زیبایی و مصرف انواع و اقسام کرم ها و لوسیون ها و دیگر محصولات جوانی  که در کمپانی های سراسر دنیا تولید می شود، نشانگر این موضوع است که امروزه این صنعت رو به رشد با اقبال عمومی روبرو شده است. انواع زیادی از محصولات جوان کننده در شرکت های معتبر و غیر معتبر برای این دسته از افراد تولید می شوند که در صورت عدم آگاهی آنان به کیفیت محصول مورد نظر می تواند برایشان صدمات جبران ناپذیری را به بار بیاورد.

 کرم جوان کننده آقایان تالگو

در سال های اخیر گرایش زیادی به طبیعت و محصولات برخاسته از طبیعت در بین مردم و سازندگان محصولات بهداشتی به وجود آمده است. کمپانی های تولید کننده این محصولات بهداشتی، فرصت را مغتنم شمرده و محصولات خود را از مواد موجود در گیاهان و یا حتی اعماق اقیانوس ها تولید می نمایند. این محصولات به دلیل برآمدن از طبیعت بیشترین سازگاری را با بدن داشته و کمترین آسیب را به آن می زنند.

تالگو فرانسه که سابقه بسیار طولانی در تولید مواد آرایشی، بهداشتی و زیبایی از مواد و گیاهان موجود در عمق اقیانوس ها دارد، این بار با هدف هدیه کردن حس زیبایی و جوانی به مصرف کنندگان خود محصولاتی را به این منظور تولید و عرضه نموده است.

از دیرباز بانوان به دلیل علاقه به زیبا بودن و تحسین شدن، مهم ترین گروه از مصرف کنندگان محصولات بهداشتی و زیبایی را تشکیل می دادند، اما امروزه آقایان نیز علاقمند به این مسائل شده و به یکی از گروه های پروپاقرص مصرف محصولات جوانی تبدیل شده اند. تالگو با تجربه و اعتباری که طی سالیان در زمینه ساخت محصولات زیبایی و جوانی به دست آورده است، این بار اقدام به تولید کرم های جوان کننده پوست در آقایان نموده است. آقایان با مصرف این محصولات که از مواد گیاهی و طبیعی برخاسته از عمق اقیانوس ها ساخته شده اند، می توانند خود را سرشار از حس شادابی و زندگی موجود در اقیانوس ها کنند و بعد از مدتی مصرف به جوانی و زیبایی دلخواه خود دست پیدا کنند.  این محصولات با آبرسانی به پوست موجب ایجاد نشاط شده در پوست شده و پیری را به تاخیر می اندازد.

این کرم زیبایی به شما کمک می کند تا پوستی جوان و پرانرژی داشته باشید و با علائم پیری مقابله می کند. با مصرف این کرم پوست به شکل محسوسی لطیف تر به نظر می آید و چروک های آن کاهش می یابند. علائم پیری و خستگی تا حد زیادی از روی پوست برطرف می شود. این کرم یک محصول فاقد روغن است و در آن از رایحه میوه ها، چوب و ادویه هایی با بوی خوش بهره گرفته شده است. ضمنا اسیدیته کرم جوان کننده آقایان تالگو 7  است. ( نه اسیدی است و نه بازی )

محتویات اثر گذار این کرم شامل موارد زیر هستند:

  • جلبک آبی زنده که موجب انرژی بخشیدن به پوست می شود، با استرس های درون سلولی مقابله می کند، سلول سازی پوست را تحریک می کند و از بروز علائم اولیه پیری جلوگیری می کند.
  • مواد اولیه برگرفته از دریا؛ که باعث افزایش انرژی سلولی در محل مصرف می شود.
  • ماتریکسیل؛ که سنتز کلاژن روی پوست را افزایش می دهد. ( کلاژن نوعی پروتئین است که موجب جوانی و شادابی پوست می شود.)

:: برچسب‌ها: جوان کننده, کرم جوان کننده, کرم جوان کننده آقایان, مراقبت از پوست, مراقبت از پوست آقایان ,



پاکسازی و جوانسازی پوست چگونه انجام میشود ؟
نوشته شده در سه شنبه 18 ارديبهشت 1397
بازدید : 63
نویسنده : admin

پاکسازی پوست چیست ؟

پاکسازی پوست به منظور لایه برداری و تخلیه ی جوش ها و دانه های سرسیاه یا سرسفید بدون التهاب است که به آن تخلیه کومودون ها نیز گفته می شود.

پاکسازی می تواند به بهترین روش مکانیکی یا با محصولات تاثیر گذار انجام گیرد که این متد کمک بسیار زیادی در مراقبت های حرفه ای زیبایی پوست می تواند داشته باشد.

البته امروزه با وجود محصولات پاکسازی پوست شرکت تالگو فرانسه و استفاده از دوره های آموزشی تخصصی بین المللی پاکسازی پوست به روش تالگو نیاز به استفاده از روش های مکانیکی و دستگاه کمتر شده است ، چون این کار بدون تهاجم و حداقل آسیب به بهترین روش کار پاکسازی عمیق روی پوست انجام میگیرد.

با توجه به اینکه پوست شما از چه نوعی باشد در هر صورت پاکسازی پوست باید حداقل ماهی یکبار روی صورت انجام پذیرد. تا علاوه بر تمیز کردن منافذ پوست، لایه ی شاخی و مرده که بر اثر نشستن آلودگی ها روی صورت قرار گرفته را بزداید و شادابی و سلامت طبیعی پوست بازیابی شود. پاکسازی پوست در آرایشگاهها یا پاکسازی پوست عروس خانمها قبل از مراسم در لایه برداری و رفع لایه شاخی پوست خلاصه می شود. اما در پاکسازی به روش تالگو میتواند به همراه کرم ماسک های آبرسان ، اکسیژن رسان و مغذی همراه باشد که کمک بسیار زیادی در زیبا جلوه دادن پوست میتواند داشته باشد.

پاکسازی صورت در منزل نیز میتواند به وسیله ی محصولات مربوطه آن مانند جلبک دریایی تالگو به راحتی انجام گیرد تا پوست آمادگی لازم برای دریافت محصولات تخصصی تر همانند محصولات ضدپیری (کلاژن، هیالورونیک ، سیلیسیوم و اکسپشنال ) را داشته باشد.

شناخت پوست

پوست به عنوان وسیع ترین عضو زنده بدن ، در حقیقت یکی از پیچیده ترین، جالبترین و پرکارترین اعضا نیز به شمار می آید و بدن را در مقابل آسیبهای مکانیکی ، حرارت و تابش شدید نور، جلوگیری از نفوذ مواد شیمیایی و ورود میکروبها و میکرو ارگانیسمها به بدن ( سیستم دفاع ایمونولوژیکی ) ، نشان دادن نژاد هر فرد ( سیاه پوست، سفید پوست و ...) مانع از تبخیر شدن آب ، تنظیم حرارت بدن و سدی در برابر از دست دادن دمای داخلی بدن می شود برای مراقبت از این عضو ارزشمند با توجه به نوع پوست که از چه نوعی باشد چرب ، خشک یا معمولی باید در زمان های مختلف پاکسازیبه صورت مرتب انجام شود.

پاکسازی پوست خشک و پاکسازی پوست چرب باید با دقت و توجه بیشتری نسبت به پاکسازی پوست نرمال صورت گیرد زیرا از حساسیت بیشتری برخوردارند، پس توجه داشته باشید زمانی که قصد پاکسازی و جوانسازی پوست صورت در منزل را داشتید حتما آگاهی لازم را در رابطه با موادی که استفاده می کنید داشته باشید.

انواع پوست

1- پوست خشک: پوستهایی نازک، گاهی اوقات فلس مانند، ترک دار و زبر می باشند. درخشندگی نداشته و به سختی روزنه ای را روی سطح پوست می توان دید.

2- پوست چرب: پوستی صاف، صیقلی و جلا داده شده علی الخصوص در قسمت پیشانی، بینی و چانه می باشد. مقدار چربی روی پوست از حد معمول بیشتر و هنگام لمس کردن اکثر منافذ آن آشکار است.

3- پوست نرمال: پوستی میان خشک و چرب است که نرمی و رطوبت آن مطلوب بوده و منافذ روی پوست بزرگ نیستند .

4- پوست ترکیبی یا مختلط : تقریبا مانند پوستهای نرمال بوده و در مناطق پیشانی، بینی و چانه

 (اصطلاحا T-Zone) فعالیت غده های چربی افزایش یافته و پوست در این منطقه، پوستی چرب می باشد.

نکته: برای تشخیص نوع پوست باید پوست تمیز باشد.

دلایل خشک شدن پوست:

1- قرارگیری در محیط و هوای خشک

2- در معرض جریان باد قرار گرفتن

3- هوای سرد

4- اقامت به مدت طولانی در اتاقی که مجهز به دستگاه تهویه هواست.

5- شستنهای پیاپی، موجب از بین رفتن لایه چربی محافظ پوست می گردد.

6- استفاده از فرآورده های شوینده بدون دستکش نظیر مایع ظرفشویی، فرآورده های لباسشویی.

مواردی که باید در خصوص پوستهای خشک رعایت کرد:

1- از شستن مکرر با مواد پاک کننده نظیر صابون باید اجتناب کرد.

2- در معرض عوامل محیطی نظیر باد سرد و هوای خشک نباید قرار گرفت.

3- از مرطوب کننده ها و سایر کرمهایی که مناسب برای پوستهای خشک میباشند استفاده نمود.

توجه: باید توجه داشت پوستهای خشک مستعد ابتلا به عفونتهای پوستی می باشند.

نکات:

1- استفاده صحیح از فرآورده های مراقبت ا پوست موجب ایجاد پوستی نرم با سطحی صاف و انعطاف پذیر می گردد.

2- با استفاده صحیح از فرآورده های محافظت از پوست می توان پوست را در مقابل عوامل خارجی نظیر نور خورشید، باد، سرما، خشکی و ... محافظت نمود.

فرآورده های محافظت و مراقبت از پوست در اشکال مختلف نظیر پماد، پودر، خمیر، امولوسیون، لوسیون، ژل و کرم تهیه می گردند که باید با توجه به نوع پوست و مورد مصرف آن از شکل مناسب استفاده نمود.

پاکسازی پوست توسط جلبک دریایی تالگو:

پاکسازی پوست در کلینیک پوست تالگو توسط جلبک باعث می شود که این ارگان حیاتی از لایه های شاخی و مرده پوست خلاص شده و کلاژن سازی را تحریک میکند.

جلبك دريايي تالگو تنها محصول طبيعي و دريايي ميباشد كه هم باعث پاكسازي عمقي ميشود و هم باعث رسيدن املاح معدني و ويتامينها به عمق پوست ميشود .

جلبك دريايي چربي اضافي پوست را هم از بين ميبرد و آلودگيها را از عمق پوست تميز ميكند .

پاكسازي پوست را فراموش نكنيد .

فوائد جلبک دریایی برای پوست:

 

برای برخی از مردم ، جلبک دریایی ظاهری نامناسب و منزجز کننده دارد که در سواحل و دریاچه ها رشد میکند و برای برخی دیگر از جمله مردم آسیای شرق جزء غذاهای لذیذ و مفید محسوب می شود.

در حقیقت جلبک دریایی منبعي غني از ویتامین ها، مواد معدنی و اسید آمینه های مفید است که علاوه بر درمان و تسکین بسیاری از بیماری ها به عنوان ماسک پوستی هم استفاده می شود.

التهابی جلبک دریایی تاثیر بسیار مثبتی در از بین بردن و التیام آکنه پوست دارد.

طبق تحقیقات آکادمی درماتولوژی امریکا، آکنه در اثر انتشار بیش از حد نرمال چربی پوست ایجاد می شود. جوش نوعی التهاب منافذ پوست در اثر گرفتار شدن چربی پوست در آنهاست و به دو حالت دانه های سر سیاه و سر سفید بروز میکند.

جلبک دریایی به صورت کاملا اثر بخش، این التهابات را کاهش داده و از وقوع مجدد آن ها جلوگیری می کند.

پاکسازی عمیق توسط جلبک دریایی ، تعادل چربی پوست را حفظ کرده و مواد زائد پوست را از بین می برد .

در واقع جلبک دریایی به عنوان یک پاک کننده قوی برای سلول های مرده پوست و ناخالصی های دیگر بروی سطح پوست استفاده می شود.

همچنین جلبک دریایی ، منبعي غنی از ید بوده که می تواند عملکرد غده تیروئید را بهبود بخشد.

روند بهبود و عملکرد سالم غده تیروئید در بدن ، منجر به داشتن پوستی جوان و شاداب خواهد شد.

جلبک دریایی به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان قوی ، اثر ضد پیری و بازسازی کننده پوست دارد

همچنین ماسک جلبک دریایی ، باعث حفظ تعادل هورمونی پوست و افزایش جریان خون در سطح پوست می شود که پوست را جوانتر، صافتر، درخشنده تر و انعطاف پذیرتر میکند.

فواید پاکسازی عمیق :

برای همه افرادی که در جستجوی یک درمان فوق العاده و بینظیر دریایی برای پوست خود به منظور پاکسازی عمیق و متعادل ساختن و تقویت پوستشان هستند. این مراقبت حرفه ای پوست را برای مراقبتهای خاص زیبایی مانند آبرسانی یا ضد چروک آماده می کند. و برای همه افرادی که پوست چرب دارند و خواهان تنظیم و متعادل سازی ترشح سبوم پوست خود می باشند مناسب است.مواد معدنی موجود در این جلبک ها پوست را بازسازی کرده نرمی و تعادل را در پوست برقرار می کند. اجزای فعال: جلبک دریایی خرد شده 100% طبیعی

عوارض پاکسازی پوست:

اگر پاکسازی پوست بدون مراجعه به کارشناسان متخصص و مشاوره انجام شود عوارض جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت.

بروز این عارضه به خصوص در افراد دارای پوستهای خشک و حساس بیشتر است. این نوع از پوستها حتما باید از بهترین روش پاکسازی پوست خشک ،شستشوی دهنده ی های مخصوص مانند شیر پاک کن و لوسیون برای پوست خشک و اسکراب پوست خشک با مشاوره متخصصین استفاده کنند.


:: برچسب‌ها: پ ,